welke zoek je?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Gi1337 het volgende:
Weet iemand misschien een site met goede foto's van Nike sneekers etc. én waar de productnummers ook te vinden zijn?
Hmm, als ik nou een paar codes aan jou doorgeef, regel jij die schoenen dan voor mij?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:55 schreef Gi1337 het volgende:
Nog niets specifiek, maar ik kan via iemand bij Nike shit met korting bestellen, maar dan moet ik dus productcode hebben. en ik zoej het niet om alle winkels af te struinen naar mooie nikesneekers
doe ze ook bovenin, even slordig gekekenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Je moet je veters bovenlangs erin doen. Ziet er een stuk mooier uit en veter je sneakers gewoon. Dat is een stuk beter voor je schoen. Zoals je ook bij de echte sneakersheads en sneakershops ziet.
bij www.thnx.nl en dan bij sneakers--Nike--> en dan op zown plaatje klikken en met een beetje geluk zie je het label van binnen de schoen. en dan Inzoomenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:55 schreef Gi1337 het volgende:
Nog niets specifiek, maar ik kan via iemand bij Nike shit met korting bestellen, maar dan moet ik dus productcode hebben. en ik zoej het niet om alle winkels af te struinen naar mooie nikesneekers
check je mailbox. Daar staat het emailadres van iemand die veel bathing apes heeft. Hij kan je denk ik wel verder helpen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef Hare het volgende:
Niemand hier die Bathing Apes heeft en een indicatie van de maat ivm Nederlandse maten/schoenen kan geven???![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:48 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Enne.. als je toch met korting bestelt, kun je vast ook wel wat voor mij halen![]()
![]()
Alleen vrienden...quote:Op woensdag 12 april 2006 18:09 schreef berent het volgende:
[..]
Hmm, als ik nou een paar codes aan jou doorgeef, regel jij die schoenen dan voor mij?![]()
Geweldig..al is het maar omdat ik hem al eerder gepost hebt in dit topicquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van deze schoen?
Ik heb ze in het groenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[afbeelding]
Thanks buddy!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
check je mailbox. Daar staat het emailadres van iemand die veel bathing apes heeft. Hij kan je denk ik wel verder helpen.
Ik heb ze ook, en iemand uit dit topic had m ook al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[afbeelding]
IKKE!quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, en iemand uit dit topic had m ook al.![]()
Zien er wel leuk uit, stuk beter dan die zuurstokkleurtjes die ze normaal hebben. Ze doen me een beetje denken aan Aloha Dunks qua kleuren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef Hare het volgende:
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/8766_jaja.th.jpg]afbeelding][/URL]
2e hands, in Japan gekocht. Wat denken jullie? Zien ze er echt uit of is dat niet te zien aan deze pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |