quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is een lange termijn project van gemaakt. Hij is rustig alle onderdelen via eBay binnen aan het hengelen![]()
![]()
Achja, nu een Murciélago als daily drive. Ook geen straf. En er staat een gele F430 spider in bestelling.
Is hij nou al eens ontmaskerd op Tweakers ?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:28 schreef Hugster het volgende:
---
i-spy24
editor2
Op MacOSX.nl heeft hij ook al zo'n heel leger aan klonen![]()
Ook nog steeds dat "hullies"quote:Op zondag 26 maart 2006 17:28 schreef --- het volgende:
Ik heb jullie allemaal in de hand Hullies. Nananana kunnen me niets maken lalalala
Oh, heb jij nu het God syndroom?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:28 schreef --- het volgende:
Ik heb jullie allemaal in de hand Hullies. Nananana kunnen me niets maken lalalala
Kan zo geregeld worden dunkt mequote:Op zondag 26 maart 2006 17:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is hij nou al eens ontmaskerd op Tweakers ?
Yes ik zal het in de gaten houden voor jequote:Op zondag 26 maart 2006 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Wil je me 's wat high-res pics toesturen als ie er is? Ben een ellendig Ferrari-liefhebber en zo'n collectie is gewoon geniaal!
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:35 schreef --- het volgende:
Ingredieenten: gebruik Hullie een paar keer,
Post een fake google foto zodat het lijkt of je net doet of je imbeciel bent
zeg dat je een bepaalde gadget heb. haal de foto van apple.com
en het begon net doen of je onder de verkeerde bent ingeloggged
Heldquote:Op zondag 26 maart 2006 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yes ik zal het in de gaten houden voor je
Ja het is echt een zieke collectie, zo "on-Nederlands"
Dat is bij mij toen ook goed gelukt, met het BHFH verhaalquote:Op zondag 26 maart 2006 17:35 schreef --- het volgende:
en het begon net doen of je onder de verkeerde bent ingeloggged
Alleen is het hier nog ongeloofwaardiger.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef Geqxon het volgende:
Dat is bij mij toen ook goed gelukt, met het BHFH verhaal
Heb je ook een eigen kart?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Held![]()
Ik moet ooit ook een Ferrari hebben! Tot die tijd eerst maar ff oefenen op de kartbaan.![]()
Niet meer maar ga wel 's in kart van een vriend van me racen. Of gewoon de pruttelbakjes van de kartbaan zelf. Geweldige hobby geweest maar kostte me teveel knaken en tijd..quote:
Welke baan woon je bij in de buurt? Venray?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet meer maar ga wel 's in kart van een vriend van me racen. Of gewoon de pruttelbakjes van de kartbaan zelf. Geweldige hobby geweest maar kostte me teveel knaken en tijd..
Ja er word gesproken over nieuwe iPod's 60 gig's en misschien een intel iBook... Maar nog niets is zekerquote:Op zondag 26 maart 2006 18:03 schreef Slarioux het volgende:
Ej even wat anders, komen er nou op 1 april weer nieuwe spullen uit van Apple? Ivm het x-jarig bestaan enzo?
Niemand weet het zeker. Waarschijnlijk de opvolger van de iBook een misschien een andere iPod video.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:03 schreef Slarioux het volgende:
Ej even wat anders, komen er nou op 1 april weer nieuwe spullen uit van Apple? Ivm het x-jarig bestaan enzo?
Dat is Audrey niet. Ze lijkt er nauwelijks op.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:58 schreef super-muffin het volgende:
http://flickr.com/photos/sflory/65021945/in/pool-tuawrigs/
audrey?
ik voeg je ff toe op msnquote:Op zondag 26 maart 2006 18:35 schreef editor2 het volgende:
Er zal ongetwijfeld weer niet datgeen iedereen hoopt op 1 april worden gepresenteerd alhoewel ook ik het anders hoop. Jobs is nooit sentimenteel geweest m.b.t Apple. Kijk maar naar het 25 jarig bestaan van Apple vorig jaar. Op die bewuste dag kreeg niemand iets toegestuurd via mail terwijl iedereen hoopte van wel en op de dag van de Keynote werd alleen een vernieuwde Mac-commercial getoond (met de iPod) en kon je na afloop van de Keynote een poster afhalen. Nou...een beter voorbeeld is er niet hoeveel waarde Jobs hecht aan speciale giften voor de Mac-gemeenschap op bepaalde data's.
Tis bij hem alleen maar om het geld geld en nog eens geld.
@ Slarioux:
Je kan toch nog wel bij een reseller een 12 inch iBook krijgen? Dat is klein.
Of bedoel je zoals die Sony mini-laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |