is niet echt nieuw, en natuurlijk lijken de films in een aantal opzichten op elkaar , het is dezelfde regisseur..........een trilogy is wat anders, zie LOTR of the Matrixquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:56 schreef Arcee het volgende:
De overeenkomst kan zijn dat diverse verhaallijnen door elkaar heen en op verschillende tijdslijnen verteld worden en elkaar op zeker moment kruisen.
In ieder geval geniaal uitgevoerd in Amores Perros.
Dat zei ik ook niet en dat hoeft 't ook niet te zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
is niet echt nieuw
Het zou een trilogie kunnen zijn zoals deze van Krzysztof Kieslowski:quote:en natuurlijk lijken de films in een aantal opzichten op elkaar , het is dezelfde regisseur..........een trilogy is wat anders, zie LOTR of the Matrix
Ja, je zit er gelijk helemaal in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
het geniale begin![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=at7SYWze24M
da's waar, heeft gij gelijk. Dan anders:alleen die vorm is een beetje dun als reden voor een trio. Vind ik van Krzysztof :trouwens ook. Anyway, = een b-tje definitiekwestie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet en dat hoeft 't ook niet te zijn.
[..]
Als je die wel eens gezien hebt weet je dat de verhaallijnen daar tegelijk afpelen en ook de karakters van de 3 delen in de andere delen te zien zijn. Totaal niet vergelijkbaar dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet en dat hoeft 't ook niet te zijn.
[..]
Het zou een trilogie kunnen zijn zoals deze van Krzysztof Kieslowski:
Trois couleurs: Bleu (1993)
Trzy kolory: Bialy (1994)
Trois couleurs: Rouge (1994)
Ja, maar toch heel anders dan bij een Back to the Future of Terminator.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef ranja het volgende:
Als je die wel eens gezien hebt weet je dat de verhaallijnen daar tegelijk afpelen en ook de karakters van de 3 delen in de andere delen te zien zijn. Totaal niet vergelijkbaar dus.
Daar had ik het van.quote:At present González Iñárritu is collaborating with Arriaga in the writing of a third movie that will form a trilogy about death with his other two first pictures.
Het verschrikkelijke Dogville noemen in dit topic.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:37 schreef ranja het volgende:
Enige die in de buurt komt is de trilogie van Dogville, Manderlay en een nog nader te volgen deel 3
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:37 schreef ranja het volgende:
Als je ze als Trilogie beschouwt is het zonder twijfel, zonder wat voor concurentie dan ook, de beste trilogie ooit.
Al moet ik Babel nog zien.
Enige die in de buurt komt is de trilogie van Dogville, Manderlay en een nog nader te volgen deel 3
Z'n blonde vriendin, dat model in die rolstoel dus.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:22 schreef Falco het volgende:
Die kerel in het tweede verhaal wordt een paar keer gebeld door iemand die ook meteen weer ophangt. Heeft iemand een idee wie die mysterieuze beller was?
dat zijn geen grappenquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ningen no joken.
quote:Op maandag 27 oktober 2003 14:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik eveneens.
1 van de meest meeslepende films die ik ooit heb gezien
Maar wie belt hem in zijn nieuwe huis dan op...? Had Daniel een nieuwe griet gevonden ofzo nu hij geen sex kon hebben met Valeria? Of heb ik wat gemist.....quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:22 schreef Falco het volgende:
Die kerel in het tweede verhaal wordt een paar keer gebeld door iemand die ook meteen weer ophangt. Heeft iemand een idee wie die mysterieuze beller was?
Welk verhaal is dat? Is dat niet die vader die de man van zijn verdwenen dochter belt? Die zwerver-killer dus..quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
net dan EINDELIJK gezien, fantastische film!!! Meesterlijk! Ik moet Babel ook nog steeds zien!!
[..]
Maar wie belt hem in zijn nieuwe huis dan op...? Had Daniel een nieuwe griet gevonden ofzo nu hij geen sex kon hebben met Valeria? Of heb ik wat gemist.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |