quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij snap jij het spel "voetbal" nog niet echt.
Waarom zie je Huntelaar liever rechtsbuiten dan Castelen? Omdat hij bij Ajax voetbalt of om zijn boere kop?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zet nog liever Van Persie, van Bommel of Huntelaar rechtsbuiten dan Castelen
Jaquote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Castelen, speelt die nog bij Feyenoord?
Omdat Castelen erg licht is en alleen maar kan rennen en dat niet eens goed doet ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zie je Huntelaar liever rechtsbuiten dan Castelen? Omdat hij bij Ajax voetbalt of om zijn boere kop?
Niet op voetballende kwaliteiten want je hebt Huntelaar nog nooit rechtsbuiten zien voetballen. Dus kap deze discussie nou maar. Het gaat nergens over.
Kuijt kan er spelen om dat hij veel voetballende kwaliteiten heeft. Huntelaar kan scoren maar is technisch veel minder.
Kuijt is in eerste instantie voor rechts idd, maar als RvN niet kan spelen is hij de eerste optie voor in de spits. Castelen komt dan als vervanger van Kuijt rechts op de vleugel.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:55 schreef Nywuob het volgende:
Kuijt is voor rechts, dus die telt niet mee als centrumspits. Aan Castelen heb je niets, dan kun je net zo goed Denneboom meenemen. Voor links- en rechtsbuiten heb je dan Kuijt, Robben en Van Persie. Mochten daarvan twee geblesseerd raken tijdens het toernooi, dan kan Van der Vaart ofzo wel in een hangende rol op links.
Zelfs dat doet ie beter dan dat Castelen rechtsbuiten speelt. Die jongen is gewoonweg niet goed genoeg, heeft geen goede voorzet, geen goede actie en te weinig spelinzicht.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zou Huntelaar volgens mij nog mee nemen voor in de Goal![]()
Nee, dat is onzinnig omdraaien dus.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt is in eerste instantie voor rechts idd, maar als RvN niet kan spelen is hij de eerste optie voor in de spits. Castelen komt dan als vervanger van Kuijt rechts op de vleugel.
Als RvN niet kan spelen, dan moet Huntelaar erin. Kuijt mag dan lekker op rechts blijven werken.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt is in eerste instantie voor rechts idd, maar als RvN niet kan spelen is hij de eerste optie voor in de spits. Castelen komt dan als vervanger van Kuijt rechts op de vleugel.
Jij vind dat Huntelaar erin moet ja, maar hoe doe je dat als hij niet mee naar Duitsland gaat?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als RvN niet kan spelen, dan moet Huntelaar erin. Kuijt mag dan lekker op rechts blijven werken.
Wie zegt dat hij niet mee gaat?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vind dat Huntelaar erin moet ja, maar hoe doe je dat als hij niet mee naar Duitsland gaat?
Wie?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk maar Huntelaar mee = Castelen thuislaten lijkt me. ( maar dan mis je een reserve rechtsbuiten )
De reden om Vennegoor en Van Persie mee te nemen is duidelijk.
Venegoorquote:
Dat zou ik ook nog wel een optie vinden.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Venegoor
Zou in ieder geval dom zijn van Marco om Huntelaar mee te nemen inplaats van lange Jan.
Waarom zou VoH beter zijn als stormram/breekijzer? Ik snap dat hele "pinchhitter"gedoe niet echt. Het idee dat je er op het eind een lange klote spits in moet gooien en dat het dan goed komt. Het meest trieste voorbeeld daarvan is hoe Maureen-ho altijd (verdediger) Huth in de spits gooit al-ie echt alles op alles moet zetten. Tamelijk kansloos.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vennegoor moet je wel meenemen maar dan alleen gebruiken als breekijzer niet als 2de spits.
Dat had je al gezegd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom zou VoH beter zijn als stormram/breekijzer? Ik snap dat hele "pinchhitter"gedoe niet echt. Het idee dat je er op het eind een lange klote spits in moet gooien en dat het dan goed komt. Het meest trieste voorbeeld daarvan is hoe Maureen-ho altijd (verdediger) Huth in de spits gooit al-ie echt alles op alles moet zetten. Tamelijk kansloos.
En KJH heeft ook al laten zien dat-ie best ook in de laatste minuut kan scoren.
Haha, jan heeft oranje niks te bieden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Breekijzer heb je altijd nodig en heeft altijd bij Oranje selectie gezeten. ( bv van Hooijdonk )
Nu is die rol voor Jan.
Huntelaar moet gewoon even wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |