abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:00:28 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_37276677
wat lief dat je aan me denkt dutch Maar we zijn er uit
De jongensnaam is er wel weer 1 die voor verkeerde uitspraak vatbaar is, maarja, we vinden het mooi. Ik moet zeggen dat ik het nog steeds moeilijk vind, maar volgens Nick is de kogel door de kerk

hoe is het met jou twijfels?
stormy waters...
sailin'
pi_37277700
Ach wat je ook verzint Belana, er zijn altijd wel idioten die er wat anders van maken. Zelfs met Jan of Klaas als voornaam krijg je vragen (is dat met een J of een Y? Een C of een K?)
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:40:37 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_37277867
isso Tamea, maar dit is dan weer zo'n kwestie "is het laaaium of is het liejam"
Magoe, de meisjesnaam is makkelijker
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:15:16 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37280827
Wij twijfelen nog lekker verder hoor. Ik denk maar zo, we zullen er vast wel een keer uit komen voordat het kind zich voor moet stellen aan iedereen.
Meisjesnamen zijn idd veel makkelijker.
maar nadat mijn moeder dit weekend een foeillelijk rokje voor mijn nichtje heeft gekocht, hoop ik van harte op een jongentje.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37281005
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef dutchie het volgende:
Wij twijfelen nog lekker verder hoor. Ik denk maar zo, we zullen er vast wel een keer uit komen voordat het kind zich voor moet stellen aan iedereen.
Meisjesnamen zijn idd veel makkelijker.
maar nadat mijn moeder dit weekend een foeillelijk rokje voor mijn nichtje heeft gekocht, hoop ik van harte op een jongentje.
Hahaha, hier qua gruwelijke kledingstijl van (aangetrouwde) familie hetzelfde probleem.
Qua namen wisten en weten we er juist veel meer voor een piemelmannetje dan voor een freuletje. Een meisjesnaam lijkt veel nauwer te luisteren bij ons: het moet vrouwelijk, maar niet tuttig of overdreven en al helemaal niet te exotisch en toch niet te gewoon. Twee lettergrepen, niet meer of minder en...en...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 15:32:55 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37281390
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Hahaha, hier qua gruwelijke kledingstijl van (aangetrouwde) familie hetzelfde probleem.
Qua namen wisten en weten we er juist veel meer voor een piemelmannetje dan voor een freuletje. Een meisjesnaam lijkt veel nauwer te luisteren bij ons: het moet vrouwelijk, maar niet tuttig of overdreven en al helemaal niet te exotisch en toch niet te gewoon. Twee lettergrepen, niet meer of minder en...en...
Renée dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37281755
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Renée dus
Die is mooi idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 15:56:54 #233
13151 crew  Rewimo
pi_37282132
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Die is mooi idd
Dat vonden mijn ouders destijds ook al En die noemden nog het voordeel dat je de naam niet af kunt korten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37282180
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat vonden mijn ouders destijds ook al En die noemden nog het voordeel dat je de naam niet af kunt korten
"Rennie"
Maar je hebt gelijk, afschuwelijke afkortingen zijn ook uit den boze. Of vervrouwelijkte mannennamen. "Dirkje", "Jantje".
pi_37282265
ohnee re?
(piet zou er 'run' van maken denk ik. hij is momenteel erg into namen-afkortingsgrapjes. haalt ie overal de laatste letter of lettergreep af, de teletubbies worden dan 'tinkwink, dips, lal, en... ' bij po had ie 't wel even moeiljk, maar na even denken werd het toch 'p'. ) ik vond 't zo knap! )
pi_37282321
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar je hebt gelijk, afschuwelijke afkortingen zijn ook uit den boze. Of vervrouwelijkte mannennamen. "Dirkje", "Jantje".
och, die vind ik soms wel leuk. maar 't zou niet zo passen bij jullie jongensnamen nee.
pi_37284925
Wij vonden meisjesnamen just moeilijker. Kwa naam hoop ik dan ook op een jongen Meisjesnaam zijn we wel uitgekomen en die vinden we ook echt leuk, maar die is wel erg veelvoorkomend.

En stoere jongensnamen als afkortingen van meisjesnamen (Da(a)n-iëlle, Alex-andra, Leo-nie) vind ik leuk, maar we houden allebei niet van lange namen dus zoiets is het ook niet geworden.
pi_37287981
Ik vind Fabian wel een mooie naam, die vind ik ook wel bij Léon passen. Al waren jullie daar al niet meer mee bezig haha.
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:24:08 #239
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37288593
De naam ''Luna" is hier na 6 jaren toch maar uit ons lijstje geschrapt Hoewel ik dacht dat het me geen zak zou uitmaken vind ik het toch jammer dat de naam redelijk vaak voorkomt nu.
Leuke meisjes namen vind ik nog steeds veel makkelijker te verzinnen, ik vind Mirre nog steeds helemaal geweldig, maar kan vriendlief niet overtuigen
Juliette vinden we allebei ook een leuke naam.

Ik vind Mees ook een geweldige jongensnaam, maar mijn vriend niet meer sinds die LOI reclame
Enige jongensnaam die we beiden leuk vinden is nu Mick.

Nouja ooit komt het vast goed
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_37322749
Wat vinden jullie eigenlijk van Sara?
Ben heel benieuwd Over het algemeen krijgen wel alleen positieve reacties, maar je weet nooit wat mensen stiekem denken he
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 april 2006 @ 20:36:09 #241
13151 crew  Rewimo
pi_37323042
Ik vind Sara een beetje saai als ik eerlijk ben
  woensdag 26 april 2006 @ 20:43:32 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37323327
Ik vind Sara leuk Fuente Vroegâh heb ik dat ook een hele tijd als naam in m'n hoofd gehad voor later... En dan ook die schrijfwijze, dus zonder 'h'.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37323416
Ik ken een pasgeboren meisje die Jenna heet, ook leuk
Voor een jongen wordt het bij mij Jesper, dat weet ik nu al
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  woensdag 26 april 2006 @ 20:47:47 #244
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37323507
Jenna, dan denk ik meteen aan "jennen". Dan vind ik Janna of Janne leuker.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37323641
Ik vind Sara leuker dan Sarah, maar wel een beetje 'standaard' naam. Maar zeker niet lelijk of gek.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 26 april 2006 @ 21:20:13 #246
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37324679
Eerlijk: ik vind Sara een leuke naam!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_37324949
Ik vind Sara geen stomme naam maar ook niet echt leuk. Beetje neutraal.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 26 april 2006 @ 21:34:46 #248
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_37325300
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Miesjemies het volgende:
Ik ken een pasgeboren meisje die Jenna heet, ook leuk
Voor een jongen wordt het bij mij Jesper, dat weet ik nu al
Bij Jenna denk ik aan een vrouw van bedenkelijk allooi.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_37325332
Hihi, leuk al die verschillende meningen!

Ik vind Jenna niet zo leuk, Jesper wel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37325410
Ik vind Sara leuk

Hier zijn we trouwens nog helemaaaal niet uit de naman
Dus suggesties zijn nog steeds welkom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')