Eric van Sauers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef martinlutherking het volgende:
Wie is die neger ook alweer?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:18 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En waar ken ik die ook alweer van?
Jij kent hem van rollen in o.a. 'Bureau Kruislaan' , 'Pleidooi', De Sylvia Millecam show', 'Het laatste oor' De Vlaamsche Pot, , Sam Sam, De Freddy en Ro show, Huisje Boompje Beestje, Au, 12 steden 13 ongelukken en 'Medea'. En misschien ken je hem ook wel van een aantal Nederlandse speelfilms zoals 'Lef', 'Cool!' en 'De Pijnbank'.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:18 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En waar ken ik die ook alweer van?
hahaha prachtig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:22 schreef snellejelle het volgende:
Giel: "armoede? da's toch een plaats in c-land?"
Verdomme, Huisje Boompje Beestje! Dat móet het zijn, de rest heb ik nooit gekeken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij kent hem van rollen in o.a. 'Bureau Kruislaan' , 'Pleidooi', De Sylvia Millecam show', 'Het laatste oor' De Vlaamsche Pot, , Sam Sam, De Freddy en Ro show, Huisje Boompje Beestje, Au, 12 steden 13 ongelukken en 'Medea'. En misschien ken je hem ook wel van een aantal Nederlandse speelfilms zoals 'Lef', 'Cool!' en 'De Pijnbank'.
Ik heb hem volgens mij voor het eerst gezien in de 'Freddy en Ro show'. Daarin speelde hij met een pop.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:23 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Verdomme, Huisje Boompje Beestje! Dat móet het zijn, de rest heb ik nooit gekeken.
Ik vond dat stuk ook wel leuk, de rest was wel minder. En de Monndriaan Code was leuk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:34 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik vond het juist een briljante weergave van de weergaloze triestheid op de Huishoudbeurs...
Wat semi-grappige filmpjes met een leuk muziekje eronder kan elke drol maken inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |