quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:46 schreef draculettetje het volgende:
dankke wel barra
ik ben weer eens tot de conclussie gekomen dat ik hier weer bar weinig verstand van heb!
weet geen nieuwe te openen en niet te quoten uit vorige delen!
![]()
Inderdaad dat boekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
juvenalis dilemma??
heb hem ook gelezen!![]()
goed boek!
goede morgen lieve mensne
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest nu met jou??
lekker rustig aandoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ga wel hoor! Moet alleen enorm opletten dat ik mezelf niet voorbij ren! (alsof ik dat kan rennen???)
hihihi dus er lopen zo meteen weer allemaal mensjes rond met muziekjes van DV in het hoofd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
jawel, maar ik wil zo graag ook weer in het nieuwe huisje wonen! gewoon weer op eigen plekje!quote:
ben nu aan deze begonnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad dat boek
Super boek !!!! Echt. Ik lees het weg alsof het mijn favourite gerecht is. Ik heb een nieuwe held erbij!! Dan Brown. Ik heb 2 boeken liggen van hem nu maar ik schaf alles aan. Hoewel hij nog niet super veel geschreven heeft. Ik hoop dat hij nog tientallen boeken gaat schrijven in de toekomst.
Ik kan dus echt genieten van zo'n boek, en ook omdat hij soms feiten meeneemt en niet alleen maar ligt te ouwehoeren uit zijn nek. Het komt ook geloofwaardig over. Ik heb boeken gelezen die totaal niet geloofwaardig overkomen. Fantasy kan ook tof zijn en science fiction ook wel, maar dit boek heeft meer spanning en biedt gewoon inspiratie. En dan kan fantasy en science fiction ook geloofwaardig overkomen natuurlijkAls je maar hard genoeg gelooft in aparte dingen.
Zo, tijd om te rusten ff. Ik ben de hele dag al bezig. En de dag is net begonnen.
Koffie genoeg gehad nu, ik ga eens helemaal minderen met koffie. In ieder geval geen 3 potten meer.
En om 20:00 zet ik de computer uit om te gaan lezen. Meer afwisseling aanbrengen ook. Een veelzijdiger leven gaan leven.
Wilde bijna zeggen een veelzijdiger leven gaan leiden, maar mijn leven heeft totaal niets meer met leiden te maken dus gebruik ik dat woord ook niet
Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
goe zo trots op jezelf!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik richting nirvana aan het gaan, dan ben ik een softieEn dan ben ik ook nog trots erop ook. Zodra het zo is dat ik me niet hoef te verdedigen tegen pesters en tegenliggers dan gaat het vanzelf beter.
DV wat een leuke fotoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb foto's gemaakt vanmorgen
Zal een posten nu.
Ik liep dus terug naar huis en zag een vogel boven op de boom rond 06:30. Meteen foto genomen
Tijd voor sigaret en dan ga ik weer loggen.
Prettige dag verder
jij ook fijne dagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef draculettetje het volgende:
en zie daar ga ik weer,
ga toch maar even kijken wat ik in het nieuwe huisje kan doen!
En nog steeds geen pjoeter daar dus vanavond zal ik er waarschijnlijk wel weer even zijn!
Iedereen een fijne dag gewenst!
en zoessie als ik me verveel dan bel ik je vast nog wel!![]()
Hee EWquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
Hey you.... bel me evenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mailquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Schrijf ik net een stukkie, wil ik het invoeren..... krijg ik een netwerk timeout
Zucht....lama
Thanks for the tipquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben nu aan deze begonnen
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=-BgJIvVsq3gJMrFPTNE3FRW0-mjd1upv48Y=?BOL_OWNER_ID=1001004001793010&Section=BOOKMogge Marietje
ik heb gmail. Die slaat tijdens het schrijven automatisch dingen op in drafts. Heel erg handig voor dergelijke gelegenhedenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mail![]()
O O bij mams op het matje komen EWquote:
O nee hoor. Helemaal niet op het matje komen. Alleen wat plannen voor de dag doorspreken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
O O bij mams op het matje komen EW
en nokje altijd ctrl C doen voor je op invoeren klikt
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:14 schreef sararaats het volgende:
hey Barra
Baby roze is geen homokleur........ al is het alleen maar omdat ik babyroze overhemden heb en babyroze stropdassenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Trots is een groot woord misschien
Blij ben ik. Blij dat ik kan genieten van het leven eindelijk. Ik gebruikte vroeger nooit het woord "zalig" of "heerlijk". Dat woord bestond niet in mijn woordenschat. Tegenwoordig gebruik ik dat woord echt vaak. Ook in het echt. Eten is niet lekker, als het lekker is dan is het overheerlijk. Omdat het genieten meer aanwezig is.
En de ergernis is weg. Ik ergerde me vaak omdat ik innerlijke conflicten had lopen. Mijn programma liep niet goed.
Moet dan nog ff bekennen dat ik hier ook vaker mezelf heb liggen ergeren zonder reden. Onterecht ergeren ook. Maar dat komt omdat ik gewoon niet in mijn vel zat zoals het hoorde en online bleef terwijl ik offline moest gaan.
Zelfs in ouwehoer liggen ergeren af en toe, onterecht. Maar dat is nu niet het geval.
Ergernis aan andere mensen komt denk ik vooral voor wanneer je je ergert aan jezelf.
Bij nirvana is er geen ergernis en zeer zeker geen stress.
In nirvana is het allemaal
Overheerlijk of zalig.
Baby-roze is volgens mij geen homo kleur. En baby blauw ook niet. Ik ben 100 procent hetero en ik gebruik die kleur roze dus op mijn site omdat het goed past in het totaal plaatje. Op mijn site heb ik enen en nullen in de vorm van 101010011 lopen helemaal over het hele beeld. En licht blauw als kleur met een sleutel op de achtergrond en dan heel licht allemaal.
Die site is gewoon met lichte kleuren gemaakt, en dan mag baby-roze best gebruikt worden.
Omdat het past erin. Omdat het staat voor rust ook.
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Baby roze is geen homokleur........ al is het alleen maar omdat ik babyroze overhemden heb en babyroze stropdassen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Ow.... piepeltjes.... ik werd gister gebeld door de mensen van die baan voor een tweede gesprek. Werd op een heel gezellige manier uitgenodigd. Voelt heel erg goed. Woensdag tweede ronde dus. Hoop dan meer te weten.
dat is kelly van googleidols.com ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee Barra is dat je vriendin in je icoon of een andere meid?
Topquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Ow.... piepeltjes.... ik werd gister gebeld door de mensen van die baan voor een tweede gesprek. Werd op een heel gezellige manier uitgenodigd. Voelt heel erg goed. Woensdag tweede ronde dus. Hoop dan meer te weten.
Het leuke aan fotograferen is het spontane moment. Ik wil eigenlijk altijd de camera op zak hebben want je weet maar nooit wat je tegen komt op straatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV wat een leuke fotoHoe hij daar helemaal in het topje zit, en dat silhouetje, maar je ziet nog wel zijn oogje. Aan zijn 'ronde vormen' te zien zou het een mereltje geweest kunnen zijn. Zijn ook goeie zangers, merels
![]()
as woensdag dus, spannend!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Is ook mooi, die zonsopgang. Heb net een stukje, nouja, stukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het leuke aan fotograferen is het spontane moment. Ik wil eigenlijk altijd de camera op zak hebben want je weet maar nooit wat je tegen komt op straat
Een mooie foto maken is puur geluk hebben volgens mij. Ook goed aanvoelen wat je moet doen. Maar het gaat vanzelf volgens mij. Ik heb die foto genomen zonder te denken. Had zelfs de riem van de hond in de handen zodat ik me door bochten moest manouvreren om die vogel in te zoomen en vast te leggen op de gevoelige plaat.
Nog een foto van vanmorgen dan maar. De toren van de Amerikaanse afcent met een zons-opgang erbij en bomen op de voorgrond. Vraag me niet waar die toren voor dient want dat weet ik niet. Ik zie wel altijd die toren als ik loop met de hond en als ik in de tuin zit. En 's nachts zie ik die 3 rode felle lichten schijnen in de lucht. En er staan schotels op die toren. Afcent ligt dus hier, het hoofdkwartier van de Afcent.
Komt de foto. Foto is apart voor mij omdat die toren zo vreemd is naar mijn gevoel. Heb ook een keer gedroomd dat mijn opa en nog een paar mensen die toren aan het afbreken waren en dat ze groene lampen hadden geinstalleerd en nog meer andere lampen
Als je heeeel goed kijkt zie je 2 lampen branden van de 3, omdat het licht aan het worden was zie je het niet helemaal goed. Maar het rode licht is er een klein beetje wel. Zal vanavond de toren fotograferen als het donker is en als het licht goed zichtbaar is. Kijken of ik de toren erop krijg in zijn meest irritante vormIk vind die toren dus echt lelijk. Verpest de hele horizon ook.
Laatste toevoeging. Valt me nu pas op, hoe groot zo'n zon wel niet is als hij net opkomtDacht dat zo'n zon veel kleiner was.
[afbeelding]
Web-log gebruik ik om hier niet teveel te schrijven. Ik ga dus niet iedere keer hier 3 A4'tjes intikken steeds. En het is een private stuk internet. Hoewel het toch onder blogse valt maar goed. Het is een stuk van mij waar ik zelf kan indelen welke kleuren ik gebruik en nog meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ook mooi, die zonsopgang. Heb net een stukje, nouja, stukgelezen op je weblog.
Mijn pa heeft die auto ook gehadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
bijna weekend, vanavond blijft mijn dinnetje slapen en ik heb besloten dat ik mijn ouwe trouwe Citroen BX ga houden. Volgdende week gaat ie voor de APK en krijgt ie groot onderhoud. Grove schatting van de kosten: 1000 euro
maarja, dan kan ie er wel weer even tegenaan
Je moet wat om in een wat zeldzamere auto te rijden. Bxen zijn sowieso razendsnel aan het uitsterven is op het moment dus ben ik maar extra zuinig op
Klopt, de BX heeft hydraulische vering en 'pompt' zichzelf omhoog 's ochtends.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn pa heeft die auto ook gehadDie auto gaat toch omhoog als je de motor start? Zoals de bussen van het openbaar vervoer dat ook deden of nog steeds doen.
Auto heeft zeker een apart uiterlijk en karakterEen futuristische auto ook wel een beetje als je het mij vraagt. Uniek in zijn soort ook.
quote:
Een klassieker dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klopt, de BX heeft hydraulische vering en 'pompt' zichzelf omhoog 's ochtends.
Foto van mijn bixxie:
[afbeelding]
Overigens is het wel gelijk 1 vd uitgebreidste versies met centrale vergreling, electrische ramen, airco, stuurbekrachtiging en een hoop nutteloze zooi als een leeslampje enzoen natuurlijk de lekkere 1.9 liter GTI motor erin met 122PK
![]()
Ben momenteel ook aan het azen op een leren interieur ervoor![]()
![]()
Bxen zijn auto's die je of mooi vindt of lelijk. Echt een middenweg is er niet volgens mij hehe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een klassieker dus122 PK is ook netjes volgens mij. Hoewel ik niet super veel verstand heb van motoren nog niet. Maar auto's er zijn zoveel mooie auto's. Dacht dat jij ooit zei dat je schijt had wat anderen van je auto vinden. That's the spirit
Je kiest een auto die bij je past en die je mooi vind. Zoals je alles kiest dat bij je past. Ieder heeft zijn eigen stijl ook. Ik heb ook een stijl aangemeten en ook al is die stijl soms te idioot voor woorden, het hoort bij mij. En dan mogen ze ook denken wat ze willen, ik ga door zoals ik doe. En dan niet bedoeld om die auto van jou als te gek voor woorden aan te kaarten, ik vind die auto okey dus
Weet niet meer hoe het voelde om erin te rijden toen met mijn pa toen ik jong was, kan alleen herinneren dat die auto gelanceerd werd altijd
Dat die met lucht de lucht inging.
Over dat hydrolisch systeem ff. Gaat dat niet vaker kapot? Dat de auto niet meer omhoog gaat ofzo?
Leren bekleding is prettig ookHier komt over 2 weken een leren bankstel. Is ook makkelijker schoon te maken.
2 H's in het kenteken
Ik let dus altijd op het kenteken
Ik heb me wel voorgenomen om voortaan advies mee te nemen in mijn leven. Ik heb tijden gehad dat ik te eigenwijs was in het leven. Advies is kostbaar en ik zal advies dus ook beter beoordelen voortaan. Beter luisteren naar mensen die advies geven. En zelfs kritiek ook meenemen.
Ik wil verstandig worden. Ben al verstandiger geworden maar verstand kan nooit groot genoeg zijn
Advies dus wel beoordelen. Maar niet zomaar zeggen dat ieder advies niet juist is. Alsof ik de wijsheid in pacht heb dus, want dat heb ik niet. Ik ben nog steeds vaker niet wijs bezig. Hoewel ik mijn best doe om zo wijs mogelijk te zijn.
Dus dan zie ik het hier als team vaker
Over auto's, ik weet niet wat voor auto bij mij past. Op dit moment is het nog openbaar vervoer. En ook dat maakt me nog niets uit. Die auto komt wanneer ik het nodig heb. En op dit moment is het nog niet nodig. Verre afstanden reizen hoeft niet. En vaak is het met het openbaar vervoer sneller als met de auto. Vaak genoeg is de bus op mijn route die ik vaker moet afleggen sneller dan de auto's. Omdat bussen een eigen rijstrook hebben ook.
En in de bus kan ik lekker naar buiten staren![]()
You've been deprived !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb nog nooit een weekendje bij me oom en tante gelogeerd
Jaahaaaa..... OOITquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t zou je nieuwe dinnetje kunnen worden EW
3 jaar ouder dan jou maar op een oude fiets moet je het leren
volgens mij wil je mamma wel oma worden
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef gaai het volgende:
[..]
You've been deprived !![]()
Ik ben net gebeld over wat voor lekkers hij het liefste heeft en ze gaan zwemmen en....en....en....*joy*
of heb je gewoon geen leuke oom en tante....
In de diepvries ermee. Dan heb jij een weekendje vrijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:35 schreef gaai het volgende:
Ik ga maar eens even de tas van die lange inpakken....die gaat een weekendje logeren bij z'n oom en nog-niet-echte-tante...... gezellie![]()
Heeft shorty een heel weekend alle aandacht.......![]()
wat zeg je ga jij oppassen???quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de diepvries ermee. Dan heb jij een weekendje vrij![]()
Nou dan vind ik hem niet lelijk. Ik bedoel dus ook. Wat is lelijk? Ik ben dus niet de grootste auto-liefhebber omdat ik liever beweeg zonder te reizen. Geef mij een systeem waarbij ik nooit in de file sta en nooit de deur uit hoef te gaan en dan heb ik het ultieme transportmiddel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bxen zijn auto's die je of mooi vindt of lelijk. Echt een middenweg is er niet volgens mij hehe.
Het hydraulisch systeem gaat eigenlijk nooit stuk, natuurlijk is het wel iets wat wat extra onderhoud vergt en daar beknibbelen een hoop mensen op zodat het uiteindelijk wel stuk kan gaan.
Ben ik een diepvries? Zie ik eruit als een diepvrieskist/kast?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat zeg je ga jij oppassen???
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat het vrijdag was. Ik dacht dat het maandag of dinsdag was vandaag
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik een diepvries? Zie ik eruit als een diepvrieskist/kast?
Ja zeg, liever nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat het vrijdag was. Ik dacht dat het maandag of dinsdag was vandaag
Zou raar zijn hoor....ze zijn 29 & 27......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je niet bellen dat ik ook meega??
ik eet het liefst lasagna
ja nou ik 22quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Zou raar zijn hoor....ze zijn 29 & 27......![]()
Ik heb dus nog 1 1/2 jaar vakantie. Ben geen luie piemel maar ik heb gewoon verplicht verlof om gezond te worden en verder te werken aan mezelf. Vanzelf let ik niet op de tijd. Ik heb totaal geen tijdsbesefquote:
Voor mij dus alleen. De werkenden verdienen een gouden weekend natuurlijk. Na hard werken is het 7 dagen rusten op een lauerkransquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zeg, liever nietdan begint de week alweer zonder dat ik weekend hebt gehad.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja maar ja maar![]()
diepvriesdoos"???![]()
Spontaan hoofd heb jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef nokwanda het volgende:
Jeeeezzzzz....... kijk ik hier, kom ik in een keer mijn eigen kop tegen.... schrik.
Mijn haartjes zijn inmiddels al weer heel wat langer nu, hoor. En die pic is nog geen jaar geleden.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ga wel hoor! Moet alleen enorm opletten dat ik mezelf niet voorbij ren! (alsof ik dat kan rennen???)
Daar kan ik natuurlijk iets op zeggen maarja. Doodsverwensingen mogen niet op fokquote:
Yupquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Hello, how are you doing?
Everything okey?
Waterpokjes ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup
En mijn minimannetje is zoooooooow lief met zn waterpokjes
zijn idd van die jeukerige plekjes...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waterpokjes ?
Doet dat niet pijn of jeuken? Of is dat een soort verkleding zoals met carnaval?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk iets op zeggen maarja. Doodsverwensingen mogen niet op fok![]()
Anders had ik je even koud gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Spontaan hoofd heb jeVolgens mij schuilt er meer achter jou ook
Misschien wel een evil woman
![]()
Nee geintje. Ik zie een veelzijdige dame op de foto. En nog veeeel meer.
Mijn foto's zijn altijd chagerijnig. Alsof ik op de foto altijd slechte zin heb. Toch eens proberen om te lachen de volgende keer. Ik zie er ook altijd brak uit op de foto. Ik kan ook geen foto van mezelf maken, als iemand anders de foto maakt zie ik er meteen anders uit. Als ik zelf de foto maak dan is het geforceerd hier.
Ik ga ff rustig doen weer. Ik zeg het een laatste keer en dan nooit meer, ik ga rustig doen nu.
Kalmeren weer. Zonder pillen dit keerNeem sowieso geen kalmeringstabletten. Ooit wel gedaan. Rivotril tegen onrust. Maar die heb ik niet nodig. Hoewel ik misschien best vaker zo'n legaal drugs-pilletje kan nemen om helemaal tot ontspanning te komen. Die dingen zijn er niet voor niets. En kosten klauwen vol geld.
Als ze nog klein zijn hebben ze er meestal niet zo erg veel last van nee. EW kreeg ze ook rond die leeftijd en was 2 dagen ziekjes of zo. Maar ik had ze nog niet gehad en kreeg ze toen. Als volwassene ben je er des te zieker van zeg..... 41 koorts. Zag de hemel voor een doedelzak aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
zijn idd van die jeukerige plekjes...
Maarhij heefternietzo heelveellast van...tweeof 3keerperdagkomt ie om ingesmeerd teworden metiets watdejeuk verlicht..... En dat zieterookzoliefuit.....
Verder is t net een omgekeerde vliegenzwam.....witmetrodestipjes
benblij datikzeookgehadheb....Schijntooknietfijn tezijnvoorongeboren monstersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze nog klein zijn hebben ze er meestal niet zo erg veel last van nee. EW kreeg ze ook rond die leeftijd en was 2 dagen ziekjes of zo. Maar ik had ze nog niet gehad en kreeg ze toen. Als volwassene ben je er des te zieker van zeg..... 41 koorts. Zag de hemel voor een doedelzak aan.
Da's rode hond tochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
benblij datikzeookgehadheb....Schijntooknietfijn tezijnvoorongeboren monsters
ook ja....quote:
ow...... jammie!!!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Mensen.... ik zit me helemaal klem te vreten.
Bosche bol, tortillachips met guacamole, gewone chips zonder dip en gedroogde worstjes. Achter elkaar door en door elkaar heen. Was ineens zo flauw.
WAT DOE JE HIER GEK!!! ga schoonmaken!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:45 schreef coz het volgende:
vrouwelijkgeslachtsdeel .. morgen ouders terug van 2 weken vakantie![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:45 schreef coz het volgende:
vrouwelijkgeslachtsdeel .. morgen ouders terug van 2 weken vakantie![]()
What nok said.....onze zieltjes zijn niet zo teer hoor.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon kut schrijven want dit is zo lang
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER GEK!!! ga schoonmaken!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Winterhuid die gewoon zon en vitamine D nodig heeft?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb het geduld niet om alles na te lezen nu, komt nog wel.
Heb alleen 1 vraag ff tussendoor.
Als je erge jeuk hebt, kan dat ergens aan liggen? Ik weet zelf ook het antwoord.
Allergie voor wasmiddel, teveel drinken, diabetis, vlooien van de hond, te vroeg opstaan, teveel koffie? Een combinatie misschien? Ik weet het niet. Ik heb wel jeuk en moet me krabben
Volgens mij ben ik ergens allergisch voor dat wil je niet weten
Ik heb dus jeuk. Overal jeuk. Ik denk allergisch voor koffie. Maar ik zuip me dan ook koffie af op een dagEn ik leer het maar niet af.
Jeuk pfffff....jeuk en pijn. Beiden niet fijn. Dan is pijn soms nog verdraagzamer.
Gisteren had ik geen jeuk, maar toen had ik wel geslapen 's nachts. Vannacht niet geslapen en nu dus jeuk. Misschien ligt het wel aan het niet slapen? Kan dat jeuk opwekken?
Of ben ik te snel bezig dat ik daarom jeuk heb? Ik zit hier in een waterval nu, ik ga recht naar beneden nu. Ik val uit elkaarNee, het stroomt alle kanten op nu, en dat is geen geintje nee. Ik ben aan het stromen. Het water in mijn lichaam stroomt en klotst en draait maar als een idioot en ik stroom mee.
Ik zit ook in een hoger bewustzijn wederom, ik zit weer in die kristal droom. En dat gaat helemaal vanzelf lijkt het wel. Alsof ik wederom een dimensie hoger zit dan 3 of 4. Ik denk de 4e dimensie nu. Jeukt de 4e dimensie? Ben ik niet gewend eraan? Of overdrijf ik nu?
Ik heb vandaag trouwens 2 boterhammen op pasEn ben al vanaf 04:20 onder het het rondspoken.
En Nokwanda. Evil wist ik al langerMaar wel evil op een leuke manier
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Winterhuid die gewoon zon en vitamine D nodig heeft?
sheabutterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:38 schreef gaai het volgende:
Ik moét eigenlijk wel smeren....anders sla ik grijs uit....( ik heb hele droge huid ).....meestal douche ik met zeepvrije 'zeep'.....dat helpt wel ietsjes.......
ben ongeveer halverwegequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER GEK!!! ga schoonmaken!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dan moet het een flinke baggerzooi zijn geweestquote:
quote:
Nee joh... die jongen heeft keihard gewerkt en gewoon geen tijd gehadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan heb je goed gefeest of ben je verrekte lui geweest die 2 weken
En kennen ze je nick op fok?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef coz het volgende:
alledrie .. plus lui vandaag
was zit in zowel in wasmachine als in droger .. boodschappen net gehaald .. bloemetje op tafel
mijn kamer ziet er weer ongeveer uit als twee weken geleden![]()
(dwz ... het was een troep , laatste twee weken een oorlogszone .. en nu dus weer gewoon rommelig) er ligt voor twee weken post op tafel
.. hoop eten laten verdwijnen .. moet toch een beetje lijken alsof ik uberhaubt gegeten heb , anders dan chips ... , ennuh .. ook weer eea aangevuld
en ondertussen ook nog een paar uur zitten gamen
wasmachine en droger welaangezet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef coz het volgende:
alledrie .. plus lui vandaag
was zit in zowel in wasmachine als in droger .. boodschappen net gehaald .. bloemetje op tafel
mijn kamer ziet er weer ongeveer uit als twee weken geleden![]()
(dwz ... het was een troep , laatste twee weken een oorlogszone .. en nu dus weer gewoon rommelig) er ligt voor twee weken post op tafel
.. hoop eten laten verdwijnen .. moet toch een beetje lijken alsof ik uberhaubt gegeten heb , anders dan chips ... , ennuh .. ook weer eea aangevuld
en ondertussen ook nog een paar uur zitten gamen
vast nietquote:
which reminds me .. uitpakkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
wasmachine en droger welaangezet?
Je begint op Dromenvanger te lijken. Die zegt dat ook weleens... nou ja.... best vaak eigenlijk. Maar dat duurt gelukkig nooit zo langquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:44 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik neem voorlopig een stapje terug.
Ben al aan de tweede kop bezig. Waarom denk je anders dat ik zo door kon denkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:45 schreef displission het volgende:
nokwanda..heel doordacht WAKKER WORDEN MENSEN! KOFFIE???
ik ben bloedserieus hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je begint op Dromenvanger te lijken. Die zegt dat ook weleens... nou ja.... best vaak eigenlijk. Maar dat duurt gelukkig nooit zo lang
ik heb een suicidepoging achter de rugquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:48 schreef displission het volgende:
wat is er dan saraats?
ik krijg nu professionele hulpquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef displission het volgende:
gaat het een beetje?
Hoe istie nu dan? Krijg je er hulp voor...?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een suicidepoging achter de rug
ik wens dus een beetje respect
Sorry beste meid..... dat is voor mij geen reden tot het geven van respect.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een suicidepoging achter de rug
ik wens dus een beetje respect
Heb helemaal een gekke week achter de rug met allerlei ongeplande dingen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:56 schreef displission het volgende:
nokwanda..gisteren nog wat gedaan..
en saraats blij dat je hulp hebt hierbij..professionele!
Daar heb je gelijk in. Maar ik moest dat wel even kwijt. Het is voor mij een principe kwestie en mijn mening er over is ergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:18 schreef displission het volgende:
dit is echt een discussie die ergens anders gevoerd moet worden vind ik, ze bedoelde trouwens die opmerking van mij Nowkanda lees dus ff goed..en drink nog een bakkie he!![]()
en saraats ik heb mijn excuses al aangeboden he..ik wist dat ook niet, heel vervelend allemaal, maar misschien moet je eens een topic openen in R&P saraats daar zitten deskundigen.
Ik wil wel een keer iets in de stad gaan drinken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef displission het volgende:
Nou ja laten we het gewoon ergens anders over hebben ok, hoop dat saraats goed op de schapenpootjes terechtkomt iig.
Nokwanda..wilde je nog wat afspreken met zijn allen? In de toekomst? Of dat ik een keer bij jullie langskom?
Hier alles goed hoor. ik zit te wachten op de thuiskomst van zoonlief die met een groep knulllen iewts voor school gingen doen en er een logeerpartij van zouden makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Alles goed? Thuis ook alles goed?
Mooi zo!!!
Hier wel
Dus ik neem me nog een bakkie leut![]()
En ga ff rusten nu. Weet niets te schrijven.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier alles goed hoor. ik zit te wachten op de thuiskomst van zoonlief die met een groep knulllen iewts voor school gingen doen en er een logeerpartij van zouden maken
Ik heb medelijden met die arme ouders
Met een rooie neus de lente inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef gaai het volgende:
Môgguh.......g'Middag......
![]()
En ja hoor....snipverkouden.....be deus zit hedebaal dicht.....
![]()
Vanmiddag gaan we dus ff lekker naar de macquote:
Tja....ik wil ook weleens wat.....helaas werkt het zo niet in de wereld..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef sararaats het volgende:
ik wil eigenlijk maar 1 ding: dat iedereen respect voor me heeft, dus ook in de andere subfora
snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:57 schreef gaai het volgende:
[..]
Tja....ik wil ook weleens wat.....helaas werkt het zo niet in de wereld..![]()
Sara.... mensen kun je niet dwingen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef sararaats het volgende:
ik hoop echt 1 ding: dat de medicatie werkt
ik wil eigenlijk maar 1 ding: dat iedereen respect voor me heeft, dus ook in de andere subfora
o ja.... ik denk ook dat mensen een individu kunnen dwingen. Maar het is als individu veel moeilijker om een andere grotere groep mensen te dwingen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef displission het volgende:
ja nokwanda, maar een ding heb je ongelijk in..! Mensen kun je wel degelijk dwingen in dit wereldje..kijk ook naar mijn topic..in nieuws..helaas voor mij..maar in dit geval is er een spreekwoord: wie de bal kaatst kan hem terugverwachten..en die bal is groter of kleiner naarmate je er meer betrokken bij bent geweest. Zo denk ik dus dat iemand die mij pijn doet of gaat doen..een probleempje met zichzelf gaat krijgen..ik blokkeer mezelf ook tegen dat soort dingen dmv van een simpel schild wat ik opzet. Visualiseren..hmm..van een schildperfect werkt het
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:58 schreef Marietje_34 het volgende:
sooow... bijgelezen.
Goeiemiddag allemaal
goedmiddag marietjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:58 schreef Marietje_34 het volgende:
sooow... bijgelezen.
Goeiemiddag allemaal
Het maakt ook niet uit tegen wie ze het heeft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:59 schreef displission het volgende:
Dit wordt ook op een hele verkeerde manier door jullie bekeken, in eerste instantie doelde saraats op een opmerking die ik plaatste dat ze het gewoon even fijner vond als ik daar niet te diep op inging. En dat doe ik ook niet meer. Dus in dit geval heb IK respect voor de opmerking die ze plaatste en zal er ook in het vervolg rekening mee houden. Ik zeg nog maar een keer laat die discussie over respect nu maar achterwege..want daar doelde ze helemaal niet op.
Hey ik heb vanochtend een toetje op die was best wel luchtigzullen we het nu dan ook maar even hebben over wat luchtigers...?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit tegen wie ze het heeft.
Het maakte een discussie los. of het deed ons denken aan wat dat voor ons betekend.
Vrije associatie. Daarom is er ook een topic als ouwehoer. daar moegen we vrij ouwehoeren maar we mogen ook vrij associeren. Niet eens perse meer gespitst op Sara.
Wat Sara zei deed alleen een apel op mij als mens om te verwoorden hoe ik het zie.
Sara,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef sararaats het volgende:
ik hoop echt 1 ding: dat de medicatie werkt
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:01 schreef displission het volgende:
[..]
goedmiddag marietjeschijnt bij jouw de zon wel? zo ja..
dan ben ik jaloers
zo in een keer goed getypt dromenvangerquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Halo Marietje
Maria is ook een mooie benaming
Maria Magdalena![]()
Ben jij de reincarnatie van Maria Magdalena![]()
Grapje uiteraard
totally agreequote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit tegen wie ze het heeft.
Het maakte een discussie los. of het deed ons denken aan wat dat voor ons betekend.
Vrije associatie. Daarom is er ook een topic als ouwehoer. daar moegen we vrij ouwehoeren maar we mogen ook vrij associeren. Niet eens perse meer gespitst op Sara.
Wat Sara zei deed alleen een apel op mij als mens om te verwoorden hoe ik het zie.
ja ik ook hoor..!quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef displission het volgende:
ja ok:) dat snap ik, maar in eerste instantie begreep je het verkeerd en daar reageerde ik ook op
Ik ga wel als het goed is. Het zit iig in de planning.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef displission het volgende:
gaan hier nog mensen naar de solse gat meeting?
nou.......als ik mee ga.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef displission het volgende:
wat moet je daar eigenlijk van verwachten?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Wanneer is het nou, de 14e april toch? Dan kan ik niet![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef displission het volgende:
[..]
zo in een keer goed getypt dromenvangerik heb je trouwens maar weer es opgehangen boven mijn bed
hehe
een dromenvanger dan he
Dagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
ik ben heel even weg.
Maria Maria ....is een nummer van gemaaktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ja, Maria vind ik ook een mooie naam, deed me gelijk denken aan de jaren dat ik op Kreta werkte. Daar noemden alle Kretenzers mij Maria.![]()
Geen idee wiens reincarnatie ik ben![]()
preciesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maria Maria ....is een nummer van gemaaktIk vind Maria ook een mooie naam
Reincarnatie, acht wat maakt het uit. Als je maar gelukkig bent in het nu. Als je vorige leven voor belemmeringen zorgt, dan is het wel nodig dat je inzicht hebt in wat in je vorige leven niet goed ging.
Ervaar je geen belemmeringen dan boeit het geen ene ruk dat je niet weet wie je wel of niet bent geweest.
Ik ben ook gelukkig omdat jij gelukkig bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies![]()
En weet je, ook periodes van 'ongelukkig zijn' kunnen van grote waarde zijn, voor mij wel tenminste.
Maar gelukkig ben ik nu wel gelukkig![]()
Dagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef displission het volgende:
ik ben weg mensen..laterz..fijne middag nog
ik ben het weer helemaal met je eensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig omdat jij gelukkig bentHet geluk van anderen doet mij dus ook goed
Geluk vermenigvuldigd zich alleen als je het deelt zegt men wel eens. Ben ik het mee eens
Mensen die zich ongelukkig voelen, daar word ik dus ook ongelukkig van. Alsof ze me aansteken. Als iemand met een chagerijnig of droevig gezicht tegenover me staat, dan zakt mij de stemming ook omlaag op de een of andere manier.
En wie weet beinvloedt op die manier alles elkaar, dat je niet eens een droevig gezicht hoeft te zien om je ongelukkiger te voelen. Dat zelfs het ongelukkige gevoel van een Japanner in Japan kan zorgen dat de hele stemming van de mensheid niet in orde is. Het massale goed voelen. Dus mocht dat zo zijn, dan wordt het hoog tijd dat iedereen in opperste stemming isIk voel me al goed, maar het kan altijd beter. En aan goed voelen zit dan weer geen grens denk ik maar. Als het maar niet manisch is waar gevaren naar voren komen.
Over ongelukkig zijn en gelukkig zijn. Ik denk dat je wanneer je heel erg ongelukkig bent geweest, daarna heftiger kunt genieten van geluk. Als je weet dat het verschil zo groot is, niet weten, als je het verschil ervaart.
Stel je hebt - 100 ongeluk gehad en daarna krijg je + 100 geluk.
Dan heb je eigenlijk 200 geluk
Heb je altijd 100 geluk gehad dan heb je minder geluk dan wanneer je erge tijden van ongeluk hebt gekend.
En dan is 100 het maximum in dit. Ergens een maximum aanbrengen kan nuttig zijn om aan te geven dat je zelfs door slechte tijden, gezonder kunt worden dan ooit.
Dus je hebt zeker gelijk, de grootste ellende kan van levensbelang zijn
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ben het weer helemaal met je eensIk weet zeker dat ik van een aantal dingen in mijn leven niet zo had kunnen genieten als nu, omdat ik ook slechte tijden heb gekend.
Hij ziet er gevaarlijk uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Vervolgens pal voor mijn toetsenbord:
[afbeelding]
'neehoor schat, je ligt niet in de weg'![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij ziet er gevaarlijk uit
Maar alle katen hebben wat gevaarlijks over ze, niet dat het geen leuke dieren zijn. Maar ze hebben een behoorlijk pittig karakter en een gevaarlijke uitstraling.
Zo van..." Don't fuck with me, or else"
ik heb heel wat anders opstaan, George Michael met Careless Whisper, uit de ouwe doosquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Hakkuh!!!!
Zaguh!!!!!
Klinkt erg jong maar ik vind deze muziek toch wel wat hebben. Ik word er wakker van in ieder geval. Ze zeiden niet hakuh of zaguh maar net een nummer over ontsnappen. Nu gaat het over de master.
" You know the words, follow me, motherfucker!!!!!"
Hoorde ik net.....
jaaaaa, die van mij bedreigen me dagelijks. Knuffel me NU of ik knuffel jou..... tot je erbij neervalt. Gevaaaaaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij ziet er gevaarlijk uit
Maar alle katen hebben wat gevaarlijks over ze, niet dat het geen leuke dieren zijn. Maar ze hebben een behoorlijk pittig karakter en een gevaarlijke uitstraling.
Zo van..." Don't fuck with me, or else"
Gevaarlijke bedoel ik volgens mij vooral de ogen meequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
't is een zij, ze heet Bepje, en is echt de grootste doedel die je je maar kan voorstellen. Ze heeft echt nog nooit naar mij of iemand anders uitgehaald. Echt een vreselijk lief knuffelkatje![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaa, die van mij bedreigen me dagelijks. Knuffel me NU of ik knuffel jou..... tot je erbij neervalt. Gevaaaaaar.![]()
George Michael was ik als kind best fan vanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb heel wat anders opstaan, George Michael met Careless Whisper, uit de ouwe doos![]()
Ik vatte het ook niet negatief op hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gevaarlijke bedoel ik volgens mij vooral de ogen mee
Katten hebben bijzondere ogen. En als ik dan zeg dat het gevaarlijk overkomt, is dat positief. Gevaarlijk is niet alleen maar negatief
Gevaarlijk kan mooi zijn.
Ik legde het eerder al uit netquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaa, die van mij bedreigen me dagelijks. Knuffel me NU of ik knuffel jou..... tot je erbij neervalt. Gevaaaaaar.![]()
Dat geeft toch karakter aan het beestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vatte het ook niet negatief op hoorEn katten zijn idd erg goed in hooghartig, arrogant en sjaggerijnig kijken, Bepje kan dat ook erg goed
![]()
Hey hey hey.... do NOT, I repeat, do NOT (donderstem natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Evil!!!!!
Pure evil![]()
Devilish
This is just the beginning![]()
Wicked kan ook. Or manic. Maniac. Manical. Maniac. Beast.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey hey hey.... do NOT, I repeat, do NOT (donderstem natuurlijk) use my name idle.
![]()
Goede morgen!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge : )
Ik had sokken uitquote:
quote:
hehe sochtens wezen sporten (9:15-11:30) daarna ff jusje gedronken vervolgens naar zwolle gegaan en nieuwe schoenen gekocht (lacoste retro's) en geluched (subway) daarna thuis geholpen met het snoeien van bomenquote:
quote:
Druk dagje dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe sochtens wezen sporten (9:15-11:30) daarna ff jusje gedronken vervolgens naar zwolle gegaan en nieuwe schoenen gekocht (lacoste retro's) en geluched (subway) daarna thuis geholpen met het snoeien van bomenben dus kapot
ja ff gamenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Druk dagje dus
Dan is het nu lekker rusten dus of niet??? Heb je foto's van de schoenen??? Wil ze wel zien ook
Ik ben liever lui dan moe nog, ik heb helemaal nergens zin in. Alleen maar typen zonder de vingers te gebruiken
Koffie drinken, roken en alcoholvrij bier drinken en muziek luisteren plus praten hier dat lukt me nog wel. Eten lukt me ook nog wel. Maar meer niet.
Beetje slap ouwehoeren over andere werelden kan er ook nog net doorheen.
Net waren de batterijen van de muis leeg, moest ze vervangen en was al aan het balen, zag dat vervangen als ongewenste arbeid
Gamen lukt me ook nog welquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb ik me versproken
Weten jullie meteen mijn bezigheden door de dag heen
Straks ff met kort rokje naar buiten gaan op deze mooie dag
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zie het gewoon voor me. Staat je lleuk hoor.
Hoe?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef sararaats het volgende:
ik heb me eens goed laten verwennen
Verkouden zijn is echt niet fijn. Maar dat is zo logisch als e=b.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef gaai het volgende:
Ik heb thee met aardbeien-met-slagroom smaak![]()
En vreemd genoeg....het smaakt er wél naar.........
![]()
Ja ik proef weer wat....dus ik heb bij de mac een mcChicken genomen![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef gaai het volgende:
Ik heb thee met aardbeien-met-slagroom smaak![]()
En vreemd genoeg....het smaakt er wél naar.........
![]()
Ja ik proef weer wat....dus ik heb bij de mac een mcChicken genomen![]()
winkelen.... immer werkend medicijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben gaan winkelen nou ja, ik heb fruit enzo gekocht
ik sla me er wel doorheen![]()
't Is een beetje zoals die snoepjes/lollies die je ook hebt met die smaak.....het is aardbeiensmaak, maar dan net ff 'romiger'.........quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens lekker. Aardbeien met slagroom hebben een bepaalde textuur en een baland tussen de aardbei en de slagroon die je wel samen proeft als je kauwt maar niet tijdens de eerste hap. Dan zijn het twee verschillende smaken.
Lijkt me een beetje alsof je reeds uitgekauwde aarbeien met slagroom zit te slikken. bleeeeehhhh
Zoals ik al zei dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:41 schreef gaai het volgende:
[..]
't Is een beetje zoals die snoepjes/lollies die je ook hebt met die smaak.....het is aardbeiensmaak, maar dan net ff 'romiger'.........
als het ware![]()
Nee, zie je wel......dan zou je weten dat dat best lekker smaakt....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dus![]()
Maar hey.... wacht es ff..... ik heb eigenlijk nog nooit voorgekauwde aarbeien met slagroom gekregen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Nee, zie je wel......dan zou je weten dat dat best lekker smaakt....![]()
(over hoe dat eruit ziet wil ik het nu even niet hebbendat lijkt me nix)
Als je heel fijn doet voorkauwen, lijkt het net baby-voedingquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Nee, zie je wel......dan zou je weten dat dat best lekker smaakt....![]()
(over hoe dat eruit ziet wil ik het nu even niet hebbendat lijkt me nix)
Wat zit jij verlekkerd te wezen.....heb je soms ook aardbeien-met-slagroom-smaak-thee?quote:
Nee... hij is aan het bedenken hoe opwindend het wel niet is om die aarbeitjes met slagroom voor ons uit te kauwenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef gaai het volgende:
[..]
Wat zit jij verlekkerd te wezen.....heb je soms ook aardbeien-met-slagroom-smaak-thee?![]()
Lekker joh!![]()
![]()
Ik vond die zooi zo smerig dat ik het niet eens kon opbrengen om m'n lippen af te likken en het door te slikken als ik testte of het niet te heet was.......veegde ik m'n mond ff af aan een doekje...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef nokwanda het volgende:
Getver..... die babyvoeding uit een potje.
Ik vond het gewoon zielig om hem die troep veel te geven toen EW klein was.
Niks zo snel mogelijk..... gelijk zodra ie vast voedsel ging eten. met 4 maanden dus. Staafmixer erdoorheen. Werkte prima.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:14 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik vond die zooi zo smerig dat ik het niet eens kon opbrengen om m'n lippen af te likken en het door te slikken als ik testte of het niet te heet was.......veegde ik m'n mond ff af aan een doekje...
![]()
Dus idd, zo snel mogelijk met de pot mee en dan even in de blender......stuk goedkoper ook.....
Ik kookte apart voor Joel. Zoutloos. Maar wel met de smaak van de verse groenten. Hoefde niet iedere dag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef gaai het volgende:
Tja, mij werd verteld dat dat 'volwassen-voedsel-is-veel-te-zout-voor-babies' geneuzel écht waar was........dus ik ging een tijdje voor de potjes........maar smérig![]()
En met luiers.....die lange heb ik ook zo behandeld ja.....goedkope luiers aan het kontje en lekker snel zindelijk.......shorty daarentegen...die kon ik met geen mogelijkheid wijsmaken dat ie naar de wc moest gaan, die wilde er pas aan toen ie op school zag dat andere kinderen een ketting ommochten als ze naar de wc gingen.....ja tóen wilde meneertje wel......binnen een week zindelijk
![]()
jaaaaaaa, die stinken even erg als een grotemensendrol. Niet als ze nog borstvoeding krijgen. Maar zodra ze vast voedsel gaan eten.......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Stinken poep-luiers erg? Ik heb nog nooit een poep-luier hoeven aanraken gelukkig.
Word je echt ziek van die stank? Ik zie in films vaker dat mensen ziek worden van die stank. Of valt dat reuze mee?
Wat een vragenWil het weten van de moeders hier
Zelf-standig willen zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Zo was ik ook DV. Alles zelf willen doen en leren. Zat op mijn tweede al te "lezen" in de boeken van mijn vader. Vond kinderboekjes, van die peuterdingen, nooit leuk. Ik wilde kleine lettertjes zien.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaaa, die stinken even erg als een grotemensendrol. Niet als ze nog borstvoeding krijgen. Maar zodra ze vast voedsel gaan eten.......![]()
Pas weer aan herinnerd.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je toen geen wasknijper op je neus gezet?
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef gaai het volgende:
Had ik al eens vermeld hoe zo een lui varken ik ben?![]()
( maar je hebt gelijk natuurlijk )
Btw, m'n oudste had net zo als jouw zoon geheten als degene naar wie ik hem zou vernoemen geen collega van me was geworden in de tijd dat ik zwanger van die lange was.......
was m'n állergrootste jeugdliefde, maar ik had niet gedacht 'm ooit nog weer te zien........om dan tóch nog m'n kind naar hem te vernoemen ging me net ff te ver......![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Was te druk bezig met kokhalzen en het binnenhouden van mijn eigen troep en tegelijk die poep op te ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |