Ja goed zo, zet mensen die het niet met je eens zijn maar voor schut!quote:

Waarom niet? Als de oliebronnen uitgeput raken in USA, dan zou je andere dingen kunnen bedenken. Waarom Irak aanvallen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:01 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ohja. Bush heeft bevolen die vliegtuigen erin te laten vliegen. Of hij heeft met een vaag samenzweringscomplot het midden-oosten erin geluisd ten koste van tienduizenden Amerikanen![]()
Klinklare onzin

Het is ook makkelijk denken om alles van site's en video's maar voor waar aan te nemen. En niet verder te kijken, dan wat je wil horen en lezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef kodama het volgende:
Bush is de marionette van de mannetjes met het echte grote geld.
Ik ga hier niet beweren dat ik alles weet en alles een conspiracy is, helemaal niet, maar dat makkelijke denken van ik zie het (niet) dus het zal wel zo zijn van mensen irriteert me gewoon.

http://en.wikipedia.org/wiki/Shoot_the_messengerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
charlie is een doorgesnoven b acteur, wel geinig dat de drugs nu zijn hersenschors beginnen op te vreten.

quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shoot_the_messenger

Jezelf baseren op louche internetsites is pas slim.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus jij gelooft alles wat je ziet in de media? Moehahaha![]()

Charlie Sheenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
charlie is een doorgesnoven b acteur, wel geinig dat de drugs nu zijn hersenschors beginnen op te vreten.

Ik weet niet wat jij onder internet verstaat, maar dat is ook een medium. Kritische blikken zijn natuurlijk niet verkeerd, maar het kan ook doorslaan in dit soort onzinverhalen. Terroristen zijn verantwoordelijk voor de aanslagen op de twin-towers, en eenieder die dat tegenspreekt kan ik alleen maar hard om lachenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus jij gelooft alles wat je ziet in de media? Moehahaha![]()

quote:Ook in die film vertellen ze dat er een stuk of 3 opnames zijn van het pentagon, maar de fbi die gelijk in beslag heeft genomen.
Hetzelfde verhaal als bij de Oklahoma aanslag...
Amerika zit er zelf achter, ik ben er zeker van
typisch geval van de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.. je hebt wat filmpjes gezien op internet en verwijt een ander dat hij diens mening baseert op beelden van cnn/nos.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef kodama het volgende:
sjonge wat ben jij een dombo.... je hebt alleen de beelden van cnn/nos gezien en denkt dat je kan oordelen... verdiep je er eerst es in man... oklahoma, wel es van gehoord?

omdat hij in een kleuterschool zat voor te lezen. Je kon aan zijn gezicht zien dat hij schrok, wat zou jij doen dan? als een bezetene gaan schreeuwen? hou toch opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef editor2 het volgende:
- Waarin reageerde Bush zo laks toen hem werd vertelt dat er een aanval had plaatsgevonden?
is het niet zo dat veiligheidsregels van de Geheime Dienst voorzien dat wanneer er ook maar
enige dreiging is voor de President van de Verenigde Staten deze onmiddelijk in veiligeid wordt
gebracht?
'leek'quote:- Toen de 2 Torens instorte leek het wel alsof ze tot ontploffing waren gebracht door een speciaal
demolition team die je ook vaak in Las Vegas aan het werk ziet wanneer er een nieuw Hotel
moet worden opgeblazen.
net of er 24/7 een vliegtuig boven het pentagon vliegt om het te beschermenquote:- Hoe kan het dat het Pentagon dat bekend staat als streng beveiligd gebied en waar zelfs een
vliegverbod boven geldt toch kon worden bereikt met een passagierstoestel?

het domme denken van jou, irriteert me niet, maar brengt me wel tot lachen. heel goed van jou jongen dat jij ziet dat bush de marionette is van de mannetjes met het echte grote geld. jij bent natuurlijk nauw betrokken bij de besluitvorming in de Amerikaanse regering. stom van me dat ik aan je twijfelde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef kodama het volgende:
Bush is de marionette van de mannetjes met het echte grote geld.
Ik ga hier niet beweren dat ik alles weet en alles een conspiracy is, helemaal niet, maar dat makkelijke denken van ik zie het (niet) dus het zal wel zo zijn van mensen irriteert me gewoon.

quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Boomlaars het volgende:
zo dom zijn
jullie vinden 'alle amerikanen' dom
zijn dom.
pro·jec·tiequote:

laat het gebruiken en toepassen van termen uit de psychologie maar over aan mensen die er over gestudeerd hebben he (zoals ik) en blijf jij maar bij je internet-video'tjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
pro·jec·tie
[psych.] het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen

excuses zijn niet op zijn plaats, als jij je aan mij irriteert moet je dat toch zelf wetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:21 schreef Devlinsect het volgende:
@boomlaars:
het domme denken van jou, irriteert me
sorry he!

Je geeft nou niet echt blijk van iemand die kritisch naar de wereld kijktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
excuses zijn niet op zijn plaats, als jij je aan mij irriteert moet je dat toch zelf weten
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |