Kloptquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:59 schreef pmb_rug het volgende:
economie studenten zijn ook vaak rechts... dat krijg je als je wat van economie weet!
Zoals er ook geitenwollensokken systeembeheerders zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar er zijn ook voldoende linkse economen, dus die vlieger gaat niet op.
En zo bleek de werkelijkheid diffuus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:39 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Zoals er ook geitenwollensokken systeembeheerders zijn.
Hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:51 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk wat een ongefundeerde onzin. Uit welk blaadje las je dat? Het klinkt als een frustratie van jouw kant. Zit ik goed?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:56 schreef Floripas het volgende:
dat de doodstraf moest worden heringevoerd en dat de hele wereld dommer was dan zij.
Mijn vraag nu: zijn eenzame mensen altijd rechts? Leidt eenzaamheid tot intolerantie?
andersom kan ook nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Wellicht maakt eenzaamheid wel intolerant in het algemeen.
Neuh maar het zijn vaak redelijk herkenbare typesquote:
Zoals je in iedere branch typetjes hebt, bedoel je?quote:Op maandag 10 april 2006 10:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh maar het zijn vaak redelijk herkenbare types
Uiteraard heb je die in iedere branche maar hier op Fok lopen er wat meer rondquote:Op woensdag 12 april 2006 19:11 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Zoals je in iedere branch typetjes hebt, bedoel je?
Zo te lezen ben je nog student, wat weet je van de IT-praktijk?
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef thabit het volgende:
Volgens mij is het nooit bewezen dat Volkert van der Graaf links is. Dat is alleen maar door de media zo gebracht.
nee hij was vvd-er nou goedquote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef thabit het volgende:
Volgens mij is het nooit bewezen dat Volkert van der Graaf links is. Dat is alleen maar door de media zo gebracht.
Klopt Lijkt hier alsof een clubje mensen zichzelf beter wil laten voelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
![]()
Ja tuurlijk. Past natuurlijk even niet in het straatje van de eenzame loner, dus moet die wel rechts zijn.![]()
Het komt overal voor... Maar je ziet die IT'ers toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef Ponskaart het volgende:
Was Volkert van der Graaf een IT-er?
Volgens mij was het een AIVD'erquote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef thabit het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |