Cool'n'Quiet, al van gehoord?quote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef mschol het volgende:
wel knap: 2 3200+ amd 64 processoren en toch verschillende clocksnelheden?
Vond het zelf ook al raar. Kan het misschien een andere processor (naam) zijn?quote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef mschol het volgende:
wel knap: 2 3200+ amd 64 processoren en toch verschillende clocksnelheden?
ennu ik zit hier gewoon nog ouder wets op een amd athlon 2600+ 1.92Ghz met 1.25GB ram
heb geen geld voor die amd64 shit
en als ik dar aanga koop ik gelijk een heel neiwu systeem
Ik heb geen Cool & Quiet Software erop zitten, jij wel dan?quote:
het is imo een optie in de bios, de software laat 't alleen maar zien dat de proc rustig draaitquote:Op maandag 3 april 2006 00:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb geen Cool & Quiet Software erop zitten, jij wel dan?
quote:Op maandag 3 april 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
Talkig about technologische achterstand.
Het online handelsregister van de KvK heeft openingstijden
OMFG
Zodat wij minder debiel lijken?quote:Op maandag 3 april 2006 19:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ha een SC die het wel doet
Waarom moeten er debiele collega's bestaan?
Ik denk hetquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Of heb jij ooit de Forward lookup zone weggegooid uit je productie omgeving?![]()
Ik ben er vandaag echt achter gekomen dat die mensen bestaan![]()
Maar bij jou ga ik het niet terug zettenquote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
cool
* verwijderdt morgen de forward lookup zone eens
hahahahhahahahahahhaquote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Of heb jij ooit de Forward lookup zone weggegooid uit je productie omgeving?![]()
Achso. Nu begrijp ik het beter.quote:Op maandag 3 april 2006 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het is imo een optie in de bios, de software laat 't alleen maar zien dat de proc rustig draait
nah flauw zegquote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar bij jou ga ik het niet terug zetten
quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Klanten en Helpdesk DB dezelfde? Is dat verstandig?quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Collega van me heeft een keertje (moest doordat de /var/ vol stond) de mysql verplaatst. Leuk, maar toen moest de server down, en laat dat nou juist de server zijn die nodig is om de klanten orders te laten inkloppen en het helpdesksysteem op dezelfde db draait
Site lag er dus 15min uit ofzo![]()
Nounee, geloof wel dat ze 't willen scheidenquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klanten en Helpdesk DB dezelfde? Is dat verstandig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |