Ach elke tegenstander maakt het Ajax lastig momenteelquote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef twi het volgende:
Volgende week Roda uit, daarna AZ thuis. Erg gunstig programma voor degenen die Blind weg willen hebben dus.
Hij heeft anders ook veel vreugde toegebracht.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Van Gaal heeft de club veel schade toegebracht in z'n laatste periode...
Is al lang geleden hé?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft anders ook veel vreugde toegebracht.
Inderdaad, hij had nooit als TD aangesteld mogen worden. Maargoed, eigenlijk kan je dat hem niet kwalijk nemen. Ze hadden 'm gewoon direct op het veld moeten zetten. Was het niet bij zijn aanstelling, dan wel rond Bayern uit vorig seizoen. Of desnoods bij het vertrek van Koeman, uit genade.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Van Gaal heeft de club veel schade toegebracht in z'n laatste periode...
Volgend jaar is alles anders. De wereldbeker is binnen handbereik!quote:Op zondag 26 maart 2006 17:43 schreef SoA-Holic het volgende:
1-1 thuis tegen nac, en ik merk op dat ik me er steeds eerder bij neerleg. Dit kan toch echt niet, tegen zulke houthakkers zoveel kansen weggeven. Als het 1-3 wordt hoef je ook niet te klagen. Danny zoekt steeds naar voetballende spelers in zijn team, terwijl een typetje of drie a la van Halst niet misstaat in dit elftal. De balans is totaal zoek, want danny heeft nog steeds 1995 voor ogen waar alles voetballend werd opgelost. Danny denk realistisch nu, en zorg voor mentaliteit in dit elftal.
Dan zullen we toch echt dit seizoen de CL moeten winnen. Maar helaasquote:Op zondag 26 maart 2006 17:44 schreef marsu het volgende:
[..]
Volgend jaar is alles anders. De wereldbeker is binnen handbereik!![]()
Dûh, want Ajax gaat er altijd van uit dat ze dik winnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef SCH het volgende:Ik werd gisteren uitgelachen toe ik zei dat het een lastige wedstrijd werd
Ja, in het topic gisteren werd gevraagd waarom 5-0 een moeilijke wedstrijd wasquote:Op zondag 26 maart 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dûh, want Ajax gaat er altijd van uit dat ze dik winnen.
Het zal mij ook niets meer verbazen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:34 schreef Suijk het volgende:
Ik zie het nog gebeuren ook hoor.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:31 schreef SCH het volgende:Ik werd gisteren uitgelachen toe ik zei dat het een lastige wedstrijd werd
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Definieer niet makkelijk winnen
Minder dan 5-0?
Idd, ik neem aan dat we die play-offs dan gewoon boy-cotten ofso?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mocht Ajax 6de worden dan zijn de play-offs geloof ik wel verneukt ?( al denk ik zelf wel dat ze CL-plek halen maar je weet maar nooit )
Als we om playoffs spelen voor de 6e of 7e plek zal ik er in ieder geval niet bij zijn. Sowiezo hebben we al Europees voetbal via de beker dus dat gaat helemaal nergens over, veredelde oefenwedstrijdjes.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Idd, ik neem aan dat we die play-offs dan gewoon boy-cotten ofso?
Die zouden wij dan ook niet hoeven te spelen, dan doet de nummer 10 mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als we om playoffs spelen voor de 6e of 7e plek zal ik er in ieder geval niet bij zijn. Sowiezo hebben we al Europees voetbal via de beker dus dat gaat helemaal nergens over, veredelde oefenwedstrijdjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |