Dat valt best mee, maar die zijn er natuurlijk ookquote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef dark_humanity774 het volgende:
een passat zie je ook liever niet in de achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
nee dat valt niet mee, (lease)passatrijders zijn aso's.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar die zijn er natuurlijk ook
Leaserijders zijn natuurlijk erg vaak zo. Het is niet hun eigen auto, dus kan het hun wat verekken als ie gaar gestampt wordt. Kutinstelling natuurlijk, maar zo werkt het welquote:Op zondag 26 maart 2006 14:19 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
nee dat valt niet mee, (lease)passatrijders zijn aso's.
heb je die lease307-ens vanbinnen wel eens gezien? wat een varkensquote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leaserijders zijn natuurlijk erg vaak zo. Het is niet hun eigen auto, dus kan het hun wat verekken als ie gaar gestampt wordt. Kutinstelling natuurlijk, maar zo werkt het wel![]()
Ik zou daar de Mercedes rijders aan toe willen voegen...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar die zijn er natuurlijk ook
Maar dat is van ieder merk wel, er zijn altijd malloten. Alleen in BMW's zijn het bijna allemáál van die ziekelijke figuren![]()
Ja die zijn ook erg. Maar mijn ervaring is dat die BMW figuren (vaak nieuwe modellen ook nogquote:Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zou daar de Mercedes rijders aan toe willen voegen...
Maar t is altijd een bepaald type dat zo aso rijdt. Trek me er vaak niets vanaan+ en heb eerder de neiging om even heel kort mijn remlichtjes op te laten lichten dan aan de kant te gaan wanneer er een dergelijke josti achter mij rijdt...Of erger nog: Van die Sjonnies met van die proletenbakkies; zoals die opgevoerde GTI-tjes of Opel Rakett (GSI); Honda CRX-en etc, met extra stoere lawaaimakende uitlaat; en dikke vette
hardstyle uit de Subwoofert...
![]()
De TT daar gelatenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft het gros van de leaserijders daar wel een handje van.
Ook de Audi rijders dus.
Beetje typerend dat je het zo op de man gaat spelenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nooit last van andere bmw rijders. misschien moet je die lelijke mercedes eens verkopen. en dan die 2e hands bmw kopen. zal je een stuk minder last hebben van andere bmw's.
het is niet op de man bedoelt. het is alleen dat ik alleen maar vrouwelijke 60+ers ken die die dingen rijden. het is gewoon generaal advies. als ik in mijn bmw rijd dan zie en voel ik altijd respect en beleefdheid van andere bmw rijders. behalve als het vrouwen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje typerend dat je het zo op de man gaat spelen![]()
Ik vind mijn Mercedes wel mooi, en hij rijdt super! En nee, ik ga geen BMW kopen
Mijn volgende auto wordt waarschijnlijk een Volvo S60.
Dus je hebt jouw BMW gekocht vanwege je mannelijke genen? Iemand die zo rechtuit zegt dat ie met een dergelijke auto iets wil compenseren heb ik nog niet vaak meegemaakt...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nooit last van andere bmw rijders. misschien moet je die lelijke mercedes (A160 probeer eens wat meer aan je mannelijke genen te denken) eens verkopen. en dan die 2e hands bmw kopen. zal je een stuk minder last hebben van andere bmw's.
pauperquote:Op zondag 26 maart 2006 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Sorry dat mijn 5-serie net iets zuiniger rijdt rond de 145.![]()
Iets met pot verwijt ketel oid.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef leolinedance het volgende:
Rijd je gewoon lekker met een gangetje van 140 met het verkeer mee....zit er weer eens zo'n asociale BMW kontenlikker te knipperen en half links en rechts halsbrekende capriolen in te halen om je voorbij te gaan![]()
Dan zie jij toch hele andere dingen als ik. Dat maakt verder ook niet uitquote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Inorbit het volgende:
[..]
het is niet op de man bedoelt. het is alleen dat ik alleen maar vrouwelijke 60+ers ken die die dingen rijden. het is gewoon generaal advies. als ik in mijn bmw rijd dan zie en voel ik altijd respect en beleefdheid van andere bmw rijders. behalve als het vrouwen zijn.
Advies: koop een V70-R of T5quote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een Volvo S60 of V70 waarschijnlijk
Waar slaat dit op? Ik schrijf dat ik gewoon met het verkeer mee rijd, desnoods 140. Je kunt ook de maximum snelheid overschrijden zonder asociaal te worden hoorquote:
Ik reed gisteren op de snelweg in mijn BMW, werd ik ingehaald door een Altoquote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef flugeltje het volgende:
Ach TS, je hebt nog mazzel dat je in een Mercedes rijdt, dan overkomt je zoiets idd alleen met BMW's... Ikzelf rij in een Alto en dan moet je eens proberen op de snelweg in te halen...
Je moet natuurlijk niet met 121 km/u in gaan halen, maar als je gewoon een beetje doorrijdt is er ook met een Alto niks aan de hand. Die kunnen toch ook wel 130-140 ofzo?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef flugeltje het volgende:
Ach TS, je hebt nog mazzel dat je in een Mercedes rijdt, dan overkomt je zoiets idd alleen met BMW's... Ikzelf rij in een Alto en dan moet je eens proberen op de snelweg in te halen...
Dan laat écht níemand je ertussen of ze gaan bewust op je bumper hangen. Ze geven juist een dot gas bij als het maar op líjkt dat je naar de linkerrijbaan wilt verplaatsen...
Gelukkig hebben vrachtwagenchauffeurs meer begrip wat dat betreft. Heb 't een keer meegemaakt dat eentje z'n wagen zomaar naar links gooide om ervoor te zorgen dat ik tóch in kon halen...
nee. omdat die snel is, goedkoop, mooi. en misschien binnen een paar jaar wel in prijs gaat stijgen. en het rijdt geweldig. hij stuurt na 18 jaar nog steeds directer als mijn 2 jaar oude golfquote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dus je hebt jouw BMW gekocht vanwege je mannelijke genen? Iemand die zo rechtuit zegt dat ie met een dergelijke auto iets wil compenseren heb ik nog niet vaak meegemaakt...![]()
![]()
Kleine stukjes wel ja. Als je té lang 140 rijdt gaat de koelvloeistof koken... Don't askquote:Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet met 121 km/u in gaan halen, maar als je gewoon een beetje doorrijdt is er ook met een Alto niks aan de hand. Die kunnen toch ook wel 130-140 ofzo?
Precies. Als je daarna maar zsm weer naar rechts gaat. Al zul je mij, in tegenstelling tot die pauper BMW rijders, je dan nog niet rechts in zien halenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kleine stukjes wel ja. Als je té lang 140 rijdt gaat de koelvloeistof koken... Don't ask
Maar dan nog, de max is nog altijd 120... Als je 120 rijdt en je voorganger 80 heb je zelfs als Alto het recht om in te halen...![]()
Gelijk heb jequote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef Inorbit het volgende:
[..]
nee. omdat die snel is, goedkoop, mooi. en misschien binnen een paar jaar wel in prijs gaat stijgen. en het rijdt geweldig. hij stuurt na 18 jaar nog steeds directer als mijn 2 jaar oude golf
wat mij opvalt is dat het altijd leasebakrijders zijn die rechts inhalen. en dan maakt het niet uit wat voor auto ze hebben. van audi's tot vw's. op zich heb ik er weinig problemen mee, totdat deze rechtsinhaler links blijft rijden en niet harder gaat als 120. dan word ik vrij kwaadquote:Op zondag 26 maart 2006 14:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies. Als je daarna maar zsm weer naar rechts gaat. Al zul je mij, in tegenstelling tot die pauper BMW rijders, je dan nog niet rechts in zien halen![]()
Alfa rijders zijn coolquote:Op zondag 26 maart 2006 15:05 schreef leolinedance het volgende:
De Alfa rijder kan er, in iets mindere mate, trouwens ook wat van!
Nog nooit volgens mijquote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef Borkydude het volgende:
Vraag jezelf dit af: Wanneer heb jij voor het laatst gelachen/geknikt/hand opgestoken naar een BMW-rijder?
Tsja, ik vind het ook wel fraaie auto's maar volgens mij willen ze met een sportieve rijstijl de BMW bende een beetje na-apenquote:
Ik zie de laatste tijd wel een beetje veel 156's "met vleugels"; bijna afelopen met cool vrees ikquote:
Ik haal ook wel eens rechts in maar ben absoluut geen leasebakrijderquote:Op zondag 26 maart 2006 15:03 schreef Inorbit het volgende:
[..]
wat mij opvalt is dat het altijd leasebakrijders zijn die rechts inhalen. en dan maakt het niet uit wat voor auto ze hebben. van audi's tot vw's. op zich heb ik er weinig problemen mee, totdat deze rechtsinhaler links blijft rijden en niet harder gaat als 120. dan word ik vrij kwaad
En nu verwacht ik nog een inhoudelijke opmerking die daadwerkelijk iets toevoegt aan deze discussie ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:04 schreef Camplo het volgende:
Iemand in een Mercedes A160 heeft geen recht van spreken over BMW's.
Daarbij BMW rijdt stukken fijner als een Mercedes [afbeelding]
V70 Cross Countryquote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan zie jij toch hele andere dingen als ik. Dat maakt verder ook niet uit
Aan mijn auto is trouwens in 6 jaar tijd nog nóóit iets kapot geweest, en hij is erg practisch in de stadEn ik weet niet of je er ooit in gereden hebt, maar het rijdt erg volwassen. Het is natuurlijk geen S-klasse, maar ik rijd 160+ met geen enkel probleem (waar het kan, en zonder tegen de voorligger aan te gaan duwen ja
). Maar zoals ik al zei, het wordt wel tijd voor iets nieuws.
Een Volvo S60 of V70 waarschijnlijk
Over het algemeen zijn Mercedes rijders heel wat beschaafder in het verkeer dan BMW rijders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:22 schreef Camplo het volgende:
Mercedes rijders vind ik ergere plakkerds dan BMW rijders. Behalve de belgische zakenmannen in 745i's... die zijn hoogst irritant.
Nu nu graag een volwassen reactie, kindje. En BMW rijdt niet beter dan Mercedes, als je een kenner was moest je dat weten. BMW is wat meer op sportiviteit afgestemd, Mercedes op comfort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:04 schreef Camplo het volgende:
Iemand in een Mercedes A160 heeft geen recht van spreken over BMW's.
Daarbij BMW rijdt stukken fijner als een Mercedes [afbeelding]
precies!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Mercedes rijders heel wat beschaafder in het verkeer dan BMW rijders.
Dat komt doordat een BMW over het algemeen een sportievere auto is dan een Mercedes.
Dat je BMW's mooier vindt en dat je ze lekkerder vindt rijden, dat is jouw mening, maar laat je voorkeur niet de realiteit vertroebelen.
Wie? Ik zou liever fietsen dan een Alto rijden...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef sjeanie het volgende:
je liegt, je rijdt zelf gewoon een alto, pauper!
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef dark_humanity774 het volgende:
een passat zie je ook liever niet in je achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
Ja, en dat is terecht toch? Ik rijd daar ook 150, en vaak nog harderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja op de autobaan komen ze op de linkerbaan altijd voorbij gevlogen met 150
quote:
Da's toch niet zo bijzonder? Ik bedoel ... tegenwoordig heb je zo 267 pk hoor. Uit een 1.6 zelfs!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag laatst een BMW met 267 pk!
jah vervelend heh. rij je met je trage niksan volgas. word je rechts ingehaald door de sloomste bmw uit het hele assortimentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar dan de manier hoe de BMW rijders dat doen
een bejaarde E30 is nl wel heel tofquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah vervelend heh. rij je met je trage niksan volgas. word je rechts ingehaald door de sloomste bmw uit het hele assortiment
nah liever de XC90 danquote:
Ja die is tof, maar daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
nah liever de XC90 dandie is wel ok
leaselullen ... lult makkelijkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:50 schreef yup het volgende:
Ik heb zelf vooral last van leasepiloten, altijd asociaal bezig die gasten
Maar is dat echt zo dat een Aklasse meer comfort bied dan een gemiddelde BMW ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu nu graag een volwassen reactie, kindje. En BMW rijdt niet beter dan Mercedes, als je een kenner was moest je dat weten. BMW is wat meer op sportiviteit afgestemd, Mercedes op comfort.
Nou, probeer het nog een keer
D'r zit doorgaans een gestressed pak achter het stuur (laat twintig, begin dertig) met een slecht geknoopte, fel gekleurde stropdas en een gsm in z'n hand of driftig tikkend op de TomTom. Dit alles terwijl uiterst links rijdend.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef Richie_Rich het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd geworden, hoe herken je een leaseauto?
Maar wel met een hoge snelheid dus dan is het linksplakken niet zo erg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r zit doorgaans een gestressed pak achter het stuur (laat twintig, begin dertig) met een slecht geknoopte, fel gekleurde stropdas en een gsm in z'n hand of driftig tikkend op de TomTom. Dit alles terwijl uiterst links rijdend.
Een gemiddelde BMW is een 320. Die ga je natuurlijk niet vergelijken met een A160 uit 1998quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar is dat echt zo dat een Aklasse meer comfort bied dan een gemiddelde BMW ik betwijfel dat.
Ik zat een tijdje geleden nog in een A-klasse en ik vond het best lawaaierig en ik heb nog steeds last van mijn rug door die stoelen.
Of JIJ rijdt gewoon veel te asociaal met je bmwquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
ik rij zelf een 320d
meest trage mensen op de weg zijn: Mercedes, citroen, en de rest van alle kleine auto's
let er maar is op
Goed ideequote:Op woensdag 29 maart 2006 05:57 schreef max2slow het volgende:
Ik heb een speciale schakelaar onder het dashboard gebouwd, die de de remlichten uitschakelt,
ff flink remmen als zo'n wannabee raikkonen achter me zit, dat werkt echt, de ruimte achter me is ineens een stuk groter.....
* Citroën wegdoetquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
ik rij zelf een 320d
meest trage mensen op de weg zijn: Mercedes, citroen, en de rest van alle kleine auto's
let er maar is op
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Jammer dat er geen vrachtwagen aankwam toen hij door rood reed
Door rood rijders :/ stel je voor dat iemand door rood rijd en ik rijd daar met mijn brommer ..... ja mensen dan kan Maikuuul voor een paar maanden niet meer posten :/
(inkoppertje)quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Door rood rijders :/ stel je voor dat iemand door rood rijd en ik rijd daar met mijn brommer ..... ja mensen dan kan Maikuuul voor een paar maanden niet meer posten :/
Een echte ramp jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
ligt waarschijnlijk meer aan jezelf dan aan die passatquote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef dark_humanity774 het volgende:
een passat zie je ook liever niet in je achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
ohja, zo'n eikel die denkt dat alsie 130 rijdt de snelste van de hele wereld is en daarom maar links blijft. heel fijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:28 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ligt waarschijnlijk meer aan jezelf dan aan die passat![]()
* DutchTSE rijd ook een passat, maar dan wel netjes 130 ipv als een aso![]()
Heb je toevallig een klein blauw rot-otootje?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Had vorige week ook zo'n sociale BMW rijder. ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |