Kurt Linder tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom? heeft PSV al eerder een Duitse trainer gehad? En hoe pakte dat dan uit?
Sterke argumentatie, manquote:
Ik hoef jouw kolderieke opmerking; "Liever Vergoossen dan Hitzfeld" toch niet verder te beargumeneteren is het wel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sterke argumentatie, man![]()
Hitzfeld is een topcoach, mits hij met een behoorlijk budget kan werken. Die gaat het helemaal verkloten bij PSV en de PSV-directie beseft dat gelukkig ook.
Hitzfeld werkt niet graag met spelers van het kaliber Addo en Vennegoor. Lijkt me nou typisch een trainer die dat soort spelers niet trekt (met botsingen tussen trainer en spelersgroep als gevolg). Dat is namelijk inherent aan oud-trainers van FC Hollywood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik hoef jouw kolderieke opmerking; "Liever Vergoossen dan Hitzfeld" toch niet verder te beargumeneteren is het wel?![]()
En natuurlijk zal Hitzfeld budget nodig hebben maar dat is er ook volgend jaar. (zo niet kan Westerhof niet anders dan opstappen)
Je kunt wel interessant lopen doen cult maar je betoogje van hierboven raakt kant noch walquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hitzfeld werkt niet graag met spelers van het kaliber Addo en Vennegoor. Lijkt me nou typisch een trainer die dat soort spelers niet trekt (met botsingen tussen trainer en spelersgroep als gevolg). Dat is namelijk inherent aan oud-trainers van FC Hollywood.
Lekker makkelijk hè, om al je uitspraken als absolute waarheden neer te zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hitzfeld werkt niet graag met spelers van het kaliber Addo en Vennegoor. Lijkt me nou typisch een trainer die dat soort spelers niet trekt (met botsingen tussen trainer en spelersgroep als gevolg). Dat is namelijk inherent aan oud-trainers van FC Hollywood.
ach daar is hij pas later terecht gekomen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is nog aan het onderhandelen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:45 schreef Erasmusch het volgende:
Opbouwende verdeiger voor in het centrum.
cultheld, hoe staat het met Kalous contractverlenging?
Waarschijnlijk moet ie gewoon nog wat proefwerkjes doen op t gymnasium.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, met zo'n kop kom je er wel. Interessant figuur lijkt me, gezien z'n studie Latijn-Wiskunde.
Fons Spooren zal hem wel gescout hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
In welk plantsoen is die Belg gescout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |