Discovery zit natuurlijk ook in het complot.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef buzzer het volgende:
altijd leuk die conspiracy Theories
Op Discovery hebben ze uitgebreid laten zien waarom de toren zo zijn ingestort zoals ze zijn ingestort. Een instorting dmv explosieven ziet er toch echt heel anders uit.

En jij vindt louche sites op het internet gerund door mensen met paranoide schizofrenie wel betrouwbaar?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef fallrite het volgende:
[..]
Je geeft nou niet echt blijk van iemand die kritisch naar de wereld kijkt
"Ja, dat heb ik op CNN/NOS/Discovery gezien en dat ís zo. Punt."![]()

Dat is het andere uiterste. Maar dat neemt niet weg dat je alles zo maar moet overnemen wat er in de kranten/TV en ook Internet gezegd wordt. Het blijven krachtige media om de massa te informeren (beïnvloeden is misschien een beter woord, ook al is dat meer een beladen woord).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]
En jij vindt louche sites op het internet gerund door mensen met paranoide schizofrenie wel betrouwbaar?

Heb je hiervoor gestudeerd??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:01 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ohja. Bush heeft bevolen die vliegtuigen erin te laten vliegen. Of hij heeft met een vaag samenzweringscomplot het midden-oosten erin geluisd ten koste van tienduizenden Amerikanen![]()
Klinklare onzin
Oprotten dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:25 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
laat het gebruiken en toepassen van termen uit de psychologie maar over aan mensen die er over gestudeerd hebben he (zoals ik) en blijf jij maar bij je internet-video'tjes.

Ik heb niet alle sites zo genoemd. Maar heel veel sites waar men de meeste informatie van krijgen worden gerund door mensen die overal iets achter zoeken. Hier staat vaker de meest klinklare onzin op, die door mijn neefje van anderhalf nog weerlegd kan worden. Helaas is het in onze samenleving doodnormaal om het geschrevene heel vaak voor waarheid te nemen, met name als het hun standpunt verdedigt. Dit doet men dan zonder daadwerkelijk zelf te proberen kennis van zaken op te doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef fallrite het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste. Maar dat neemt niet weg dat je alles zo maar moet overnemen wat er in de kranten/TV en ook Internet gezegd wordt. Het blijven krachtige media om de massa te informeren (beïnvloeden is misschien een beter woord, ook al is dat meer een beladen woord).
Ook is het al raar dat je een heleboel sites die niet het stempel CNN ofzo hebben schaart onder de noemer "gerund door mensen met paranoide schizofrenie". Ik snap wel wat je daar mee wilt aanduiden maar aan de andere kant klinkt het ook wel een beetje dat je elk ander geluid (wat niet het officiëele verhaal is) niet serieus bekijkt. Een verhaal waarbij 3 UFO's met aliens de wereld zitten kapot te maken kan men vrij gemakkelijk van de hand doen maar het aantekeningen zetten bij sommige (officiëele?) verklaringen is niet per definitie verkeerd.

Ik zet niet lukraak wat termen weg waar de poster waarschijnlijk nog geeneens van weet wat het precies inhoudt. vandaar de ge-copy-paste definitiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Heb je hiervoor gestudeerd??
Nee?
Hmm, dan mag je volgens je eigen redenering er ook niets over zeggen:
[..]
Oprotten dus![]()

Euhm, voornamelijk omdat het Pentagon het PENTAGON is, ik denk dat daar wel iets ander materiaal wordt gebruikt dan een of ander pauperflatje in een dorpje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Raymundo74 het volgende:
Het wtc dat is mij niet helemaal duidelijk, maar bij het pentagon is en blijft apart naturlijk. Als je de foto's en beelden vergelijkt met b.v. de ramp in de bijlmer dan kan je toch niet zeggen dat het bij het pentagon net zo'n zooitje is.

Er wordt volgens mij in die post het verschil in wrakstukken/ravage bedoeld; dat je bij de Bijlmer wel een hoop zooi en brokstukken zag terwijl die bij het Pentagon relatief minder zou zijn (onbeschadigd gras enzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, voornamelijk omdat het Pentagon het PENTAGON is, ik denk dat daar wel iets ander materiaal wordt gebruikt dan een of ander pauperflatje in een dorpje.

Sja dat kan wel. Ik vind het alleen een beetje gek om die situaties maar met elkaar te vergelijken omdat het allebei een vliegtuig in een gebouw was. Dat kan je niet zomaar aan elkaar gelijkstellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef fallrite het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij in die post het verschil in wrakstukken/ravage bedoeld; dat je bij de Bijlmer wel een hoop zooi en brokstukken zag terwijl die bij het Pentagon relatief minder zou zijn (onbeschadigd gras enzo) - verder is het Pentagon wel een verstevigd gebouw natuurlijk

ja wat wil jij nouquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Danzig het volgende:
Charlie Sheen is dan ook een echte autoriteit op dit gebied![]()

maak de burger (oftewel net zo veel waard zijnde mensen die in het vakje burger worden gezet om ; )quote:maar hij is wel een uitstekende politicus, die de publieke opinie goed weet te sturen. Een ander persoon was nooit herkozen na alle shit die hij geflikt heeft.

simplistische onzinverklaring. gelukkig ziet niet iedereen de wereld zo zwart/wit als jij. Bush is herkozen omdat hij in tijden van crisis daadkrachtig optreedt en uitstraalt dat de VS niet over zich heen laat lopen. Buiten dat worden veel van zijn conservatieve standpunten door een groot gedeelte van de VS gesteund. Persoonlijk vind ik ook dat in vergelijking met Kerry dat Bush meer leiderschapskenmerken vertoonde, in zijn speeches kwam en komt hij sterk en duidelijk over, terwijl Kerry wat onzekerder was, dat past dus niet bij de VS.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maak de burger (oftewel net zo veel waard zijnde mensen die in het vakje burger worden gezet om ; )
zwak, en geweld strafbaar (noem het terreur) en je kunt hele volkeren alles maken met een kleine macht omdat het grootste deel van de mens in deze tijden geweld afzweerd en veroordeeld maar er juist ook schijtsbang voor is,
de authoriteit mag altijd geweld gebruiken (natuurlijk)
dus niks opinie sturen, gewoon met macht domineren.

ik raad je trouwens aan het boek Machiavelli; de Heerser te lezen, die rond 1500 regeerde, jouw denkwijze komt daarin terug. (maar boeken lezen zit er voor de gemiddelde fokker niet in denk ik, die kijkt liever docu's op internet en leest liever interviews met charlie sheen over politieke onderwerpenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:53 schreef BaajGuardian het volgende:
dus niks opinie sturen, gewoon met macht domineren.

Geweld strafbaar stellen is volgens jou dus fout?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en geweld strafbaar (noem het terreur)

En hiermee geeft hij ook aan dat hij er zich totaal niet in verdiept heeft maar gewoon een conspirancy filmpje napraat. Er is namelijk helemaal geen vliegverbod boven het pentagon. Pentagon ligt zelfs percies onder de aanvliegroute van een van de landingsbanen van Reagan National Airport waarvan de landingsbaan zo'n 200 meter van het pentagon begint. Er vliegen dagelijks tientallen vliegtuigen laag over het pentagon.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef editor2 het volgende:
Op de Amerikaanse tv-zender CNN was zojuist een nieuws-item te zien waarin bekend acteur Charlie Sheen zijn mening gaf over de aanval op 11 september in 2001.
Daar gaf hij aan dat een aantal zaken hem bevreemdt:
- Hoe kan het dat het Pentagon dat bekend staat als streng beveiligd gebied en waar zelfs een
vliegverbod boven geldt toch kon worden bereikt met een passagierstoestel?
© News Cast Radio

Met als grote verschil dat die vliegtuigen niet gekaapt zijn . Die op 9/11 wel . dit was bekend omdat de aanslagne in New York een half uur eerder plaatvonden. Voor vliegtuigen die daar niet thuis horen geldt wel degelijk een verbod.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En hiermee geeft hij ook aan dat hij er zich totaal niet in verdiept heeft maar gewoon een conspirancy filmpje napraat. Er is namelijk helemaal geen vliegverbod boven het pentagon. Pentagon ligt zelfs percies onder de aanvliegroute van een van de landingsbanen van Reagan National Airport waarvan de landingsbaan zo'n 200 meter van het pentagon begint. Er vliegen dagelijks tientallen vliegtuigen laag over het pentagon.

Gekaapt of niet er is geen vliegverbod boven het Pentagon, er was op dat moment ook nog geen algeheel vliegverbod ingesteld dus het is niet zo raar dat er vliegtuigen over het pentagon vliegen. Een landingsbaan van Reagan Airport ligt in het verlengde van het pentagon alle vliegtuigen die op die baan landen komen recht over het pentagon de ILS loopt er recht overheen. Tuurlijk zijn lijnvluchten gewoon zichtbaar, niet alleen voor het pentagon maar ook gewoon voor de verkeerstoren van Reagan airport. Wat had het pentagon dan moeten doen, het neerschieten met luchtdoelrakketten die pas een dag later werden neergezet?quote:Op zondag 2 april 2006 06:12 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat die vliegtuigen niet gekaapt zijn . Die op 9/11 wel . dit was bekend omdat de aanslagne in New York een half uur eerder plaatvonden. Voor vliegtuigen die daar niet thuis horen geldt wel degelijk een verbod.
Alle vliegverkeer wordt nauwlettend in de gaten gehouden rondom he tpentagon me tde meest geavanceerde spullen , en een lijnvliegtuig is geen stealth plane ,en dus gewoon zichtbaar .
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |