quote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat hij er niet meer op mag totdat hij doet wat ik zeg
Ja, net zo lullig als zelf niet je eigen wc kunnen schoonmaken. Als jij een traditionele taakverdeling wilt en niet wilt poetsen, mag je ook weer gaan jagen en voor het eten zorgenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk dat je snel weer een baan kan gaan zoeken als poets dan
Vrij lullig overigens lijkt me als je zelf niet voor je eigen inkomen kan zorgen
"op mag", jij hebt zelf natuurlijk geen sexueele behoeftens..quote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat hij er niet meer op mag totdat hij doet wat ik zeg
ik zou het dan gewoon ergens anders halen.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"op mag", jij hebt zelf natuurlijk geen sexueele behoeftens..
Dat hoeft hij niet te wetenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"op mag", jij hebt zelf natuurlijk geen sexueele behoeftens..
Ik stel dan voor om de hogedrukreiniger erop los te laten ,maar da's dan ook weer niet goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, net zo lullig als zelf niet je eigen wc kunnen schoonmaken. Als jij een traditionele taakverdeling wilt en niet wilt poetsen, mag je ook weer gaan jagen en voor het eten zorgen
Dat wordt dan een enkele reis. En ik laat je financieel bloedenquote:Op maandag 27 maart 2006 03:34 schreef mg794613 het volgende:
[..]
ik zou het dan gewoon ergens anders halen.
Dan moet je eerst getrouwd zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat wordt dan een enkele reis. En ik laat je financieel bloeden
Jagen op andere vrouwen en zolang er maar eten is als ik thuis kom is het okquote:Op maandag 27 maart 2006 03:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, net zo lullig als zelf niet je eigen wc kunnen schoonmaken. Als jij een traditionele taakverdeling wilt en niet wilt poetsen, mag je ook weer gaan jagen en voor het eten zorgen
en je neemt de kinderen mee?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat wordt dan een enkele reis. En ik laat je financieel bloeden
Je vergeet 't vlees.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jagen op andere vrouwen en zolang er maar eten is als ik thuis kom is het ok
Nee, die krijgt hij voor strafquote:
Ze zijn reeds 32 jaar gelukkig getrouwdquote:laat me raden...
Je ouders zijn gescheiden.
Je ging bij je moeder in huis.
Hij was druk met werk, maar stuurde wel altijd brieven.
Die brieven verscheurde je moeder.
Je moeder heeft je van jongs af aan geleerd dat je pa (alle mannen) een hufter is.
We waren reeds overeengekomen dat je je loon overdraagt aan mij en jij 100 euro zakgeld krijgtquote:Op maandag 27 maart 2006 03:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh ja de vrouw moet ook de bonnen inleveren anders heeft ze de maand erop minder geld
OMG the horrorquote:
Ben je zwakzinnig of zo?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
We waren reeds overeengekomen dat je je loon overdraagt aan mij en jij 100 euro zakgeld krijgt
Iets zegt me dat dat jou wel goed zou uitkomen...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of zo?
Waar heb jij je minachting voor mannen dan wel geleerd?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, die krijgt hij voor straf![]()
[..]
Ze zijn reeds 32 jaar gelukkig getrouwd![]()
Statiegeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh ja de vrouw moet ook de bonnen inleveren anders heeft ze de maand erop minder geld
De pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:Op maandag 27 maart 2006 03:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of zo?
Gaat het nu over sara raats of euh?...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet![]()
Was een vraag Heksquote:Op maandag 27 maart 2006 03:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet![]()
Dan had ik wel gezegd dat de pot de ketel verwijt dat ie rood ziet hequote:Op maandag 27 maart 2006 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Gaat het nu over sara raats of euh?...
Dat is een mysteriequote:Op maandag 27 maart 2006 03:44 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Waar heb jij je minachting voor mannen dan wel geleerd?![]()
Gadver xen, heb ik dat weer in m'n kop.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd dat de pot de ketel verwijt dat ie rood ziet he
Nee man ze heb een goede vrijheid waarin door de belastingdienst gesponsorede niet werk toeslag ideaal is.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar mag ze kleren van kopen
Jij begon!quote:Op maandag 27 maart 2006 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Gadver xen, heb ik dat weer in m'n kop.
Ja en als het niet werkt dan houdt ze niet van je.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vraag me af, werkt het omgekeerd ook?
Nee want er zijn meer gewillige lekkere dames dan dat er mannen met knaken zijnquote:
Die is exit maar duikt misschien later nog wel op.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kasta?
Juist.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee want er zijn meer gewillige lekkere dames dan dat er mannen met knaken zijn
Het zal vast wel werken, maar mannen houden dat nooit lang genoeg volquote:Op maandag 27 maart 2006 03:54 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Ja en als het niet werkt dan houdt ze niet van je.
Vuile.quote:
hoe lang houdt jouw man het dan vol?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal vast wel werken, maar mannen houden dat nooit lang genoeg vol
Ik denk dat ze bij jou eerder geen zin meer hebben dan geen wil.quote:
Mijn exen korter dan een weekquote:Op maandag 27 maart 2006 03:57 schreef mg794613 het volgende:
[..]
hoe lang houdt jouw man het dan vol?
Mannen delegeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal vast wel werken, maar mannen houden dat nooit lang genoeg vol
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij jou eerder geen zin meer hebben dan geen wil.![]()
[..]
[..]
kun je wel boos kijken, maar je blijft een milfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |