- Voor de man inderdaad: als hij verder op andere vlakken niet kan presteren.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:53 schreef dfens het volgende:
Een meid is weleens vreemd gegaan met mij omdat de lul van haar vriend te dik was. Anaal deed erg pijn bij haar. De mijne is wat dunner, en dat ging zonder problemen![]()
De iBookjes met intel worden allemaal 13 inch.quote:
Ja zo blij ben ik ook niet met mijn 17 inch, het neemt zoveel ruimte in, je kan hem niet altijd makkelijk kwijt. Visueel is het wel prettig, maar ja dat is ook niet alles, je bent toch ook afhankelijk van de beschikbare ruimte.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:06 schreef warrel het volgende:
[..]
De iBookjes met intel worden allemaal 13 inch.Ik vind 12 zo klein en fijn!
![]()
Maar, het is een PowerBookje! Vast een stuk krachtiger dan mijn G3 iBookje..quote:Op zondag 26 maart 2006 18:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja zo blij ben ik ook niet met mijn 17 inch, het neemt zoveel ruimte in, je kan hem niet altijd makkelijk kwijt. Visueel is het wel prettig, maar ja dat is ook niet alles, je bent toch ook afhankelijk van de beschikbare ruimte.
quote:
Maar hij mag toch ook wel eens lekker hard zijn toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar, het is een PowerBookje! Vast een stuk krachtiger dan mijn G3 iBookje..
Maar chop chop! We moeten over piemels praten, ook leuk toch?![]()
Om de grote geef ik niet zo heel veel. Als ie maar mooi in z'n vel zit, lekker zacht is..![]()
Haha, tuurlijk. Dan kan je er het meest mee. Ik bedoelde dat het huidje lekker zacht moet zijn..quote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar hij mag toch ook wel eens lekker hard zijn toch?![]()
Zacht van buiten, hard van binnen dus. En ja, daar kun je best leuke dingen mee doenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:24 schreef warrel het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk. Dan kan je er het meest mee. Ik bedoelde dat het huidje lekker zacht moet zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |