dát is pas servicequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:43 schreef gr8w8 het volgende:
Nemo.
Ik ben er 2x geweest. Echt stom is het eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:43 schreef gr8w8 het volgende:
Nemo.
Niet Interessant, Niet Tijdrovend.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:50 schreef Litso het volgende:
En dat staat voor New Metropolis.
Vroeger was het het NINT. Geen idee waar dat voor stond.
nederlands instituut voor nijverheid en techniekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:50 schreef Litso het volgende:
En dat staat voor New Metropolis.
Vroeger was het het NINT. Geen idee waar dat voor stond.
Nijverheidquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef laffer het volgende:
[..]
nederlands instituut voor nijverheid en techniek![]()
Leuk toch, bedenken hoe je machinaal balletjes op kleur kan laten sorteren of hoe je een olieramp met schaaltankers moet aanpakkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:04 schreef nietzman het volgende:
Nemo..
Mijn vorige opleiding vond het een goed idee om ons 19jarige studentjes een lol te doen met een dagje Nemo..
Ik vond het echt extreem tof, het NINT.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Nijverheid
*huiversmilie*
Maar toch bedankt
Flikker toch op, dan sta je om tien uur 's ochtends in dat klote Nemo met een kop als een baksteen omdat je tot vijf uur door bent wezen zuipen met een groep Duitsers in het Hostel, terwijl je links en rechts koters van een jaar of 8-10 aan de kant moet trappen omdat jij ook wel even in het grote bellenblaasding wil.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:05 schreef Tafkahs het volgende:
Leuk toch, bedenken hoe je machinaal balletjes op kleur kan laten sorteren of hoe je een olieramp met schaaltankers moet aanpakken
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Flikker toch op, dan sta je om tien uur 's ochtends in dat klote Nemo met een kop als een baksteen omdat je tot vijf uur door bent wezen zuipen met een groep Duitsers in het Hostel, terwijl je links en rechts koters van een jaar of 8-10 aan de kant moet trappen omdat jij ook wel even in het grote bellenblaasding wil.
Nemo.. We zijn na vijf minuten maar koffie gaan leuten, al de ergernis van onze docenten op de hals halende.
Ik ben er nooit geweest toen het nog het NINT was, maar ik vind nijverheid zo'n naar woordquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vond het echt extreem tof, het NINT.
Bij Nemo was ik toch iets te oud.. Al heb ik daar wel eens heerlijk in de zon gezeten op het dak.
Met de bellenblaas en dat ding met die bliksemflitsen in een bol die je hand volgen. Tof was dat jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het echt extreem tof, het NINT.
De ArenA zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:14 schreef JaFFe het volgende:
Het rijksmuseum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |