Jaaaah, heb je een linkje!?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nee, geen last van. Ik ken wel dat ene filmpje van boemerang ofzo dat die vent zo met een heel hoog stemmetje praat en dat die presentator knettershard gaat lachuuuuuuh
Die zijn ge-deepthroat, jeweettochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef the_witch het volgende:
Ja, dat hoor ik vaak , maar meestal zijn het vrouwen!! Eww!
Dude, pass me die link. Graag!!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nee, geen last van. Ik ken wel dat ene filmpje van boemerang ofzo dat die vent zo met een heel hoog stemmetje praat en dat die presentator knettershard gaat lachuuuuuuh
euhmzquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dude, pass me die link. Graag!!!!![]()
Godver. Ik moet ook alles zelf doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
euhmz
geen idee eigenlijk
zoek anders op google
met een beetje initiatief is niks misquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Godver. Ik moet ook alles zelf doen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
met een beetje initiatief is niks misJe hebt een droom, en die wil je verwezenlijk martin. Doe er dan ookw at voor
http://www.break.com/articles/holditin2.htmlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Vind ik nooit meer. Hoe heette die kerel?
zoekt en gij zult vinden! En ik heb het voor je gevonden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Te laatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
zoekt en gij zult vinden! En ik heb het voor je gevonden.
http://teletet.org/post/post.php?PID=53487
verdomme, ik had hem hiervoor al willen invoeren maar het ging fout. Jij zat er achter, vervelende negertquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
verdomme, ik had hem hiervoor al willen invoeren maar het ging fout. Jij zat er achter, vervelende negert
Ik vind d'r geen moer aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef martinlutherking het volgende:
Dank mijn brothers. De eerste keer dat ik dit zag lachte ik tot tranen aan toe. En nu niks. Verdomme.
Ik vind dat stiekem wel sexyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
Wie heeft het ook wel eens gehad die je over straat liep en opeens iemand hoorde met zo'n superzware schorre stem (alsof ie teveel pure whiskey gedronken had en teveel gerookt), en dat je bijna moest lachen, maar opeens bedacht dat het misschien wel longkanker zou kunnen zijn...?
die mensen wil ik het liefste hun bek dicht timmeren,is echt TE erg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
Wie heeft het ook wel eens gehad die je over straat liep en opeens iemand hoorde met zo'n superzware schorre stem (alsof ie teveel pure whiskey gedronken had en teveel gerookt), en dat je bijna moest lachen, maar opeens bedacht dat het misschien wel longkanker zou kunnen zijn...?
Liefde is niet alleen het fysieke, het zijn ook de lieve woordjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef martinlutherking het volgende:
Dank mijn brothers. De eerste keer dat ik dit zag lachte ik tot tranen aan toe. En nu niks. Verdomme.
Echtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Liefde is niet alleen het fysieke, het zijn ook de lieve woordjes
WHAHAHAHAHAMUAHAHAHAHAHAHAH
Dat is toch fantastisch.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Liefde is niet alleen het fysieke, het zijn ook de lieve woordjes
WHAHAHAHAHAMUAHAHAHAHAHAHAH
Desalniettemin!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:27 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk. Misschien. Desondanks.
Ej, doorposten onder een kloon is verboden jah.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Snitch! NSB'er! Verrader!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ej, doorposten onder een kloon is verboden jah.
Wie heeft JOU op de hoogte gebracht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ej, doorposten onder een kloon is verboden jah.
Niemand heei!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wie heeft JOU op de hoogte gebracht?![]()
![]()
Woela ikke nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wie heeft JOU op de hoogte gebracht?![]()
![]()
Aan haar ruggemerg ofzo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:35 schreef ummagumma het volgende:
waar is dat wijf aan geopereerd uit dat boemerang filmpje? ben er nog steeds niet uit![]()
Ik moest meer dan 2x lezen voordat ik je snapte.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe post 's met je skizcukie kloon.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef Merkie het volgende:
Mijn God, dat Boemerang-filmpje lijkt wel een parodie.
Het is echt, dus geen parodie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef Merkie het volgende:
Is 't niet echt dan? Ik dacht dat parodie-achterig overkwam door de jaren '80 setting.
Weer een jeugdherinnering weg.
Waarom doet DE negert dan van "quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Het is echt, dus geen parodie.
Het is een parodie mên, van een humoristisch programma op de Belgische televisie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jammerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is een parodie mên, van een humoristisch programma op de Belgische televisie.
In de brugklas of zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij vertelde waarschijnlijk vroeger op school ook iedereen van Sinterklaas.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef martinlutherking het volgende:
als een uitgemergelde Somalische vrouw een pot met water of rijst van haar hoofd laat kukelen.
't Is nep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Pagina's lang, topics vol, servers vernietigend.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef Merkie het volgende:
Gaan suzuki en dWc elkaar nu weer pagina's lang bashen?
Ain't no beef over hurr, nuthin' but lovequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef Merkie het volgende:
Gaan suzuki en dWc elkaar nu weer pagina's lang bashen?
Ik zeg net van niet, homofielquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Pagina's lang, topics vol, servers vernietigend.
BIER!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zeg net van niet, homofiel.
Ga maar slapen nu.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zeg net van niet, homofiel.
wehehhe, zoiets zag ik gister op tv. Was bij Jensen. Was er zo een bodybuildster. Ze zag er best lekker uit, alleen toen deed ze haar bek openquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |