Dat is een tijdje geledenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef lookinforyou het volgende:
Het wordt in ieder geval een spannend weekend. Ik zie AZ wel punten verspelen komend weekend. Wel jammer dat PSV dan zaterdag speelt....
Even off topic.
Jullie hebben me al een tijdje niet meer gezien hier. Met mijn vorige provider kwam ik vaker niet dan wel op het Forum. Nu heb ik een andere provide en ik kan nu zonder problemen op het Forum komen. En daar ben ik erg blij om![]()
Ik hoop trouwens niet dat R. Koeman de nieuwe trainer van PSV gaat worden. Brrrrr......
Helaas niet... Dat zou wel voor wat meer rust zorgen. Nu komt er alleen maar nieuws van wie er wel niet allemaal weggaatquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Is het nu nog niet bekend wie de nieuwe trainer wordt ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden![]()
Je weet dat ik ondertussen al een tijdje in Australie/ Nieuw Zeeland zit ??
Is het nu nog niet bekend wie de nieuwe trainer wordt ?
quote:PSV ontvouwt plannen met huurlingen
30/3/2006 11:49
De vijf PSV-huurlingen bij FC Eindhoven vertrekken komende zomer bij die club. PSV wil de contracten van Otman Bakkal (foto) en Tim Janssen verlengen. De overige drie spelers mogen vertrekken.
Manager technische zaken Stan Valckx maakt duidelijk dat PSV Bakkal en Janssen volgend seizoen wil verhuren aan clubs uit de Eredivisie. Bakkal ziet contractverlenging wel zitten. 'Want ik heb nog de hoop dat ik bij PSV kan slagen', zegt hij in het Eindhovens Dagblad.
Voor Sepp de Roover, Jelle ten Rouwelaar en Sasa Stojanovic is er geen toekomst meer bij PSV. Verdediger De Roover tekende inmiddels een contract bij Sparta Rotterdam. De komende zomer transfervrije Stojanovic zal binnenkort een contract tekenen bij een andere Nederlandse club.
Doelman Ten Rouwelaar heeft te horen gekregen dat zijn nog tot 2007 lopende contract niet verlengd zal worden. PSV wil hem komende zomer verhuren of verkopen.
laat ze uitkijkenquote:Afellay, Lamey, Culina en Cocu op scherp
Ibrahim Afellay (5), Michael Lamey (3), Jason Culina (3) en Phillip Cocu (3) staan op scherp voor wat betreft hun gele kaarten. Een nieuwe gele kaart tegen RBC zou voor hen betekenden dat ze de kampioenswedstrijd tegen FC Groningen moeten missen. Vorig seizoen gaf Bossen Phillip Cocu tegen Willem II twee discutabele gele kaarten waardoor hij de kampioenswedstrijd tegen Vitesse vanaf de tribune moest bekijken.
ja stond gisteren ook op psv.netwerk.toquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De Braziliaanse media melden dat PSV de Braziliaanse keeper Bruno (21) van Atletico Mineiro een aantal keer bekeken heeft. (Voetbalprimeur.nl)
Dat we het mogen vieren met een kampioenschap (derde achtereenvolgende)quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
Jongens, volgend jaar het 25-jarige jubileum dat we in de top 3 eindigen. Natuurlijk, het is slechts een statistiek, maar ik vind het iets zeggen over hoe PSV van een aanhangsel van de top 3, uitgegroeid is tot een stabiele club die veel regelmatiger is dan Ajax en Feyenoord. En alhoewel er geen garanties zijn en er veel onzekerheden zijn voor volgend jaar, zulke dingen geven toch wat vertrouwen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat we het mogen vieren met een kampioenschap (derde achtereenvolgende)![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat we het mogen vieren met een kampioenschap (derde achtereenvolgende)![]()
het gaat volgens mij over volgend seizoenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
2e achtereenvolgende
Wel de 5e keer in 7 seizoenen (dat wil ook wel wat zeggen)
Zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Stabielste club van de afgelopen 25 jaar is knap
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
het gaat volgens mij over volgend seizoen
Waarom? heeft PSV al eerder een Duitse trainer gehad? En hoe pakte dat dan uit?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:05 schreef cultheld het volgende:
Liever Vergoossen dan. Hitzfeld is te Duits voor PSV.
Lul toch niet manquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:05 schreef cultheld het volgende:
Liever Vergoossen dan. Hitzfeld is te Duits voor PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |