abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36432065
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waarom speelt hij niet zoveel dan?
Hij is pas 27/28.... niet echt oud dus. RvN is al 30. En niet zoveel spelen vind ik wel mee vallen, hij heeft al 28 keer gespeelt dit seizoen.
pi_36432066
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:35 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hij is 28 ofzo...
en daarbij komt dat Huntelaar explosiever is, en zoals hier al vaker is aangegeven Nederland met de veldspelers die ze hebben het beter voetballend op moeten lossen dan lange ballen op een speler die zelden scoort..
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36432076
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij is pas 27/28.... niet echt oud dus. RvN is al 30. En niet zoveel spelen vind ik wel mee vallen, hij heeft al 28 keer gespeelt dit seizoen.
en hoevaak gescoort?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:37:10 #279
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36432082
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar ik noem jan telkens 'breekijzer' om zo duidelijk te maken dat deze spits met de juiste kwaliteiten ( fysiek sterk , koppen en overzicht ) daarvoor dit wel kan.

Jan is natuurlijk niet voor de basis maar dan echt voor als je het lastig hebt tegen sterke verdedigers.
Wanneer heeft-ie voor het laatst gescoord tegen sterke verdediger dan? Hoe vaak heeft-ie nou dat ene beslissende doelpunt gemaakt in het laatste kwartier en dat tegen een sterke tegenstander als invaller?

Ik vind het opvallend juist dat VoH het merendeel van z'n doelpunten juist in thuiswedstrijden scoort en niet specifiek wanneer PSV op jacht moety naar dat ene doelpunt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36432116
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

en daarbij komt dat Huntelaar explosiever is, en zoals hier al vaker is aangegeven Nederland met de veldspelers die ze hebben het beter voetballend op moeten lossen dan lange ballen op een speler die zelden scoort..
Je kijkt voetbal zeker niet altijd.

Jan heeft alleen dit seizoen niet al te veel doelpunten gemaakt, maar daardoor maken de mensen om hem heen wel de doelpunten.
pi_36432119
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Zet die Huntelaar bril eens af man. Volgens mij ben jij zo'n type die bij zijn moeder op schoot gaat zitten huilen als bekent word dat Huntelaar niet mee naar Duitsland gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:38:31 #282
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36432123
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar dan zou Jan het hem toch moeilijker kunnen maken met zijn kwaliteiten.
Dat is koffiedikkijken.
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Verdediger kan ook van 2 spelers winnen die hem niet aan kunnen.
\

Niet met 'z'n tweeen.
pi_36432156
Het is heel simpel: jullie zien geen heil in een pinch-hitter. Dat kan. Ik zie daar wel heil in. Moet ook kunnen. Ik zie RvN als eerste spits, met Kuijt als vervanger bij een blessure en dan hoef ik geen derde spits maar wil ik een pinch-hitter die iets kan forceren als dat nodig is. Jullie zien daar geen meerwaarde van in, ik wel.

Vennegoor scoorde vorig jaar een belangrijke goal in Monaco en dit jaar thuis tegen Schalke. Verder kunnen Klaas-Jan en RvN m.i. niet naast elkaar spelen in de basis, want dan moet je het systeem omgooien en de bondscoach wil 4-3-3 spelen.

Overigens is Vennegoor wel degelijk fysiek sterker dan Huntelaar hoor. Klaas-Jan had fysiek helemaal niks in te brengen tegen Alex bijvoorbeeld, of tegen Materazzi in San Siro. En om Vennegoor een ouwe lul te gaan noemen (hij is 28) of traag (terwijl Huntelaar waarschijnlijk nóg trager is) slaat nergens op: hij zou in mijn optiek alleenspelen als pinch-hitter en als er iets niet belangrijk is dan, is het startsnelheid.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36432163
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Wanneer heeft-ie voor het laatst gescoord tegen sterke verdediger dan? Hoe vaak heeft-ie nou dat ene beslissende doelpunt gemaakt in het laatste kwartier en dat tegen een sterke tegenstander als invaller?

Ik vind het opvallend juist dat VoH het merendeel van z'n doelpunten juist in thuiswedstrijden scoort en niet specifiek wanneer PSV op jacht moety naar dat ene doelpunt.
Jan is basisspeler, maar als hij inviel bij Oranje ging toch duidelijk het tempo omhoog.
En PSV hoeft gewoon bijna nooit op jacht naar een punt.
pi_36432181
En wie dan op rechts als Kuyt naar het centrum gaat DD?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:40:55 #286
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36432196
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Iemand als VoH zet je niet in bij een achterstand om juist hem die goal te laten maken. Hij kan juist de bal doorkoppen of vasthouden. Dat ie nog goed kan koppen is mooi meegenomen.

Maar vorig jaar tegen Panathinaikos en Monaco in de CL maakte ie ook hele belangrijke goals.
pi_36432201
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Persie. Robben. Castelen. Landzaat in een meer controlerende rol. Opties genoeg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36432202
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is heel simpel: jullie zien geen heil in een pinch-hitter. Dat kan. Ik zie daar wel heil in. Moet ook kunnen. Ik zie RvN als eerste spits, met Kuijt als vervanger bij een blessure en dan hoef ik geen derde spits maar wil ik een pinch-hitter die iets kan forceren als dat nodig is. Jullie zien daar geen meerwaarde van in, ik wel.

Vennegoor scoorde vorig jaar een belangrijke goal in Monaco en dit jaar thuis tegen Schalke. Verder kunnen Klaas-Jan en RvN m.i. niet naast elkaar spelen in de basis, want dan moet je het systeem omgooien en de bondscoach wil 4-3-3 spelen.

Overigens is Vennegoor wel degelijk fysiek sterker dan Huntelaar hoor. Klaas-Jan had fysiek helemaal niks in te brengen tegen Alex bijvoorbeeld, of tegen Materazzi in San Siro. En om Vennegoor een ouwe lul te gaan noemen (hij is 28) of traag (terwijl Huntelaar waarschijnlijk nóg trager is) slaat nergens op: hij zou in mijn optiek alleenspelen als pinch-hitter en als er iets niet belangrijk is dan, is het startsnelheid.
Hehe eindelijk eens iemand die precies hetzelfde als mij denkt Iemand met verstand van voetbal dus
pi_36432204
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat is koffiedikkijken.
[..]

\

Niet met 'z'n tweeen.
Zijn vaak genoeg verdediger's' die stand houden tegen stormloop van meerdere aanvallers
pi_36432233
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Van Persie. Robben. Castelen. Landzaat in een meer controlerende rol. Opties genoeg.
Van Persie of Robben lekker van links laten komen, Castelen voor de televisie zetten en de bondscoach wil niet aan een controlerende rechtsbuiten...
In Southern Sun
pi_36432241
Kuijt lijkt me geen optie voor in de spits, omdat er niet veel keuze is op rechts.
pi_36432244
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hehe eindelijk eens iemand die precies hetzelfde als mij denkt
Daar gaat je geloofwaardigheid DD...
In Southern Sun
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:42:29 #293
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36432254
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zijn vaak genoeg verdediger's' die stand houden tegen stormloop van meerdere aanvallers
En minstens even vaak een ploeg makkelijk stand zien houden op een overdaad aan hoge ballen in de 16 ...
pi_36432261
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Castelen, van Persie...... Of Robben, en dan laat je Gio als iets minder aanvallende linker middenvelder spelen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:46:19 #295
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36432340
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Jammer dat er nu geen feitelijke ondersteuning is die een objectief oordeel kan geven in deze voorkeurskwestie

Mijn mening is dat een pichhitter niet effectiever is. Dat het qua effectiviteit niet uit maakt. En dat de verhoogde effectivitiet van de pinchitter in de laatste 15 minuten een mythe is.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 maart 2006 @ 13:47:18 #296
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36432372
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Van Persie of Robben lekker van links laten komen, Castelen voor de televisie zetten en de bondscoach wil niet aan een controlerende rechtsbuiten...
Yep.
pi_36432406
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef Doc het volgende:

[..]

Jammer dat er nu geen feitelijke ondersteuning is die een objectief oordeel kan geven in deze voorkeurskwestie

Mijn mening is dat een pichhitter niet effectiever is. Dat het qua effectiviteit niet uit maakt. En dat de verhoogde effectivitiet van de pinchitter in de laatste 15 minuten een mythe is.
In de laatste 15 minuten Huntelaar inbrengen en hem naast van Nistelrooij zetten is in iedergeval ook geen optie. Bijde kunnen een goal maken maar het voorbereidende werk moet je aan Kuijt en Vennegoor over laten. Die hebben een meerwaarde voor het team.
pi_36432408
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Doc het volgende:

[..]

En minstens even vaak een ploeg makkelijk stand zien houden op een overdaad aan hoge ballen in de 16 ...
Komt door de niet juiste inbreng van spelers.
Met Jan heeft Oranje een speler waar dat wel gaat slagen.
pi_36432457
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Nywuob het volgende:
Kuijt lijkt me geen optie voor in de spits, omdat er niet veel keuze is op rechts.
Kuyt is Oranje's hoop als rechtsbuiten waar hij het goed doet.
pi_36432491
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

In de laatste 15 minuten Huntelaar inbrengen en hem naast van Nistelrooij zetten is in iedergeval ook geen optie. Bijde kunnen een goal maken maar het voorbereidende werk moet je aan Kuijt en Vennegoor over laten. Die hebben een meerwaarde voor het team.
Bijde

Kuijt moet vanaf rechts blijven, Robben vanaf links en dan heb je twee opties. Of een extra spits naast RvN (Huntelaar) of VoH.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')