Ik weet dat deze bestaat dus dan hoef ik niet te zoeken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:08 schreef PeuRac het volgende:
hoe vind je dat zo snel, ik zit echt al een poos te zoeken
Daar staat de 907 ook wel, maar beperkt de tekst zich tot een paar regeltjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:12 schreef PeuRac het volgende:
ik zat op de autoweet site te zoeken, wou nl een NL OP maken
alleen heeft ie het niet nodig met een 500 pk V12 op 1360 kgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef t0n het volgende:
in die voorbumper van die 907 kan je mooi 'n intercooler kwijt.
zit geen turbo op dat ding toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef t0n het volgende:
in die voorbumper van die 907 kan je mooi 'n intercooler kwijt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen heeft ie het niet nodig met een 500 pk V12 op 1360 kg
nee gelukkig niet. gewoon een mooie atmosferische 6 liter V12.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:31 schreef vlad het volgende:
[..]
zit geen turbo op dat ding toch?![]()
heb het verhaaltje niet helemaal gelezen dus kan het fout hebben![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef t0n het volgende:
[..]Er kan nog meer bij...
Er kan nog meer bij...
Er kan nog meer bij...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef M5 het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. gewoon een mooie atmosferische 6 liter V12.
zelfde geval hierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is iedereen snel vandaagik typ iets, ik druk op F5 en er staan al wer reacties
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zo wat snode plannetjes uitwerken
Neuh, die plannen zijn gewoon openbaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:51 schreef Fugie het volgende:
iets met een lada en rusland waarschijnlijk
ikke ook of maandagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik word vandaag gebeld of ik die baan heb
je gooit eindelijk je boek in productie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst voor mezelf uitwerken voor ik er veel meer over vertel![]()
iets met dromen verwezenlijken
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef vlad het volgende:
[..]
je gooit eindelijk je boek in productie?![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]als ie af is
Ik heb een manier gevonden dat mn fotohobby misschien een beetje geld op levert
Waarom zou iemand voor 10 euro een DVD (-box in mijn geval) kopen als alle foto's ook wel op internet staan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
Een dvd maken met menuutje en alle foto's erop. En die verkopen voor 10 euro per stuk
Tja, dát is het domme van jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou iemand voor 10 euro een DVD (-box in mijn geval) kopen als alle foto's ook wel op internet staan?
Whehe, daar is toch ook heul geen markt voorquote:
Dan heb je juist voordeel. Kan je het makkelijker aansmerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, daar is toch ook heul geen markt voorIk ken alle mensen die vrachtwagenfoto's kopen in Nederland persoonlijk volgens mij
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik heb iets kei kinderachtigs gemaakt als portfolio.
omdat je naam dan alleen op de dvd staat en niet door de foto'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou iemand voor 10 euro een DVD (-box in mijn geval) kopen als alle foto's ook wel op internet staan?
ben wel nieuwsgierig naar het eindproductquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
boek: ik hou het nog sted sop tussen 2010 en 2015 dat ie af is. zit gewoon achterlijk vbeel werk in
en dat plan wil ik eerst verder uitwerken voor ik ga verkondigen hoe ik dat ga doen.
ik had een My Little pony met een trein op de kont als portfolio destijdsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik heb iets kei kinderachtigs gemaakt als portfolio.
Aan alle 15?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan heb je juist voordeel. Kan je het makkelijker aansmeren.
ik zet mn naam op lang niet alle foto'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
[..]
omdat je naam dan alleen op de dvd staat en niet door de foto's![]()
Ik een vogelverschrikkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had een My Little pony met een trein op de kont als portfolio destijds
Ik heb nog geen intekenlijst, helaasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
ben wel nieuwsgierig naar het eindproduct![]()
Whehehequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik een vogelverschrikkerMet boerderijdieren ernaast.
!
nou poeh! Als ik al mn dubbele analoge foto's voor 50 cent per stuk verkoop, zoals ik nu doe, dus zzonder ze in te scannen e.d., verdien ik er dus aardig meer aanquote:
Brontoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:15 schreef Youp het volgende:
alex, enig idee waar je zo'n ballonbanden uit kan halen als wat op die niva in je avatar liggen? alleen dan een maatje kleiner
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:15 schreef Youp het volgende:
alex, enig idee waar je zo'n ballonbanden uit kan halen als wat op die niva in je avatar liggen? alleen dan een maatje kleiner
Geen idee, wat meot je in Nederland met ballonbanden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Youp het volgende:
[..]
en in het nederlands?(of engels of duits ofzo)
Poesjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens: Boerderij![]()
!
Alleen het hoofd en een van de lapjes zijn klikbaar.
Uhuhquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:23 schreef Youp het volgende:
[..]
met mij wel, met jou ook? lang niet gesproken...
En dadelijk nog een kuikentje erbijquote:
nee man, dat is pruts! dan kan ik nog beter 37" hummers of swampers nemen, daar kan ik zelf ook nog wel aan komenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, wat meot je in Nederland met ballonbanden?
Nu ja, G-Centre weet het wel denk ik....
http://www.g-center.nl/
De G-klasses met grote wielen die ik op de foto heb (deze) zijn dacht ik ook door G-Center geprepareerd.
ohja zeker!! alleen een beetje koud en vies he... deze winter niet zo veel kilometers gemaakt... k denk 1500-2000 ofzo... nieuwe blééérpijp doet t wel goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh![]()
! Met je KTM nog alles in orde?
cadeautje kopen voor m'n broer die jarig is vandaagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:03 schreef lipje het volgende:
ga je weer je zuurverdiende geld uitgeven ?
home cinema systeempje?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef M5 het volgende:
[..]
cadeautje kopen voor m'n broer die jarig is vandaag
Ja, het moet nodig eens mooi weer wordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef Youp het volgende:
[..]
ohja zeker!! alleen een beetje koud en vies he... deze winter niet zo veel kilometers gemaakt... k denk 1500-2000 ofzo... nieuwe blééérpijp doet t wel goed![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef M5 het volgende:
[..]
cadeautje kopen voor m'n broer die jarig is vandaag
Nou, doe mij maar het strand.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef Youp het volgende:
ja precies, het is tijd om naar het strant te gaan enzo!
even een recente 4WD magazine dooregespit die toch op mn bureau lag, en alle grotebandenhandelaren URLs overgetyptquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:
mwah was even misschien voor een uitprobeersel op een buggy ofzo... definitieve plannen zijn er nog niet... wanneer er serieus begonnen wordt open ik wel weer een project topicquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even een recente 4WD magazine dooregespit die toch op mn bureau lag, en alle grotebandenhandelaren URLs overgetypt
voor welk bizar tot mislukken gedoemd project is het dit keer?
kijk jij maar eens in mn project topic, dan zie je dat ik dit jaar op school wel wat doe... in tegenstelling tot vorig jaarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?.
En ga nou niet zeggen school, want dat is heul niet vermoeiend. Uitslapen is pas vermoeiend.
!
Ik volg dat topic allang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk jij maar eens in mn project topic, dan zie je dat ik dit jaar op school wel wat doe... in tegenstelling tot vorig jaar
vrouwenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik volg dat topic allang.
Maar lassen is toch ook niet vermoeiend?.
goddank is dat in Nederland illegaalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef Mukie het volgende:
http://customwheel.com/pimpstar.html
voor jullie
thnxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef vlad het volgende:
[..]
home cinema systeempje?of een ipod?
![]()
en gefeliciteerd natuurlijk![]()
taart?![]()
thnx.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef lipje het volgende:
Feli M5, ook aan je broer
maar toch blijft het je zuurverdiende centen uitgeven
omgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef Mukie het volgende:
voor jullie
Gatverdammequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef Mukie het volgende:
voor jullie
kans-loosquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef Mukie het volgende:
voor jullie
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgewezen voor die baanHij denkt dat bepaalde andere jongens die ook op gesprek waren beter in het team passen.
ik check altijd die comics na m'n werk.. lekker relaxt. Als ik leuke zie dan deel ik ze met jullie en anders niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:22 schreef Fugie het volgende:
ga je strax ook weer google filmpjes posten bo![]()
en hoe zit het met die dikke ozzzzzzzz's
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik check altijd die comics na m'n werk.. lekker relaxt. Als ik leuke zie dan deel ik ze met jullie en anders niet.
niks gehoord over die OZs.
Nieuw model donker grijze Focus ST toevallig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef Fugie het volgende:
vandaag een focus st ofzo gezien met van die mega leipe velgen, zag er niet uit
nieuwe model maar blauwquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Nieuw model donker grijze Focus ST toevallig?
wie heeft er dan ook een auto waar alleen 4 gaats velgen op passenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef BoJo het volgende:
plus dat die alleen als 5 gaats te vinden is![]()
domme eikels hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:56 schreef M5 het volgende:
[..]
wie heeft er dan ook een auto waar alleen 4 gaats velgen op passen
heh. tsja. tegenwoordig vind je dat alleen nog op kleine autotjes.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef M5 het volgende:
[..]
heh. tsja. tegenwoordig vind je dat alleen nog op kleine autotjes.
maar ik ben weg, verjaagdag enzo
wat vind je dan van de standaard alfa velgen en die een maatje groter? m'n zwager heeft die onder z'n GTV (18") en ik vind het goed staanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat niet onder mijn hoekige auto. Staat veel mooier op de Alfa types erna.
5 gaats.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:07 schreef vlad het volgende:
[..]
wat vind je dan van de standaard alfa velgen en die een maatje groter? m'n zwager heeft die onder z'n GTV (18") en ik vind het goed staan![]()
(bedoel die met 5 gaten (geloof ik) en met een vlakke zijkant)
zou kunnen, heb ik nooit op geletquote:
oke, maar dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef BoJo het volgende:
zeldzaam geloof ik... blijft nog steeds het feit dat ik die rondingen niet mooi vind staan bij een vierkante auto![]()
vind de 155 mooier, de volgende word een 166 (over een paar jaarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
oke, maar dat wist ik dan weer nietheb je wel gelijk in denk ik
* vlad mompelt iets over dan maar een GTV V6 kopen![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
vind de 155 mooier, de volgende word een 166 (over een paar jaar)
![]()
samen met jou op FOK zittenquote:
En waarom kan dat nu niet dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:44 schreef vlad het volgende:
[..]
samen met jou op FOK zitten![]()
wachten tot het zaterdag is zodat ik naar m'n meissie kan![]()
omdat ik dan morgen de hele dag met m'n schounouders opgescheept zitquote:
Ah, okayquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:49 schreef vlad het volgende:
[..]
omdat ik dan morgen de hele dag met m'n schounouders opgescheept zit![]()
m'n din moet werken van 1 tot 9 morgenavond![]()
en leerdam is een saai dorp, dus blijf een avondje internetten.![]()
166quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:43 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
oke, dat kan![]()
persoonlijk vind ik de nieuwe lijn van alda mooier. de 147, 156 en GTV![]()
m'n zwager heeft een GTV met zo'n 147 voorkant (van die horizontale glimmende rtandjes enzo). geloof dat dat niet standaard is, maar vind het wel mooi staan![]()
en wat zijn jou plannen voor de avond?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ah, okayDan zou ik ook thuisblijven ja
Bijna geen. Ik ben best wel doodop. Maar morgen heb ik een feestje, dus dan moet ik weer fit zijnquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
In een Uur van Veghel naar Bergen op zoom![]()
Dat is een record
Hoi![]()
Koplampen zijn inderdaad wat minderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:56 schreef vlad het volgende:
ik vind de koplampen van de 166 wat aan de korte kant. verder mooie grote auto![]()
![]()
goede redenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Bijna geen. Ik ben best wel doodop. Maar morgen heb ik een feestje, dus dan moet ik weer fit zijn
Dat komt nog wel, ooitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
goede reden![]()
wanneer krijg je eigenlijk je blauwe kleurtje? of gaat dat niet meer door?
ja jij zegt dat ik geen leven heb, verkaptquote:
Nope. Wel lamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja jij zegt dat ik geen leven heb, verkapt
maar dat F1 posten is m niet geworden zag ik? Jammer.
Hebben ze iets aan een blauw dood iemand dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeel erg lang je adem in houden
nee juist niet. Ik had gesolliciteerd naar mod functie, werd afgewezen, ging tegen alles aan schoppen, en nog geen week later vroegen ze me of ik nog steeds mod wilde wordenquote:
Misschien voor reserve-onderdelen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hebben ze iets aan een blauw dood iemand dan?
Ik denk dat de 'hogere' mensen mij geeneens kennenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee juist niet. Ik had gesolliciteerd naar mod functie, werd afgewezen, ging tegen alles aan schoppen, en nog geen week later vroegen ze me of ik nog steeds mod wilde worden
Dan kijken ze dus naar je notes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik denk dat de 'hogere' mensen mij geeneens kennen
Jij bent een vent, als een lief mooi meisje gaat inlikken komt dat natuurlijk helemaal goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee juist niet. Ik had gesolliciteerd naar mod functie, werd afgewezen, ging tegen alles aan schoppen, en nog geen week later vroegen ze me of ik nog steeds mod wilde worden
www.freetranslation.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregen om lid te worden van een Spaans forum
Weet iemnd een Spaanse online vertaalmachine?
www.loi.nlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregen om lid te worden van een Spaans forum
Weet iemnd een Spaanse online vertaalmachine?
ik nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
Jo Bo hoeist nou, het is weekend man ik ben blij![]()
Hoezo ben je niet blijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar ik ben niet blij.
ik ga voor de tv hangen
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef Sjoem het volgende:
Ze vinden je site erg interessant maar zijn het niet eens over het land van afkomst van sommige voertuigen.
Maar eentje heeft al uitgelegd dat het om de foto gaat (is toch ook zo?) en niet om het voertuig zelf.
Het is weekend manquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alsof je altijd maar blij moet zijn
nog zo iets doms.. het is weekend DUS je moet blij zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is weekend man
Na 30000 overuren in 1 week is dat best wel fijn![]()
Jij hebt altijd weekendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog zo iets doms.. het is weekend DUS je moet blij zijn
zak in de stront ventquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij hebt altijd weekenddat is niet hetzelfe
![]()
ik heb me al aangemeld ja,als ik straks handmatig geactiveerd word zal ik me met dat topic gaan bbemoeien, en wat andere interessante foto's en zo laten zienquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:28 schreef Klonk het volgende:
alex, mischien eens posten daar en vragen of ze het in het engels kunnen vertellen
ikke welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog zo iets doms.. het is weekend DUS je moet blij zijn
van de onzin die jij uitkraamtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whahaha waar heb jij last van man idioot
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:33 schreef Sjoem het volgende:
Ja, wat is er aan de hand Alex? Slechte zin?
Ik zeg alleen dat ik blij ben, en vraag waarom bo niet blij isquote:
kan je Alex niet eens wat meer steunen in zijn zoektocht naar een eeuwig happy humeur?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik blij ben, en vraag waarom bo niet blij is
Dat jij je daar zonodig mee moet bemoeien kan ik niet helpen.
Zeurkaus![]()
Ik ga niet terug lezen neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je Alex niet eens wat meer steunen in zijn zoektocht naar een eeuwig happy humeur?
of lees terug
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga niet terug lezen needaar doe ik niet aan
Dan moet ie gewoon niet reageren op iets wat hem niet aangaat
Ja joh maak het nog mooierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je BoJo prive wilt spreken, spreek je hem aan op MSN of per mail. desnoods bel je hem
ja, inderdaad, en geen prive chatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja joh maak het nog mooierDit is slowchat hoor
Kerel dat je sagie bent hoef je niet op mij af te reageren hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, inderdaad, en geen prive chat
zeikstraal
indoor minimal feestquote:
Leukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
indoor minimal feestLekker tussen de duitsers stampen
ik wou met de auto, maar ik denk niet dat ik daar zonder alcohol en/of drugs vandaan kom dus ik ga maar met de bus
Mazzelpikquote:
eindelijk...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mazzelpik![]()
Het lijkt wel of jij standaard ongeluk hebt, ik begin je pessimistische blik op op sommige zaken lichtelijk te begrijpen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hang een Biostabiel naast je anti-vampierenkruis dan![]()
drugs are bad.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
indoor minimal feestLekker tussen de duitsers stampen
ik wou met de auto, maar ik denk niet dat ik daar zonder alcohol en/of drugs vandaan kom dus ik ga maar met de bus
misschien daarom juits...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jammer dat je afgewezen bent Alex
Je had je nog wel geschoren en in de luchtjes gestoken
Je was de niet de meest verwilderde die er binnen liep?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
misschien daarom juits...
ach, het is ook wel een compliment.. zo op het eerste gezicht werken daar allemaal josti's. en afgewezen omdat ik niet in het team zou passen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga me wel vaker scheren denk ik trouwens. mooi word ie toch niet.
Toen ik werd rondgeleid waren er een paar orderpickers op elkaar in aan het slaan met komkommerdozenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je was de niet de meest verwilderde die er binnen liep?
Telkens die mensen op straat die vragen om een straatkrant begint te vervelen he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Goed dat je dat nu zelf ook inziet [afbeelding]
Niveauquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik werd rondgeleid waren er een paar orderpickers op elkaar in aan het slaan met komkommerdozen
Ja dat soort situaties kan ik me wel indenken ja met zo'n plukkie shagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Telkens die mensen op straat die vragen om een straatkrant begint te vervelen he?
Whehe, wel mooi als er zo'n goed doel komt te skooien om geld op staart trouwens.
"meneer, heeft u geld over voor ***?"
"zie ik er uit alsof ik geld over heb?"
"euh....."
"doei!"
Dat begint in Leeuwarden doorgaans met 'mag ik u wat vragen?' waarop je nog 'Neen' kunt antwoordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
KOmt er een bedelaar op je af.
"heb je een euro?"
"nee, jij?"
GAAP is gewoon een PB 15" alu met een klein beetje aanpassingen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
vandaag nog even in de Apple store geweest, MEN wat is die Macbook Pro dun en licht zeg![]()
Het is echt een ziekelijk ding om te zien, open en dicht
Hey wat zach ik laats nou in je msn? Iets over openratie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
GAAP is gewoon een PB 15" alu met een klein beetje aanpassingen...
En in Nederland heb je geen Apple Store's (Hell NO!!!) maar Apple Centre's.
BTW: Getyped op zoon kloteding deze post...
Vorige topic staat allesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey wat zach ik laats nou in je msn? Iets over openratie?![]()
minder manquote:
vragen staat vrijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat begint in Leeuwarden doorgaans met 'mag ik u wat vragen?' waarop je nog 'Neen' kunt antwoorden
Ik heb medelijden met de persoon die jou persoonlijke assistent wordquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:28 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat maar filmpje kijken. Ben helemaal dood
Maandag een gesprek op mijn werk. Want het is nu veel te druk voor mij. Ik werk alleen maar over. Schiet echt niet op. Was vandaag pas om 21uur thuis en van de week ook al zo iets![]()
ik heb er vast 2 onder mij werken en 1 onder oproepbasisquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de persoon die jou persoonlijke assistent word
slaafje is een betere omschrijvingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de persoon die jou persoonlijke assistent word
In het centrum zelf valt het doorgaans wel mee ja, die bij het station zijn redelijk irritant.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vragen staat vrijEn er zijn in Ljouwert ook een paar toffe zwervers.
idd geen platgeslagen kever met kleurcode 908 sneeuwwit?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:53 schreef lipje het volgende:
geen platgeslagen kever met kleurcode 908 sneeuwwit?
lijkt me stoer om daar mee te gaan campere ergens in oostenrijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft niks met 908 te maken, maar is gewoon gaaf
hippiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me stoer om daar mee te gaan campere ergens in oostenrijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |