Aangezien ik zelf iemand van de flauwe kutopmerkingen ben, loop ik er regelmatig tegenaan; ik maak een opmerking terwijl ik ergens zit en vervolgens komt er ook direct een gevatte opmerking terug.
Echter, aangezien ik niet geloof dat er daadwerkelijk mensen zijn die net zo adrem zijn als ik, neem ik aan dat het standaardopmerkingen zijn die ze dagelijks wel een keer of 4 maken.
Voorbeelden? Ok
![]()
.
Zit ik net bij de opticien voor een oogmeting, bladiebla, alle testjes gedaan en ze schrijft de resultaten op.
Dus ik: 'En, ben ik al bijna blind?'
Opticienvrouwtje: 'Nou euuuuh, houd je van honden?'
Whehehe
![]()
. , leuk maar net iets té gevat, onmogelijk
![]()
.
Of een maandje terug, ik zit bij de cardioloog om m'n hart door te laten meten, krijg dus ook tig zuignappen op m'n torso geplakt door de cardioloog en zijn assistente en nadat ze de zuignappen eraf halen en ik alle zuigplekken zie merk ik op:
'Oh mijn god, hoe ga ik dit thuis uitleggen?
![]()
.'
Waarna de cardioloog retescherp countert met 'Ai, vertel er dan maar niet bij dat het door een vrouw én een man gedaan is
![]()
.'
Touché
![]()
.
Uiteraard zijn er ook wel opmerkingen waar ze níet op voorbereid zijn, want een kwartiertje later toen ik een echo van m'n hart moest laten maken, vaseline op m'n borst gesmeerd kreeg en opmerkte:
'Hmmmmz, ik ben regelmatig door een vrouw behandeld met glijmiddel en volgens mij doe je het niet helemaal goed hoor...
![]()
.'
Kreeg ik slechts een verontwaardigde blik van de vrouw in kwestie en gegiechel van de assistente
![]()
.
Anyway, aangezien op Fok tig beroepsgroepen vertegenwoordigd zijn, welke 'standaard' grappen behoren tot jouw repertoire of in het algemeen voor de fokkers; welke gevatte opmerkingen ben jij tegengekomen?