Ik denk dat hij het ziet als een begin hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb je daar 30+ jaar op moeten wachten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kan je gelly uitnodigen in Greun vanavond, die heeft ook wat aandacht en liefde nodig.quote:
Even voor mijn beeld: jij hebt nog nooit een auto gehad he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
met een sp lidmaatsschap, geen salade, geen mens-erger-je-niet of andere populaire bordspelletjes
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo laag acht ik jouw intelligentie nu ook weer niet in, jong.
Zullen we jouw 'typfoutjes' weer eens onder de loep leggen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:22 schreef Floripas het volgende:
Dat "blebs" maakt die post echt helemaal af.
nope, ik kon er wel een krijgen van de baas, maar de voordelen wogen m.i. niet op tegen de nadelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld: jij hebt nog nooit een auto gehad he?
Kreun'n in Greun'n!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:22 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Misschien kan je gelly uitnodigen in Greun vanavond, die heeft ook wat aandacht en liefde nodig.
Je weet wat een blebs is, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Zullen we jouw 'typfoutjes' weer eens onder de loep leggen?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
maar de voordelen wogen m.i. niet op tegen de nadelen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:22 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Misschien kan je gelly uitnodigen in Greun vanavond, die heeft ook wat aandacht en liefde nodig.
quote:
* gruwel *quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:19 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Anders eindig je zoals Tafkahs of gelly. 30+, op kamers, alleen, zonder geld.
Nee, maar due tell.quote:
Hominem experiri multa paupertas iubet.quote:
quote:
Nee, ik heb een afspraakje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hominem experiri multa paupertas iubet.
Ach, jongen, moet jij niet mijn etenresten uit de vuilnisbak van het Prentenkabinet gaan schrapen?
Anders wordt je geen leraarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat ik een linkse allochtonen- en bomenknuffelaar ben?
Natuurlijk mag dat, ik ben geen SP-er die eist dat je me aardig vindt en solidair met me bent.quote:Ik mag je toch wel een enorm oppervlakkige schreeuwlelijkerd vinden, zonder dat ik blij
ben met de huidige belastingdruk?
Wat nou ?quote:
Daarom zou ik de bescherming van de bevolking dus vooralsnog aan een corrigerend collectief willen overlaten. Totdat het libertarisch bewustzijn bij genoeg mensen is ingedaald en we ook dat laatste bastion kunnen privatiseren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
Nee, niet dus. Dat zijn geevolueerde machtsstructuren, die zo zijn geworden dankzij de afwezigheid van een corrigerend collectief.
Ja, zeg, jij bent zeker niet tegelijkertijd iemands haar aan het knippen, wel?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Zullen we jouw 'typfoutjes' weer eens onder de loep leggen?
Nee ik heb een oprit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bij jou hoef je zeker geen parkeervergunning te betalen
ja, ik ga ook maar es naar de bieb. Laterquote:
Oh jij natuurlijk wel. Bij wie ben je vandaag weer aan het internetten? Bij opoe? Die niets zelf kan maar wel een PC met breedband heeft toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeg, jij bent zeker niet tegelijkertijd iemands haar aan het knippen, wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |