Nu nu graag een volwassen reactie, kindje. En BMW rijdt niet beter dan Mercedes, als je een kenner was moest je dat weten. BMW is wat meer op sportiviteit afgestemd, Mercedes op comfort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:04 schreef Camplo het volgende:
Iemand in een Mercedes A160 heeft geen recht van spreken over BMW's.
Daarbij BMW rijdt stukken fijner als een Mercedes [afbeelding]
precies!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Mercedes rijders heel wat beschaafder in het verkeer dan BMW rijders.
Dat komt doordat een BMW over het algemeen een sportievere auto is dan een Mercedes.
Dat je BMW's mooier vindt en dat je ze lekkerder vindt rijden, dat is jouw mening, maar laat je voorkeur niet de realiteit vertroebelen.
Wie? Ik zou liever fietsen dan een Alto rijden...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef sjeanie het volgende:
je liegt, je rijdt zelf gewoon een alto, pauper!
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef dark_humanity774 het volgende:
een passat zie je ook liever niet in je achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
Ja, en dat is terecht toch? Ik rijd daar ook 150, en vaak nog harderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja op de autobaan komen ze op de linkerbaan altijd voorbij gevlogen met 150
quote:
Da's toch niet zo bijzonder? Ik bedoel ... tegenwoordig heb je zo 267 pk hoor. Uit een 1.6 zelfs!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag laatst een BMW met 267 pk!
jah vervelend heh. rij je met je trage niksan volgas. word je rechts ingehaald door de sloomste bmw uit het hele assortimentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar dan de manier hoe de BMW rijders dat doen
een bejaarde E30 is nl wel heel tofquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah vervelend heh. rij je met je trage niksan volgas. word je rechts ingehaald door de sloomste bmw uit het hele assortiment
nah liever de XC90 danquote:
Ja die is tof, maar daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
nah liever de XC90 dandie is wel ok
leaselullen ... lult makkelijkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:50 schreef yup het volgende:
Ik heb zelf vooral last van leasepiloten, altijd asociaal bezig die gasten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |