quote:
gatverquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:54 schreef placebeau het volgende:
Justine wil ook wel, mits geen blessure of infectie.
Kun je Clijsters niet vragen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef placebeau het volgende:
Ze kon je dochter zijn ...
De eerste op Googlequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
normaal wel hoor, maar jij hebt een hele leijke foto uitgezocht
Norman is wel cool, maar ik weet niet of zo'n rokje hem goed staat en hij drinkt teveel bier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dan moet je eerst langs Lei Clijsters ...
Dick Norman?
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef zjroentje het volgende:
Verder is het me zowaar gelukt een tentamen te verplaatsen. Moest ik dus bij de prof zijn, en die vroeg nergens naar. Als ik volgende keer niet goed geleerd heb doe ik gewoon een mitella om en hang een zielig verhaal op ...
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een vriend van me kan dus zonder schaamte uitleggen dat z'n opa/oma/tante/oom overleden is en daardoor niet heeft kunnen leren terwijl ze allemaal nog vrolijk rondlopen.![]()
Dat is wel erg treurig zeg.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een vriend van me kan dus zonder schaamte uitleggen dat z'n opa/oma/tante/oom overleden is en daardoor niet heeft kunnen leren terwijl ze allemaal nog vrolijk rondlopen.![]()
In bepaalde gevallen moet dat zeker kunnen, overmacht enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Volgensmij kan je bij ons soweiso niets verplaten. Gewoon wachten tot de eerste herkansing is wat ze zeggen.
Bij ons kan het ook eigenlijk nooit, met een mitella moet ik nog maar zien of ze er wat aan doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen moet dat zeker kunnen, overmacht enzo.
In andere gevallen ben je afhankelijk van de docent.
Da's er een voor de maandagochtend.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:04 schreef zjroentje het volgende:
Het is nu ook de eerste keer dat ik zo'n probleem heb. Vind het wel tof dat ze daar een beetje rekening mee houden.
De studieadviseur vroeg ook nog of ik geen concentratieproblemen had door de ontstekingsremmers/pijnstillers, want daar waren ook weer regelingen voor. Die moet ik onthouden.
Triestquote:Op woensdag 5 april 2006 11:14 schreef pfaf het volgende:
Nog 23 posts en ik heb er 25.000 zie ik net!![]()
![]()
![]()
R.E.S.T.E.C.P!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:14 schreef pfaf het volgende:
Nog 23 posts en ik heb er 25.000 zie ik net!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |