Maar is dat echt zo dat een Aklasse meer comfort bied dan een gemiddelde BMW ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu nu graag een volwassen reactie, kindje. En BMW rijdt niet beter dan Mercedes, als je een kenner was moest je dat weten. BMW is wat meer op sportiviteit afgestemd, Mercedes op comfort.
Nou, probeer het nog een keer
D'r zit doorgaans een gestressed pak achter het stuur (laat twintig, begin dertig) met een slecht geknoopte, fel gekleurde stropdas en een gsm in z'n hand of driftig tikkend op de TomTom. Dit alles terwijl uiterst links rijdend.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef Richie_Rich het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd geworden, hoe herken je een leaseauto?
Maar wel met een hoge snelheid dus dan is het linksplakken niet zo erg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r zit doorgaans een gestressed pak achter het stuur (laat twintig, begin dertig) met een slecht geknoopte, fel gekleurde stropdas en een gsm in z'n hand of driftig tikkend op de TomTom. Dit alles terwijl uiterst links rijdend.
Een gemiddelde BMW is een 320. Die ga je natuurlijk niet vergelijken met een A160 uit 1998quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar is dat echt zo dat een Aklasse meer comfort bied dan een gemiddelde BMW ik betwijfel dat.
Ik zat een tijdje geleden nog in een A-klasse en ik vond het best lawaaierig en ik heb nog steeds last van mijn rug door die stoelen.
Of JIJ rijdt gewoon veel te asociaal met je bmwquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
ik rij zelf een 320d
meest trage mensen op de weg zijn: Mercedes, citroen, en de rest van alle kleine auto's
let er maar is op
Goed ideequote:Op woensdag 29 maart 2006 05:57 schreef max2slow het volgende:
Ik heb een speciale schakelaar onder het dashboard gebouwd, die de de remlichten uitschakelt,
ff flink remmen als zo'n wannabee raikkonen achter me zit, dat werkt echt, de ruimte achter me is ineens een stuk groter.....
* Citroën wegdoetquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
ik rij zelf een 320d
meest trage mensen op de weg zijn: Mercedes, citroen, en de rest van alle kleine auto's
let er maar is op
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Jammer dat er geen vrachtwagen aankwam toen hij door rood reed
Door rood rijders :/ stel je voor dat iemand door rood rijd en ik rijd daar met mijn brommer ..... ja mensen dan kan Maikuuul voor een paar maanden niet meer posten :/
(inkoppertje)quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Door rood rijders :/ stel je voor dat iemand door rood rijd en ik rijd daar met mijn brommer ..... ja mensen dan kan Maikuuul voor een paar maanden niet meer posten :/
Een echte ramp jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
ligt waarschijnlijk meer aan jezelf dan aan die passatquote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef dark_humanity774 het volgende:
een passat zie je ook liever niet in je achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
ohja, zo'n eikel die denkt dat alsie 130 rijdt de snelste van de hele wereld is en daarom maar links blijft. heel fijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:28 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ligt waarschijnlijk meer aan jezelf dan aan die passat![]()
* DutchTSE rijd ook een passat, maar dan wel netjes 130 ipv als een aso![]()
Heb je toevallig een klein blauw rot-otootje?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Had vorige week ook zo'n sociale BMW rijder. ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |