Ik zou dit als extreme een vorm van arrogantie kunnen beschouwen .quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:25 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
laat het gebruiken en toepassen van termen uit de psychologie maar over aan mensen die er over gestudeerd hebben he (zoals ik) en blijf jij maar bij je internet-video'tjes.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:56 schreef Agiath het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8260059923762628848&q=loose+change
Ik kijk nu deze dingen...Dan ga je er wel over nadenken damn
Dat is juist.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:16 schreef atmosphere1 het volgende:
Wat Charlie Sheen zegt doet er niet toe
Een goed voorbeeld van de ten hemel schreiende taalvervuiling die zulke denkers kenmerkt. Wat nabestaanden en New Yorkers ervan denken, ''doet er'' natuurlijk maar tot op zekere hoogte ''toe.''quote:maar wat de nabestaanden van de slachtoffers en de new Yorkers zeggen wel !!
51% is dus een andere mening toegedaan. En wat dan nog? Al eens vernomen hoeveel Amerikanen de evolutietheorie verwerpen?quote:49 % van de New Yorkers denkt dat hun eigen regering betrokken is geweest bij de uitvoering van 9/11 !!!
Ik weet dat zulke groeperingen bestaan, maar dergelijke vage vermeldingen zetten geen zoden aan de dijk.quote:nabestaanden van slachtoffers hebben zich verenigd om de waarheid boven tafel te krijgen.
49% van alle New Yorkers en de nabestaanden stonden te kijken terwijl de aanslagen plaatsvonden? Dan kun je er wel een leuk nietszeggend Engels zinnetje achteraan gooien, maar je zou er beter aan doen eens goed na te denken.quote:Zijn deze mensen allemaal gek ??? they were there remember !!!
Ga je fatsoenspraatje maar afsteken bij de zwendelaars die die mensen het hoofd op hol hebben gebracht met deze onzin.quote:Erg respectloos om hun verhaal af te doen met termen als " conspiracy onzin"
Het is toch om dol van te worden? De elementaire noties van fatsoenlijk denken worden afgeschaft in deze alinea. Misschien hadden de terroristen (ik zal me wel weer de hoon van enkelen op de hals halen door dit woord te gebruiken) er ook wel baat bij? Wilde gok, hoor.quote:Het valt niet te ontkennen dat de neo-conservatieven baat hadden bij een 9/11 gebeurtenis . Zonder 9/11 waren hun plannen nooit door de Senaat gekomen . De plannen om Irak aan te vallen waren er al voor 9/11 maar ze kregen toen niet genoeg stemmen in de senaat om ze uit te gaan voeren .
Inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn anders nog genoeg amerikanen die denken dat saddam achter 911 zat....
and then... suddenly it happenedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Danzig het volgende:
Charlie Sheen is dan ook een echte autoriteit op dit gebied![]()
dat dacht ik dus ook, maar wist jij bijv dat Charlie Sheen een degree in structural engineering heeft? kwam ik ook deze week pas achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Danzig het volgende:
Charlie Sheen is dan ook een echte autoriteit op dit gebied![]()
Ja. Wat alweer een argument is tegen het belang van die 49% van alle New Yorkers.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn anders nog genoeg amerikanen die denken dat saddam achter 911 zat....
ja, en? honderdduizenden mensen hebben zo'n diploma. Zijn argumenten slaan overigens niet op de instorting van de gebouwen, maar bestaan enkel uit suggestieve verdraaingen van de feiten.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:56 schreef Johnns het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar wist jij bijv dat Charlie Sheen een degree in structural engineering heeft? kwam ik ook deze week pas achter.
En 68 % vind dat het onderzoek heropend moet wordenquote:51% is dus een andere mening toegedaan. En wat dan nog? Al eens vernomen hoeveel Amerikanen de evolutietheorie verwerpen?
Deze cijfers zijn afkomstig van een onderzoek dat de main stream media hebben verricht . ik verzin ze niet zelf en ze komen ook niet van een conspiracy site .quote:49% van alle New Yorkers en de nabestaanden stonden te kijken terwijl de aanslagen plaatsvonden? Dan kun je er wel een leuk nietszeggend Engels zinnetje achteraan gooien, maar je zou er beter aan doen eens goed na te denken.
Al bij het aantreden van bush als president werd er onmiddelijk vergaderd over het binnen vallen van Irak en het vinden van geschikte redenen .quote:Ga je fatsoenspraatje maar afsteken bij de zwendelaars die die mensen het hoofd op hol hebben gebracht met deze onzin. [quote]
Erg inhoudelijk zo'n reactie als dit
[quote]
Het is toch om dol van te worden? De elementaire noties van fatsoenlijk denken worden afgeschaft in deze alinea. Misschien hadden de terroristen (ik zal me wel weer de hoon van enkelen op de hals halen door dit woord te gebruiken) er ook wel baat bij? Wilde gok, hoor.
En hoe komt het dat de Amerikanen zo dom zijn dat ze een aanslag in scene zetten die geen enkel zichtbaar verband heeft met het te vernietigen regime van Saddam ?
Ik zeg ook helemaal niet dat je dit verzonnen hebt of dat je de boel bij elkaar liegt, maar zulke percentages zijn nu eenmaal in mijn ogen geen bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:45 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
En 68 % vind dat het onderzoek heropend moet worden
[..]
Deze cijfers zijn afkomstig van een onderzoek dat de main stream media hebben verricht . ik verzin ze niet zelf en ze komen ook niet van een conspiracy site .
Ik ken het document en het verbaast me niets dat Irak op de agenda staat. Wat mij frappeert is het verschil in logica. Er is natuurlijk niets mis mee om per geval te toetsen wat de overheid ons voorhoudt, maar als je een logische vraag stelt als: ''wie heeft er baat bij zo'n gebeurtenis?'', dan moet je toch ook aannemen dat een geheime dienst die ons wil misleiden er alles aan doet om de indruk te wekken dat zijn zondebok schuldig is aan die gebeurtenis. Dat is hier helemaal niet het geval.quote:Al bij het aantreden van bush als president werd er onmiddelijk vergaderd over het binnen vallen van Irak en het vinden van geschikte redenen .
Lees het officiéle document van het PNAC eens gewoon ,daar leggen de leden van de bush regering zelf uit wat hun visie is en welke plannen ze hadden . Het document is voor 9/11 geschreven en door onder andere Dick Chaney en Rumsfelt samengesteld . Een samenvatting en een link naar he tvolledige officiële document vind je via hier ; http://www.informationclearinghouse.info/article3249.htm
En dit zijn dan gisse samenzweerders?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:44 schreef atmosphere1 het volgende:
het PNAC zegt gewoon openlijk dat 9/11 voor hen als een geschenk uit de hemel kwam, dit stond zelfs op hun site Als je het eerder genoemde document hebt doorgenomen dat wordt wel duidelijk wie er baat hadden bij een grote rampzalige katalyserende gebeurtenis.
Kortom die Sheen is gewoon een eikel.quote:Straatverbod Charlie Sheen verlengd
Het straatverbod van Charlie Sheen is verlengd. Hij moet negentig meter uit de buurt blijven van zijn ex-vrouw Denise Richards. Hij zou haar bedreigd hebben.
(Novum/AP) - Het straatverbod van Hollywood-acteur Charlie Sheen is verlengd. Hij moet minimaal negentig meter uit de buurt blijven van zijn ex-vrouw Denise Richards en hun twee dochtertjes, Sam en Lola. De rechter beval het straatverbod vorige maand, nadat de actrice had verklaard dat Sheen haar heeft geduwd en uitgescholden.
Ook zou de 40-jarige acteur Richards en haar ouders hebben bedreigd. Sheen zegt echter dat zijn ex een lastercampagne tegen hem voert omdat ze de voogdij over hun twee dochtertjes niet wil delen.
Het straatverbod geldt tot 13 juli. Tot die datum is een psycholoog bezig een omgangsregeling voor Sheen met zijn kinderen te bedenken. Dit gebeurt in overleg met de advocaten van Sheen en Richards.
De zoon van acteur Martin Sheen werd bekend met films als Platoon en Wall Street. Richards was een van de schone dames in de Bond-film 'The world is not enough'. Ook speelde zij in Paul Verhoevens Starship Troopers. De twee leerden elkaar kennen op de set van de film Good Advice (2001) en ze speelden samen in Scary Movie 3. In maart vroeg de 35-jarige actrice na drie jaar huwelijk een scheiding aan.
Ik kan je vertellen dat NOS en CNN niet betrouwbaar zijn. Vanuit mijn eigen werk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:00 schreef Mainport het volgende:
Altijd mooi om te lezen zulke topics.
Om ergens specifiek op in te gaan: Vele complotzoekers hier menen dat onafhankelijke media als de NOS en CNNniet betrouwbaar zijn en vele leugens vertellen om het volk te misleiden. De 'echte' overheid, de overheid die boven Bush staat, zou hier de touwtjes in handen hebben en wat al niet meer.
Ik kan dit bevestigen, als nieuwsposter bij de FP weet ik dat we destijds veel geld hebben gekregen om bepaalde dingen te verzwijgen waar we hand op hadden gelegd. Meer kan ik jullie niet vertellen...
Wat hebben dat soort argumenten nou met de inhoud te maken ? Het is standaard in de VS om heel iemands verleden uit te pluizen en elke misstand enorm uit te vergroten om iemands geloofwaardigheid om zeep te helpen .quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:56 schreef Hathor het volgende:
Effe over Charlie Sheen....die heeft met zijn neus iets te diep in de suikerpot gezeten de laatste tijd, die snuift harder dan een nilfisk kan zuigen. Zijn wijf is niet voor niks weg bij hem, hij spoort niet helemaal meer. Misschien wel effe handig om te weten voordat je besluit dat zijn verhaal wel geloofwaardig overkomt.![]()
Bij oorlogsvoering hoort propaganda , dat is altijd al zo geweest ,niets nieuws .quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat NOS en CNN niet betrouwbaar zijn. Vanuit mijn eigen werk.![]()
Meer kan ik je niet vertellen.
Charlie Sheen heeft overigens een straatverbod en mag niet meer bij zijn ex-vrouw Denise Richards en hun twee dochtertjes, Sam en Lola in de buurt komen. Dit straatverbod is kort geleden weer verlengd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Wat hebben dat soort argumenten nou met de inhoud te maken ? Het is standaard in de VS om heel iemands verleden uit te pluizen en elke misstand enorm uit te vergroten om iemands geloofwaardigheid om zeep te helpen .
Dat is allang weer achterhaald. Hij heeft een overeenkomst met Denisequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:57 schreef more het volgende:
[..]
Charlie Sheen heeft overigens een straatverbod en mag niet meer bij zijn ex-vrouw Denise Richards en hun twee dochtertjes, Sam en Lola in de buurt komen. Dit straatverbod is kort geleden weer verlengd.
Losse handjes dat heeft die wel!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:30 schreef Backdoorman het volgende:
de enige conspiracy theory waarin ik engiszins geloof is de moord op Kennedy en verder geloof ik al die bullshit niet.
Het zijn gewoon de ergste aanslagen ooit! Terecht dat Bush daar zeer fel en oorlogszuchtig op gereageerd heeft door de oorlog te verklaren aan alle terroristen. Helaas komt er van zijn plan niet veel terecht, maar de intentie is natuurlijk goed!
Dan ben jij slecht ingelicht, het verbod is op 12 mei 2006 verlengd tot juli 2006.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat is allang weer achterhaald. Hij heeft een overeenkomst met Denisegesloten en mag de kinderen één keer in de week zien en zullen de echtscheiding achter gesloten deuren uitvoeren.
en wat is de reden dat jij sheen zo graag wil des-imago-en ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef more het volgende:
[..]
Dan ben jij slecht ingelicht, het verbod is op 12 mei 2006 verlengd tot juli 2006.
en jij hetzelfde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:56 schreef Hathor het volgende:
Effe over Charlie Sheen....die heeft met zijn neus iets te diep in de suikerpot gezeten de laatste tijd, die snuift harder dan een nilfisk kan zuigen. Zijn wijf is niet voor niks weg bij hem, hij spoort niet helemaal meer. Misschien wel effe handig om te weten voordat je besluit dat zijn verhaal wel geloofwaardig overkomt.![]()
Nou, tegenover Sheen ben ik maar een padvindertje hoor.quote:
neuh, de enige conspiracy theorie die ik absoluut geloof is de samenzwering tussen Bin Laden en enkele van zijn handlangers die Amerika aan wilden pakken en daarom een duivels plan hebben gesmeed wat ze helaas gelukt is, omdat niet had verwacht dat zoiets mogelijk zou zijn. Als reactie hierop heeft Amerika op een logische wijze gereageerd, namelijk het proberen uit te roeien van veel vormen van terrorisme...wat op dit moment een beetje uit de klauwen is gelopen en nog steeds bezig is...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die man noemt het zelf een conspiracy, wat wil je nu nog meer.
en de gaten in zn verhaal in combinatie met get verleden en de contacten van de huidige machtsstructuur in washington zijn al fout genoeg om te begrijpen dat er iets niet klopt.
en het lijkt me logisch dat er van zn plan niet veel terecht komt, er is namelijk (gelukkig mischien) veel menselijke resistentie (al waren de irak demonstraties nu niet echt resistent te noemen aangezien iedereen na het demonstreren weer lekker friet at voor de TV.)
kom uit je fictie-droom-wereldje en beperk je tot de feiten. punt.quote:
Genoeg feiten die aangeven dat men vooraf op de hoogte was van de op handen zijnde aanslagen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
neuh, de enige conspiracy theorie die ik absoluut geloof is de samenzwering tussen Bin Laden en enkele van zijn handlangers die Amerika aan wilden pakken en daarom een duivels plan hebben gesmeed wat ze helaas gelukt is, omdat niet had verwacht dat zoiets mogelijk zou zijn. Als reactie hierop heeft Amerika op een logische wijze gereageerd, namelijk het proberen uit te roeien van veel vormen van terrorisme...wat op dit moment een beetje uit de klauwen is gelopen en nog steeds bezig is...
m.a.w. kom uit je fictie-droom-wereldje en beperk je tot de feiten. punt.
Maar als de Taliban in Afghanistan, Saddam in Irak, Assad in Syrïe of de ayatollah's in Iran hele familie's uitmoorden, martelen of gewoon in de gevangenis gooien omdat ze een andere mening hebben, vind jij dat geen probleem???quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg nou zelf.. als je familie aan puin word geschoten door de amerikanen dan pak je zelf toch ook geschut om je familie te wreken?
Wanneer we het zo gaan bekijken moet het grootste deel van alle troepen acuut naar Afrika. Iran /Irak vallen in het niets bij vele Afrikaanse landen waar de meest krankzinnige slachtingen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:53 schreef more het volgende:
[..]
Maar als de Taliban in Afghanistan, Saddam in Irak, Assad in Syrïe of de ayatollah's in Iran hele familie's uitmoorden, martelen of gewoon in de gevangenis gooien omdat ze een andere mening hebben, vind jij dat geen probleem???
Een erg inhoudelijke reactie zeg !quote:Op zondag 28 mei 2006 18:52 schreef Boomlaars het volgende:
domme figuren met hun complottheorietjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |