....en soms in een goal. Is wel zo fijn...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Nywuob het volgende:
Tjonge jonge, zeg. Moeten spelers nu ook al op uitstraling geselecteerd worden? Dan kan ik nog wel tien Oranjespelers noemen die er niet in thuishoren. Daarbij vind ik dat Huntelaar de voorkeur moet krijgen boven VoH. Het zou een schande zijn dat de best voetballende spits van Nederland niet naar Duitsland gaat ten faveure van zo'n botte houthakker die dit seizoen ook niet bepaald op dreef is. Dan maar geen pinchhitter. Dat resulteert toch vaak in dramatisch voetbal met alleen maar lange ballen.
En wie blijft er dan thuis?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind de reden die van Basten geeft, om vennegoor mee te nemen wel een goede. Maar het lijkt me duidelijk dat van Basten Huntelaar in deze vorm óók mee moet nemen.
Ik vind Huntelaar de betere 4-3-3 spits. Kuijt mag dan wel op rechts.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar scoord meer, Kuijt kan beter voetballen![]()
Kuijt komt ook rechts, en RvN centraal.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:28 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik vind Huntelaar de betere 4-3-3 spits. Kuijt mag dan wel op rechts.
Huntelaar rechtsquote:Op maandag 27 maart 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Tsja hij kiest voor van Nistelrooij die wekenlijks ( nu dan even niet ) tegen betere clubs speelt.
En hij heeft een goede reden om voor Vennegoor te kiezen.
Anders zou Huntelaar rechtsbuiten kunnen spelen ?
Altijd beter dan Castelen.
aha zoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op je 0118-Vier ondertitel, hoe komt iemand uit Dordt daarbij vroeg ik me namelijk af...
Als stand-in voor Kuyt.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar rechts![]()
Heet jij Danny Blind ofzo![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als stand-in voor Kuyt.
Zelfs Huntelaar zal beter als rechtsbuiten spelen dan Castelen.
Zo dom is van Basten niet. De aanval word gewoon:quote:Op maandag 27 maart 2006 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Tsja als Huntelaar mee moe dan zal dat toch voor Castelen/Babel moeten zijn.
Niet voor een verdediger of middenvelder tenzij je 3-2-5 a la Danny Blind gaat spelen.
Dus daarom zal Huntelaar ook wel niet mee gaan. Van Basten gaat echt niet 4 centrumspitsen mee nemen naar Duitsland en geen enkele rechtsbuiten.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk maar Huntelaar mee = Castelen thuislaten lijkt me. ( maar dan mis je een reserve rechtsbuiten )
De reden om Vennegoor en Van Persie mee te nemen is duidelijk.
Castelen, speelt die nog bij Feyenoord?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zet nog liever Van Persie, van Bommel of Huntelaar rechtsbuiten dan Castelen
Makaay is ook een betere voetballer dan Boularouz, moeten we Makaay dan ook maar mee nemen ipv Boularouzquote:Op maandag 27 maart 2006 17:48 schreef Nywuob het volgende:
Dan sowieso Castelen thuislaten, natuurlijk. De veel mindere voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |