Zekers.... 2e x al dat ik ze gezien hebquote:
OP de fiets! Masterlijk!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:50 schreef -Marlii- het volgende:
Nieuwe foto's
Vanochtend op de fiets gemaakt met mijn mobiel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze is trouwens al iets eerder gemaakt![]()
Dat mag niet he!quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:37 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
ik zal wel eens een echte account maken mijn oude account opzoeken en een foto plaatsenaangezien dit een kloon is
te meesterlijk .quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:50 schreef -Marlii- het volgende:
Nieuwe foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het duurde ff voordat er een paar mooie warenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
te meesterlijk .
en dat op de fiets nog wel![]()
![]()
![]()
En ik kan ze niet zienquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef morgane het volgende:
een paar foto'tjes van mij dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(en ja, ik kijk altijd dezelfde kant op op foto's)
je lijkt wel een beetje op mijn vriendinquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:50 schreef -Marlii- het volgende:
Nieuwe foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, vlechtjes staan haar goed.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef TheSorrow het volgende:
Idd, die 1nalaatste zit je haar leuk
Oeh, mooie foto'squote:Op donderdag 30 maart 2006 17:51 schreef morgane het volgende:
hihi, ik wíst wel dat ik iets vergeten waspoging 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:34 schreef morgane het volgende:
thanks iedereen!over een paar weekjes heb ik misschien m'n hele hoofd vol vlechtjes
![]()
--> foboquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:34 schreef morgane het volgende:
thanks iedereen!over een paar weekjes heb ik misschien m'n hele hoofd vol vlechtjes
![]()
* heeft nu het eerste berichtje in jouw fotoboek gezet.quote:
Wat is een balonnen-babequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:51 schreef LoggedIn het volgende:
ja, Popcorn is leukmorgane heeft potentie, en Brechtje is gewoon balonnen-babe
Een babe die bekend staat om haar intellect en haar standpunten tegenover de wereldpolitiek.quote:
geen idee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een babe die bekend staat om haar intellect en haar standpunten tegenover de wereldpolitiek.
Wat denk je nu zelf?
nee Brechtjequote:
Omdat je het over die wereldpolitiek had ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nee Brechtje
Balonnen-babe = een (knap) meisje met opvallend grote borsten
ben ik nu te serieus?
dat was ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omdat je het over die wereldpolitiek had ofzo.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:58 schreef 14.gif het volgende:
balonnenbabe is gewoon lekker wijf met dikke tieten... duh...
quote:
What uppes dan, my black priest?quote:
Bijnaquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Feelin' like black Jezus right now.
O, mijn neger met zn sexy lenzenquote:
Wat mooi gephotosoeptquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:09 schreef Koewam het volgende:
--
Ben jij een neger?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
hihi
fanfotoo voor boebiedoe
erg ja ik weet het
Wil je eens lachen?quote:
Hobbies/interesses: uitgaan.. feeste.. lol make.. de stad ingaan.. jongens.. mense peste..quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is moeilijk hoor met alle struggles die ze meemaakt.
Je moest d'r MSN-naam eens zienquote:Op zondag 2 april 2006 21:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: uitgaan.. feeste.. lol make.. de stad ingaan.. jongens.. mense peste..weet ik veel.
Nee toch, Brechtje is livin' the good life.
Is weer leuk snoppiequote:
Zozo, die Brechtje wordt groot.quote:
wat niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:12 schreef PLAE@ het volgende:
dan nog.
Wat mij betreft: tuut tuut tuut 't ziet er niet uut.
dan istie zeker homo?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Brechtje denk ik?
Die eerste, lijkt net of je 't niet bent.quote:
groene plantjes doen zieke shit met jequote:Op zaterdag 8 april 2006 16:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die eerste, lijkt net of je 't niet bent.. Wel leuk!
Jett toch!quote:
brechtje ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
hihi
fanfotoo voor boebiedoe
erg ja ik weet het
quote:
Jij MOET wel een kloon zijnquote:
Ben jij niet die gast van Opgezwolle?quote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Lekker je hoofdraaien D:: D:D:D:D:D:d
ikquote:Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef Jett het volgende:
Wie scheld jett uit?
in wat voor kraakpand woon jijquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ook maar weer eens een foto van mij:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
Verzorg je lippen mênquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
In mijn kamer waarvan ik het behang gestript heb omdat er nieuwe opkomt?quote:Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
in wat voor kraakpand woon jij![]()
leuke foto hoor![]()
Die zijn gewoon verzorgdquote:
Licht hae? Nooit geweten dat het smiddags zo donker kon zijn in een kamerquote:
Je lijkt wel een beetje op Jochem Uytdehagequote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Met mijn nieuwe bril
Smart ass...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
God God, mooie foto's allemaal. Wil jullie niet laten schrikken met mijn foto's, dus het is maar goed dat ik geen idee heb hoe ik ze erop zou moeten zetten.
Was ik zo bitterkoekjespudding aan 't eten. Nu hoef ik niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 14:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In mijn kamer waarvan ik het behang gestript heb omdat er nieuwe opkomt?![]()
[..]
Die zijn gewoon verzorgd![]()
edit: [afbeelding]
En in feite?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
In principe zijn ze dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie kleurenquote:
Doe eens lievquote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Was ik zo bitterkoekjespudding aan 't eten. Nu hoef ik niet meer.
WIE! IS datquote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef Boomlaars het volgende:
[afbeelding]
nounou, dat ziet er goed uit! Ik lust wel een groen blaadje!
Be gone, evil spiritsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:39 schreef Juves het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kerel in het witte shirt, that's me. Nu alleen kortere haren. Maar goed, das n detail.
Je gaat naar www.tinypic.com, dan klik je op bladeren, dan zoek je de foto van je computer. Dan klik je op ''Host it'', en komt er een link te staan, en die plak je hier tussen [img] link [/img]quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
God God, mooie foto's allemaal. Wil jullie niet laten schrikken met mijn foto's, dus het is maar goed dat ik geen idee heb hoe ik ze erop zou moeten zetten.
Hey Beverwaarderquote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding]
Lekker je hoofdraaien D:: D:D:D:D:D:d
Deze vraagt gewoon om een photoshop modificatiequote:
Krijg je anders klappen?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hier zie ik in de verte een prachtige dame op een fiets, ik moest eigenlijk werken voor
mijn vader:
[afbeelding]
Iets in die richting ja...quote:
nou je t zegquote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Deze vraagt gewoon om een photoshop modificatie![]()
Zeg dat maar tegen yvonnequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef snopprinses het volgende:
mag niet zonder toestemming.
Die dikke kont is van Jettquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:00 schreef vruitig het volgende:
Die meeste linkse dondert bijna naar beneden door een dikke kont aan haar zijkant.
Dat is een tas jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:00 schreef vruitig het volgende:
Die meeste linkse dondert bijna naar beneden door een dikke kont aan haar zijkant.
Ik vind, al is foto wat wazig, dat je schattig hoofd hebt.quote:
quote:
Die belachelijke cam van mij gewoon he, altijd hequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die belachelijke kleuren altijd in jouw fotos he
Red Light Disctrict cam ofzo ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Die belachelijke cam van mij gewoon he, altijd he
is al 2 jaar ofzo.
lekker boeiendddddd.
wat doe ik hierrrr
![]()
na 2 jaar heel de tijd pleuren, deo erop spuiten, schoonmaak spul erop, istie best wel vaag geworden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Red Light Disctrict cam ofzo ?
Wtf gek een cam kan toch nooit zo weinig kleurtjes aangeven ?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Red Light Disctrict cam ofzo ?
Wtf gek een cam kan toch nooit zo weinig kleurtjes aangeven ?
Volgens mij kun je tegenwoordig echt voor 15 euro ofzo een betere cam kopenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Brechtje het volgende:
[..]
na 2 jaar heel de tijd pleuren, deo erop spuiten, schoonmaak spul erop, istie best wel vaag geworden.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef Boksmedan het volgende:
Geil kontje.
Zee, wind, goedkope gel.quote:
Leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik & vriendin.
[afbeelding]
Locatie lijkt me verder duidelijk.![]()
iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef Boksmedan het volgende:
Geil kontje.
Dat zeg je toch niet manquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:26 schreef Boksmedan het volgende:
Lieve tietjes.
Liefquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:25 schreef saaw het volgende:
* saaw heeft haartjes geverfd
[afbeelding]
kijk wel wat moeilijk trouwensmja
Saaw! Wat lief zegquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:25 schreef saaw het volgende:
* saaw heeft haartjes geverfd
[afbeelding]
kijk wel wat moeilijk trouwensmja
haha draag jij graag heren kledingquote:
Geniale fotos!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:26 schreef BObNL het volgende:
Dag job
[afbeelding]
Nacht job
[afbeelding]
Liefst, Bob
Die Brechtje, uiterst vermakelijk ook altijd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Die belachelijke cam van mij gewoon he, altijd he
is al 2 jaar ofzo.
lekker boeiendddddd.
wat doe ik hierrrr
![]()
Hele leuke foto'squote:Op donderdag 4 mei 2006 22:26 schreef BObNL het volgende:
Dag job
[afbeelding]
Nacht job
[afbeelding]
Liefst, Bob
Jou heb ik in het echt gezien !!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Rechts![]()
KoninginnendagNuchterheid was ver te zoeken
[afbeelding]
leuukquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks
Het was eigenlijk nog korter, maar ik wil weer wat langer haar. Kan ik meer mee doen.
Maar goed, ik mag niet slowchatten, dus dan mijn fotoboekfoto maar;
[afbeelding]
En dan mag iemand anders weer
Meegedaan aan monstermakeover oid?quote:
jeetje, jij bent ook ouder/ anders geworden zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks
Het was eigenlijk nog korter, maar ik wil weer wat langer haar. Kan ik meer mee doen.
[afbeelding]
Tsss, ik ben gewoon ouder gewordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:38 schreef Quara het volgende:
[..]
Meegedaan aan monstermakeover oid?
Ziet er goed uit nu![]()
ik probeer heel de tijd om aan zo'n helm te komen weet jij waar ik die kan kopen.want dat geeft weer leuke foto's voor mijn sitequote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:10 schreef apie2006 het volgende:
[..]
ik probeer heel de tijd om aan zo'n helm te komen weet jij waar ik die kan kopen.want dat geeft weer leuke foto's voor mijn site![]()
![]()
http://www.imageshack.us/quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik dacht ik doe ook even mee, maar ik heb géén idéé hoe je hier foto's opzet.. * schaam*
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
http://www.imageshack.us/
http://picserver.student.utwente.nl/
[afbeelding]
Wtf!? Ik ken je ergens vanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks
[afbeelding]
Neequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wtf!? Ik ken je ergens van
Heb jij niet toevallig een oudere zus?
Je lijkt precies op de vriendin van een vriend van me.. en die heeft óók een moedervlekje op dr rechterwangquote:
Het is een kloonquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je lijkt precies op de vriendin van een vriend van me.. en die heeft óók een moedervlekje op dr rechterwang
Ja, sinds gisterenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef tonks het volgende:
IJsmeis eb jij niet een dochter?!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef babba het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in de spiegel in de badkamer
jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
haha draag jij graag heren kledingof is er ook een dames versie
?
Leuke foto! Je lijkt zo erg op een meisje wat ik kan dat ik bijna zou zeggen dat jullie een tweeling waren. Alleen heet ze geen Anne.quote:
sinds wanneer hebben tweelingen dezefde naam?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef Veilside_red het volgende:
[..]
Leuke foto! Je lijkt zo erg op een meisje wat ik kan dat ik bijna zou zeggen dat jullie een tweeling waren. Alleen heet ze geen Anne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |