Boogerd zal wel weer 2 keer 2e worden achter Rebelin ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef pfaf het volgende:
Hij komt sterker over dan Boogerd in ieder geval, hoewel die natuurlijk én terug komt van een blessure én het weer daar verschrikkelijk vindt.
Nope, dit jaar niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boogerd zal wel weer 2 keer 2e worden achter Rebelin ofzo
3e of 4e dan. Natuurlijk want Bettini sprint hem ook nog voorbijquote:
Dat kan best.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef komrad het volgende:
maar, kunnen we niet gewoon met zijn allen beslissen dat boogie de dubbel wint
ik denk aan iets andersquote:Op woensdag 5 april 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan best.
Zouden ze daarnaar luisteren?
zie het al voor me, zo de sprint van AGR. Di Luca vol aan de bak, zie je 'm opeens denken "oh nee, op Fok! hadden ze besloten dat Boogerd wint, laat ik even inhouden"
Da's beter ja. Kunnen we gewoon flink punaises gaan strooien als Boogerd langskomt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk aan iets anders
Op de Eiserbosweg reed Boogie tijdens zijn voorspelbare demarrage iedereen los en hij komt alleen bovenaan de Cauberg
probleem is dat ik er niet langs dat kant zal staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's beter ja. Kunnen we gewoon flink punaises gaan strooien als Boogerd langskomt.
Dan moet het wel lukken (wel pas gooien nadat hij langs is, hè).
nee dat doet Sanchez alquote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3e of 4e dan. Natuurlijk want Bettini sprint hem ook nog voorbij
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:15 schreef Bartoli het volgende:
Het gaat niet goed met de Amerikaanse wielrenner Saul Raisin. Saul viel eergisteren zwaar in de eerste rit van de Circuit de la Sarthe. Aanvankelijk stelde men alleen een sleutelbeen breuk en een breuk van een rib vast maar vannacht is de toestand verslechterd. Nu schijnt er wat met zijn hersenen te zijn en hij zou balanceren tussen leven en dood (L'Equipe).
Klopt, daar won hij een etappe. Waarschijnlijk de meest talentvolle Amerikaanse coureur. Reed vorig jaar ook een erg goede ronde van Duitsland. Laten we hopen dat het snel beter gaatquote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is toch die jonge kerel van CA die eerder al iets von in Langkawi?? Of zit ik nu weer totaal verkeerd.....
Talentvoller als Danielson??quote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klopt, daar won hij een etappe. Waarschijnlijk de meest talentvolle Amerikaanse coureur. Reed vorig jaar ook een erg goede ronde van Duitsland. Laten we hopen dat het snel beter gaat![]()
quote:
quote:Saul has had an unexpected turn for the worse...Please keep him in your thoughts...we are on our way to France to be with him...we will try to keep you updated...Saul's parents
quote:
De results kloppen ook niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |