http://www.site-b.nl/fok/pommekelly14gif.jpgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Deze OP vind je op: http://wiki.fok.nl/index.php/GoogleIdolsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Oja weetikveelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Donker Bruin brood![]()
nieuw topic
Waarom geen Adoreer ervoor?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mochten jullie prive informatie of iets dergelijks tegenkomen gebruik dan dezeknop (boven het topic) als je daar een berichtje achterlaat zal er zo snel mogelijk actie op ondernomen worden.
teringquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Vele duizenden, en in een weekend zo'n 70.000. (dat is dan niet per dag maar het hele weekend)
We stonden een keer met een link op Zattevrienden uit Belgie, toen kregen we op 1 dag zo'n 10.000 Belgische bezoekers - alleen maar van die site af.
De Amerikaanse schrijver Seth Godin heeft een paar keer over ons geschreven en via zijn weblog krijgen we ook honderden bezoekers per dag.
En na het interview met Giel, en het artikel in de telegraaf werd het helemaal gekkenhuis.![]()
Het hangt er maar net af wie je linkt
quote:For those who don't get it yet
You must run over and check out Kelly and her partner Pomme. [Quick, put Kelly in a movie with George Clooney.]
They're competing in Googleidol. And they have 8,000 more votes than the competition.
8,000. Votes.
Not 8,000 viewers. Tell me again why Kelly and her bazillion friends are going to be watching your ads any time soon?
Totaal niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tering![]()
dat hadden jullie vast nooit verwacht toen jullie begonnen met de filmpjes
Die is echt super, dankjewel!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, hier nog maar een keer.
Hé Kelly, wanneer ga je nou eens een icoontje nemen?
Hier, speciaal voor jullie gemaakt.
[afbeelding]
ja, maar je kan het ook serieus nemenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Totaal niet!
Het begon allemaal als 1 grote grap en dat is het eigenlijk nog steeds. Mensen moeten het niet zo serieus nemen.
En omdat het een grap is, willen we ook niet teveel naar buiten komen met onze prive-gegevens.
Dat heeft toch wel iets begrijpelijks of niet?![]()
Natuurlijk is dat begrijpelijk, zoals je ziet nemen we het ook niet 100% serieus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Totaal niet!
Het begon allemaal als 1 grote grap en dat is het eigenlijk nog steeds. Mensen moeten het niet zo serieus nemen.
En omdat het een grap is, willen we ook niet teveel naar buiten komen met onze prive-gegevens.
Haiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Extend het volgende:
Hoi
Flink incashen jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
ja, maar je kan het ook serieus nemenuitbuiten die handel, pomme en kelly promoshop
!
uiteraard, anders heb je straks allemaal pubers voor de deurquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Totaal niet!
Dan zouden we nog op bezoek moetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef renz0r het volgende:
Deel 7
Gaat dit de kankerkachel reeks verslaan?
No waiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef renz0r het volgende:
Deel 7
Tja, Kees heeft ook actief FOK gepromootquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef renz0r het volgende:
Nou ja ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat begrijpelijk, zoals je ziet nemen we het ook niet 100% serieus.![]()
P.S. Wat is je pincode?![]()
Of belgische jumper stylequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard, anders heb je straks allemaal pubers voor de deur
gaan jullie trouwens binnenkort nog nieuwe filmpjes doen? misschien iets metal-achtigs ofzo![]()
En een filmpje beloven en het nooit laten zienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Dan zouden we nog op bezoek moeten![]()
Het zou zomaar eens kunnenquote:
Nou ja .. je kunt me toch ook hier vragen stellen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef leejow het volgende:
[..]
Tja, Kees heeft ook actief FOK gepromoot
De dames willen vast geen interview a lá kees doen voor de reeks hier op FOK?
Tis heel simpel:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Die is echt super, dankjewel!!![]()
![]()
Ik zal wel een keertje met die Icons gaan prutsen
Ik heb ze gezien hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En een filmpje beloven en het nooit laten zien.
*ik zou wel een kelly pop aanschaffen*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
ja, maar je kan het ook serieus nemenuitbuiten die handel, pomme en kelly promoshop
!
Je moet dequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nou ja ...
als jullie het niet zo serieus zouden nemen zouden jullie toch ook niet de hele zaterdag besteden aan het zoeken van mijn achternaam?
Niet helemaalquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je moet desmiley leren kennen, da's de sarcasmesmiley
Kelly en Pomme video game!quote:
Ik bedoelde het een beetje sarcastisch, maar dat is via internet natuurlijk nogal moeilijk duidelijk te makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nou ja ...
als jullie het niet zo serieus zouden nemen zouden jullie toch ook niet de hele zaterdag besteden aan het zoeken van mijn achternaam?
Kelly realdollquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef Magno het volgende:
[..]
*ik zou wel een kelly pop aanschaffen*
*of een kelly broodtrommel*
*of een kelly dekbed*
*of een etc. etc. etc.*
Ja en voor nog 67 andere doeleinden ookquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Extend het volgende:
Hoi
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef Magno het volgende:
[..]
*ik zou wel een kelly opblaaspop aanschaffen*
Geweldig! dankjewel !!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis heel simpel:
- klik even op Wijzig profiel (hier bovenaan de pagina).
- plak dan bij 'Webicon' de url van het plaatje ( http://i2.tinypic.com/s66rl2.gif ), en klaar is Kees Kelly.
Kun je door Drenthe rijden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef renz0r het volgende:
Ik offer me dan op voor het interview/filmen !!! En alles eromheen. Mn auto heeft nog plek voor vier personen, intresse?
Pom dacht ik!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding] Hoe spreek je Pomme eigenlijk uit?
Gewoon op z'n boeren-hollands 'Pommûh', of chique Frans 'Pôm'..?
Zenkjoe!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef Orcaman1984 het volgende:
Kelly, beheer je die hele site zelf, of doet Pomme er ook wat aan?
En wat is je Engels trouwens geweldig goed!!!
Gewoon Pom.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
ik ben voor 't chiquequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
En rij dan ook nog ff langs Amsterdamquote:
Oeh, origineel!quote:
No waiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef renz0r het volgende:
[..]
Als ik toch al naar de andere kant van NL moet rijden.....
Apeldoorn ligt er anders tussenin.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef renz0r het volgende:
[..]
Als ik toch al naar de andere kant van NL moet rijden.....
Volgens mij zit de kracht van die filmpjes in het feit dat ze er niet bij nadenken..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wanneer komen er nieuwe filmpjes?
Hebben jullie daar uberhaupt al over nagedacht?
Ik had copyright op die grap hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Oeh, origineel!![]()
Zometeen krijgen we:
Pommes frites
Jus de Pomme
enz.
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie wel wat in een Real Life Soap Doll over Kelly & Pomme in het dagelijkse leven.
Je denkt toch niet serieus dat ik de hele dag heel chique Pôm ga zeggen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was eerderquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef Extend het volgende:
[..]
Ik had copyright op die grap hoor
Hmmm.. Pommes frites![]()
![]()
![]()
De fransen vinden iets andersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef Magno het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het dan zijn:
Pomme's Frites... vind ik
heeft ze ook als bijnaamquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik de hele dag heel chique Pôm ga zeggen?
Tis gewoon Pom.
Vermeld de topic-reeksquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat Paul de Leeuw P&K moet uitnodigen voor een live-optreden!
Wie gaat er mailen?
Ik heb z'n telefoonnummmer in m'n klapper staan.. Hebben?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie gaat er mailen?
Huh, hier had je toch al op geantwoord?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik de hele dag heel chique Pôm ga zeggen?
Tis gewoon Pom.
Jaaaaaaaaaaaaaaa dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie gaat er mailen?
We hadden ook een live-optreden met het interview met Giel Beelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie gaat er mailen?
Ban!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik heb z'n telefoonnummmer in m'n klapper staan.. Hebben?
Ach het gros van de stalkers zal vast wel de Ares en AMHC sites af zijn gegaan..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar goed, weet ik wat jullie voor volk zijn. Misschien wel hockeysletjes, maar blijkbaar toch niet.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
Muhahaha, ik heb op The back dormitory boys gestemdZij zijn de fucking grondleggers en veel grappiger dus jammer voor die 2 sletjs
je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
Muhahaha, ik heb op The back dormitory boys gestemdZij zijn de fucking grondleggers en veel grappiger dus jammer voor die 2 sletjs
Ja maar TV is leukerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We hadden ook een live-optreden met het interview met Giel Beelen.
Alleen dat was op de radio.
Hij startte serieus de muziek en zei: 'zet hem op dames!'![]()
Ik heb het interview gehoord toenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We hadden ook een live-optreden met het interview met Giel Beelen.
Alleen dat was op de radio.
Hij startte serieus de muziek en zei: 'zet hem op dames!'![]()
Slijmbalquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Pomme is trouwens een hele leuke naam vind ik! Wel even wennen dat wel!
is dat nog ergens na te luisteren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb het interview gehoord toen![]()
Playbacken op de radio is ook maarquote:
Ja, een optredenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef HuHu het volgende:
Een optreden bij Paul de Leeuw, dat zou helemaal wat zijn
Staat in de OP volgens mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is dat nog ergens na te luisteren?
Oh, ik 0wned als een n00bquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*haalt yellowletbetter van lijstje oke fokkers
giel.vara.nl dinsdag, tussen 8 en 9 en na 5 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef most_wanted het volgende:
Hebben ze nou al gewonnen?
Nerdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh, ik 0wned als een n00bMaar niet heus, stakker
![]()
Zie de OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:The Pomme & Kelly of London...
Die jappen zetten een act op, P&K zijn echt zoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh, ik 0wned als een n00bMaar niet heus, stakker
![]()
Extend heeft wel gelijk, ik zie ook liever 2 meiden maar die jappen zijn veel grappiger
Ik had gelijk!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Zenkjoe!![]()
Pomme is een beetje een digibeet n00b
Zo goed als.quote:
Alleen voor mij zou het niet onder pedofilie vallen, ik ben even oudquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef HuHu het volgende:
Goeie vraag...
hebben jullie al een vriendje?
Vrijwel heel mannelijk FOK! biedt zich aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef HuHu het volgende:
Goeie vraag...
Op Kelly's profielsite stond van niet ( voordat het werd weggehaaldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef HuHu het volgende:
Goeie vraag...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef Extend het volgende:
[..]
Ik had Marijn/Kerrido copyright op die grap hoor
Hmmm.. Pommes frites![]()
![]()
![]()
Maar voor mij is het legaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:48 schreef Extend het volgende:
[..]
Vrijwel heel mannelijk FOK! biedt zich aan
ik niet
Orcaman1984 daarentegen ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Pomme is trouwens een hele leuke naam vind ik! Wel even wennen dat wel!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef MrBean het volgende:
Kelly, ze apen jullie na.
http://www.youtube.com/watch?v=BvTHZH0kvzA
[..]
Ik heb het gezien! Dat rechtermeisje is liefquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee fabericquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef MrBean het volgende:
[..]
huilie ik ben 4 jaar ouder dan jou met je tetsen verkopen... pas op of ik roep je moeder!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]Zal ik jou een off-topic tetsen verkopen jongentje?
Dan neem ik Pomme!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil graag de rest even voor zijn:
Kelly, wil je met me trouwen?![]()
over een jaar of 10.
Niet volgens dat radio interview.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
huilie ik ben 4 jaar ouder dan jou met je tetsen verkopen... pas op of ik roep je moeder!
Kelly en Pomme ..... kunnen jullie ook echt zingen?
Welk lettertype heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, hier nog maar een keer.
Hé Kelly, wanneer ga je nou eens een icoontje nemen?
Hier, speciaal voor jullie gemaakt.
[afbeelding]
Lief zijn hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
huilie ik ben 4 jaar ouder dan jou jij met je tetsen verkopen... pas op of ik roep je moeder!
Ik eerst!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar voor mij is het legaal. [afbeelding]
Tss, mijn moeder is geen hondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
huilie ik ben 4 jaar ouder dan jou met je tetsen verkopen... pas op of ik roep je moeder!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil graag de rest even voor zijn:
Kelly, wil je met me trouwen?![]()
over een jaar of 10.
Te laat!quote:
Met domquote:
Iets met Banana ofzo....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:50 schreef Kroen het volgende:
Pomme & Kelly ftw![]()
[..]
Welk lettertype heb je gebruikt?
quote:
Tegenwoordig kan allesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Aldus iemand van 22 jaar. Wat ben je een ranzige pedo
13.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
jij eerst wat?? je bent 12~!!!
Doeg, ik zal wel de 1e van de 200 zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
Oke ik moet er weer vandoor ...
*zwaai*zwaai*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Aldus iemand van 22 jaar. Wat ben je een ranzige pedo
Sterf, kutnewbiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
Daaagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
Nu alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
Doeii!!!, tot de volgende keer!, Mij niet te lang laten wachten he!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef PommeKelly het volgende:
quote:
Kan je niet bijhouden hea!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef GummyGadGet het volgende:
mên dit gaat snel!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef Noir666 het volgende:
*Fok! neemt afscheid van Kelly, en we zijn bijna weer een pagina verder![]()
Het topic zal nu wel weer stilvallen dus het kan!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef PommeKelly het volgende:
Als je niks te doen hebt, maak dan een beetje promotie voor ons![]()
fijne avond
Wat moet je er anders meedoenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef Nolius het volgende:
Hallo,
hou de hormonen even binnen
Dank u
Dit gaat ook nergens over, alleen maar mensen die ff snel hun postcount willen opkrikken, of mensen die daadwerkelijk hoop hebben dat Kelly over internet gaan versierenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef GummyGadGet het volgende:
mên dit gaat snel!
Huwelijksaanzoeken mogen toch wel?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef Nolius het volgende:
Hallo,
hou de hormonen even binnen
Dank u
Neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef Noir666 het volgende:
*Fok! neemt afscheid van Kelly, en we zijn bijna weer een pagina verder![]()
Wat doe jij hier danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dit gaat ook nergens over, alleen maar mensen die ff snel hun postcount willen opkrikken, of mensen die daadwerkelijk hoop hebben dat Kelly over internet gaan versieren![]()
precies!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dit gaat ook nergens over, alleen maar mensen die ff snel hun postcount willen opkrikken, of mensen die daadwerkelijk hoop hebben dat Kelly over internet gaan versieren![]()
Nu welquote:
Niet door kinderen wiens pink groter is dan het pikkie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Huwelijksaanzoeken mogen toch wel?.
quote:
Check OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef most_wanted het volgende:
Is er eigenlijk al een wiki?!
tot die tijd mogen ze wel met mij trouwenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan neem ik Pomme!
Kelly, wil je aan Pomme vragen of ze met me wil trouwen, over een jaar of 10?
Hoe hard dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
dit topic gaat echt zo tiefushard
Ja, met de OP erin.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef most_wanted het volgende:
Is er eigenlijk al een wiki?!
Het afscheid nemen begon op pagina 4, en nu zitten we volgens mijn klokje toch echt op pagina 5quote:
Hier nog steeds pagina 3quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het afscheid nemen begon op pagina 4, en nu zitten we volgens mijn klokje toch echt op pagina 5![]()
Daar is niks mis mee toch? Ik heb er vertrouwen in dat Kelly zal ingaan op mijn avances.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef 14.gif het volgende:
mensen die daadwerkelijk hoop hebben dat Kelly over internet gaan versieren![]()
-2 : Zeer triest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee toch? Ik heb er vertrouwen in dat Kelly zal ingaan op mijn avances.
Yes, ik mag dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Niet door kinderen wiens pink groter is dan het pikkie.
Ik stem op The Back Dormitory Boys, dat zijn de oorspronkelijke lip-sync-originatersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef GummyGadGet het volgende:
Als iedereen nou eventjes op elke website berichtjes achterlaat. par example: POMME & KELLY STEM NU !!! http://www.googleidol.com/![]()
![]()
GAAT HEEN !!! VERKONDIG HET
![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik stem op The Back Dormitory Boys, dat zijn de oorspronkelijke lip-sync-originaters
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef GummyGadGet het volgende:
Als iedereen nou eventjes op elke website berichtjes achterlaat. par example: POMME & KELLY STEM NU !!! http://www.googleidol.com/![]()
![]()
GAAT HEEN !!! VERKONDIG HET
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee toch? Ik heb er vertrouwen in dat Kelly zal ingaan op mijn avances.
quote:
Mijn geniale diss? wat doe je?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
Kijk dat bedoel ik!![]()
![]()
Nu ben ik echt weg, doei!![]()
Wie is de echtequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ja... als ik dat nou kan vinden tussen al die kelly hoofden zou dat fijn zijn![]()
Kan ze niet een tagje krijgen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ja... als ik dat nou kan vinden tussen al die kelly hoofden zou dat fijn zijn![]()
Bijna 6 al trouwensquote:
Het is irrelevant.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Noir666!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:01 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Bijna 6 al trouwens![]()
And the nominees of 'meest nutteloze manier om topics te vullen' are...
Net of dat opvaltquote:
Daarna 1 post op 7 en volgende deelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:01 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Bijna 6 al trouwens![]()
Pomme & Kelly fans!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:01 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Bijna 6 al trouwens![]()
Open er een topic overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:02 schreef Extend het volgende:
[..]
[centraal] Stem hier: Kelly als mod!
Daarmee duidde ik op de posts waarmee mensen zeggen hoeveel pagina's het topic nu al beslaat!quote:
34 minuten nuquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef Reinnn85 het volgende:
dubieus trouwens..in 40 min een heel topic vol. record?
Wow, voel je je nu stoer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een nieuwe klaarstaan
Ik denk meerdere ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een nieuwe klaarstaan
Die blijft de beste idd.quote:
Leer tags, n00bquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
[img]http://www.michaelcorcoran.info/pics/roflcopter.gif/img]
http://forum.fok.nl/topic/835840quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk meerdere ook
Krijgen we meerdere deel 8-ten
Kneus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
OK, een beetje vroeg:
Adoreer ALHIER Pomme ende Kelly 8
Een beetje héél erg vroeg. Snel allemaal, deze volspammenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
OK, een beetje vroeg:
Adoreer ALHIER Pomme ende Kelly 8
Bruinwerker.quote:
In de PUB SC hebben we een keer 17 minuten gehaaldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef Reinnn85 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een beetje héél erg vroeg. Snel allemaal, deze volspammen![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef 14.gif het volgende:
[..]
In de PUB SC hebben we een keer 17 minuten gehaald![]()
15 geloof ik, dat moeten we kunnen toppenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef Boes-Poes het volgende:
Gaat de goeie kant op
Hoeveel topics heeft kachelkees eigenlijk gehad?
welnee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef Reinnn85 het volgende:
Nerdsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
, dat weet ik niet meer. Ik weet wel nog dat ik en Indahnesia.com een keer 3 topics samen vol hebben geSCed
Niet echt veel... max 15quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef Boes-Poes het volgende:
Gaat de goeie kant op
Hoeveel topics heeft kachelkees eigenlijk gehad?
Oke, sorryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Allang verbetert... Typo... Je weet.
Iets medisch, ik doe N&Gquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |