quote:
Jij MOET wel een kloon zijnquote:
Ben jij niet die gast van Opgezwolle?quote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Lekker je hoofdraaien D:: D:D:D:D:D:d
ikquote:Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
Wie scheld jett uit?
in wat voor kraakpand woon jijquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ook maar weer eens een foto van mij:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
Verzorg je lippen mênquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
In mijn kamer waarvan ik het behang gestript heb omdat er nieuwe opkomt?quote:Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
in wat voor kraakpand woon jij![]()
leuke foto hoor![]()
Die zijn gewoon verzorgdquote:
Licht hae? Nooit geweten dat het smiddags zo donker kon zijn in een kamerquote:
Je lijkt wel een beetje op Jochem Uytdehagequote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
Smart ass...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
God God, mooie foto's allemaal. Wil jullie niet laten schrikken met mijn foto's, dus het is maar goed dat ik geen idee heb hoe ik ze erop zou moeten zetten.
Was ik zo bitterkoekjespudding aan 't eten. Nu hoef ik niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 14:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In mijn kamer waarvan ik het behang gestript heb omdat er nieuwe opkomt?![]()
[..]
Die zijn gewoon verzorgd![]()
edit: [afbeelding]
En in feite?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
In principe zijn ze dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie kleurenquote:
Doe eens lievquote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Was ik zo bitterkoekjespudding aan 't eten. Nu hoef ik niet meer.
WIE! IS datquote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef Boomlaars het volgende:
[afbeelding]
nounou, dat ziet er goed uit! Ik lust wel een groen blaadje!
Be gone, evil spiritsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:39 schreef Juves het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kerel in het witte shirt, that's me. Nu alleen kortere haren. Maar goed, das n detail.
Je gaat naar www.tinypic.com, dan klik je op bladeren, dan zoek je de foto van je computer. Dan klik je op ''Host it'', en komt er een link te staan, en die plak je hier tussen [img] link [/img]quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
God God, mooie foto's allemaal. Wil jullie niet laten schrikken met mijn foto's, dus het is maar goed dat ik geen idee heb hoe ik ze erop zou moeten zetten.
Hey Beverwaarderquote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Lekker je hoofdraaien D:: D:D:D:D:D:d
Deze vraagt gewoon om een photoshop modificatiequote:
Krijg je anders klappen?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hier zie ik in de verte een prachtige dame op een fiets, ik moest eigenlijk werken voor
mijn vader:
[afbeelding]
Iets in die richting ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |