Hmm, genaaid..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Het is een nep stok!De echte ziet er zo uit..
[afbeelding]
die is inmiddels aan de terugtocht begonnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, genaaid..
Zit ik hier met een waardeloos stuk hout.![]()
Heb hem meteen maar de sloot ingeflikkerd.
En waar is dit fietsjosti fatal error, komt ie straks weer zeiken dat ie 2 dagen heeft zitten fietsen maar geen stok heeft kunnen vinden
als dat al zo is, word dat probleem zondag opgelostquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:30 schreef DABAMaster het volgende:
zijn er nu 2 stokken?
Die stok mag je tussen je motorwielen krijgen, dat je hard op je muil pleurt en je nek breekt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef worldpimber het volgende:
En waar is die fietsjosti fatal error, komt ie straks weer zeiken dat ie 2 dagen heeft zitten fietsen maar geen stok heeft kunnen vinden
Ja, want een stok is natuurlijk veel meer waard dan een mensenlevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Die stok mag je tussen je motorwielen krijgen, dat je hard op je muil pleurt en je nek breekt.![]()
Als ze me niet herhaaldelijk voor lullo, fietsjosti of wat dan ook uitmaken, dan hou ik gewoon wijselijk mijn mond. Maar wie met mij loopt te dollen, kan zo'n reactie verwachten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want een stok is natuurlijk veel meer waard dan een mensenlevenDenk eens na voor je wat post man.
och, zolang de lokale modjes het prima vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want een stok is natuurlijk veel meer waard dan een mensenlevenDenk eens na voor je wat post man.
Ik voel echt plaatsvervangende schaamte en wil me bij deze verontschuldigen voor deze plaatsgenoot.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Doe normaal tegen mij, dan doe ik ook normaal terug.
Hey lullo, hoe voelt dat nou zo'n fietsjosti te zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Als ze me niet herhaaldelijk voor lullo, fietsjosti of wat dan ook uitmaken, dan hou ik gewoon wijselijk mijn mond. Maar wie met mij loopt te dollen, kan zo'n reactie verwachten.
Doe normaal tegen mij, dan doe ik ook normaal terug.
Dat verbaast me niks, maar verklaart een hoopquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
'T was allemaal niet kwaad bedoeld hoor, maar gewoon een dolletje terug.
Ik ben geboren in het ziekenhuis (in Utrecht bij gebrek aan een ziekenhuis in Vianen), maar woon al mijn hele leven in Vianen.
Jij bent zeker een kind van zwerver, of door je moeder gedumpt in een gierput, gezien je naam op fok.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, maar verklaart een hoop
Stukken beter dan iemand die zich invalide rijdt in een vangrail.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey lullo, hoe voelt dat nou zo'n fietsjosti te zijn?![]()
Je laat me er niet eens moeite voor doen om je op te naaienquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Stukken beter dan iemand die zich invalide rijdt in een vangrail.
Nee ik ben het resultaat van een ongelukje tussen mij pappie en een kameel. Kon doe arme kameel ook niks aan doenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jij bent zeker een kind van zwerver, of door je moeder gedumpt in een gierput, gezien je naam op fok.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee ik ben het resultaat van een ongelukje tussen mij pappie en een kameel. Kon doe arme kameel ook niks aan doen
Wordt er niet leuker en sportiever op zo he...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:48 schreef qu63 het volgende:
is dit de zondagavondrel?
Jup. Als het goed is krijg ik 'm morgen, zondagochtend afzinken. Ik zal het filmenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een lief topic!
Ga je de stok verdrinken, Stinkie?.
Ehh, heeft stinkie die stok nu wel of toch iemand anders?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een lief topic!
Ga je de stok verdrinken, Stinkie?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |