quote:
Jij MOET wel een kloon zijnquote:
Ben jij niet die gast van Opgezwolle?quote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Lekker je hoofdraaien D:: D:D:D:D:D:d
ikquote:Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
Wie scheld jett uit?
in wat voor kraakpand woon jijquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ook maar weer eens een foto van mij:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
Verzorg je lippen mênquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
In mijn kamer waarvan ik het behang gestript heb omdat er nieuwe opkomt?quote:Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
in wat voor kraakpand woon jij![]()
leuke foto hoor![]()
Die zijn gewoon verzorgdquote:
Licht hae? Nooit geweten dat het smiddags zo donker kon zijn in een kamerquote:
Je lijkt wel een beetje op Jochem Uytdehagequote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
Smart ass...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
God God, mooie foto's allemaal. Wil jullie niet laten schrikken met mijn foto's, dus het is maar goed dat ik geen idee heb hoe ik ze erop zou moeten zetten.
Was ik zo bitterkoekjespudding aan 't eten. Nu hoef ik niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 14:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In mijn kamer waarvan ik het behang gestript heb omdat er nieuwe opkomt?![]()
[..]
Die zijn gewoon verzorgd![]()
edit: [afbeelding]
En in feite?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
In principe zijn ze dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie kleurenquote:
Doe eens lievquote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Was ik zo bitterkoekjespudding aan 't eten. Nu hoef ik niet meer.
WIE! IS datquote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef Boomlaars het volgende:
[afbeelding]
nounou, dat ziet er goed uit! Ik lust wel een groen blaadje!
Be gone, evil spiritsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:39 schreef Juves het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kerel in het witte shirt, that's me. Nu alleen kortere haren. Maar goed, das n detail.
Je gaat naar www.tinypic.com, dan klik je op bladeren, dan zoek je de foto van je computer. Dan klik je op ''Host it'', en komt er een link te staan, en die plak je hier tussen [img] link [/img]quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
God God, mooie foto's allemaal. Wil jullie niet laten schrikken met mijn foto's, dus het is maar goed dat ik geen idee heb hoe ik ze erop zou moeten zetten.
Hey Beverwaarderquote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Lekker je hoofdraaien D:: D:D:D:D:D:d
Deze vraagt gewoon om een photoshop modificatiequote:
Krijg je anders klappen?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hier zie ik in de verte een prachtige dame op een fiets, ik moest eigenlijk werken voor
mijn vader:
[afbeelding]
Iets in die richting ja...quote:
nou je t zegquote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Deze vraagt gewoon om een photoshop modificatie![]()
Zeg dat maar tegen yvonnequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef snopprinses het volgende:
mag niet zonder toestemming.
Die dikke kont is van Jettquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:00 schreef vruitig het volgende:
Die meeste linkse dondert bijna naar beneden door een dikke kont aan haar zijkant.
Dat is een tas jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:00 schreef vruitig het volgende:
Die meeste linkse dondert bijna naar beneden door een dikke kont aan haar zijkant.
Ik vind, al is foto wat wazig, dat je schattig hoofd hebt.quote:
quote:
Die belachelijke cam van mij gewoon he, altijd hequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die belachelijke kleuren altijd in jouw fotos he
Red Light Disctrict cam ofzo ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Die belachelijke cam van mij gewoon he, altijd he
is al 2 jaar ofzo.
lekker boeiendddddd.
wat doe ik hierrrr
![]()
na 2 jaar heel de tijd pleuren, deo erop spuiten, schoonmaak spul erop, istie best wel vaag geworden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Red Light Disctrict cam ofzo ?
Wtf gek een cam kan toch nooit zo weinig kleurtjes aangeven ?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Red Light Disctrict cam ofzo ?
Wtf gek een cam kan toch nooit zo weinig kleurtjes aangeven ?
Volgens mij kun je tegenwoordig echt voor 15 euro ofzo een betere cam kopenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Brechtje het volgende:
[..]
na 2 jaar heel de tijd pleuren, deo erop spuiten, schoonmaak spul erop, istie best wel vaag geworden.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef Boksmedan het volgende:
Geil kontje.
Zee, wind, goedkope gel.quote:
Leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik & vriendin.
[afbeelding]
Locatie lijkt me verder duidelijk.![]()
iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef Boksmedan het volgende:
Geil kontje.
Dat zeg je toch niet manquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:26 schreef Boksmedan het volgende:
Lieve tietjes.
Liefquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:25 schreef saaw het volgende:
* saaw heeft haartjes geverfd
[afbeelding]
kijk wel wat moeilijk trouwensmja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |