abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36491675
Denk dat hij Hitzfeld niet bij speelstijl van nu ziet passen
pi_36491687
Philips-Sportverein.

pi_36491751
Ach als we de landstitel maar pakken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 maart 2006 @ 14:17:24 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36491865
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom? heeft PSV al eerder een Duitse trainer gehad? En hoe pakte dat dan uit?
Kurt Linder toch
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36492032
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lul toch niet man
Sterke argumentatie, man

Hitzfeld is een topcoach, mits hij met een behoorlijk budget kan werken. Die gaat het helemaal verkloten bij PSV en de PSV-directie beseft dat gelukkig ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 maart 2006 @ 14:23:06 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36492064
ik moet eerst nog eens zien wat er van dat bericht van de Telegraaf klopt.

mocht het kloppen moet je geen moment twijfelen maar Hitzfeld binnen halen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36492183
Ik zie liever een Hitzfeld dan een Vergoossen. Alle respect voor zijn kwaliteiten, maar ik denk dat Hitzfeld meer als een magneet werkt voor spelers dan Vergoossen.
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:31:28 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36492384
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sterke argumentatie, man

Hitzfeld is een topcoach, mits hij met een behoorlijk budget kan werken. Die gaat het helemaal verkloten bij PSV en de PSV-directie beseft dat gelukkig ook.
Ik hoef jouw kolderieke opmerking; "Liever Vergoossen dan Hitzfeld" toch niet verder te beargumeneteren is het wel?

En natuurlijk zal Hitzfeld budget nodig hebben maar dat is er ook volgend jaar. (zo niet kan Westerhof niet anders dan opstappen)
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36492650
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik hoef jouw kolderieke opmerking; "Liever Vergoossen dan Hitzfeld" toch niet verder te beargumeneteren is het wel?

En natuurlijk zal Hitzfeld budget nodig hebben maar dat is er ook volgend jaar. (zo niet kan Westerhof niet anders dan opstappen)
Hitzfeld werkt niet graag met spelers van het kaliber Addo en Vennegoor. Lijkt me nou typisch een trainer die dat soort spelers niet trekt (met botsingen tussen trainer en spelersgroep als gevolg). Dat is namelijk inherent aan oud-trainers van FC Hollywood.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:01:53 #285
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36493317
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hitzfeld werkt niet graag met spelers van het kaliber Addo en Vennegoor. Lijkt me nou typisch een trainer die dat soort spelers niet trekt (met botsingen tussen trainer en spelersgroep als gevolg). Dat is namelijk inherent aan oud-trainers van FC Hollywood.
Je kunt wel interessant lopen doen cult maar je betoogje van hierboven raakt kant noch wal

Hoe weet jij nou in godsnaam wat Hitzfeld wel en niet wil, je kunt hoogstens denken wat hij wel en niet zou willen meer niet
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36494472
quote:

[..]

Lekker makkelijk hè, om al je uitspraken als absolute waarheden neer te zetten

Als je een trainer van het kaliber Hitzfeld kan krijgen, moet je dat altijd proberen

Maar ik geloof er nog steeds geen zak van.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 maart 2006 @ 16:54:37 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36497161
quote:

[..]

ach daar is hij pas later terecht gekomen.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:22:10 #288
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_36499397
PSV rond met verdediger Jelle De Bock

PSV heeft een overeenkomst bereikt met de Belgische verdediger Jelle de Bock. Hij komt over van Club Brugge en zal in Eindhoven zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract. De Bock was donderdag op De Herdgang.

© PSV Media - Jelle De Bock en scout Gerrit van Tilburg.

Club Brugge
De Bock (bijna 18) speelt bij Brugge in de (vergelijkbare) A1 en het Beloftenelftal. Hij is een centrale verdediger en speelt ook al een aantal jaren in vertegenwoordigende elftallen van de Rode Duivels. Eerder voetbalde De Bock bij Hamme (tweede nationale) en Eendracht Aalst. Hij zal volgend seizoen als stagiair gaan meetrainen met de A-selectie en spelen met Jong PSV, dezelfde route die talentvolle spelers als Juan Carlos Carrizo en Pepe Plá volgen.

© PSV Media - De Bock toont trots zijn nieuwe tenue.

"Blij verrast"
De interesse van PSV dateert al van eind vorig jaar. "Ik was blij verrast", zei De Bock vanmiddag op De Herdgang. "Ik vind het heel speciaal om naar PSV te komen, zoals Timmy Simons dat vorige zomer nog deed. Ik ben heel nieuwsgierig naar de club en de stad." De Bock, geboren in Dendermonde, komt in Eindhoven te wonen. Momenteel studeert de international ook nog, hij volgt Latijn-Wiskunde. De Bock is een centrale verdediger die ook opbouwend kan spelen en volgens eigen zeggen "altijd honderd procent voor de groep geef". Uit handen van scout Gerrit van Tilburg ontving hij een shirt met zijn achternaam erop en werd hij alvast welkom geheten bij PSV.

© PSV NV
Gr.
pi_36499416
Wat heeft PSV nu weer voor een gaylord aangetrokken
Dat is een wijf man

PSV rond met verdediger Jelle De Bock

PSV heeft een overeenkomst bereikt met de Belgische verdediger Jelle de Bock. Hij komt over van Club Brugge en zal in Eindhoven zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract. De Bock was donderdag op De Herdgang.

Club Brugge
De Bock (bijna 18) speelt bij Brugge in de (vergelijkbare) A1 en het Beloftenelftal. Hij is een centrale verdediger en speelt ook al een aantal jaren in vertegenwoordigende elftallen van de Rode Duivels. Eerder voetbalde De Bock bij Hamme (tweede nationale) en Eendracht Aalst. Hij zal volgend seizoen als stagiair gaan meetrainen met de A-selectie en spelen met Jong PSV, dezelfde route die talentvolle spelers als Juan Carlos Carrizo en Pepe Plá volgen.

"Blij verrast"
De interesse van PSV dateert al van eind vorig jaar. "Ik was blij verrast", zei De Bock vanmiddag op De Herdgang. "Ik vind het heel speciaal om naar PSV te komen, zoals Timmy Simons dat vorige zomer nog deed. Ik ben heel nieuwsgierig naar de club en de stad." De Bock, geboren in Dendermonde, komt in Eindhoven te wonen. Momenteel studeert de international ook nog, hij volgt Latijn-Wiskunde. De Bock is een centrale verdediger die ook opbouwend kan spelen en volgens eigen zeggen "altijd honderd procent voor de groep geef". Uit handen van scout Gerrit van Tilburg ontving hij een shirt met zijn achternaam erop en werd hij alvast welkom geheten bij PSV.
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:24:24 #290
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36499464
pi_36499574
Welke spits word hier nou bang van? Ze zullen alleen de hele wedstrijd met hun billen bij elkaar geknepen staan
pi_36499639
Wat een flikker
pi_36499669
Ja, lachen. Kent iemand deze speler?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36500163
Opbouwende verdeiger voor in het centrum.

cultheld, hoe staat het met Kalous contractverlenging?
pi_36500268
Wow, met zo'n kop kom je er wel. Interessant figuur lijkt me, gezien z'n studie Latijn-Wiskunde.
That's all folks!
pi_36500332
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef Erasmusch het volgende:
Opbouwende verdeiger voor in het centrum.

cultheld, hoe staat het met Kalous contractverlenging?
Die is nog aan het onderhandelen.
pi_36500360
wat een wijf zeg jezus...
AFC Ajax
pi_36500397
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, met zo'n kop kom je er wel. Interessant figuur lijkt me, gezien z'n studie Latijn-Wiskunde.
Waarschijnlijk moet ie gewoon nog wat proefwerkjes doen op t gymnasium.
pi_36500509
In welk plantsoen is die Belg gescout?
pi_36500590
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
In welk plantsoen is die Belg gescout?
Fons Spooren zal hem wel gescout hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')