Dan zet ik al eens mijn wekker om nog eens naar de les te gaan, besef ik vlak voor ik door moet dat ik eigenlijk nog moet kakken. En voor je het weet is het te laat om nog naar de les te gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:08 schreef zjroentje het volgende:
Ik moet kakken.
Ik ga nu naar de bieb!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer details graag. Nog meer.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dan zet ik al eens mijn wekker om nog eens naar de les te gaan, besef ik vlak voor ik door moet dat ik eigenlijk nog moet kakken. En voor je het weet is het te laat om nog naar de les te gaan.
Wel oppassen dat de zaak niet aankoekt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
TV kijken vanaf de wc onder het kakken. Da's pas het echte leven.
Zaterdag, Pfap... Zaterdag!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef pfaf het volgende:
Jeroen, poep aan de schoen!
Inderdaad, 't is normaal al zo'n dolle boel met jou erbij. Lijkt me echt lachen gieren brullen op 1 april met jou!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef XL het volgende:
Zaterdag heb ik helaas zelf weinig tijd om jullie voor de gek te houden.
Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen hoe hilarisch grappig ik altijd ben begin april. Inderdaad jammer dat ik er niet kan zijn, jullie zullen me missen.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, 't is normaal al zo'n dolle boel met jou erbij. Lijkt me echt lachen gieren brullen op 1 april met jou!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef XL het volgende:
Zaterdag heb ik helaas zelf weinig tijd om jullie voor de gek te houden.
Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen hoe hilarisch grappig ik altijd ben begin april. Inderdaad jammer dat ik er niet kan zijn, jullie zullen me missen.
Het is niet anders..... tennis.... het hele weekend!quote:
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop dat ik er van kan slapen.
Ik kijk er dus echt al wekenlang naar uit. 1 April, samen met XL. Oh man, de buikpijn van het lachen had ik er voor over gehad!
Verrek!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef pfaf het volgende:
Jeroen, poep aan de schoen!
ik denk ut welquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klaar.
Ik sta sinds deze winter op 1 bezoek per 4 jaar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef zjroentje het volgende:
Ik moet vaker in de bieb gaan studeren.
Hier loopt meer 'talent' rond dan ik in 5,5 jaar in Delft in totaal heb gezien.
Ik vind het wel heel 'spooky'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef pfaf het volgende:
Hmm, Tilburg. Is het dan niet gewoon een kloon van XL?
Het is volgens mij al de derde keer dat ik hier in de kegel vertoef!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik sta sinds deze winter op 1 bezoek per 4 jaar.
Zelfs ik ben daar eens geweest.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is volgens mij al de derde keer dat ik hier in de kegel vertoef!![]()
Wat een beauty hè?quote:
Mooi ding inderdaad. Stond ook een heel kekke 5 persoonsfiets bij destijds. Toen wilde ik nog in Delft gaan studeren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een beauty hè?![]()
Moet alleen 3 trappen op omdat het zo verrekte druk is...
Hoi Mitt!quote:
Heb je toch gelukkig de goede beslissing genomen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mooi ding inderdaad. Stond ook een heel kekke 5 persoonsfiets bij destijds. Toen wilde ik nog in Delft gaan studeren.![]()
Vrouwelijke kleuren??? Das wel de BOM BOM kikker he!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef XL het volgende:
Vanavond ga ik weer naar een concert, pfaf.
Nada Surf dit keer, wederom in Eindhoven.
en mijn kloons hebben geen icoontjes met vrouwelijk kleuren en gebruiken pi's
Je hebt werktuigbouwkundig bloed!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je toch gelukkig de goede beslissing genomen.![]()
De aandachtstrekker in de fietsenstalling is zonder meer mijn fiets, getooid met anderhalve rol ductape...
dat zeg ik, roze.... en paars...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vrouwelijke kleuren??? Das wel de BOM BOM kikker he!
Machtig mooi spul!quote:
Whehe.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef Spooky4u het volgende:
jij hebt trouwens ook babyblauw in je avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |