[strenge mode]Je hebt toch geen alcohol nodig om van het uitgaansleven te genieten?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef Riann het volgende:
Nu ik single ben geniet ik erg van het uitgaansleven heerlijk btw al die aandacht van die jongensmaar bier is niet zo goed voor de lijn en wijn lust ik niet is er nog een ander alternatief van alcohol wat niet zo slecht is voor de lijn????
..en als je d'r genoeg van drinkt heb je ook geen honger meerquote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef octopussy het volgende:
pure vodka schijnt in calorieen wel mee te vallen![]()
Hoe oud ben je? Beetje kinderachtigquote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef Faat het volgende:
[..]
Hoezo, zit je in een internetcafé ofzo en is je uurtje bijna voorbij?
Begrijpend lezen was zeker ook niet je sterkste kant.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Isabeau het volgende:
-0,5 kg per dagDat betekent dat je 3500 kcal per dag minder moet eten dan je verbruikt. Zeg dat het dieet 800 kcal is, dan moet je dus 4300 kcal verbranden per dag. Wow, we hebben een (dagelijkse!) marathonloper in ons midden
![]()
Oh, en 5 kg sinds 1 maart? dat is niet zo bijzonder in 26 dagen. En komt niet in de buurt van 0,5 kg per dag hoor. Tenminste niet sinds de laatste keer dat ik heb leren rekenen op de lagere school.
Te oud om nog in sprookjes te gelovenquote:
Welkom CarOnlinequote:Op zondag 26 maart 2006 23:27 schreef CarOnline het volgende:
Oh Sjeen wat ben je veel afgevallen! Je bent echt mn voorbeeld. Zo wil ik het ook!
Ik was altijd behoorlijk slank en nu ben ik behoorlijk dik![]()
Morgen begin ik weer. Echt de allerlaatste poging. Ik lijn al 7 jaar af en aan en nu wil ik echt echt ECHT slank(er) de zomer in.
Wish me luck...![]()
Ik hoop dat je je druk maakt om niets. Ik zal voor je duimenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:53 schreef Levitation het volgende:
Hehe, ik heb eindelijk bijgelezen. Tjonge, ben een weekendje weg en jullie zijn meteen bijna een topic verder!
Ik moet Troel ook nog even mailen voor een inlogcode om mijn regeltje toe te voegen. Denk dat ik ook gewoon maar maandelijks het zelfde regeltje update, afvallen gaat hier voor geen meter. Ik wil 1 april weer echt beginnen, krijg van de week ook nog de uitslag van 't maagonderzoek. Dan weet ik of ik coeliakie heb. Mocht dat zo zijn, moet ik de rest van m'n leven op dieet...En ik hou zo van alles waar tarwe/rogge/enz in zit!
Maarja, eerst dus even afwachten wat de huisarts te melden heeft, hopelijk maak ik me druk om niets.![]()
Buiten,quote:
Kom je gezellig hier langsquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef freecell het volgende:
@isabeau: wanneer kom je weer eens langs? we missen je
Ik begrijp je reactie niet. Wat is precies de reden dat je mij quotequote:Op maandag 27 maart 2006 08:28 schreef bloodyserious het volgende:
alleen baby's stoppen alles in hun mondanders zat je niet in het dieet topic
![]()
Joh, iedereen kijkt me altijd met glazige ogen aan als ik melk bestel in het café. Doe ik ook gewoon. En daarna water, geen probleem. Ik zie het rare er niet van in. En van wie ben je bang dat ze het raar vinden dan? Het personeel, je vrienden? Die hebben er gewoon niets van te vinden als jij maar neemt wat je lekker vindt en waar jij je goed bij voelt.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:27 schreef Miss_S het volgende:
Maar in een kroeg kan je toch moeilijk water of sap bestellen, ik voel me er tenminste raar bij (weet dat ik me er niets van aan moet trekken maar toch)
Is ook wel een goed idee, maar Tara heeft deze week twee tentamens, dus die komt sowieso niet. Ik heb misschien nog wel ergens tijd. Toch lastig, zo'n fulltime stagequote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je gezellig hier langsJullie zijn van harte welkom, zie je het konijn ook een keer
* Isabeau is ondanks 3x uit eten gaan toch 2 ons afgevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |