Hier is het licht bewolkt.... ook wel net-niet-strak-blauw....quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Regen. Hallo. Het is 27 Maart. Ik wil de zon op mijn bolletje voelen
Hier lopen buiten meer mensen zonder dan met jas.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het valt hier met bakken uit de lucht. Heb zelfs mijn raam dicht
Pardon?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:03 schreef pfaf het volgende:
Heerlijk weer nu weer. Maar vannacht kon ik bijna niet slapen zo hard woeien...
Oh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:08 schreef pfaf het volgende:
Woei woei langs huis.
Pfap tochquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:03 schreef pfaf het volgende:
Heerlijk weer nu weer. Maar vannacht kon ik bijna niet slapen zo hard woeien...
Normaal heb ik zo'n lekker stabiele eerste servicequote:
Dan zet ik al eens mijn wekker om nog eens naar de les te gaan, besef ik vlak voor ik door moet dat ik eigenlijk nog moet kakken. En voor je het weet is het te laat om nog naar de les te gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:08 schreef zjroentje het volgende:
Ik moet kakken.
Ik ga nu naar de bieb!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer details graag. Nog meer.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dan zet ik al eens mijn wekker om nog eens naar de les te gaan, besef ik vlak voor ik door moet dat ik eigenlijk nog moet kakken. En voor je het weet is het te laat om nog naar de les te gaan.
Wel oppassen dat de zaak niet aankoekt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
TV kijken vanaf de wc onder het kakken. Da's pas het echte leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |