abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:31:16 #251
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39189247
We hebben wel een redelijk groot kantoor hier, zeker nu er een aantal DVG's / teams van Rotterdam Centrum bij zijn gekomen. De kantine is volgens mij relatief gezien te klein, maar dat komt omdat niemand gebruik maakt van het roken-gedeelte, wat in feite gewoon een ongezellige, andere ruimte is. Ook hier worden besparingen doorgevoerd, helaas. Alhoewel ik altijd zelf mijn bammetjes meeneem.

Vandaag iemand in de opleiding gehad, was wel gezellig.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:05:51 #252
82456 teig
oh my gow
pi_39293873
Hai allemaal,
k heb een vraagje voor mijn werk. Ik werk met visueel en verstandelijk gehandicapte jongeren (bartimeus). Wij hebben een donkere ruimte. Dit is een ruimte om te oefenen voor dagelijkse sitaties. Nou zijn ze op zoek naar een tpg ( nu tnt) buitenbrievenbus. Weten jullie misschien hoe men daar aan kan komen??

Alvast bedankt!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:25:53 #253
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39294576
Ze zijn op dit moment de karakteristieke rode brievenbussen aan het vervangen door oranje brievenbussen. Ik weet niet wat er gebeurt met de oude bussen, maar wellicht kun je de klantenservice hierover opbellen of aanschrijven? Het lijkt me zeer zeker een mooi doel.
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:05:00 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39329624
ik heb 2 dagen mee geholpen met bezorgen van pakjes. was leuk om te doen. als ik vrijdag me rijbewijs zou halen kan ik 2 weken een wijk overnemen

hadden gister 180 en vandaag 150 paketten
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:53:47 #255
57928 Happiness
M.O.S. Sessions
pi_39332812
Weet iemand hier het adres van de afdeling personeelszaken in Den Haag??
Ik kan het dus echt nergens vinden (zelfs niet op de site) en vind het namelijk na 5 jaar mooi geweest bij de post en moet mijn ontslagbrief naar PZ sturen
GODENZONEN
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:11:50 #256
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39333393
De site? Bedoel je daar Intranet mee? Daar zal het toch wel te vinden zijn?
pi_39408010
hey ik had een vraagje,wat is het verschil tussen de functie: zaterdagbesteller,ende functie postbode? voeren deze twee dezelfde taken uit?
wat mij verteld is is dat de zaterdag bezorger alleen de post bezorgt,en niet de andere taken van een "normale postbode" uitvoert, kan iemand dit bevestiggen of toelichten?
vriendelijke groet,
Nanzy
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:22:40 #258
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39408460
Een postbode mag ook aangetekende zendingen uitreiken, de post sorteren én inpakken ( ). Een postbezorger mag dit niet. Er zit derhalve ook een verschil in salaris; de postbezorger verdient het minimumloon, de postbode een stukje meer.
pi_39408530
ow dat is een beetje raar ik ben aangenomen als "zaterdagbesteller" dus als bezorger, maar ik ben wel eens gebeld om om 5:45 te beginnen op post te sorteren. hmm beetje raar haha ik zal mijn meerdere hier over vragen bedankt voor het antwoord madguy
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:29:43 #260
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39408681
Een zaterdagbesteller is in feite een zaterdagpostbode. Anders was je wel aangenomen als postbezorger.

Wow, gelijk VOS. Dat doen ze bij ons op kantoor niet zo gauw.
pi_39408837
dus infeite doet een zaterdagbesteller het zelfde als een postbode?
haha beetje ingewikkeld allemaal die termen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:37:54 #262
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39408903
Jep, het zijn benamingen voor dezelfde functie. Als je mag sorteren kun je er sowieso wel van uitgaan dat je een postbode bent en niet slechts bezorger want bezorgers mogen niet sorteren.
pi_39416673
Hier in Assen moeten we sinds vandaag ook op zaterdag de aangetekende brieven met legitimatie meenemen (2e aanbieding)...

Het zal wel normaal zijn, maar ik vrees dat het betekent dat ik iedere zaterdag weer helemaal terug naar het postkantoor mag om het lijstje in te leveren...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39425943
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 08:41 schreef Jordy-B het volgende:
Hier in Assen moeten we sinds vandaag ook op zaterdag de aangetekende brieven met legitimatie meenemen (2e aanbieding)...

Het zal wel normaal zijn, maar ik vrees dat het betekent dat ik iedere zaterdag weer helemaal terug naar het postkantoor mag om het lijstje in te leveren...
Dat moeten wij dus al sinds ik daar werk (oktober 2003)
† The 3 Kings †
pi_39428890
Pffff wat een dag, maar wel dik money . Alleen weer was wel kut, zweette me de pleuris in de 30 graden

Moest is een keer om 7 uur beginnen en tot kwart over 2 gewerkt. Moest een wijk lopen van iemand die op stage is. Flinke wijk met allemal hofjes en ministraatjes. Was dus flink zoeken tot soms irritatie aan toe. Maar eens vind je het wel.

Loop normaal twee wijken, een grote en een kleine. De grote is naar de postbezorgers gegaan, super kut, omdat het nou net een leuke wijk was . Dus ik kreeg een nieuwe, bleek dus een grote kutwijk te zijn. Werd ik weer gebeld dat deze óók naar de postbezorgers was gegaan. Wel beter, maarja, nu zit ik dus weer zonder een wijk. Toen kreeg ik te horen dat ze even goed gaan kijken welke ik krijg. Tot die tijd afwachten en de dagen dat ik moet werken maar aanhoren (als een verassing) welke ik krijg. Kan ongeveer 2 a 3 weken duren. Naja, over 3 weken ben ik op vakantie dus zie wel na de vakantie welke ik krijg

Ben trouwens een zaterdagpostbode. Nu vakantie, dus ff doordeweeks wat extra werken. Extra geld voor de vakantie en wil een DVDrecorder
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:26:23 #266
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39428997
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 08:41 schreef Jordy-B het volgende:

Dat moeten wij ook al heel lang inderdaad. Overigens zijn ze er niet al te vaak, dus uiteindelijk valt het wel mee. Ik moet eigenlijk sowieso terug omdat er altijd wel een paar bussen zijn die overvol met post zitten. De zendingen bestemd voor die bussen gaan mooi retour.

@ renz0r: ik ben ooit op mijn strepen gaan staan en heb wijken geëist die bij mijn contract horen. Misschien een idee?

Ik had vandaag weer die jongen in opleiding. Altijd gezellig én lekker vroeg klaar.
pi_39431956
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef MadGuy het volgende:

[..]

@ renz0r: ik ben ooit op mijn strepen gaan staan en heb wijken geëist die bij mijn contract horen. Misschien een idee?
Zeker, ben niet te beroerd om een uurtje langer te werken, extra geld, alleen ik wil niet dan ik dadelijk om 7 of 8 uur moet werken. Begin normaal om 10.20u (lekkere tijd ) en dan tot een uur of half 3.
Niet dat het dadelijk zo is dat ik van 7 tot 2 werk. Dan moet ik smiddags weer bijpitten voor de avond en de vrijdag vroeg naar bed. Die tijd die ik dus normaal had was IDEAAL! Je had je vrijdagavond én ik hoefde nooit bij te slapen, lag er aan hoelang ik de vrijdag doorging, maar dat was dan ook eigenkeus . Ga het zeker aankaarten.
pi_39432490
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dat moeten wij ook al heel lang inderdaad. Overigens zijn ze er niet al te vaak, dus uiteindelijk valt het wel mee. Ik moet eigenlijk sowieso terug omdat er altijd wel een paar bussen zijn die overvol met post zitten. De zendingen bestemd voor die bussen gaan mooi retour.
Dat soort dingen doe ik dus in een van de rooie brievenbussen...

De enige reden dat ik op zaterdag eens terug naar het postkantoor ga, is als ik een pakje niet in de bus kon krijgen en de buren geen gehoor gaven of weigerden het pakje aan te nemen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39432546
Totdat ze erachter komen op een 1 of andere manier
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:18:12 #270
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39432576
Een postbode bij ons presteerde het wel eens hele bundels in de rode brievenbus te deponeren op zaterdag.
pi_39432595
presenteerDE

Laat me raden...
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:19:02 #272
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39432836
Hehe

Je kan wanneer je zulk soort dingen doet (of belazeren/ verduisteren) een straflblad krijgen toch? Omdat je als postbode een vertrouwenspersoon ben om andersmans (belangrijke) bezittingen af te geven. Al helemaal met aangetekende brieven, kunnen pincodes enzo inzitten.

Als je als werknemer steelt in een supermarkt blijft het meestal alleen bij een ontslag.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:29:07 #274
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39432914
Er is niet voor niets zoiets als een postale recherche. De verhalen die je soms hoort. Maar ook de domheid van mensen. Als je de kluit dan toch willens en wetens wilt belazeren, doe het dan goed.
pi_39432953
Jup, even vergeten dat die er idd is, klopt! . Tsja wat heb je eraan om dat soort dingen te doen...
pi_39432959
Wat voor verhalen heb jij al gehoord?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:37:09 #277
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39433185
Postbodes die hun fiets met tassen en alles in het water hebben gedumpt (tot twee keer toe), postbodes die post oppotten in garageboxen of kelders, post dat gewoon ergens gedumpt wordt, noem maar op...
pi_39433645
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:17 schreef renz0r het volgende:
Totdat ze erachter komen op een 1 of andere manier
Gewoon enkele stukken... Ik flikker echt geen hele bundels in de brievenbus, hoor... Gewoon netjes erbij zetten waarom het stuk retour moet en verder geeft dat eigenlijk geen vertraging, want het wordt maandag alweer aangeboden (als we de acties voor de kwaliteit van de weekendpost mogen geloven).
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:52:53 #279
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39433721
Dat is natuurlijk ook zo. Ik schrijf ze liever af met zo'n afwerksticker en bovendien woon ik vlakbij het kantoor. Ik val uit mijn bed en rol zo mijn werkomgeving in...
pi_39433826
'k ben zelf ooit eens (door een samenloop van omstandigheden) een wijk 'vergeten' weg te brengen... De wijk was in nabrengzakken gedaan en ik had tegen de postbode van wie ik hem over zou nemen gezegd dat 'ie maar moest kijken of 'ie hem zelf nog ging lopen (hij was er imo niet echt duidelijk over of 'ie de wijk nou wel of niet wilde lopen). Dus ik heb gezegd dat als ik geen nabrengzakken zou zien, ik er vanuit zou gaan dat hij het zelf zou doen...

Bleek dus dat de chauffeur van de nabrengzakken nogal onbehoorlijk veel te laat was... De nabrengzakken werden maandag gevonden (zal wel gebeld zijn waar de post bleef) en ik kon dinsdag op het matje komen bij de vestigingsmanager... Had verder eigenlijk geen gevolgen. ik werkte er net en ze hebben het zo'n beetje gegooid op onvoldoende opleiding door het bedrijf.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:25:53 #281
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_39434779
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:37 schreef MadGuy het volgende:
Jep, het zijn benamingen voor dezelfde functie. Als je mag sorteren kun je er sowieso wel van uitgaan dat je een postbode bent en niet slechts bezorger want bezorgers mogen niet sorteren.
Dat klopt niet helemaal, het is niet echt dezelfde functie. Een zaterdagbesteller is een besteller die alleen een contract voor de zaterdag heeft. Bovendien valt een zaterdagbesteller onder een aparte CAO, namelijk de CAO voor zaterdagbestellers, terwijl postbodes (zowel fulltime als deeltijd) onder de CAO voor TPG vallen. Zo verdient deze laatste groep een stuk meer op zaterdag, want zij krijgen 50% TOT voor de zaterdag (Toeslag Ongebruikelijke Tijdstippen), terwijl een zaterdagkracht in principe nooit toeslag krijgt.

Als je echter kijkt naar de werkzaamheden die je mag verrichten, dan zijn deze voor zowel zaterdagbesteller als postbode hetzelfde.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:51:14 #282
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39435508
Bedankt voor de verheldering, K-I.

@ Jordy-B: Ik ben wel eens door een miscommunicatie ook een wijk vergeten te bestellen. Op een zaterdag was er een een nieuwe jongen die voor mij een wijk weg zou brengen. Ik zou dan een wijk extra voorbereiden, waardoor ik per saldo nog steeds aan mijn contracturen voldeed. Er werd mij verteld (tenminste, zo stond het me bij) dat dit voortaan de regeling zou zijn.

De volgende week heb ik dus weer vrolijk de wijk voorbereid en ben weggegaan zonder de bewuste wijk. Werd ik maandag opgebeld wat er voor verschrikkelijks was gebeurd dat die ene wijk nog op kantoor stond... Wat bleek nu? De nieuweling was geen succes. Hij had de oneven kant van een straat in z'n geheel in een andere straat besteld. Maar daarbij hoorde ik ook dat het slechts een eenmalige regeling was; ik had hem gewoon weg moeten brengen.

Nou ja, ik moest maandag toch werken, dus heb ik dat maar gedaan. In plaats van zaterdag kregen de mensen hun post op maandag. Dus als je je afvraagt waarom er zo'n dip in de overbrengtijd van weekendpost zat...
pi_39436478
TPG is gewoon echt superberoed.
Vanalles beloven, maar dingen regelen ho maar
Hoe vaak heb ik niet meegemaakt dat er zieken waren en er geen vervangers waren geregeld
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39462224
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Gewoon enkele stukken... Ik flikker echt geen hele bundels in de brievenbus, hoor... Gewoon netjes erbij zetten waarom het stuk retour moet en verder geeft dat eigenlijk geen vertraging, want het wordt maandag alweer aangeboden (als we de acties voor de kwaliteit van de weekendpost mogen geloven).
Dat mag ook absoluut niet.
Wij hebben er zelfs een speciaal overleg voor gehad en als het weer gebeurt staan we zo op straat.
Ze kunnen ook zien van wie het vandaan komt.

Ik schaamde me dood bij het overleg, want ik deed het zowat elke week
pi_39467863
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef Beach het volgende:
TPG is gewoon echt superberoed.
Vanalles beloven, maar dingen regelen ho maar
Hoe vaak heb ik niet meegemaakt dat er zieken waren en er geen vervangers waren geregeld
Misschien een krapte op jouw vestiging. Daarnet belde de groepsleider of ik vandaag wilde komen werken. Er was zojuist een zieke. Hij liet wel weten dat hij baalde omdat ik vandaag niet beschikbaar was. De gunstige werklocatie ten spijt. Vaak willen ze dan ook nog weten waarom je niet beschikbaar bent.

Op de vestiging waar ik werk, hebben ze in elk geval weinig marge, wat ook blijkt uit de gerapporteerde uitgaanstijden.
pi_39469179
Zo, dadelijk weer ff werken. Lekker weer en weer money in the pocket
Is maar een paar uurtjes (drie?) maar alles is meegenomen.
pi_39469301
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef Troeta het volgende:

[..]

Dat mag ook absoluut niet.
Wij hebben er zelfs een speciaal overleg voor gehad en als het weer gebeurt staan we zo op straat.
Ze kunnen ook zien van wie het vandaan komt.

Ik schaamde me dood bij het overleg, want ik deed het zowat elke week
Op zaterdag gaat hier om half vier zo'n beetje de deur dicht... Ik ga dus echt niet voor die paar stukken (meestal fouten van de sorteermachine) op zondag of maandag naar het postkantoor... En de stukken een week in de fietstas houden, wordt nog veel minder gewaardeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 03-07-2006 11:42:31 ]
pi_39469468
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef renz0r het volgende:
Zo, dadelijk weer ff werken. Lekker weer en weer money in the pocket
Is maar een paar uurtjes (drie?) maar alles is meegenomen.
'k vind op maandag werken altijd wel lekker, eigenlijk... Mits ik de wijken een beetje ken.

Vandaag heb ik twee wijken die ik als m'n broekzak ken
Ik zet altijd de even en de oneven kant van laag naar hoog en doe vervolgens die twee bundels met de ruggen tegen elkaar om één grote bundel te vormen. Op die manier kan je zonder problemen de even en oneven kant tegelijkertijd wegbrengen (je fietsts in één richting door de straat heen en zigzagt tussen de even en oneven kant en tijdens het bezorgen)
pi_39479583
Zo dan klaar....van 12.00u tot 17.15u.
Lekker warm weer.

Moest 5 wijken voorbereiden en 2.5 wegbrengen...Pffff dat was minder. 1 kende ik er en die andere anderhalf niet. Nog redelijk kunnen vinden.
Maandag heb je bizar weinig post, alleen je moet je wijken wel gewoon lopen. Heb wel zere poten maar ach, wel dik 5 uur in de pocket.
pi_39480612
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Op zaterdag gaat hier om half vier zo'n beetje de deur dicht... Ik ga dus echt niet voor die paar stukken (meestal fouten van de sorteermachine) op zondag of maandag naar het postkantoor... En de stukken een week in de fietstas houden, wordt nog veel minder gewaardeerd.
Je vestiging heeft vast wel een brievenbus
  maandag 3 juli 2006 @ 18:54:55 #291
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39481363
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'k vind op maandag werken altijd wel lekker, eigenlijk... Mits ik de wijken een beetje ken.

Vandaag heb ik twee wijken die ik als m'n broekzak ken
Ik zet altijd de even en de oneven kant van laag naar hoog en doe vervolgens die twee bundels met de ruggen tegen elkaar om één grote bundel te vormen. Op die manier kan je zonder problemen de even en oneven kant tegelijkertijd wegbrengen (je fietsts in één richting door de straat heen en zigzagt tussen de even en oneven kant en tijdens het bezorgen)
Zo pak ik het ook altijd aan met de rechttoe rechtaan straten, weggen en lanen. Hartstikke handig. Ik word op maandag nog wel het meeste ziek van het gesleep met de fiets.

Vandaag liep ik lekker om een plas - heerlijk.
pi_39487093
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:26 schreef Troeta het volgende:

[..]

Je vestiging heeft vast wel een brievenbus
Ja... een rooie.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:20:40 #293
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_39494613
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:40 schreef renz0r het volgende:
Zo dan klaar....van 12.00u tot 17.15u.
Lekker warm weer.

Moest 5 wijken voorbereiden en 2.5 wegbrengen...Pffff dat was minder. 1 kende ik er en die andere anderhalf niet. Nog redelijk kunnen vinden.
Maandag heb je bizar weinig post, alleen je moet je wijken wel gewoon lopen. Heb wel zere poten maar ach, wel dik 5 uur in de pocket.
Dat is het jammere van de maandag, je krijgt geen 5 uur betaald, je krijgt maar 2,5 uur betaald ofzo.. Hetzelfde met dinsdag, dan loop je ook vaak tot laat, terwijl je dienst misschien tot 3 uur of half 4 staat, maar er is dan altijd veel post + vaak dubbel HAH..
† The 3 Kings †
pi_39494845
Pff, dat moet ik nog is zien, eerstvolgende keer geef ik geef ik netjes mn eindtijd door
Ik keek op het werkrooster, iedereen max 2 ingooien en 2 wegbrengrn
Ik was als enige met 5 ingooien waarvan 2 wegbrengen, vind je het gek dat ik langer bezig ben
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:45:09 #295
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39503403
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:20 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Dat is het jammere van de maandag, je krijgt geen 5 uur betaald, je krijgt maar 2,5 uur betaald ofzo.. Hetzelfde met dinsdag, dan loop je ook vaak tot laat, terwijl je dienst misschien tot 3 uur of half 4 staat, maar er is dan altijd veel post + vaak dubbel HAH..
Als ik maandag tot 17:00u loop krijg ik ook tot 17:00u uitbetaald. Dat is toch niet meer dan logisch?
pi_39539913
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bij ons deden ze een tassencontrole in de ochtend, en iemand had nog afschrijvers van de vorige dag in z'n schoudertas. Kwam hem te staan op een officiele waarschuwing
pi_39543339
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:45 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Als ik maandag tot 17:00u loop krijg ik ook tot 17:00u uitbetaald. Dat is toch niet meer dan logisch?
Er zijn wel meerdere dingen logisch, jammer genoeg op onze vestiging niet.... Ik zal waarschijnlijk wel dom zijn dat ik dit hier post maar ik moet dit gewoon ff kwijt.

Onze vestiging is qua kleding die je aan hebt relaxed, dat boeit ze niets, piercings in het gezicht ofzo, nooit moeilijk over gedaan..... Gezeik met betalen daarintegen, dat komt iedere maand wel voor, misbruik maken van mensen die 'doen dat wijkje wel ff' tenzij t niet eens gevraagd wordt aan ze, ze beseffen ook niet dat hun de bekeuring moeten betalen, want daar doen ze niet aan op onze vestiging.... uhm, da's landelijk bekend? Zelfs andere postbodes zeggen het tegen me dat ik niet degene ben die hem hoef te betalen, maar toch blijft de leiding hun poot stijf houden.... Ik denk dat als ik een brief naar Den Haag stuur ofzo dat ze misschien nog wel een hoop gezeik krijgen, ik denk dat ik dat maar eens doe binnenkort

En zo wel meer dingen.... de TPG is sinds een jaar tijd heel erg veranderd, en niet in het voordeel imo.... Het zal ook niet lang meer duren of ik ga er weg, heb het een tijd naar mn zin gehad, maar die zin wordt met de week minder
† The 3 Kings †
pi_39543702
Wel grappig dat jij steeds gezeik met die gasten heb, ik heb serieus nog nooit problemen met ze gehad daarzo. Misschien hebben ze wel de pik op je?
Dat van misbruik begrijp ik wel. Bij mij is dat nog niet voorgekomen, maar als ik sommige zie...Je kan zo wel één persoon opnoemen bij wie dat dus echt vaak gebeurd.
Eindtijden heb ik altijd gewoon door mogen geven de eerstvolgende werkdag. Die van maandag zal ik dus zaterdag (misschien morgen, mits ik moet werken) gewoon door. Anders mogen ze echt met een goed verhaal komen. En dan nog, ik kan zo op het rooster laten zien ik dat het dubbele had dan andere postbodes.
pi_39543829
Mja, ze zeggen zovaak 'ja we willen je niet kwijt' , ook toen ik zei van als ik maar zoveel betaald krijg, is het denk ik maar beter dat ik een andere baan zoek.... "NEEE DAN BETALEN WE TOCH 1,5 EXTRA WE WILLEN JE ECHT NIET KWIJT" .... hoor ik laatst van een andere collega, die had gezegd dat ie ook zoiets had gezegd van mensen die ie echt niet kwijt wou, en mijn naam werd niet eens genoemd.....

Ze bekijken het maar, ik doe niets extra's meer, ze hebben het vaak zat gevraagd al of ik na mn 2e wijk op zaterdag nog een wijk kan doen, ik zeg dan altijd op 'zeer vriendelijke toon' "Vind je dit al niet genoeg?" 'oh, ja, sorry' .... Opkeplurt
† The 3 Kings †
pi_39543924
Sowieso, je mag toch maar 2 wijken lopen? (maandag ff niet meegerekend)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')