Mwoah volgens mij gaat dat niet meer komen. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan nog komen of ze wacht tot je het haar verteld?
En wat is nou 2 jaar jonger? Je zit prima daar he, met dat mannen tekort
Ja hallo er zijn zoveel onderdelen.quote:
goed van ons hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hallo er zijn zoveel onderdelen.![]()
Dat weet ik zo net nog niet?quote:
Niet goed danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Waar heb ik dat aan te danken![]()
Want?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het me verbaast...
Het slijm druipt er weer af.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Krijg meestal alleen maarvan je
![]()
Maar ga vooral zo door
Ik ga pas om 18.00 uur naar huis. Maar tot die tijd ga ik lekker UT'en en een film kijken. Dikke snikkel dat ik nog wat ga doen op deze vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef Nega het volgende:
Wat een dag he. Zo. Ik ben me toch lekker vrij aan het zijn.heerlijk.
En terecht. Vrijdag is de kutste dag na maandag vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik ga pas om 18.00 uur naar huis. Maar tot die tijd ga ik lekker UT'en en een film kijken. Dikke snikkel dat ik nog wat ga doen op deze vrijdagmiddag.
Wie heeft een dikke snikkel?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik ga pas om 18.00 uur naar huis. Maar tot die tijd ga ik lekker UT'en en een film kijken. Dikke snikkel dat ik nog wat ga doen op deze vrijdagmiddag.
Ga eens gewoon werken zeg, beetje niets doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
En terecht, het is vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens gewoon werken zeg, beetje niets doen![]()
Ik zit in me vrije dags kledingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ga me maar eens even echt aankleden
Alcohol overdag. Echt niet chill. Ik ga fris drinkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik trek nog een biertje open, het is toch nog maar 02.45
Tis hier dan ook niet echt overdag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Nega het volgende:
[..]
Alcohol overdag. Echt niet chill. Ik ga fris drinken
haha, ik zie het al. In welk land ligt Auckland ook al weer? Canada?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tis hier dan ook niet echt overdag.![]()
Ik wilde t net zeggen. En wat doe je daar? Vakantie of werk? En is het mooi, want ik wil er misschien ook een keer heenquote:
Ah neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ga me maar eens even echt aankleden
Studeren, vakantie vieren, van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik wilde t net zeggen. En wat doe je daar? Vakantie of werk? En is het mooi, want ik wil er misschien ook een keer heen
Oke mooi man. Dan weet ik dat ook weer. Bedanktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Studeren, vakantie vieren, van alles en nog wat.Het is hier zeker mooi, een dikke aanrader!
Net als Rivella, lekker maar toch apart.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:57 schreef Nega het volgende:
[..]
Oke mooi man. Dan weet ik dat ook weer. Bedankt![]()
Ik drink Hero Fruitontbijt Aardbei Sinasappel. Best lekker. Maar ook weer niet![]()
Oke danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Jaguarized het volgende:
Maar als je wat specifieke dingen wil weten mag je dat altijd vragen natuurlijk.
Gefeliquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef SpeedyGJ het volgende:goeiemiddag mensen
mijn vriendin is vandaag jarig
Ga zo lekker naar der toe
Ook een echte aanraderquote:
Ik heb er familie wonen in Zuid Afrika, en het is inderdaad best mogelijk. Wij gingen ook via Botswana naar Namibie. Alleen van Botswana heb ik bijna niks gezien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
Wordt dat niet vaak gecombineerd met Botswana en ZA?
Gewoon ophouden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Van bier moet je ook vaak naar de wc...
Met bier drinken?quote:
Nog 41 minuten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je hoeft aan mij niet te twijfelen hoor
Wat denk je zelfquote:
Die liggen in Zambia/ Zimbabwequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Waar liggen de Victoria Falls?
Ja voor Deeeejjj, niet voor mij.quote:
Ja ik ook. Dus ik denk, ik zoek het ff op. Die heb ik overigens niet gezien. Want daar ben ik niet geweestquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ah kijk Zambia, daar kon ik even niet op komen. Ik zat te twijfelen.
haha idd, dat ligt weer noordelijker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht aan Zaire maar dat ligt weer ergens anders.
Dat bestaat toch niet meer?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht aan Zaire maar dat ligt weer ergens anders.
Democratic Republic of Congo zelfs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Dat heet nu republiek of Congo?
Ook een goede reden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ongeveer
ik ga iets eerder weg omdat ik nog ff langs het postkantoor moet
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook een goede reden.
Ik ga iets eerder weg omdat ik vanochtend 1 1/2 uur later binnen kwam
en waar is de logica ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook een goede reden.
Ik ga iets eerder weg omdat ik vanochtend 1 1/2 uur later binnen kwam
Hij wilde eigenlijk 1 2/3 uur te laat komenquote:
owja, natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:37 schreef Nega het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk 1 2/3 uur te laat komen
Ook lekker weekend?quote:
Trustequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:46 schreef Jaguarized het volgende:
Zo vrienden en vriendinnen, ik ga pitten, morgen weer een dag.Ajuus
Jups vandaag in een ford mustang geredenquote:
Zo vet, zijn echt mooie auto's. Ik heb nog nooit auto geredenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups vandaag in een ford mustang gereden
Ach leuke bak! maar ja automaar en ik wil schakel..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef Nega het volgende:
[..]
Zo vet, zijn echt mooie auto's. Ik heb nog nooit auto gereden
Idd. Ik wil ook schakel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach leuke bak! maar ja automaar en ik wil schakel..
DUs helaasch
Schakelen is het leukste van auto rijdenquote:
You're correctquote:
Wat doen jullie allemaal in het weekend?quote:
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Schakelen is het leukste van auto rijden
icm met schakelen jaquote:
automaat is voor luie mensenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
automaat is handig
Maar ik hoef er geen
ik ook niet, alles doet me godvers zeerquote:
dat zeg ik toch nietquote:
daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook niet, alles doet me godvers zeer
Ik eet Quiche..met sla en stokbroodje met kruidenboter, brie enz. Lekker hoor.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:17 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik eet Quiche..met sla en stokbroodje met kruidenboter, brie enz. Lekker hoor.
Als je geen zin heb in moeilijk doen, pizza.
Waarom las ik direct lekkere meid?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef classpc het volgende:
Goeiemiddag
Ik ben vanmiddag te zwemmen geweest met een leuke meid en haar vriendin.
Nu net weer thuis.
leo toch... *ogen draaiende smilie*quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom las ik direct lekkere meid?![]()
Hoi
Kom nou... dat kan toch nooit bij zo'n mooie avatar?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als je me zo noemt, gaan de mensen mij zeker voor een vent houden![]()
En ik maar gewoon saai een broodje knakworstquote:
ik drink met je meequote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
instant noodles, lekker zachten veel bier
Alcohol verdooft
is er iets? Of heb je gewoon zin om ff lekker te boemelen?quote:
Het kan ook mijn supervriendin zijn ehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Kom nou... dat kan toch nooit bij zo'n mooie avatar?
en ik noem je toch wel vaker leo?
mja, er is wel iets jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er iets? Of heb je gewoon zin om ff lekker te boemelen?
Wil je erover praten? Of doppen we er gewoon nog eentje?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, er is wel iets ja
dus ik drink lekke rmee
Neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
nieke
mag het weer over seks gaan hier, ja?
Oh okee, dan vinger ik je gewoon stiekem onder tafelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat mag niet meer van hogerhand![]()
Alsof we ons daaraan houden ja![]()
![]()
heeft te maken met de te volgen therapiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Of doppen we er gewoon nog eentje?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan vinger ik je gewoon stiekem onder tafel
Wel je gezicht in de plooi houden he
gatsie, da's voor meisjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef qu63 het volgende:
ik dop alleen niet meeik ga voor de rum-cola
rum-cola, geen cola-rumquote:
Ah okee bedankt, dan hoef ik het niet iedere keer zelf te doenquote:
uhh, ik bedoelde het eten, van mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee bedankt, dan hoef ik het niet iedere keer zelf te doen
vertel, laat ons niet langer in spanningquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weer thuis is... met leuke aankopen
laat maar zienquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weer thuis is... met leuke aankopen
Een DVD met speelfilm, een CD en een muziek-DVDquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vertel, laat ons niet langer in spanning
zat er iets van Queen bij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een DVD met speelfilm, een CD en een muziek-DVD![]()
Leuk van die aankopen die je niet gepland hebt!
ja, dat is wel geinig, als je het geld er voor hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik wil tiete titelsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik durf daar niet meer naar binnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is wel geinig, als je het geld er voor hebtZou best eens een keer een dagje in een mediamarkt willen rondlopen, en dan maar kijken waar ik allemaal mee naar buiten kom
Een DVD-box met drie DVD van Tina Turner!quote:
Waarom niet? Kost je ALTIJD een boel geld?quote:
Lekker ding is datquote:
ach, als jij er maar blij mee bentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een DVD-box met drie DVD van Tina Turner!
De DVD Tin Cup met Kevin Costner
En Katie Melua!
ik koop altijd teveel jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet? Kost je ALTIJD een boel geld?
Bij mij zit in in de buurt, dus is altijd leuk!quote:
Nee ik bedoel dingen die je niet kan downloaden, maar waarvan je stiekem ook wel weet dat ze veel goedkoper zijn als je ze op internet bestelt. Want ik weet niet of reclameslogans ergens iets met de werkelijkheid te maken moeten hebben, maar goedkoop is de MM NIETquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik koop altijd teveel ja
en ik download het wel lekker
idd niet goedkoop neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dingen die je niet kan downloaden, maar waarvan je stiekem ook wel weet dat ze veel goedkoper zijn als je ze op internet bestelt. Want ik weet niet of reclameslogans ergens iets met de werkelijkheid te maken moeten hebben, maar goedkoop is de MM NIET
Alleen de stuntaanbiedingen... Motto van de Media Markt is toch dat ze de mensen eerst binnen willen hebben...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dingen die je niet kan downloaden, maar waarvan je stiekem ook wel weet dat ze veel goedkoper zijn als je ze op internet bestelt. Want ik weet niet of reclameslogans ergens iets met de werkelijkheid te maken moeten hebben, maar goedkoop is de MM NIET
Ik ook wel, maar niet voor mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind korte rokjes best okee hoor
Verkapt kijk-mij-eens-een-natte-poes-hebben-postquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*gaat maandag maar even naar de dokter
dat vraagt om bewijsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet voor mij
Gelukkig vraag je niet om foto'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-een-natte-poes-hebben-post
Mwoa, ik geloof het zo ook welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig vraag je niet om foto's![]()
okquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je langs komt om BoB te kijken, kan je het zelf zien
Dan hoef je niet meer te komenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef classpc het volgende:
ben ik weer
En met welk deel van het aangebodene is die bepaling strijdig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heel lief aangeboden maar ik moet over een half uurtje weg!
7 April voor 2 maanden naar UKquote:
Met het geheel wat je me aanbiedt! Aangezien ik zo aan de bak sta mag ik niet drinken, en een olijfje alleen hoef ik niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En met welk deel van het aangebodene is die bepaling strijdig?
welke bakquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met het geheel wat je me aanbiedt! Aangezien ik zo aan de bak sta mag ik niet drinken, en een olijfje alleen hoef ik niet!
ook niet als ik hem met de handjes op de rug aangeef?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
een olijfje alleen hoef ik niet!
goh, Nieke is weg zekerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook niet als ik hem met de handjes op de rug aangeef?
Hoe maak ik het Vikingsmeisje moeilijk??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook niet als ik hem met de handjes op de rug aangeef?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoe maak ik het Vikingsmeisje moeilijk??
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer te komen
hoi!
naakt?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trainersterm![]()
Met bak bedoel ik hier zwembad.
jij zat haar eerst nog stiekem te vingerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En dat begint tegen mij over nieke
jaloers?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Net zo als dat je em mij aangeboden hebt??
Lekkerquote:
Wat heb ik gemist, wie wil me bijpraten!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij zat haar eerst nog stiekem te vingeren
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, wie wil me bijpraten!!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan vinger ik je gewoon stiekem onder tafel
Wel je gezicht in de plooi houden he
o ja stiekem, sorryquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij zat haar eerst nog stiekem te vingeren
neuh strakkies, als de mijne op zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb hier ook nog een potje staan, belang bij??
Hoop voor Nieke dat ze er niet zo uitzietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o ja stiekem, sorryvolgende keer leg ik haar eerst op tafel.
Beetje dit idee
[afbeelding]
zo beter dan?
nee zal ook wel nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoop voor Nieke dat ze er niet zo uitziet![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o ja stiekem, sorryvolgende keer leg ik haar eerst op tafel.
Beetje dit idee
[afbeelding]
zo beter dan?
Framboosjes ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
olijven schijnen hartstikke gezond te zijn hoor
Ik was ff wegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je ergens al bent, hoef je er niet meer te komen...
Simpel toch?
Hey Sjowhan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
Hoi menschen!
ja dat las ik vandaagquote:
en hondquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
menschen
frambozenjam welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat las ik vandaagalleen die kan je dan weer niet echt ergens kopen of zo, gewoon "zo" zeg maar. En melk met frambozensmaakstof telt niet echt denk ik
Mijn groentenboer heeft ze welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat las ik vandaagalleen die kan je dan weer niet echt ergens kopen of zo, gewoon "zo" zeg maar. En melk met frambozensmaakstof telt niet echt denk ik
wat kost dat nou, een half pond verse frambozen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn groentenboer heeft ze wel![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ze zitten ook wel in de Karvan Cervitan![]()
lieg nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat heb ik nu naast me staan
ik ben gezond
Meestal gaat het in kleine bakjes. De helft kleiner dan die van de aardbei.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat kost dat nou, een half pond verse frambozen?
Naast je staan helpt niet! Het moet genuttigd worden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat heb ik nu naast me staan
ik ben gezond
van de zomer nog in t wild geplukt en gegetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft ie aan de mond, de KC staat gewoon naast hemquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lieg niet
jij hebt rum-cola naast je staan
en een kan met aanmaaklimo!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lieg niet
jij hebt rum-cola naast je staan
dat doe ik ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Naast je staan helpt niet! Het moet genuttigd worden!
Ik vandaag toevallig, ik had geen zin om aardappelen te schillen (druk bezig met andere dingen) en heb dus geschilde gehaald bij de groenteboerquote:
hmm wie weet als ik weer eens in een stad benquote:
Je wil niet weten wat dit moet kosten...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
gewaagd Es, opvallend
ik moet ook nog steeds een nieuwe bril
Welkequote:
Zozo, lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik pak nog een biertje
er zit trouwens ook feta bij de olijfjes
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
Ik heb een nieuwe bril uitgezocht.
Heb er wel één voor moeten inleveren (ruilen als het ware), en moeten beloven dat ik de bril waar ooit een auto overheen gereden is eindelijk eens weggooi...
[afbeelding]
Nee klopt, dan had ik er wel naar gevraagdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat dit moet kosten...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
gewaagd Es, opvallend
ik moet ook nog steeds een nieuwe bril
Waarom is dat (kennelijk) zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus moet ook nog een nieuwe..
Ooit
Nee, dat niet, maar het is wel een bril minder die ik kan dragenquote:
gewoon, geen zin om daar ff een uurtje voor te gaan zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Waarom is dat (kennelijk) zo ingewikkeld.
en daarom koop je nu een nieuwe zwart met transparante bril?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
Telefoontje: 'Zeg eh... Die zwart met transparante bril, draag je die eigenlijk veel ?' Als ik zulke telefoontjes krijg weet ik al hoe laat het is. Tijd om een nieuwe bril uit te zoeken
.
Montuurtje 237, maar het was niet de duurste die hij mee hadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, dan had ik er wel naar gevraagd
Kost dat nou?
Ik koop niksquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daarom koop je nu een nieuwe zwart met transparante bril?
Volgens mij zei je dat net anders welquote:
en nou een plaatje met die mooie ogen eronderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik koop niks. Bovendien is deze gewoon zwart (de glazen wel transparant
), en die ander was kunststof, dit is echt iets heel anders
.
+ nieuwe oogtest + geld uitgevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, geen zin om daar ff een uurtje voor te gaan zitten
Misschien als er glazen (kunststof) zonder lettertjes in zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nou een plaatje met die mooie ogen eronder
ik gaf aan dat ik ook toe ben aan een nieuwe brilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat net anders wel.
Kost niets en doet geen pijn, lijkt me niet dat dat het grootste probleem isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ nieuwe oogtest + geld uitgeven
kost niets?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Kost niets en doet geen pijn, lijkt me niet dat dat het grootste probleem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |