SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen negerzoen meer nodig
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen negerzoen meer nodig
ik ben verdomme bier aan het drinken en chips aan het eten dan kom jij hier meequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Geen kleren meer nodig.
Zeik niet zo, mongool.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ik ben verdomme bier aan het drinken en chips aan het eten dan kom jij hier mee
Mejonge, als jij je moeder niet had gepost had ik nergens over hoeven te zeiken!quote:
Hoe moet ik dat plaatje van je moeder eigenlijk verbeelden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mejonge, als jij je moeder niet had gepost had ik nergens over hoeven te zeiken!
Poesje?? Maar je bent toch een meisje? Laat je je ombouwen?! Nee tochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Lente
Geen ...
[afbeelding]
...meer nodig![]()
De laatste keer dat ik keek was ik een meisjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Poesje?? Maar je bent toch een meisje? Laat je je ombouwen?! Nee toch![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[[url=verbeeld je hier tubgirl]afbeelding[/url]]
Geen wc meer nodig
GODDAMN!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Geen kleren meer nodig.
k verwachte een Geen leven meer nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Geen spiegel meer nodig.
[afbeelding]
waar is die van weggelopen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Geen spiegel meer nodig.
[afbeelding]
LOLquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Geen spiegel meer nodig.
[afbeelding]
Is dat een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Geen spiegel meer nodig.
[afbeelding]
een vrouw natuurlijk, dat zie je aan de staartjes.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw?
Ja. Maar die kopquote:Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
een vrouw natuurlijk, dat zie je aan de staartjes.![]()
what the fok is dat???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Geen spiegel meer nodig.
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
een vrouw natuurlijk, dat zie je aan de staartjes.![]()
Goddamn, zelfs de vlooien durven daar niet op te springen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Geen spiegel meer nodig.
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:27 schreef Pool het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Geen voetbalschoenen meer nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |