quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
kastanova weet je wat het probleem is?
Je grappen zijn niet orgineel, iedereen maakt ze dus hebben die niet grappige beroepsuitoeffenaars alle tijd gehad om een toffe opmerking terug te bedenken.
Johquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:45 schreef kastanova het volgende:
Aangezien ik zelf iemand van de flauwe kutopmerkingen ben
Dat was de beroepsgrap van de dorpsgek man!quote:
kut, lezen is moeilijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
Nee hoor...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben ook zo iemand die iedere keer bij de Macdonalds met dezelfde flauwe opmerking kom.
Bij de vraag 'wilt u het hier opeten?' zeg ik altijd 'nou doe maar aan een tafeltje.'
Erg flauw, maar blijft leuk
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:50 schreef Asics het volgende:
komt een gitarist bij de kijkshop een scheerapparaat terugbrengen . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Regelmatig dat er gebeld wordt door patienten dat ze een fractuur thuis hebben gehad. Als ik ze dan wil door verbinden met de gipskamer snappen ze het niet
Die is al héél oud.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:27 schreef o-fiel het volgende:
Vrienden van mij zitten in de IT en hebben weleens te maken met Deloitte en Touche, ze noemen ze daar ... Toilet en Douche
Ellende en Overwerk (Allen & Overy)quote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Die is al héél oud.
Vroeger had je Toilet & Douche en Bloopers en Drijfzand (Coopers & Lybrand).
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:43 schreef 2cv het volgende:
2cv vraagt aan de cardioloog die d.m.v. een stethoscoop z'n hart beluistert: 'Doet 'ie het nog?'
Reactie cardioloog 'Het zou wel een redelijk unieke manier zijn om zo een hartstilstand te ontdekken'
En pakketten versturen we hier met Van Gent en Spoorloos.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Die is al héél oud.
Vroeger had je Toilet & Douche en Bloopers en Drijfzand (Coopers & Lybrand).
t liefst nog gevolgd door "engels praten"quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef hp22 het volgende:
Als je in gesprek bent en een collega komt aangelopen
"Sssht, daar komt ie!" zeggen
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:36 schreef slaveloos het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit ging over grappen als: de jonge schilder op zijn eerste werkdag te laten zoeken naar de plintladder, de medewerker van Air Holland (ja ja hij is oud) die naar Martin-Air word gestuurd om de uitgeleende imperial voor de boeing 737 terug te halen etc.
die gaan toch altijd over dat harde werken en zoquote:Op maandag 27 maart 2006 13:27 schreef Koningin het volgende:
Ik ben ambtenaar![]()
Volgens mij ken ik onderhand wel alle ambtenaren grappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |