En hier nog een, maar ietsquote:
Ik heb haar gezien in mama Mia, dat word bijna 2 jaar geleden dat ik haar zag !quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Netflier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop dat zij in de toekomst vaker komt opduiken.
Ze heet Lone van Roosendaal. Ze was vroeger ook te zien als barmeid in Samsam.
[afbeelding]
Dat was het enige leuke jaquote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef Stansfield het volgende:
Het was weer een topuitzending. Echt te grappig hoe die aso's uit den haag te kijk werden gezet.
Pberends is gewoon een zeikerd en dan die domme posticons nog erbij. Hij begrijpt niet dat niemand meer zit te wachten op zijn mening. Die hebben we namelijk al tienduizend keer gehoord.quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef MrBean het volgende:
Ik vind dat als pberends een 3,0 geeft, hij eigenlijk geen TV mag hebben.
Als een sketch wat rustiger is dan Jensen en de clou laat een minuut op zich wachten, wordt pberends al onrustig.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Pberends is gewoon een zeikerd en dan die domme posticons nog erbij. Hij begrijpt niet dat niemand meer zit te wachten op zijn mening. Die hebben we namelijk al tienduizend keer gehoord.
Dat vraag ik mij eigenlijk ook af, iemand?quote:Op maandag 3 april 2006 11:19 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Weet iemand toevallig of 'De groeten terug...' echt nep is? Kan ik me wel voorstellen namelijk
www.nos.nlquote:Koefnoen krijgt de Nipkowschijf
Het AVRO-programma Koefnoen krijgt de Zilveren Niphowschijf, de jaarlijkse onderscheiding van televisie-critici. In het programma nemen de makers Paul de Groot en Owen Schumacher met anderen de samenleving op de hak.
Koefnoen is vooral populair vanwege persiflages van bekende Nederlanders. Volgens de jury blinkt Koefnoen uit in satire die verder gaat dan louter imiteren. Het programma geeft ook een treffend beeld van de tijdgeest.
De Zilveren Reissmicrofoon voor beste radioprogramma gaat naar De Avonden van de VPRO. De Prichett-prijs voor beste internetsite is voor cinema.nl.
Ja zou jou nooit gebeuren.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Want een (spel)fouten staan er trouwens in het artikel nu ik het nog eens lees.
LOL, met die gozerdquote:Zaterdag 8 april
Een parodie op Nederland in Beweging en: hoe sportief is Rita Verdonk eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |