Mwoah volgens mij gaat dat niet meer komen. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan nog komen of ze wacht tot je het haar verteld?
En wat is nou 2 jaar jonger? Je zit prima daar he, met dat mannen tekort
Ja hallo er zijn zoveel onderdelen.quote:
goed van ons hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hallo er zijn zoveel onderdelen.![]()
Dat weet ik zo net nog niet?quote:
Niet goed danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Waar heb ik dat aan te danken![]()
Want?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het me verbaast...
Het slijm druipt er weer af.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Krijg meestal alleen maarvan je
![]()
Maar ga vooral zo door
Ik ga pas om 18.00 uur naar huis. Maar tot die tijd ga ik lekker UT'en en een film kijken. Dikke snikkel dat ik nog wat ga doen op deze vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef Nega het volgende:
Wat een dag he. Zo. Ik ben me toch lekker vrij aan het zijn.heerlijk.
En terecht. Vrijdag is de kutste dag na maandag vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik ga pas om 18.00 uur naar huis. Maar tot die tijd ga ik lekker UT'en en een film kijken. Dikke snikkel dat ik nog wat ga doen op deze vrijdagmiddag.
Wie heeft een dikke snikkel?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik ga pas om 18.00 uur naar huis. Maar tot die tijd ga ik lekker UT'en en een film kijken. Dikke snikkel dat ik nog wat ga doen op deze vrijdagmiddag.
Ga eens gewoon werken zeg, beetje niets doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
En terecht, het is vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens gewoon werken zeg, beetje niets doen![]()
Ik zit in me vrije dags kledingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ga me maar eens even echt aankleden
Alcohol overdag. Echt niet chill. Ik ga fris drinkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik trek nog een biertje open, het is toch nog maar 02.45
Tis hier dan ook niet echt overdag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Nega het volgende:
[..]
Alcohol overdag. Echt niet chill. Ik ga fris drinken
haha, ik zie het al. In welk land ligt Auckland ook al weer? Canada?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tis hier dan ook niet echt overdag.![]()
Ik wilde t net zeggen. En wat doe je daar? Vakantie of werk? En is het mooi, want ik wil er misschien ook een keer heenquote:
Ah neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ga me maar eens even echt aankleden
Studeren, vakantie vieren, van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik wilde t net zeggen. En wat doe je daar? Vakantie of werk? En is het mooi, want ik wil er misschien ook een keer heen
Oke mooi man. Dan weet ik dat ook weer. Bedanktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Studeren, vakantie vieren, van alles en nog wat.Het is hier zeker mooi, een dikke aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |