Hij was niet voor jou bedoeld ehquote:Op zondag 26 maart 2006 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zegt iemand met een kennis die voor 12 miljoen euros aan exotische auto's in een schuur in 030 heeft staan
ispyquote:Op zondag 26 maart 2006 13:34 schreef editor2 het volgende:
Ik tiefstraal helemaal niet slarioux flap. Ik heb niks verkeerds gedaan dan gewoon ontopic reageren . Maar je holmaat tonks meent gewoon doodleuk elke keer my als ispy te moeten kenmerken en daar word ik spuugzat van. ik ben Macgebruiker en mag gewoon hier komen ipv dat geeikel van een stelletje neusgaten.
I knowquote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij was niet voor jou bedoeld eh
Maarja, die auto's en helicopter zijn er tenminste allemaal echt![]()
![]()
Ik wil z'n Zondaquote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
I know![]()
Wou dat ik er slechts een had; dan was ik al een tevree man.
Zal dat ook gebeuren als ik hem I-SPY noem? Damnquote:Op zondag 26 maart 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pas maar op, je zal nu genegeerd en later bekend gemaakt gaan worden kloonneusgat !
Ben je soms vergeten uit te loggen?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef --- het volgende:
noem me gewoon geen ispy meer
Held.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef --- het volgende:
noem me gewoon geen ispy meer
Ben je soms vergeten uit te loggen?
Zeker weten? Want die stond er een tijdje terug nog zo bijquote:Op zondag 26 maart 2006 16:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik z'n Enzo.
Of anders die gele 360![]()
Wowquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef --- het volgende:
[afbeelding]
En Hier mijn Macbook Pro aanschouw jullie hullies
Eerst uitloggen en met je andere account inloggenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef --- het volgende:
[afbeelding]
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 26 maart 2006 17:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeker weten? Want die stond er een tijdje terug nog zo bij
[afbeelding]
Wow, jij woont in een Apple storequote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef --- het volgende:
[afbeelding]
Van de weg geraakt in Utrecht en hem op een paal van de bovenleiding van de tram geparkeerdquote:Op zondag 26 maart 2006 17:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Nog erger dan een kater op zaterdagochtend! Wtf happened??
Kun je niet gewoon heel lief de Metro naar Rotterdam wegkoppen. Of de metro richting Poortugaal pakken om daar de inrichting eens te bezoeken. Je woont dichtbij genoegquote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef --- het volgende:
Bewijs maar Hullies Bewijs maar dat het niet zo is
Hope you got airbagquote:Op zondag 26 maart 2006 17:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van de weg geraakt in Utrecht en hem op een paal van de bovenleiding van de tram geparkeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
Is een lange termijn project van gemaakt. Hij is rustig alle onderdelen via eBay binnen aan het hengelenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hope you got airbag![]()
Kan ie nog wel gerepareerd worden..?
ispy ?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:21 schreef Hugster het volgende:
Zwakzinnige zijn soms zulke goede entertainers![]()
En dat terwijl je er eigenlijk niet om mag lachenHij is gewoon ziek, Ruben kan er ook weinig aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |