quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Upload je plaatjes eens niet bij die teffuskikker
Dikke dijen, is het een vrouw?
Hoest me je studiequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Yeah right, vannacht lag je ook al te maffen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En lag meteen vroeg in bed. KutMC.
Alleen des weekends posten vanaf nu.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:53 schreef Makster het volgende:
Ff doorgaan op het vorig topic
@ Bassie, over het gay pak --> Alles zonder groen is gay
Heb de afgelopen week meer gedaan dan de 6 weken ervoor bij elkaar opgeteldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoest me je studieflink vorderingen gemaakt deze week
![]()
Het erge is dat ik ooit uit voorgaande ervaring precies het zelfde kon concluderenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb de afgelopen week meer gedaan dan de 6 weken ervoor bij elkaar opgeteld![]()
Heb jij ooit tijd gehad voor de Fok!MC dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Het erge is dat ik ooit uit voorgaande ervaring precies het zelfde kon concluderen![]()
Ach ja, FOK! voor als je leven je niet lief is![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:04 schreef Makster het volgende:
Fullcum en Roderick,
check
Blaaspijp voor GS
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef jokertje het volgende:
Geen wonder dat je dat ding wel wilt ruilen met de originele, want het ziet er werkelijk waar niet uit...'(
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij ooit tijd gehad voor de Fok!MC dan?
Laatst nog wat oude topics opgevist (althans, Ralf deed dat ...)
Daar had je ook steeds 'zo fecking druk'
Wanneer begin je eens te leven?
[..]
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef Makster het volgende:
Zo, ik ga ff een filmpie kijken. The Brothers grimHopen dat het wat is
Tot later
Adios
Hospita? Vrouwen van vertier?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef RB het volgende:
Zo alles ingepakt en klaar gezet om morgen m`n nieuwe hospita te gaan plagen![]()
![]()
Hopen dat ze beter is als wat ik nu heb![]()
Zo,n lekkere ouderwetse tang/kenau met een knotjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef RB het volgende:
Zo alles ingepakt en klaar gezet om morgen m`n nieuwe hospita te gaan plagen![]()
![]()
Hopen dat ze beter is als wat ik nu heb![]()
Alleen dan zonder mijn hulpquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Valt volgens mij nog wel mee.Ik denk dat die van gisteren of eergisteren nog sneller vol zat![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef Makster het volgende:
Zo, ik ga ff een filmpie kijken. The Brothers grimHopen dat het wat is
Tot later
Adios
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie daar de daders waren heb ik niet zo naar gekeken eerlijk gezegd.
quote:
Tangquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo,n lekkere ouderwetse tang/kenau met een knotje![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo,n lekkere ouderwetse tang/kenau met een knotje![]()
![]()
![]()
In ieder geval:succes morgen en hopelijk voor jou is het beter dan wat je nu hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Ga morgen verhuizen![]()
[..]
Tangoud
knotje: weet ik niet
BazzieK de topickillerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie daar de daders waren heb ik niet zo naar gekeken eerlijk gezegd.
Zodra ze weten dat ie van jou is wil niemand em meer hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:42 schreef stinkie het volgende:
Lidl had nog hoezen
Deze keer maarv even initialen er op gezet, hopen dat het wat meer afschrikt
OfftopicPoserquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Noem het liever regelmatige offtopic poster![]()
Dat hoop ik dan maar. Ik gok op de onervarenheid van de vorige dieven, maar ze zullen wel geleerd hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zodra ze weten dat ie van jou is wil niemand em meer hebben![]()
G.V.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:42 schreef stinkie het volgende:
Lidl had nog hoezen
Deze keer maarv even initialen er op gezet, hopen dat het wat meer afschrikt
Ik wikkel een lange staalkabel met slotje 4 keer om de motor heen alleen vanwege paupers die hoezen stelenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Ik gok op de onervarenheid van de vorige dieven, maar ze zullen wel geleerd hebben
een 14,95 euro kostend kleed van de Lidl jatten. ze zijn vast het mannetje op hun kamp nu hoor
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Ik gok op de onervarenheid van de vorige dieven, maar ze zullen wel geleerd hebben
een 14,95 euro kostend kleed van de Lidl jatten. ze zijn vast het mannetje op hun kamp nu hoor
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wikkel een lange staalkabel met slotje 4 keer om de motor heen alleen vanwege paupers die hoezen stelen![]()
Kon hem al maar hij blijft grappigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef stinkie het volgende:
http://www.break.com/movies/skatmanrace.html
waarquote:
Ik deed onderhuren maar erg klein.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef stinkie het volgende:
http://www.break.com/movies/skatmanrace.html
In the past.quote:
Blijft een lelijk hokquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:50 schreef ikookhier het volgende:
De motorfoto
[afbeelding]
[afbeelding]
zo vind ik hem er nog best oke uit zien
Altijd positiefquote:
Ja koop dan tweedehands wat leukersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:00 schreef ikookhier het volgende:
dat is zeker waar maar de nieuw prijs valt wel mee! zoekt op
Dus op mijn 18e verjaardag krijg ik ineens smaak?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg 17 jarige, dat ding ziet er aardig leuk uit dusssss...![]()
Harder dan jij kan op je 25KWquote:
4,4 naar de 100 en rond de 240 top op de teller dus zal zon 200-220 zijn in het echt. (Vol vermogen ofc)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef ikookhier het volgende:
hoe snel is die van jou dan ??
En dat is snelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
4,4 naar de 100 en rond de 240 top op de teller dus zal zon 200-220 zijn in het echt. (Vol vermogen ofc)
een zx9r rijdt goed afgesteld bijna 300 op de teller en in de eerste versnelling 128 Km/hquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah volgens mij stuurt mijn ZXR al beter maarre hoeveel doet ie op top en 0-100?
En je denkt niet dat Mercedes e.a. kan combineren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef RB het volgende:
Elektronische stabiliteits programma
Zodra je in de slip dreigt te komen neemt de computer het over en remt op het gewenste wiel en neemt gas terug zodat de auto weer in een rechte baan komt
Traction control TRC
is tegen het doordraaien van de wielen bij gled wegdek
Dat niet, maar hij maakte wel een heeeele rare kronkel toen ik van een rotonde afreed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef Makster het volgende:
Heeft Pepsel de mercedes bijna gecrashed ofzo
Je was vroeger natuurlijk ook minder vaak thuis of niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef RB het volgende:
Ik deed onderhuren maar erg klein.
En de verhuurder was ook niet alles, had altijd wat te zeiken.![]()
Ga tijdelijk een ruime bovenverdieping in beslag nemen en in tussentijd opzoek naar een ruime koopwoning![]()
Suzi staat er al en ze bakt ook appeltaarten![]()
![]()
En dit model is dan nog eens heel wat nieuwer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef RB het volgende:
Goed afgesteld bijna 300 op de teller en in de eerste versnelling 128 Km/h
Mauro heeft er ervaring mee![]()
Reed 230 op de afsluitdijk komt hij me nog een keer met een noodgang voorbij![]()
Wrom is je 10 k in je sig 10.5 k geworden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
Dat was al.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Wrom is je 10 k in je sig 10.5 k geworden?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg 17 jarige, dat ding ziet er aardig leuk uit dusssss...![]()
240 zal zelfs op de teller wel niet haalbaar zijn. Of die overdrijft wel erg veel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef BazzieK het volgende:
4,4 naar de 100 en rond de 240 top op de teller dus zal zon 200-220 zijn in het echt. (Vol vermogen ofc)
Kan het niet vinden hellaasquote:
Getest door mijn vader en die is de lichtste niet maarja wat teller maakt niet veel uit. Waar het om gaat is dat die er-6f gewoon gruwelijk lelijk isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
240 zal zelfs op de teller wel niet haalbaar zijn. Of die overdrijft wel erg veel.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
240 zal zelfs op de teller wel niet haalbaar zijn. Of die overdrijft wel erg veel.![]()
quote:Problemen databaseserver
Momenteel zijn er een aantal problemen met de databaseservers. We zijn bezig de problemen op te lossen.
Excuses voor het ongemak
Je pa heeft ook de fantasie van een 17 jarige dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
Getest door mijn vader en die is de lichtste niet maarja wat teller maakt niet veel uit. Waar het om gaat is dat die er-6f gewoon gruwelijk lelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders ff op gras gaa n rijdenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En je denkt niet dat Mercedes e.a. kan combineren?
Maar ik zal eens testen of de wielen willen doorslippen bij het optrekken.
In ieder geval al lastig met achterwielaandrijving.
Heb wel een eigen huis gehad maar de relatie ging stuk,moest wat anders hebben.quote:Je was vroeger natuurlijk ook minder vaak thuis of niet?
Wel apart dat je geen eigen huis hebt, ik kan niet zeggen dat je wacht totdat je groot bent.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je pa heeft ook de fantasie van een 17 jarige dus.![]()
![]()
Of altijd wel leuk scooterboys die hun pa erbij halen.![]()
Ach ja mijn vader is de enige die er op rijdt, kan er ook niks aan doen maarja geen idee hoeveel die teller overdrijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tip, emmertje water mee.quote:
Maar dat is ook al lang geleden toch.quote:Heb wel een eigen huis gehad maar de relatie ging stuk,moest wat anders hebben.
Maakte toen niet uit was toch altijd maar twee weken aan land.
Hij durfde natuurlijk niet harder dan 150, maar dat zei'ie niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja mijn vader is de enige die er op rijdt, kan er ook niks aan doen maarja geen idee hoeveel die teller overdrijft.
Is niet zo bar veel bijzonders bij gekomen vanmiddagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo kan ik niet bijlezen.![]()
[..]
[afbeelding]
Mwah mijn pa wil vast wel maar of ik daar nou achterop bij mijn pa aan wil komen zettenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goede tip, emmertje water mee.![]()
[..]
Maar dat is ook al lang geleden toch.![]()
Wel grappig dat onderhuren, zegt die hostess wel eens: ga naar je kamer Ralffie.![]()
![]()
![]()
[..]
Hij durfde natuurlijk niet harder dan 150, maar dat zei'ie niet.![]()
Als we volgend weekend een meeting hebben gaan jullie dan mee trouwens?![]()
Mag helaas nog niet rijdenquote:Als we volgend weekend een meeting hebben gaan jullie dan mee trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |