Hahaha, hier qua gruwelijke kledingstijl van (aangetrouwde) familie hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef dutchie het volgende:
Wij twijfelen nog lekker verder hoor. Ik denk maar zo, we zullen er vast wel een keer uit komen voordat het kind zich voor moet stellen aan iedereen.
Meisjesnamen zijn idd veel makkelijker.
maar nadat mijn moeder dit weekend een foeillelijk rokje voor mijn nichtje heeft gekocht, hoop ik van harte op een jongentje.![]()
Renée dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Hahaha, hier qua gruwelijke kledingstijl van (aangetrouwde) familie hetzelfde probleem.
Qua namen wisten en weten we er juist veel meer voor een piemelmannetje dan voor een freuletje. Een meisjesnaam lijkt veel nauwer te luisteren bij ons: het moet vrouwelijk, maar niet tuttig of overdreven en al helemaal niet te exotisch en toch niet te gewoon. Twee lettergrepen, niet meer of minder en...en...
Die is mooi iddquote:
Dat vonden mijn ouders destijds ook alquote:
"Rennie"quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vonden mijn ouders destijds ook alEn die noemden nog het voordeel dat je de naam niet af kunt korten
och, die vind ik soms wel leuk. maar 't zou niet zo passen bij jullie jongensnamen nee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar je hebt gelijk, afschuwelijke afkortingen zijn ook uit den boze. Of vervrouwelijkte mannennamen. "Dirkje", "Jantje".
Bij Jenna denk ik aan een vrouw van bedenkelijk allooi.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Miesjemies het volgende:
Ik ken een pasgeboren meisje die Jenna heet, ook leuk
Voor een jongen wordt het bij mij Jesper, dat weet ik nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |