Dat zijn mijn neukteugelsquote:Op maandag 27 maart 2006 04:18 schreef mcintosh het volgende:
Even op cardio fitness met dat lichaam en er kan prima geneukt worden
Verschil zal er altijd blijven.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tsja sommige lichamen reizen blijkbaar 1e klas, andere 2e en sommige zelfs 3e![]()
Ik heb niet zulke hele grote handenquote:
Als het technisch mogelijk was, zou ik me zeker aan mezelf vergrijpenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
je neukt je eigen?
Laat dan maar, dan ben je verders ook te klein geschapenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke hele grote handen
Ach, ik zal niet opscheppen, maar ik maak me daar geen zorgen overquote:Op maandag 27 maart 2006 04:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Laat dan maar, dan ben je verders ook te klein geschapen![]()
Jij bent ook klein geschapen zei je netquote:Op maandag 27 maart 2006 04:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Laat dan maar, dan ben je verders ook te klein geschapen![]()
Misschien houd ik wel van pijnquote:Op maandag 27 maart 2006 04:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij bent ook klein geschapen zei je net![]()
Ach als ik een vuist maakquote:
Dan word je toch gewoon krasser? Scheermesjes zijn voor jou makkelijker te krijgen dan leutersquote:
Ach, als zelfs lupa een lul kan krijgen...quote:Op maandag 27 maart 2006 04:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan word je toch gewoon krasser? Scheermesjes zijn voor jou makkelijker te krijgen dan leuters![]()
homo's?quote:Op maandag 27 maart 2006 04:52 schreef Brennie het volgende:
Mannen die wel alles te vertellen hebben in huis, maar ook gewoon de wc's reinigen---->
Woman... je hebt mij nog nooit een WC zien reinigenquote:Op maandag 27 maart 2006 04:52 schreef Brennie het volgende:
Mannen die wel alles te vertellen hebben in huis, maar ook gewoon de wc's reinigen---->
quote:
Studenten dusquote:Op maandag 27 maart 2006 04:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
lezen... ' Die wel alles te vertellen hebben'= een echte vent
Lupa krijgt geen lul, ze neemt er een en voert er allerlei vreemde rituelen mee uit.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, als zelfs lupa een lul kan krijgen...
Maar ik weet dat je het doet! Daar gaat het omquote:Op maandag 27 maart 2006 04:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Woman... je hebt mij nog nooit een WC zien reinigen![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maar ik weet dat je het doet! Daar gaat het om:D
Eeeeeh, en mannen die niet getrouwd zijnquote:
De illusie.. wat doe je?quote:
quote:
Dan veeg ik de grond schoon als jij met je bezwete, blote bovenlijf op een trap gaten in het plafond boort , goed?quote:Op maandag 27 maart 2006 05:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dingen schoonmaken is vrouwenwerk... dingen maken of repareren is mannenwerk
![]()
Of: Ik geef je een trap totaan het plafond nadat ik met bezweet bovenlijf gaten in je heb geboord en je een veeg op de grond heb gegeven.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan veeg ik de grond schoon als jij met je bezwete, blote bovenlijf op een trap gaten in het plafond boort , goed?![]()
![]()
![]()
Ik veeg de vloer met je aan..quote:Op maandag 27 maart 2006 05:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Of: Ik geef je een trap totaan het plafond nadat ik met met bezweet bovenlijf gaten in je heb geboord en je een veeg op de grond heb gegeven.![]()
Lamequote:Op maandag 27 maart 2006 05:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik veeg de vloer met je aan..
Zo erg.. dat je ervan gaat zweten en ipv in het plafond.. gaten in de vloer gaat boren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |