Ja, maar je moet jezelf een beetje verkopen toch enzo?quote:
Ze waren er zelf toch nietquote:Op zondag 26 maart 2006 17:19 schreef babette21 het volgende:
die Pomme en Kelly zijn nu ook op Life & Cooking
met name Carlo vindt er geen reet aan
Mja, ik ga mn best doen jaquote:Op zondag 26 maart 2006 17:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, maar je moet jezelf een beetje verkopen toch enzo?
Hospiteeravonden. Ik vind het nu al leuk... ik ga in mei/juni ook beginnen.
Foto'squote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Het is allemaal bij jongens in een studentenhuis, dus ik zal mn kleding erop aanpassen
Mn leuke rokjes liggen nog bij mn ex-vriendje...quote:
nee dat wilden ze niet...quote:
Dan maak je toch foto's zonder rokjequote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn leuke rokjes liggen nog bij mn ex-vriendje...
Het duurde maar anderhalf uur toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
mijn auto is ook rookvrij.... wil je nou nog wel meerijden?!![]()
Dat is een optie ja... maar toch maar nietquote:Op zondag 26 maart 2006 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan maak je toch foto's zonder rokje
ik ben al 12 jaar niet meer geweest & dacht dat 't ergens voorbij Eindhoven lag...quote:
Dat overleef ik welquote:Op zondag 26 maart 2006 17:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben al 12 jaar niet meer geweest & dacht dat 't ergens voorbij Eindhoven lag...
maar via de routeplanner ontdekte ik dat het zowaar maar een goed uur rijden is vanaf Den Haag
vanaf Dordrecht is 't dan nog maar 'n half uur ofzo
Ik ben nu nog niet echt in staat om naar hem toe te gaan en dan gewoon weer weg te gaan, zonder 'in te storten'. Het ligt nog erg gevoelig. Maar goed, over een tijdje zal ik wel moeten ja, maar liever als ik me iets beter erover voel dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:35 schreef BVO het volgende:
Dan ga je toch langs bij die ex en haal je de hele zooi op?
je moet het gewoon van de andere kant bekijken, nu hebben we éxtra lang tijd voor de voorpretquote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef MissBliss het volgende:
Dat overleef ik wel
Ik heb er écht zin in, kan wel wat leuks gebruiken na deze kutweek... Ware het niet dat het nog een maand duurt maar goed
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet het gewoon van de andere kant bekijken, nu hebben we éxtra lang tijd voor de voorpret
[afbeelding]
quote:Oops!
Google Page Creator is having a little trouble right now.
This is not because of anything you did; it's just a little hiccup in our system that will hopefully go away soon. We apologize for the inconvenience, and recommend you try reloading this page.
--------------------------------------------------------------------------------
error.session.open
Unlike others... Ik vraag me af met hoeveel we er zijn die dagquote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
duh... áls ik 't zeg, dan meen ik 't ook....
Wie gingen er ook alweer allemaal?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Unlike others... Ik vraag me af met hoeveel we er zijn die dag
Ik ook niet helemaal, maar ik doe een gokquote:Op zondag 26 maart 2006 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie gingen er ook alweer allemaal?
Ik heb het eerder gevraagd, maar ik weet het niet meer
Ga je ook mee?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie gingen er ook alweer allemaal?
Ik heb het eerder gevraagd, maar ik weet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |