abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 21:59:51 #126
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36389577
ik drink altijd water idd. lekker gratis ook vaak
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36390101
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef Riann het volgende:
Nu ik single ben geniet ik erg van het uitgaansleven heerlijk btw al die aandacht van die jongens maar bier is niet zo goed voor de lijn en wijn lust ik niet is er nog een ander alternatief van alcohol wat niet zo slecht is voor de lijn????
[strenge mode]Je hebt toch geen alcohol nodig om van het uitgaansleven te genieten? [/strenge mode]

pure vodka schijnt in calorieen wel mee te vallen
  Licht Ontvlambaar zondag 26 maart 2006 @ 22:40:38 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36390798
Paaseitjes
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36391991
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef octopussy het volgende:

pure vodka schijnt in calorieen wel mee te vallen
..en als je d'r genoeg van drinkt heb je ook geen honger meer
pi_36392058
-0,5 kg per dag Dat betekent dat je 3500 kcal per dag minder moet eten dan je verbruikt. Zeg dat het dieet 800 kcal is, dan moet je dus 4300 kcal verbranden per dag. Wow, we hebben een (dagelijkse!) marathonloper in ons midden

Oh, en 5 kg sinds 1 maart? dat is niet zo bijzonder in 26 dagen. En komt niet in de buurt van 0,5 kg per dag hoor. Tenminste niet sinds de laatste keer dat ik heb leren rekenen op de lagere school.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 26 maart 2006 @ 23:27:59 #131
16245 CarOnline
met lange O
pi_36392168
Oh Sjeen wat ben je veel afgevallen! Je bent echt mn voorbeeld. Zo wil ik het ook!
Ik was altijd behoorlijk slank en nu ben ik behoorlijk dik

Morgen begin ik weer. Echt de allerlaatste poging. Ik lijn al 7 jaar af en aan en nu wil ik echt echt ECHT slank(er) de zomer in.

Wish me luck...
Screw them.
We're going home.
pi_36393768
Maar in een kroeg kan je toch moeilijk water of sap bestellen, ik voel me er tenminste raar bij (weet dat ik me er niets van aan moet trekken maar toch)
pi_36393789
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef Faat het volgende:

[..]

Hoezo, zit je in een internetcafé ofzo en is je uurtje bijna voorbij?
Hoe oud ben je? Beetje kinderachtig
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Isabeau het volgende:
-0,5 kg per dag Dat betekent dat je 3500 kcal per dag minder moet eten dan je verbruikt. Zeg dat het dieet 800 kcal is, dan moet je dus 4300 kcal verbranden per dag. Wow, we hebben een (dagelijkse!) marathonloper in ons midden

Oh, en 5 kg sinds 1 maart? dat is niet zo bijzonder in 26 dagen. En komt niet in de buurt van 0,5 kg per dag hoor. Tenminste niet sinds de laatste keer dat ik heb leren rekenen op de lagere school.
Begrijpend lezen was zeker ook niet je sterkste kant.

Ik wilde er geen bash post van maken, het gaat jullie goed. Succes met afvallen en fit blijven.
Ik ben een meisje!
  maandag 27 maart 2006 @ 07:20:46 #134
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_36395832
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:28 schreef NAF_NAF het volgende:
Hoe oud ben je? Beetje kinderachtig
Te oud om nog in sprookjes te geloven
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 07:25:10 #135
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36395838
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:27 schreef CarOnline het volgende:
Oh Sjeen wat ben je veel afgevallen! Je bent echt mn voorbeeld. Zo wil ik het ook!
Ik was altijd behoorlijk slank en nu ben ik behoorlijk dik

Morgen begin ik weer. Echt de allerlaatste poging. Ik lijn al 7 jaar af en aan en nu wil ik echt echt ECHT slank(er) de zomer in.

Wish me luck...
Welkom CarOnline Laten de kids je niet genoeg achter zich aan draven?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36396101
quote:
Op maandag 27 maart 2006 07:20 schreef Faat het volgende:

[..]

Te oud om nog in sprookjes te geloven
alleen baby's stoppen alles in hun mond anders zat je niet in het dieet topic
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 08:32:11 #137
13151 crew  Rewimo
pi_36396124
In het WLS-topic staat een nieuwe foto van Troel en mij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36396408
ik zit op stage en vanmorgen kon ik weer eens geen brood vinden. Ik vind het deze keer geen enkel probleem, ik heb twee appels en een enorme bak druiven bij me en tussen de middag is er soep

Ik ben echt vrolijk, om half 9 was het al 13 graden hier bij mijn stage en het was eigenlijk nog maar half 8
pi_36397729
Hier schijnt de zon! Terwijl er buien werden voorspeld! Alleen is het buiten wat klam (plotse temperatuurstijging tegenover vorige week.)
En een heel gunstig gewicht tijdens en na het weekend. Maandag kan best meevallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 10:25:28 #140
13151 crew  Rewimo
pi_36397756
Was dat binnen of buiten, die 13 graden?
pi_36397860
Het is hier ook gewoon lauw buiten, en klam.....

Ik ga deze week maar balansweek doen, ik ben gsiteren dus ook uit eten geweest, en ik heb heerlijk gegeten, maar het zal wel niet supergoed zijn geweest...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36397871
Hier regent het
  maandag 27 maart 2006 @ 10:53:01 #143
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36398370
Hehe, ik heb eindelijk bijgelezen. Tjonge, ben een weekendje weg en jullie zijn meteen bijna een topic verder!
Ik moet Troel ook nog even mailen voor een inlogcode om mijn regeltje toe te voegen. Denk dat ik ook gewoon maar maandelijks het zelfde regeltje update, afvallen gaat hier voor geen meter. Ik wil 1 april weer echt beginnen, krijg van de week ook nog de uitslag van 't maagonderzoek. Dan weet ik of ik coeliakie heb. Mocht dat zo zijn, moet ik de rest van m'n leven op dieet... En ik hou zo van alles waar tarwe/rogge/enz in zit!

Maarja, eerst dus even afwachten wat de huisarts te melden heeft, hopelijk maak ik me druk om niets.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36398812
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:53 schreef Levitation het volgende:
Hehe, ik heb eindelijk bijgelezen. Tjonge, ben een weekendje weg en jullie zijn meteen bijna een topic verder!
Ik moet Troel ook nog even mailen voor een inlogcode om mijn regeltje toe te voegen. Denk dat ik ook gewoon maar maandelijks het zelfde regeltje update, afvallen gaat hier voor geen meter. Ik wil 1 april weer echt beginnen, krijg van de week ook nog de uitslag van 't maagonderzoek. Dan weet ik of ik coeliakie heb. Mocht dat zo zijn, moet ik de rest van m'n leven op dieet... En ik hou zo van alles waar tarwe/rogge/enz in zit!

Maarja, eerst dus even afwachten wat de huisarts te melden heeft, hopelijk maak ik me druk om niets.
Ik hoop dat je je druk maakt om niets. Ik zal voor je duimen
Sterkte meid.
pi_36399240
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Was dat binnen of buiten, die 13 graden?
Buiten, woehoe. Het is hier ook wel aardig klam trouwens

@isabeau: wanneer kom je weer eens langs? we missen je
pi_36399792
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef freecell het volgende:

@isabeau: wanneer kom je weer eens langs? we missen je
Kom je gezellig hier langs Jullie zijn van harte welkom, zie je het konijn ook een keer

* Isabeau is ondanks 3x uit eten gaan toch 2 ons afgevallen

En Levitation, ik hoop voor je dat het geen coeliakie is. Ik heb nog wat opgezocht over die aandoening, maar nergens beschreven ze iets over te dik zijn en een afgenomen kans op coeliakie. Maar die arts zal wel ervaring hebben met de bouw van coeliakie-patiënten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 maart 2006 @ 11:47:05 #147
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_36399804
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:28 schreef bloodyserious het volgende:
alleen baby's stoppen alles in hun mond anders zat je niet in het dieet topic
Ik begrijp je reactie niet. Wat is precies de reden dat je mij quote

Ik weet waarom ik in het dieettopic zit, maar waarom moet ik geloven dat er een dieet bestaat
waarbij je een pond per dag afvalt. Dat staat namelijk volledig los van mijn reactie daarop
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_36399840
Ik was nog een paar ons aangekomen geloof ik, maar ik heb ook niet 's ochtends gelijk gewogen, pas na mijn toiletbezoek en ontbijt....

Dus ik zie het zaterdag wel, als ik niet stiekum voor die tijd erop ga staan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36400091
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:27 schreef Miss_S het volgende:
Maar in een kroeg kan je toch moeilijk water of sap bestellen, ik voel me er tenminste raar bij (weet dat ik me er niets van aan moet trekken maar toch)
Joh, iedereen kijkt me altijd met glazige ogen aan als ik melk bestel in het café. Doe ik ook gewoon. En daarna water, geen probleem. Ik zie het rare er niet van in. En van wie ben je bang dat ze het raar vinden dan? Het personeel, je vrienden? Die hebben er gewoon niets van te vinden als jij maar neemt wat je lekker vindt en waar jij je goed bij voelt.
pi_36400111
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom je gezellig hier langs Jullie zijn van harte welkom, zie je het konijn ook een keer

* Isabeau is ondanks 3x uit eten gaan toch 2 ons afgevallen
Is ook wel een goed idee, maar Tara heeft deze week twee tentamens, dus die komt sowieso niet. Ik heb misschien nog wel ergens tijd. Toch lastig, zo'n fulltime stage
Als ik vrij was geweest, was ik nu op de trein gestapt
Maar ik heb wel msn hier (hint, hint)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')