Dát is de goede instellingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je ziet toch helemaal niet dat die twee zwarten erin gesoept zijn.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 3
De filmpjes zijn nog best grappig..
Maar ik vind die chinezen grappiger..
ik zei niet dat ik het wilde weten, toch?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Googleidols.com Deel 2
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 3
Dus.
In ieder geval geen wit vierkantje meer om zn kopquote:
* Tha_Erik denkt terug aan IDOquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
ik zei niet dat ik het wilde weten, toch?!
ik vind ze bij voorbaat stom... ze leveren idioot bewegende ava's op, en die zijn pertinent fout
Dat is al een hele vooruitgang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In ieder geval geen wit vierkantje meer om zn kop
hé!! eerst was je zo trots & stoer om alleen te gaan [go Dizer], toen zou er een vriend meegaan [mwah, vooruit] en nu blijkt er ineens een vróuw mee te gaan......?!?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vakantie naar New York samen met een vriendin doorgaat![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé!! eerst was je zo trots & stoer om alleen te gaan [go Dizer], toen zou er een vriend meegaan [mwah, vooruit] en nu blijkt er ineens een vróuw mee te gaan......?!?![]()
![]()
Waarom zeg je zo iets zonder de volledige waarheid te roepen? En onze nacht van laatst?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
Hij gaat vreemd babette, ik zou hem echt een trap verkopen. Tsssk.
wat heeft 't nou nog voor nut om je te verleiden in de Eftelingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:16 schreef Dizer het volgende:Baby... I can explain.... wait.. no I cant
![]()
Ik heb niks gezegd wat we die nacht hebben gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:17 schreef PeRi het volgende:
Daar heb je de vuile leugenaar himself al! Nu Babette!
hm nu valt er weinig vreemd te gaan, maar het was wel soort van de bedoeling dat ie tegen die tijd van mij zou zijn.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
Hij gaat vreemd babette, ik zou hem echt een trap verkopen. Tsssk.
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zeg je zo iets zonder de volledige waarheid te roepen? En onze nacht van laatst?
Zeg.. onze efteling date + bruiloft is toch eerder dan NewYork?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm nu valt er weinig vreemd te gaan, maar het was wel soort van de bedoeling dat ie tegen die tijd van mij zou zijn.....
Je word helemaal nat van m?quote:
de eftelingdate wel, maar de bruiloft[en] niet, die zijn eind juni pasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
Zeg.. onze efteling date + bruiloft is toch eerder dan NewYork?
Whehehe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike stopt met de prono.. Misschien moet ik er dan ook maar mee stoppen
.
zeg, bemoei jij je d'r even niet mee, wil je....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je word helemaal nat van m?
Ik snap Dizer ook niet hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, bemoei jij je d'r even niet mee, wil je....
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike stopt met de prono.. Misschien moet ik er dan ook maar mee stoppen
.
Hebben we twee bruiloften op de agenda staan dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de eftelingdate wel, maar de bruiloft[en] niet, die zijn eind juni pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |