abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:44:11 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36319952

Welkom in de Truth chat

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

Truth ouwehoer topic
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken
niet zo moeilijk gewoon ff op bewerken rossen bovenaan en dan nummertje toevoegen en die link plakken )
Truth (SC 73) Barra maakt wel weer een nieuwe

OP ?
klik

Gary is een winnaar

Game on

Zo, en nu eens ouwehoeren Barra Style
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:46:13 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320000
mogge lil

en natuuuuuuurlijk is het hier altijd gezellig Oompje scorp.

moest gister 130 euro overgemaakt hebben naar een ABN rekening. dus ik dacht met de postbank gaat dat nooooit lukken. slimp plan bedacht: ik pin 130 euro en loop een filiaal van de ABN binnen en stort het daar op de rekening.

was een super plan... behalve dat ik ineens 12.50 TRANSACTIE KOSTEN moest betalen!!!

WTF!!!!
12.50!!!!!
stay frosty
pi_36320008
dankke wel barra
ik ben weer eens tot de conclussie gekomen dat ik hier weer bar weinig verstand van heb!
weet geen nieuwe te openen en niet te quoten uit vorige delen!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:47:14 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320027
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:46 schreef draculettetje het volgende:
dankke wel barra
ik ben weer eens tot de conclussie gekomen dat ik hier weer bar weinig verstand van heb!
weet geen nieuwe te openen en niet te quoten uit vorige delen!
geef nie daar ben ik voor
stay frosty
pi_36320040
ow en goeie mogguh!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:48:22 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320060
hoest nu met jou??
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:54:40 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36320215
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

juvenalis dilemma??

heb hem ook gelezen! goed boek!

goede morgen lieve mensne
Inderdaad dat boek

Super boek !!!! Echt. Ik lees het weg alsof het mijn favourite gerecht is. Ik heb een nieuwe held erbij!! Dan Brown. Ik heb 2 boeken liggen van hem nu maar ik schaf alles aan. Hoewel hij nog niet super veel geschreven heeft. Ik hoop dat hij nog tientallen boeken gaat schrijven in de toekomst.

Ik kan dus echt genieten van zo'n boek, en ook omdat hij soms feiten meeneemt en niet alleen maar ligt te ouwehoeren uit zijn nek. Het komt ook geloofwaardig over. Ik heb boeken gelezen die totaal niet geloofwaardig overkomen. Fantasy kan ook tof zijn en science fiction ook wel, maar dit boek heeft meer spanning en biedt gewoon inspiratie. En dan kan fantasy en science fiction ook geloofwaardig overkomen natuurlijk Als je maar hard genoeg gelooft in aparte dingen.

Zo, tijd om te rusten ff. Ik ben de hele dag al bezig. En de dag is net begonnen.

Koffie genoeg gehad nu, ik ga eens helemaal minderen met koffie. In ieder geval geen 3 potten meer.

En om 20:00 zet ik de computer uit om te gaan lezen. Meer afwisseling aanbrengen ook. Een veelzijdiger leven gaan leven.

Wilde bijna zeggen een veelzijdiger leven gaan leiden, maar mijn leven heeft totaal niets meer met leiden te maken dus gebruik ik dat woord ook niet

Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36320275
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest nu met jou??
Ga wel hoor! Moet alleen enorm opletten dat ik mezelf niet voorbij ren! (alsof ik dat kan rennen???)
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:58:19 #9
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36320315
Goeiemorgen iedereen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:58:21 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320317
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ga wel hoor! Moet alleen enorm opletten dat ik mezelf niet voorbij ren! (alsof ik dat kan rennen???)
lekker rustig aandoen
stay frosty
pi_36320337
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
hihihi dus er lopen zo meteen weer allemaal mensjes rond met muziekjes van DV in het hoofd!
Goe zo!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:59:43 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36320361
Jezelf niet voorbij rennen is niet goed nee, maar het is een kwestie van leren om te leven in het juiste tempo Helemaal niet moeilijk, oh zo gemakkelijk. Ook goed aanvoelen wat het juiste tempo is denk ik. Maar dat is een kwestie van intuïtie? Of hoe noem je dat? Natuurlijke flow? Het programma waar ik zoveel op mijn weblog over schrijf? Dat je geen foutmeldingen bevat als mens zijnde. Geen foutmeldingen in je geest, ziel, lichaam en hersens. En zo kan ik doorgaan, maakt niet uit dat ik mezelf soms herhaal van wat ik schrijf op mijn weblog. Ik ben ook bezig met onderzoek te doen naar de oorsprong van manisch depressiviteit en andere geestelijke problemen.

Op mijn web-log heb ik baby-roze gebruikt naast blauw. Ik hou van zachte kleuren. Het baby roze is dan maar een klein gedeelte van het geheel maar het voegt wel een zachter karakter toe. Softer dus. Ik ben dus ook soft als het ff kan, soft is prettig. Soft is medtitatie. Ik hoef geen keiharde persoon te zijn. Ik ben alleen hard als ik mezelf moet verdedigen of als de stress te hoog wordt.

Ben ik richting nirvana aan het gaan, dan ben ik een softie En dan ben ik ook nog trots erop ook. Zodra het zo is dat ik me niet hoef te verdedigen tegen pesters en tegenliggers dan gaat het vanzelf beter.
pi_36320373
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

lekker rustig aandoen
jawel, maar ik wil zo graag ook weer in het nieuwe huisje wonen! gewoon weer op eigen plekje!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:00:37 #14
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320375
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad dat boek

Super boek !!!! Echt. Ik lees het weg alsof het mijn favourite gerecht is. Ik heb een nieuwe held erbij!! Dan Brown. Ik heb 2 boeken liggen van hem nu maar ik schaf alles aan. Hoewel hij nog niet super veel geschreven heeft. Ik hoop dat hij nog tientallen boeken gaat schrijven in de toekomst.

Ik kan dus echt genieten van zo'n boek, en ook omdat hij soms feiten meeneemt en niet alleen maar ligt te ouwehoeren uit zijn nek. Het komt ook geloofwaardig over. Ik heb boeken gelezen die totaal niet geloofwaardig overkomen. Fantasy kan ook tof zijn en science fiction ook wel, maar dit boek heeft meer spanning en biedt gewoon inspiratie. En dan kan fantasy en science fiction ook geloofwaardig overkomen natuurlijk Als je maar hard genoeg gelooft in aparte dingen.

Zo, tijd om te rusten ff. Ik ben de hele dag al bezig. En de dag is net begonnen.

Koffie genoeg gehad nu, ik ga eens helemaal minderen met koffie. In ieder geval geen 3 potten meer.

En om 20:00 zet ik de computer uit om te gaan lezen. Meer afwisseling aanbrengen ook. Een veelzijdiger leven gaan leven.

Wilde bijna zeggen een veelzijdiger leven gaan leiden, maar mijn leven heeft totaal niets meer met leiden te maken dus gebruik ik dat woord ook niet

ben nu aan deze begonnen

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=-BgJIvVsq3gJMrFPTNE3FRW0-mjd1upv48Y=?BOL_OWNER_ID=1001004001793010&Section=BOOK

Mogge Marietje
stay frosty
pi_36320410
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Dromenvanger het volgende:

Ben ik richting nirvana aan het gaan, dan ben ik een softie En dan ben ik ook nog trots erop ook. Zodra het zo is dat ik me niet hoef te verdedigen tegen pesters en tegenliggers dan gaat het vanzelf beter.
goe zo trots op jezelf!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:05:41 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36320429
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik heb foto's gemaakt vanmorgen

Zal een posten nu.

Ik liep dus terug naar huis en zag een vogel boven op de boom rond 06:30. Meteen foto genomen

Tijd voor sigaret en dan ga ik weer loggen.

Prettige dag verder
DV wat een leuke foto Hoe hij daar helemaal in het topje zit, en dat silhouetje, maar je ziet nog wel zijn oogje. Aan zijn 'ronde vormen' te zien zou het een mereltje geweest kunnen zijn. Zijn ook goeie zangers, merels
pi_36320461
en zie daar ga ik weer,
ga toch maar even kijken wat ik in het nieuwe huisje kan doen!
En nog steeds geen pjoeter daar dus vanavond zal ik er waarschijnlijk wel weer even zijn!

Iedereen een fijne dag gewenst!

en zoessie als ik me verveel dan bel ik je vast nog wel!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:08:01 #18
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_36320469
Hi
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:08:21 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36320478
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef draculettetje het volgende:
en zie daar ga ik weer,
ga toch maar even kijken wat ik in het nieuwe huisje kan doen!
En nog steeds geen pjoeter daar dus vanavond zal ik er waarschijnlijk wel weer even zijn!

Iedereen een fijne dag gewenst!

en zoessie als ik me verveel dan bel ik je vast nog wel!
jij ook fijne dag
pi_36320483
Schrijf ik net een stukkie, wil ik het invoeren..... krijg ik een netwerk timeout

Zucht....lama
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:08:45 #21
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36320487
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
Hee EW
pi_36320492
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
Hey you.... bel me even
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:09:25 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36320501
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Schrijf ik net een stukkie, wil ik het invoeren..... krijg ik een netwerk timeout

Zucht....lama
irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mail
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:10:26 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36320518
quote:
Thanks for the tip

Omschrijven van het boek ziet er goed uit

Ik heb al een extra map aangemaakt in de favouriten over boeken. Map heet " boeken-tips".

In de toekomst wil ik ook detectives gaan lezen nog. Maar ik wil zoveel lezen. Een boek dat lekker wegleest is zo uit. Dan slurp ik de zinnen en blz's weg alsof ik een haai ben
pi_36320528
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mail
ik heb gmail. Die slaat tijdens het schrijven automatisch dingen op in drafts. Heel erg handig voor dergelijke gelegenheden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:12:12 #26
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320558
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey you.... bel me even
O O bij mams op het matje komen EW

en nokje altijd ctrl C doen voor je op invoeren klikt
stay frosty
pi_36320627
hey Barra
Werewolf
pi_36320637
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

O O bij mams op het matje komen EW

en nokje altijd ctrl C doen voor je op invoeren klikt
O nee hoor. Helemaal niet op het matje komen. Alleen wat plannen voor de dag doorspreken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:16:12 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36320676
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:02 schreef draculettetje het volgende:

[..]

goe zo trots op jezelf!

Trots is een groot woord misschien

Blij ben ik. Blij dat ik kan genieten van het leven eindelijk. Ik gebruikte vroeger nooit het woord "zalig" of "heerlijk". Dat woord bestond niet in mijn woordenschat. Tegenwoordig gebruik ik dat woord echt vaak. Ook in het echt. Eten is niet lekker, als het lekker is dan is het overheerlijk. Omdat het genieten meer aanwezig is.

En de ergernis is weg. Ik ergerde me vaak omdat ik innerlijke conflicten had lopen. Mijn programma liep niet goed.

Moet dan nog ff bekennen dat ik hier ook vaker mezelf heb liggen ergeren zonder reden. Onterecht ergeren ook. Maar dat komt omdat ik gewoon niet in mijn vel zat zoals het hoorde en online bleef terwijl ik offline moest gaan.

Zelfs in ouwehoer liggen ergeren af en toe, onterecht. Maar dat is nu niet het geval.

Ergernis aan andere mensen komt denk ik vooral voor wanneer je je ergert aan jezelf.

Bij nirvana is er geen ergernis en zeer zeker geen stress.

In nirvana is het allemaal

Overheerlijk of zalig.

Baby-roze is volgens mij geen homo kleur. En baby blauw ook niet. Ik ben 100 procent hetero en ik gebruik die kleur roze dus op mijn site omdat het goed past in het totaal plaatje. Op mijn site heb ik enen en nullen in de vorm van 101010011 lopen helemaal over het hele beeld. En licht blauw als kleur met een sleutel op de achtergrond en dan heel licht allemaal.

Die site is gewoon met lichte kleuren gemaakt, en dan mag baby-roze best gebruikt worden.

Omdat het past erin. Omdat het staat voor rust ook.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:16:24 #30
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320682
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:14 schreef sararaats het volgende:
hey Barra
stay frosty
pi_36320697
Ow.... piepeltjes.... ik werd gister gebeld door de mensen van die baan voor een tweede gesprek. Werd op een heel gezellige manier uitgenodigd. Voelt heel erg goed. Woensdag tweede ronde dus. Hoop dan meer te weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:18:53 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320742
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Trots is een groot woord misschien

Blij ben ik. Blij dat ik kan genieten van het leven eindelijk. Ik gebruikte vroeger nooit het woord "zalig" of "heerlijk". Dat woord bestond niet in mijn woordenschat. Tegenwoordig gebruik ik dat woord echt vaak. Ook in het echt. Eten is niet lekker, als het lekker is dan is het overheerlijk. Omdat het genieten meer aanwezig is.

En de ergernis is weg. Ik ergerde me vaak omdat ik innerlijke conflicten had lopen. Mijn programma liep niet goed.

Moet dan nog ff bekennen dat ik hier ook vaker mezelf heb liggen ergeren zonder reden. Onterecht ergeren ook. Maar dat komt omdat ik gewoon niet in mijn vel zat zoals het hoorde en online bleef terwijl ik offline moest gaan.

Zelfs in ouwehoer liggen ergeren af en toe, onterecht. Maar dat is nu niet het geval.

Ergernis aan andere mensen komt denk ik vooral voor wanneer je je ergert aan jezelf.

Bij nirvana is er geen ergernis en zeer zeker geen stress.

In nirvana is het allemaal

Overheerlijk of zalig.

Baby-roze is volgens mij geen homo kleur. En baby blauw ook niet. Ik ben 100 procent hetero en ik gebruik die kleur roze dus op mijn site omdat het goed past in het totaal plaatje. Op mijn site heb ik enen en nullen in de vorm van 101010011 lopen helemaal over het hele beeld. En licht blauw als kleur met een sleutel op de achtergrond en dan heel licht allemaal.

Die site is gewoon met lichte kleuren gemaakt, en dan mag baby-roze best gebruikt worden.

Omdat het past erin. Omdat het staat voor rust ook.
Baby roze is geen homokleur........ al is het alleen maar omdat ik babyroze overhemden heb en babyroze stropdassen
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:20:01 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36320774
Hopelijk word je aangenomen Nokwanda

Ik wens je in ieder geval het beste en zal duimen

Misschien steek ik een cyber kaars aan op mijn weblog nog Maar dat kan ook hier gedaan worden.

Of gewoon toy toy toy wensen.

Dat de geluksgoden maar met je moge zijn. De geluksgoden is een aparte naam voor. In het boek van gisteren was er een naam voor Goden die geluk brengen. Er zijn meerdere Goden die geluk brengen en die hebben samen 1 naam.

Vanavond zal ik het nalezen of vanmiddag.

Fotografisch geheugen heb ik nog niet. Weet alleen dat het iets was met schisi nog wat
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:21:54 #34
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36320809
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Baby roze is geen homokleur........ al is het alleen maar omdat ik babyroze overhemden heb en babyroze stropdassen
Gelukkig

Ik verdedig mezelf soms dus. Onterecht. Komt ook door het verleden. Roze is mooi. Zeker in de lente.

Aerosmith heeft een nummer gemaakt over roze.

Dat nummer heet: " Pink".

Pink is my favourite colour. Maar bij mij is dat dus baby blauw. Hoewel baby roze ook okey is

Maar alle kleuren zijn mooi. Ik heb ook een speciale band met kleuren

Ik zit altijd te kijken naar kleuren en soms als ik helder zicht heb dan sta ik met de mond open te kijken hoe mooi dingen naar voren kunnen komen. Ook bij foto's is dat zo. En schilderijen uiteraard.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:22:33 #35
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320826
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Ow.... piepeltjes.... ik werd gister gebeld door de mensen van die baan voor een tweede gesprek. Werd op een heel gezellige manier uitgenodigd. Voelt heel erg goed. Woensdag tweede ronde dus. Hoop dan meer te weten.
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:24:11 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36320868
Hee Barra is dat je vriendin in je icoon of een andere meid?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:25:01 #37
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36320888
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee Barra is dat je vriendin in je icoon of een andere meid?
dat is kelly van googleidols.com ofzo

http://video.google.com/videoplay?docid=1015911837691979057
stay frosty
pi_36320915
quote:
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:35:08 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36321137
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

DV wat een leuke foto Hoe hij daar helemaal in het topje zit, en dat silhouetje, maar je ziet nog wel zijn oogje. Aan zijn 'ronde vormen' te zien zou het een mereltje geweest kunnen zijn. Zijn ook goeie zangers, merels
Het leuke aan fotograferen is het spontane moment. Ik wil eigenlijk altijd de camera op zak hebben want je weet maar nooit wat je tegen komt op straat

Een mooie foto maken is puur geluk hebben volgens mij. Ook goed aanvoelen wat je moet doen. Maar het gaat vanzelf volgens mij. Ik heb die foto genomen zonder te denken. Had zelfs de riem van de hond in de handen zodat ik me door bochten moest manouvreren om die vogel in te zoomen en vast te leggen op de gevoelige plaat.

Nog een foto van vanmorgen dan maar. De toren van de Amerikaanse afcent met een zons-opgang erbij en bomen op de voorgrond. Vraag me niet waar die toren voor dient want dat weet ik niet. Ik zie wel altijd die toren als ik loop met de hond en als ik in de tuin zit. En 's nachts zie ik die 3 rode felle lichten schijnen in de lucht. En er staan schotels op die toren. Afcent ligt dus hier, het hoofdkwartier van de Afcent.

Komt de foto. Foto is apart voor mij omdat die toren zo vreemd is naar mijn gevoel. Heb ook een keer gedroomd dat mijn opa en nog een paar mensen die toren aan het afbreken waren en dat ze groene lampen hadden geinstalleerd en nog meer andere lampen

Als je heeeel goed kijkt zie je 2 lampen branden van de 3, omdat het licht aan het worden was zie je het niet helemaal goed. Maar het rode licht is er een klein beetje wel. Zal vanavond de toren fotograferen als het donker is en als het licht goed zichtbaar is. Kijken of ik de toren erop krijg in zijn meest irritante vorm Ik vind die toren dus echt lelijk. Verpest de hele horizon ook.

Laatste toevoeging. Valt me nu pas op, hoe groot zo'n zon wel niet is als hij net opkomt Dacht dat zo'n zon veel kleiner was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-03-2006 10:48:09 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:35:16 #40
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36321141
quote:
as woensdag dus, spannend!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:49:40 #41
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36321536
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het leuke aan fotograferen is het spontane moment. Ik wil eigenlijk altijd de camera op zak hebben want je weet maar nooit wat je tegen komt op straat

Een mooie foto maken is puur geluk hebben volgens mij. Ook goed aanvoelen wat je moet doen. Maar het gaat vanzelf volgens mij. Ik heb die foto genomen zonder te denken. Had zelfs de riem van de hond in de handen zodat ik me door bochten moest manouvreren om die vogel in te zoomen en vast te leggen op de gevoelige plaat.

Nog een foto van vanmorgen dan maar. De toren van de Amerikaanse afcent met een zons-opgang erbij en bomen op de voorgrond. Vraag me niet waar die toren voor dient want dat weet ik niet. Ik zie wel altijd die toren als ik loop met de hond en als ik in de tuin zit. En 's nachts zie ik die 3 rode felle lichten schijnen in de lucht. En er staan schotels op die toren. Afcent ligt dus hier, het hoofdkwartier van de Afcent.

Komt de foto. Foto is apart voor mij omdat die toren zo vreemd is naar mijn gevoel. Heb ook een keer gedroomd dat mijn opa en nog een paar mensen die toren aan het afbreken waren en dat ze groene lampen hadden geinstalleerd en nog meer andere lampen

Als je heeeel goed kijkt zie je 2 lampen branden van de 3, omdat het licht aan het worden was zie je het niet helemaal goed. Maar het rode licht is er een klein beetje wel. Zal vanavond de toren fotograferen als het donker is en als het licht goed zichtbaar is. Kijken of ik de toren erop krijg in zijn meest irritante vorm Ik vind die toren dus echt lelijk. Verpest de hele horizon ook.

Laatste toevoeging. Valt me nu pas op, hoe groot zo'n zon wel niet is als hij net opkomt Dacht dat zo'n zon veel kleiner was.

[afbeelding]
Is ook mooi, die zonsopgang. Heb net een stukje, nouja, stuk gelezen op je weblog.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:59:54 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36321780
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:49 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Is ook mooi, die zonsopgang. Heb net een stukje, nouja, stuk gelezen op je weblog.
Web-log gebruik ik om hier niet teveel te schrijven. Ik ga dus niet iedere keer hier 3 A4'tjes intikken steeds. En het is een private stuk internet. Hoewel het toch onder blogse valt maar goed. Het is een stuk van mij waar ik zelf kan indelen welke kleuren ik gebruik en nog meer.

Zo, ik heb me ff andere kleren aan gedaan. Vakantie geld komt binnenkort eraan en dan ga ik nieuwe kleren kopen. Vooral T-shirts.

Over die web-log, ik schrijf daar soms de meest bizarre dingen maar daar hou ik van. Ik schrijf dus ook niet zozeer om massa's mensen aan te trekken, ik schrijf ook als hobby daar. Een soort positief dagboek. En omdat ik liever een virtueel dagboek heb vanwege de extra dimensie doe ik het op die manier

Soms ben ik echt aan een stuk door aan het schrijven daar. Nu dus weer op fok! actief maar soms ga ik ff op mijn web-log aan de gang.

Over de ziektes valt nog veel te schrijven ook. Hoe je ziektes kunt genezen. Ik analyseer graag maar goed, ik ga kalm doen weer. Zometeen ff de bril opzetten. Begin droge ogen te krijgen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:04:09 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36321924
Tijd voor muziek
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:07:48 #44
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36322028
Goedemorgen allemaal
bijna weekend, vanavond blijft mijn dinnetje slapen en ik heb besloten dat ik mijn ouwe trouwe Citroen BX ga houden. Volgdende week gaat ie voor de APK en krijgt ie groot onderhoud. Grove schatting van de kosten: 1000 euro maarja, dan kan ie er wel weer even tegenaan
Je moet wat om in een wat zeldzamere auto te rijden. Bxen zijn sowieso razendsnel aan het uitsterven is op het moment dus ben ik maar extra zuinig op
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:13:58 #45
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36322222
Hoi Metro
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:19:19 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36322380
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoi Metro
Hoi

Alles goed?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:30:21 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36322726
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal
bijna weekend, vanavond blijft mijn dinnetje slapen en ik heb besloten dat ik mijn ouwe trouwe Citroen BX ga houden. Volgdende week gaat ie voor de APK en krijgt ie groot onderhoud. Grove schatting van de kosten: 1000 euro maarja, dan kan ie er wel weer even tegenaan
Je moet wat om in een wat zeldzamere auto te rijden. Bxen zijn sowieso razendsnel aan het uitsterven is op het moment dus ben ik maar extra zuinig op
Mijn pa heeft die auto ook gehad Die auto gaat toch omhoog als je de motor start? Zoals de bussen van het openbaar vervoer dat ook deden of nog steeds doen.

Auto heeft zeker een apart uiterlijk en karakter Een futuristische auto ook wel een beetje als je het mij vraagt. Uniek in zijn soort ook.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:14:23 #48
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36323968
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mijn pa heeft die auto ook gehad Die auto gaat toch omhoog als je de motor start? Zoals de bussen van het openbaar vervoer dat ook deden of nog steeds doen.

Auto heeft zeker een apart uiterlijk en karakter Een futuristische auto ook wel een beetje als je het mij vraagt. Uniek in zijn soort ook.
Klopt, de BX heeft hydraulische vering en 'pompt' zichzelf omhoog 's ochtends.

Foto van mijn bixxie:

Overigens is het wel gelijk 1 vd uitgebreidste versies met centrale vergreling, electrische ramen, airco, stuurbekrachtiging en een hoop nutteloze zooi als een leeslampje enzo en natuurlijk de lekkere 1.9 liter GTI motor erin met 122PK

Ben momenteel ook aan het azen op een leren interieur ervoor
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:22:18 #49
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36324236
sexy ride

ik ga lekker maccen ik ga lekker maccen
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:37:25 #50
139452 gaai
zwarte poes
pi_36324739
Ik ga minstens een maand niet maccen......

tevens tvp-tje
*I just realized.....i don't care*
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:49:15 #51
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_36325128
Barra, jou avatar
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:01:21 #52
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36327473
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:49 schreef Electro-Worm het volgende:
Barra, jou avatar
t zou je nieuwe dinnetje kunnen worden EW 3 jaar ouder dan jou maar op een oude fiets moet je het leren

volgens mij wil je mamma wel oma worden
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:05:48 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36327614
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Klopt, de BX heeft hydraulische vering en 'pompt' zichzelf omhoog 's ochtends.

Foto van mijn bixxie:

[afbeelding]

Overigens is het wel gelijk 1 vd uitgebreidste versies met centrale vergreling, electrische ramen, airco, stuurbekrachtiging en een hoop nutteloze zooi als een leeslampje enzo en natuurlijk de lekkere 1.9 liter GTI motor erin met 122PK

Ben momenteel ook aan het azen op een leren interieur ervoor
Een klassieker dus 122 PK is ook netjes volgens mij. Hoewel ik niet super veel verstand heb van motoren nog niet. Maar auto's er zijn zoveel mooie auto's. Dacht dat jij ooit zei dat je schijt had wat anderen van je auto vinden. That's the spirit Je kiest een auto die bij je past en die je mooi vind. Zoals je alles kiest dat bij je past. Ieder heeft zijn eigen stijl ook. Ik heb ook een stijl aangemeten en ook al is die stijl soms te idioot voor woorden, het hoort bij mij. En dan mogen ze ook denken wat ze willen, ik ga door zoals ik doe. En dan niet bedoeld om die auto van jou als te gek voor woorden aan te kaarten, ik vind die auto okey dus Weet niet meer hoe het voelde om erin te rijden toen met mijn pa toen ik jong was, kan alleen herinneren dat die auto gelanceerd werd altijd Dat die met lucht de lucht inging.

Over dat hydrolisch systeem ff. Gaat dat niet vaker kapot? Dat de auto niet meer omhoog gaat ofzo?

Leren bekleding is prettig ook Hier komt over 2 weken een leren bankstel. Is ook makkelijker schoon te maken.

2 H's in het kenteken

Ik let dus altijd op het kenteken

Ik heb me wel voorgenomen om voortaan advies mee te nemen in mijn leven. Ik heb tijden gehad dat ik te eigenwijs was in het leven. Advies is kostbaar en ik zal advies dus ook beter beoordelen voortaan. Beter luisteren naar mensen die advies geven. En zelfs kritiek ook meenemen.

Ik wil verstandig worden. Ben al verstandiger geworden maar verstand kan nooit groot genoeg zijn

Advies dus wel beoordelen. Maar niet zomaar zeggen dat ieder advies niet juist is. Alsof ik de wijsheid in pacht heb dus, want dat heb ik niet. Ik ben nog steeds vaker niet wijs bezig. Hoewel ik mijn best doe om zo wijs mogelijk te zijn.

Dus dan zie ik het hier als team vaker

Over auto's, ik weet niet wat voor auto bij mij past. Op dit moment is het nog openbaar vervoer. En ook dat maakt me nog niets uit. Die auto komt wanneer ik het nodig heb. En op dit moment is het nog niet nodig. Verre afstanden reizen hoeft niet. En vaak is het met het openbaar vervoer sneller als met de auto. Vaak genoeg is de bus op mijn route die ik vaker moet afleggen sneller dan de auto's. Omdat bussen een eigen rijstrook hebben ook.

En in de bus kan ik lekker naar buiten staren

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-03-2006 14:14:55 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:16:46 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36328030
Tis grijs buiten, grijs weer

Ik word niet vrolijk van grijs weer. Grijs als kleur is niet slecht. Maar grijze donkere bewolking waar geen eind aan komt, zonder een enkel blauw stuk erin. Word ik niet vrolijk van
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:35:22 #55
139452 gaai
zwarte poes
pi_36328671
Ik ga maar eens even de tas van die lange inpakken....die gaat een weekendje logeren bij z'n oom en nog-niet-echte-tante...... gezellie

Heeft shorty een heel weekend alle aandacht.......
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:45:27 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329007
ik heb nog nooit een weekendje bij me oom en tante gelogeerd
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:47:13 #57
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36329070
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:05 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een klassieker dus 122 PK is ook netjes volgens mij. Hoewel ik niet super veel verstand heb van motoren nog niet. Maar auto's er zijn zoveel mooie auto's. Dacht dat jij ooit zei dat je schijt had wat anderen van je auto vinden. That's the spirit Je kiest een auto die bij je past en die je mooi vind. Zoals je alles kiest dat bij je past. Ieder heeft zijn eigen stijl ook. Ik heb ook een stijl aangemeten en ook al is die stijl soms te idioot voor woorden, het hoort bij mij. En dan mogen ze ook denken wat ze willen, ik ga door zoals ik doe. En dan niet bedoeld om die auto van jou als te gek voor woorden aan te kaarten, ik vind die auto okey dus Weet niet meer hoe het voelde om erin te rijden toen met mijn pa toen ik jong was, kan alleen herinneren dat die auto gelanceerd werd altijd Dat die met lucht de lucht inging.

Over dat hydrolisch systeem ff. Gaat dat niet vaker kapot? Dat de auto niet meer omhoog gaat ofzo?

Leren bekleding is prettig ook Hier komt over 2 weken een leren bankstel. Is ook makkelijker schoon te maken.

2 H's in het kenteken

Ik let dus altijd op het kenteken

Ik heb me wel voorgenomen om voortaan advies mee te nemen in mijn leven. Ik heb tijden gehad dat ik te eigenwijs was in het leven. Advies is kostbaar en ik zal advies dus ook beter beoordelen voortaan. Beter luisteren naar mensen die advies geven. En zelfs kritiek ook meenemen.

Ik wil verstandig worden. Ben al verstandiger geworden maar verstand kan nooit groot genoeg zijn

Advies dus wel beoordelen. Maar niet zomaar zeggen dat ieder advies niet juist is. Alsof ik de wijsheid in pacht heb dus, want dat heb ik niet. Ik ben nog steeds vaker niet wijs bezig. Hoewel ik mijn best doe om zo wijs mogelijk te zijn.

Dus dan zie ik het hier als team vaker

Over auto's, ik weet niet wat voor auto bij mij past. Op dit moment is het nog openbaar vervoer. En ook dat maakt me nog niets uit. Die auto komt wanneer ik het nodig heb. En op dit moment is het nog niet nodig. Verre afstanden reizen hoeft niet. En vaak is het met het openbaar vervoer sneller als met de auto. Vaak genoeg is de bus op mijn route die ik vaker moet afleggen sneller dan de auto's. Omdat bussen een eigen rijstrook hebben ook.

En in de bus kan ik lekker naar buiten staren
Bxen zijn auto's die je of mooi vindt of lelijk. Echt een middenweg is er niet volgens mij hehe.
Het hydraulisch systeem gaat eigenlijk nooit stuk, natuurlijk is het wel iets wat wat extra onderhoud vergt en daar beknibbelen een hoop mensen op zodat het uiteindelijk wel stuk kan gaan.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:50:40 #58
139452 gaai
zwarte poes
pi_36329178
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb nog nooit een weekendje bij me oom en tante gelogeerd
You've been deprived !

Ik ben net gebeld over wat voor lekkers hij het liefste heeft en ze gaan zwemmen en....en....en....*joy*

of heb je gewoon geen leuke oom en tante....
pi_36329377
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

t zou je nieuwe dinnetje kunnen worden EW 3 jaar ouder dan jou maar op een oude fiets moet je het leren

volgens mij wil je mamma wel oma worden
Jaahaaaa..... OOIT
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:57:18 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329385
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef gaai het volgende:

[..]

You've been deprived !

Ik ben net gebeld over wat voor lekkers hij het liefste heeft en ze gaan zwemmen en....en....en....*joy*

of heb je gewoon geen leuke oom en tante....
kan je niet bellen dat ik ook meega??

ik eet het liefst lasagna
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:57:39 #61
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329392
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaahaaaa..... OOIT
stay frosty
pi_36329405
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:35 schreef gaai het volgende:
Ik ga maar eens even de tas van die lange inpakken....die gaat een weekendje logeren bij z'n oom en nog-niet-echte-tante...... gezellie

Heeft shorty een heel weekend alle aandacht.......
In de diepvries ermee. Dan heb jij een weekendje vrij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:59:47 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329471
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In de diepvries ermee. Dan heb jij een weekendje vrij
wat zeg je ga jij oppassen???
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:01:47 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36329521
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Bxen zijn auto's die je of mooi vindt of lelijk. Echt een middenweg is er niet volgens mij hehe.
Het hydraulisch systeem gaat eigenlijk nooit stuk, natuurlijk is het wel iets wat wat extra onderhoud vergt en daar beknibbelen een hoop mensen op zodat het uiteindelijk wel stuk kan gaan.
Nou dan vind ik hem niet lelijk. Ik bedoel dus ook. Wat is lelijk? Ik ben dus niet de grootste auto-liefhebber omdat ik liever beweeg zonder te reizen. Geef mij een systeem waarbij ik nooit in de file sta en nooit de deur uit hoef te gaan en dan heb ik het ultieme transportmiddel.

Ik denk dus ook dat auto's ooit ouderwets zijn en puur en alleen gebruikt gaan worden om op circuits mee te rijden.

Travelling without moving lijkt me helemaal geen larie-koek. Voor mij komt dat logisch over.

Ik herhaal mezelf dus vaak, ik vind dat niet prettig. Ik herhaal mezelf vaak en ik zeg het zo vaak dat reizen zonder bewegen in de toekomst mogelijk is. Is het erg die herhaling? Het is van betrekking op het bericht dus het is wel toepasselijk te noemen.

Nu tijd voor rust. Ook dat zeg ik vaak. Tijd voor rust. Om mezelf in te prenten dat ik rust moet nemen. En tevens wordt het nogmaals tijd om eens achter die Godvergeten computer te kruipen. Ik ben dan vaker afwezig en af aan het bouwen maar nog altijd zit ik vast aan het toetsenbord.

Hoe dat gaat ontstaan dat bewegen zonder te reizen weet ik niet zeker. Er zullen vast en zeker bedrijven komen die zich gaan specialiseren erin. Is het niet over 10 jaar dan is het over 20 jaar of 30 jaar of van mijn part 40 jaar. Dus dan is het gewoon logisch dat er ooit lege snelwegen zijn. En dan kun je nog altijd drag-races houden op de snelweg. Met 2 auto's de hele snelweg voor jezelf hebben en racen wie het eerste aan de overkant is
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:02:47 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36329537
Ik wist trouwens niet eens dat het vrijdag was. Ik dacht dat het maandag of dinsdag was vandaag
pi_36329549
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat zeg je ga jij oppassen???
Ben ik een diepvries? Zie ik eruit als een diepvrieskist/kast?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:08:02 #67
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329683
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat het vrijdag was. Ik dacht dat het maandag of dinsdag was vandaag
hou eens heel snel op!!!!
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:08:22 #68
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36329695
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben ik een diepvries? Zie ik eruit als een diepvrieskist/kast?

Ik zie duidelijk verschillen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:10:12 #69
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36329750
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ja zeg, liever niet dan begint de week alweer zonder dat ik weekend hebt gehad.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:11:51 #70
139452 gaai
zwarte poes
pi_36329803
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

kan je niet bellen dat ik ook meega??

ik eet het liefst lasagna
Zou raar zijn hoor....ze zijn 29 & 27......
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:12:21 #71
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329813
ja maar ja maar

diepvriesdoos"???
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:12:59 #72
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329837
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef gaai het volgende:

[..]

Zou raar zijn hoor....ze zijn 29 & 27......
ja nou ik 22
stay frosty
pi_36329888
Jeeeezzzzz....... kijk ik hier, kom ik in een keer mijn eigen kop tegen.... schrik.
Mijn haartjes zijn inmiddels al weer heel wat langer nu, hoor. En die pic is nog geen jaar geleden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:15:07 #74
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36329903
tijd voor een nieuwe pic
stay frosty
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:15:22 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36329909
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hou eens heel snel op!!!!
Ik heb dus nog 1 1/2 jaar vakantie. Ben geen luie piemel maar ik heb gewoon verplicht verlof om gezond te worden en verder te werken aan mezelf. Vanzelf let ik niet op de tijd. Ik heb totaal geen tijdsbesef

Voor de werkende mensen gun ik natuurlijk een lang weekend van 7 dagen

Maar ik wilde wat zeggen en weet het niet meer nu. Dan niet, dan zeg ik het later wel mocht het bij me opkomen nog

Ahja, ik weet het weer. Toen ik nog bier dronk, had ik in het weekend een reden om een biertje meer te drinken. Ik zag het weekend als reden om een extra glas in te schenken. Nu ik niet meer drink is dat dus ook weg. Vanzelf bestaat het weekend niet meer hier. Dus is de maandag hetzelfde als de vrijdag of de zaterdag. En is de dinsdag tevens de zondag

En dit is een deja-vus moment van heb ik jou daar. Een helder deja vus moment

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-03-2006 15:22:10 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:16:07 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36329934
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja zeg, liever niet dan begint de week alweer zonder dat ik weekend hebt gehad.
Voor mij dus alleen. De werkenden verdienen een gouden weekend natuurlijk. Na hard werken is het 7 dagen rusten op een lauerkrans
pi_36329959
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja maar ja maar

diepvriesdoos"???
Ben ik niet koud genoeg voor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:19:35 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36330040
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef nokwanda het volgende:
Jeeeezzzzz....... kijk ik hier, kom ik in een keer mijn eigen kop tegen.... schrik.
Mijn haartjes zijn inmiddels al weer heel wat langer nu, hoor. En die pic is nog geen jaar geleden.
Spontaan hoofd heb je Volgens mij schuilt er meer achter jou ook Misschien wel een evil woman

Nee geintje. Ik zie een veelzijdige dame op de foto. En nog veeeel meer.

Mijn foto's zijn altijd chagerijnig. Alsof ik op de foto altijd slechte zin heb. Toch eens proberen om te lachen de volgende keer. Ik zie er ook altijd brak uit op de foto. Ik kan ook geen foto van mezelf maken, als iemand anders de foto maakt zie ik er meteen anders uit. Als ik zelf de foto maak dan is het geforceerd hier.

Ik ga ff rustig doen weer. Ik zeg het een laatste keer en dan nooit meer, ik ga rustig doen nu.

Kalmeren weer. Zonder pillen dit keer Neem sowieso geen kalmeringstabletten. Ooit wel gedaan. Rivotril tegen onrust. Maar die heb ik niet nodig. Hoewel ik misschien best vaker zo'n legaal drugs-pilletje kan nemen om helemaal tot ontspanning te komen. Die dingen zijn er niet voor niets. En kosten klauwen vol geld.
pi_36330056
hello
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:21:11 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36330087
Hello, how are you doing?

Everything okey?
pi_36330108
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Jij en rennen.....
Dat kon je al niet!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:23:08 #82
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36330161
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben ik niet koud genoeg voor
Daar kan ik natuurlijk iets op zeggen maarja. Doodsverwensingen mogen niet op fok

Anders had ik je even koud gemaakt
pi_36330282
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Hello, how are you doing?

Everything okey?
Yup

En mijn minimannetje is zoooooooow lief met zn waterpokjes
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:36:03 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36330608
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup

En mijn minimannetje is zoooooooow lief met zn waterpokjes
Waterpokjes ?

Doet dat niet pijn of jeuken? Of is dat een soort verkleding zoals met carnaval?
pi_36330692
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waterpokjes ?

Doet dat niet pijn of jeuken? Of is dat een soort verkleding zoals met carnaval?
zijn idd van die jeukerige plekjes...
Maarhij heefternietzo heelveellast van...tweeof 3keerperdagkomt ie om ingesmeerd teworden metiets watdejeuk verlicht..... En dat zieterookzoliefuit.....

Verder is t net een omgekeerde vliegenzwam.....witmetrodestipjes
pi_36330750
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Daar kan ik natuurlijk iets op zeggen maarja. Doodsverwensingen mogen niet op fok

Anders had ik je even koud gemaakt

Niet meer nodig. Ben wel dood maar niet koud (in de zin van moe.... heb net de errug grote boodschappen in huis)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36330804
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Spontaan hoofd heb je Volgens mij schuilt er meer achter jou ook Misschien wel een evil woman

Nee geintje. Ik zie een veelzijdige dame op de foto. En nog veeeel meer.

Mijn foto's zijn altijd chagerijnig. Alsof ik op de foto altijd slechte zin heb. Toch eens proberen om te lachen de volgende keer. Ik zie er ook altijd brak uit op de foto. Ik kan ook geen foto van mezelf maken, als iemand anders de foto maakt zie ik er meteen anders uit. Als ik zelf de foto maak dan is het geforceerd hier.

Ik ga ff rustig doen weer. Ik zeg het een laatste keer en dan nooit meer, ik ga rustig doen nu.

Kalmeren weer. Zonder pillen dit keer Neem sowieso geen kalmeringstabletten. Ooit wel gedaan. Rivotril tegen onrust. Maar die heb ik niet nodig. Hoewel ik misschien best vaker zo'n legaal drugs-pilletje kan nemen om helemaal tot ontspanning te komen. Die dingen zijn er niet voor niets. En kosten klauwen vol geld.
Definately evil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36330868
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

zijn idd van die jeukerige plekjes...
Maarhij heefternietzo heelveellast van...tweeof 3keerperdagkomt ie om ingesmeerd teworden metiets watdejeuk verlicht..... En dat zieterookzoliefuit.....

Verder is t net een omgekeerde vliegenzwam.....witmetrodestipjes
Als ze nog klein zijn hebben ze er meestal niet zo erg veel last van nee. EW kreeg ze ook rond die leeftijd en was 2 dagen ziekjes of zo. Maar ik had ze nog niet gehad en kreeg ze toen. Als volwassene ben je er des te zieker van zeg..... 41 koorts. Zag de hemel voor een doedelzak aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36331148
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ze nog klein zijn hebben ze er meestal niet zo erg veel last van nee. EW kreeg ze ook rond die leeftijd en was 2 dagen ziekjes of zo. Maar ik had ze nog niet gehad en kreeg ze toen. Als volwassene ben je er des te zieker van zeg..... 41 koorts. Zag de hemel voor een doedelzak aan.
benblij datikzeookgehadheb....Schijntooknietfijn tezijnvoorongeboren monsters
pi_36331220
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef vamperotica het volgende:

[..]

benblij datikzeookgehadheb....Schijntooknietfijn tezijnvoorongeboren monsters
Da's rode hond toch
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36331249
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's rode hond toch
ook ja....
Las ergensdattookvoorwaterpokkengold.....
pi_36331295
Mensen.... ik zit me helemaal klem te vreten.
Bosche bol, tortillachips met guacamole, gewone chips zonder dip en gedroogde worstjes. Achter elkaar door en door elkaar heen. Was ineens zo flauw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36331314
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Mensen.... ik zit me helemaal klem te vreten.
Bosche bol, tortillachips met guacamole, gewone chips zonder dip en gedroogde worstjes. Achter elkaar door en door elkaar heen. Was ineens zo flauw.
ow...... jammie!!!!!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:45:00 #94
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_36332861
vrouwelijkgeslachtsdeel .. morgen ouders terug van 2 weken vakantie
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:49:52 #95
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36332998
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:45 schreef coz het volgende:
WAT DOE JE HIER GEK!!! ga schoonmaken!!!!!!!!!!!!!!!
stay frosty
pi_36333166
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:45 schreef coz het volgende:
Dan kun je beter gewoon kut schrijven want dit is zo lang
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:01:25 #97
139452 gaai
zwarte poes
pi_36333361
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan kun je beter gewoon kut schrijven want dit is zo lang
What nok said.....onze zieltjes zijn niet zo teer hoor.....
pi_36333612
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Ervaring?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:13:40 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36333681
Ik heb het geduld niet om alles na te lezen nu, komt nog wel.

Heb alleen 1 vraag ff tussendoor.

Als je erge jeuk hebt, kan dat ergens aan liggen? Ik weet zelf ook het antwoord.

Allergie voor wasmiddel, teveel drinken, diabetis, vlooien van de hond, te vroeg opstaan, teveel koffie? Een combinatie misschien? Ik weet het niet. Ik heb wel jeuk en moet me krabben

Volgens mij ben ik ergens allergisch voor dat wil je niet weten

Ik heb dus jeuk. Overal jeuk. Ik denk allergisch voor koffie. Maar ik zuip me dan ook koffie af op een dag En ik leer het maar niet af.

Jeuk pfffff....jeuk en pijn. Beiden niet fijn. Dan is pijn soms nog verdraagzamer.

Gisteren had ik geen jeuk, maar toen had ik wel geslapen 's nachts. Vannacht niet geslapen en nu dus jeuk. Misschien ligt het wel aan het niet slapen? Kan dat jeuk opwekken?

Of ben ik te snel bezig dat ik daarom jeuk heb? Ik zit hier in een waterval nu, ik ga recht naar beneden nu. Ik val uit elkaar Nee, het stroomt alle kanten op nu, en dat is geen geintje nee. Ik ben aan het stromen. Het water in mijn lichaam stroomt en klotst en draait maar als een idioot en ik stroom mee.

Ik zit ook in een hoger bewustzijn wederom, ik zit weer in die kristal droom. En dat gaat helemaal vanzelf lijkt het wel. Alsof ik wederom een dimensie hoger zit dan 3 of 4. Ik denk de 4e dimensie nu. Jeukt de 4e dimensie? Ben ik niet gewend eraan? Of overdrijf ik nu?

Ik heb vandaag trouwens 2 boterhammen op pas En ben al vanaf 04:20 onder het het rondspoken.

En Nokwanda. Evil wist ik al langer Maar wel evil op een leuke manier
pi_36333998
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb het geduld niet om alles na te lezen nu, komt nog wel.

Heb alleen 1 vraag ff tussendoor.

Als je erge jeuk hebt, kan dat ergens aan liggen? Ik weet zelf ook het antwoord.

Allergie voor wasmiddel, teveel drinken, diabetis, vlooien van de hond, te vroeg opstaan, teveel koffie? Een combinatie misschien? Ik weet het niet. Ik heb wel jeuk en moet me krabben

Volgens mij ben ik ergens allergisch voor dat wil je niet weten

Ik heb dus jeuk. Overal jeuk. Ik denk allergisch voor koffie. Maar ik zuip me dan ook koffie af op een dag En ik leer het maar niet af.

Jeuk pfffff....jeuk en pijn. Beiden niet fijn. Dan is pijn soms nog verdraagzamer.

Gisteren had ik geen jeuk, maar toen had ik wel geslapen 's nachts. Vannacht niet geslapen en nu dus jeuk. Misschien ligt het wel aan het niet slapen? Kan dat jeuk opwekken?

Of ben ik te snel bezig dat ik daarom jeuk heb? Ik zit hier in een waterval nu, ik ga recht naar beneden nu. Ik val uit elkaar Nee, het stroomt alle kanten op nu, en dat is geen geintje nee. Ik ben aan het stromen. Het water in mijn lichaam stroomt en klotst en draait maar als een idioot en ik stroom mee.

Ik zit ook in een hoger bewustzijn wederom, ik zit weer in die kristal droom. En dat gaat helemaal vanzelf lijkt het wel. Alsof ik wederom een dimensie hoger zit dan 3 of 4. Ik denk de 4e dimensie nu. Jeukt de 4e dimensie? Ben ik niet gewend eraan? Of overdrijf ik nu?

Ik heb vandaag trouwens 2 boterhammen op pas En ben al vanaf 04:20 onder het het rondspoken.

En Nokwanda. Evil wist ik al langer Maar wel evil op een leuke manier
Winterhuid die gewoon zon en vitamine D nodig heeft?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:27:42 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36334053
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Winterhuid die gewoon zon en vitamine D nodig heeft?
Zou best kunnen

Ik heb dus ook een droge huid de laatste tijd. Ik moet vaker mijn handen insmeren omdat mijn handen wondjes krijgen. En ook mijn armen zijn droog helemaal.

Dus laat die zon maar komen

Gezonde huid is ook belangrijk.

Maar goed, wat is niet belangrijk als het gaat om gezondheid

Laaste koppen koffie en dan schakel ik straks over op thee. Tot 23:00 koffie drinken doe ik nooit meer. Morgen uitslapen tot 11:00 en dan morgen rusten en genieten van de rust.

Deze lente ga ik rusten, in ieder geval ga ik niet tollen doortollen.

Beetje tollen maakt niet uit, maar niet over de rooie meer. Ik bedoel, dat ik me door vogels laat gek maken die als een bezetene beginnen te fluiten. Ik word dus echt te levend als de dagen langer worden, en dat is altijd een risico geweest.

Maar lange dagen hebben natuurlijk wel wat.

Blah blah blah....

Wel muziek opstaan met een stevig ritme nu, maar dat is om erin te blijven nog ff. Die heldere droom is nog altijd aanwezig. Ik lijk soms ook beter in 3D te kunnen zien. Alsof het 3 dimensionale nu pas opvalt ook.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:30:32 #102
139452 gaai
zwarte poes
pi_36334124
Ik krijg in de winter ook vaak jeuk als ik te heet en met teveel zeep douche en dan daarna niet insmeer met lotion........
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:32:25 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36334169
Ik smeer me nooit in met lotion, misschien toch maar eens lotion gebruiken voor mannen, heb wel een tube gezichtscreme van niveau liggen for men, maar die heb ik tot nu toe zelden gebruikt.. Ik gebruik nu dus ook zeep met veel zeep erin, zelfs FA heeft veel zeep erin. Misschien toch eens dove gebruiken weer. Dove schijnt goed te zijn. En dat het veelal door vrouwen gebruikt wordt dat boeit me niet.

Nivea for men is ook een zacht product, nivea for men afthershave gezichtsbalsem is ook mijn vaste aftershave omdat er geen alcohol inzit. Heb me ooit stiekem met dove gedouched een tijd en dat beviel goed, stiekem dus niet, stiekem slaat nergens op, de zachtheid van die zeep was aangenaam, wat is er nu beter dan zachtheid??? Een zachte handdoek is toch ook beter dan zo'n harde handdoek die schuurt?

En overdreven vrouwelijk ruikt het ook niet. Het gaat me om een gezonde huid en het mag niet jeuken. En aftershave en deoderant heft die vrouwelijke geur wel op En hugo boss of hugo boss. En wie weet ben ik wel allergisch voor hugo boss. Dat middel is ook een paardemiddel volgens mij. Ik gebruik dus eau de toillet van hugo boss overdag, misschien dat ik daar allergisch voor ben? Wie weet wat ze daarin stoppen allemaal. Je moet maar net ertegen bestand zijn.

Net zoals wasmiddel niet mag jeuken.

Te heet douchen is ook inderdaad niet goed heb ik gehoord. Koude douche is beter maar niet prettig in de winter. Lauwe douche dan maar?

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-03-2006 17:37:57 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:38:01 #104
139452 gaai
zwarte poes
pi_36334303
Ik moét eigenlijk wel smeren....anders sla ik grijs uit.... ( ik heb hele droge huid ).....meestal douche ik met zeepvrije 'zeep'.....dat helpt wel ietsjes.......
pi_36334449
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:38 schreef gaai het volgende:
Ik moét eigenlijk wel smeren....anders sla ik grijs uit.... ( ik heb hele droge huid ).....meestal douche ik met zeepvrije 'zeep'.....dat helpt wel ietsjes.......
sheabutter
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:48:25 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36334553
Zeepvrije zeep klinkt prettig in de oren

Ik heb ook een tijd sanex geprobeerd maar ook daar was ik niet tevreden mee. Er zit toch van alles in. En dan kunnen ze wel zeggen dat al die zooi goed is maar goed, dat is de vraag.

Toch eens zeepvrije zeep gaan kijken voor. Ik heb geen droge huid, ik heb ook geen extreem gevoelige huid maar toch is er wat mis met mijn huid vaker. Ook in het gezicht merk ik dat.

Vis-olie tabletten schijnen ook niet te helpen. Eerst beweerde men dat vettige vis goed is voor de huid. Mijn broer zei vanmorgen dat op nu.nl stond dat het een fabel is.

Denk dat genoeg fruit eten ook helpt. Of niet?

De huid is trouwens een van de belangrijkste organen las ik ergens. In ieder geval, heb ik ergens een verhaal gelezen over de omtrek van de huid en nog meer over de huid. Maar dat zullen jullie waarschijnlijk allang weten dus kom ik hier met oude dingen aanzetten

Was interessant te noemen, maar ik weet de clou van het verhaal niet meer. Mijn geheugen wat doe je!!!!

Geheugen komt nog wel terug een keer. Zelfs na al dat bier Ik merk dal dat het geheugen beter begint te worden dus volledig herstel komt zeer zeker nog.

En dat heb ik ook al 3 keer gezegd vandaag

Soms herhaal ik mezelf om mezelf te blijven herinneren eraan.

Net nog een deja vus gehad ook, ik heb nog steeds last van deja vus Dan loop ik buiten rond en merk ik de herhaling weer in het hele gebeuren.

Maar ook die zullen nog verdwijnen. Die herhaling moet eruit. En waar die herhaling vandaan komt

Jozef!!!! Waar ben je

Of mag Joost het weten?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:53:22 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36334660
Tijd voor de laatste koffie

En dan echt de laatste. Genoeg koffie gehad
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:06:36 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36334975
De jeuk is weg. Volgens mij krijgt mijn lichaam soms kriebels van mijn onrust en snelheid. Dat ik te snel ga voor het lichaam, en dat het lichaam zenuwachtig wordt en dat daardoor de jeuk ontstaat

Ik ben dus rustiger, ik word om de zoveel tijd rustig en dan weer druk en dan weer rustig. En nu is het rustig en is de jeuk weg.

Slaap ik een avond goed, dan heb ik ook zelden tot nooit jeuk. Mijn lichaam krijgt gewoon jeuk van mijzelf

Over zeepvrije zeep nog, dat is nog steeds een goed idee. Naar mijn idee is er niets lekkerders dan een natuurlijke lichaamsgeur. ( zonder zweet-lucht).

Die hugo boss en die mexx eau de toillet nemen alleen maar de natuurlijke lucht weg. Tis ook tevens zo'n mode verschijnsel. Of is het blijven hangen uit de tijd van Mozart? Daar spoten ze ook continu zichzelf vol met luchtjes.

Ik denk dat ik eens ga overstappen op puur natuur.

En ik weet niet welke icoon ik nu wil hebben, ik blijf maar wisselen en wisselen en wisselen en wisselen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-03-2006 18:12:33 ]
pi_36335631
zoessie is opde bank in het nieuwe huis en groet jullie
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:04:09 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36336594
Hallo!!!

Hoe bevalt het in het nieuwe huis?

Was me ff douchen, eerste 20 secondes lekker warm water, daarna ging de temperatuur drastisch omlaag zomaar. Weer de verwarmingsketel kapot. Niet helemaal koud water maar koud genoeg om niet te kunnen genieten van de douche.

Wel opgefrist een beetje. Alcohol-vrij erbij en straks ff liggen op de bank maar ben niet moe.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:08:51 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36336714

Denk dat ik maar op de bank ga hangen. Ben toch wel moe. Erg moe. Vannacht inhalen die slaap en morgen frisser en rustiger de dag aangaan. Weet nu al dat morgen een dag uit duizenden gaat morgen, net zoals de rest in de toekomst. Morgen wordt mooi. Heel mooi. En rustig En de rest ook nog wel. Rust

Dus ik ben weg

Op de bank liggen en hopen dat ik niet meteen in slaap val. Als ik nu ga pitten dan is wederom het hele ritme ver te zoeken. Dus ik ga gewoon helemaal ontspannen en proberen op te blijven.

Als ik nu door blijf gaan online, val ik rechtop in slaap of val ik met het hoofd tegen het toetsenbord aan.

Zo moe dus....

Tot morgen. Morgen nieuwe dag.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:20:01 #112
139452 gaai
zwarte poes
pi_36336980
Volgens mij word ik gewoon snípverkouden dus ik zal ook wel niet al te laat in slaap vallen vanavond........

Maar vooralsnog blijf ik nog wel ff rondhangen hier.......shorty zo ff naar bed brengen, als ie z'n tekening af heeft.
( hij kan echt goed tekenen, valt me steeds meer op, leuk is dat )
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:20:36 #113
90061 coz
pi_36336994
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ben ongeveer halverwege
pi_36337307
DV met je koffie LOL

Man.... blijf je wakker van. Ik wel iig.
Ik ben trouwens best wel een erge koffiejunk de laatste tijd. En ik dronk vroeger echt nooooit koffie.
De laatste jaren pas.

Ik vraag me af of ik zonder koffie niet gewoon om de haverklap zou omvallen van de slaap
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36337327
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:20 schreef coz het volgende:

[..]

ben ongeveer halverwege
Dan moet het een flinke baggerzooi zijn geweest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:03:00 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36338021
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:20 schreef coz het volgende:

[..]

ben ongeveer halverwege
dan heb je goed gefeest of ben je verrekte lui geweest die 2 weken
stay frosty
pi_36339671
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dan heb je goed gefeest of ben je verrekte lui geweest die 2 weken
Nee joh... die jongen heeft keihard gewerkt en gewoon geen tijd gehad
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:58:23 #118
90061 coz
pi_36339731
alledrie .. plus lui vandaag

was zit in zowel in wasmachine als in droger .. boodschappen net gehaald .. bloemetje op tafel
mijn kamer ziet er weer ongeveer uit als twee weken geleden (dwz ... het was een troep , laatste twee weken een oorlogszone .. en nu dus weer gewoon rommelig) er ligt voor twee weken post op tafel .. hoop eten laten verdwijnen .. moet toch een beetje lijken alsof ik uberhaubt gegeten heb , anders dan chips ... , ennuh .. ook weer eea aangevuld

en ondertussen ook nog een paar uur zitten gamen
pi_36340048
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef coz het volgende:

was zit in zowel in wasmachine als in droger .. boodschappen net gehaald .. bloemetje op tafel
mijn kamer ziet er weer ongeveer uit als twee weken geleden (dwz ... het was een troep , laatste twee weken een oorlogszone .. en nu dus weer gewoon rommelig) er ligt voor twee weken post op tafel .. hoop eten laten verdwijnen .. moet toch een beetje lijken alsof ik uberhaubt gegeten heb , anders dan chips ... , ennuh .. ook weer eea aangevuld

En kennen ze je nick op fok?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36340336
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef coz het volgende:

wasmachine en droger welaangezet?
pi_36342221
Goede avond allemaal
pi_36342658
Ola
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:24:38 #123
90061 coz
pi_36345076
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En kennen ze je nick op fok?
vast niet
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:20 schreef vamperotica het volgende:

[..]

wasmachine en droger welaangezet?
which reminds me .. uitpakken
pi_36347932
Mogguh
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:28:36 #125
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36347974
goede ochtend
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:38:26 #126
91333 displission
pi_36348036
ik zit al aan het nagerecht, een lekker toetje
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36348055
lol wat voor toetje..?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:43:20 #128
91333 displission
pi_36348060
wil je dat echt weten..?? een yoghurt toetje
pi_36348062
hij heeft gisteravond een leuke meid versierd en is die nu aan het opeten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36348066
hoi

ik neem voorlopig een stapje terug.
Werewolf
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:45:54 #131
91333 displission
pi_36348073
nokwanda..heel doordacht WAKKER WORDEN MENSEN! KOFFIE???
pi_36348075
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:44 schreef sararaats het volgende:
hoi

ik neem voorlopig een stapje terug.
Je begint op Dromenvanger te lijken. Die zegt dat ook weleens... nou ja.... best vaak eigenlijk. Maar dat duurt gelukkig nooit zo lang
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36348082
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:45 schreef displission het volgende:
nokwanda..heel doordacht WAKKER WORDEN MENSEN! KOFFIE???
Ben al aan de tweede kop bezig. Waarom denk je anders dat ik zo door kon denken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:47:20 #134
91333 displission
pi_36348087
ah saraats blijf nog ff "hangen"
pi_36348088
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je begint op Dromenvanger te lijken. Die zegt dat ook weleens... nou ja.... best vaak eigenlijk. Maar dat duurt gelukkig nooit zo lang
ik ben bloedserieus hoor
Werewolf
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:47:51 #136
91333 displission
pi_36348091
sorry nee serieus blijf nog ff..we doen gewoon normaal vandaag
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:48:05 #137
91333 displission
pi_36348092
wat is er dan saraats?
pi_36348103
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:48 schreef displission het volgende:
wat is er dan saraats?
ik heb een suicidepoging achter de rug

ik wens dus een beetje respect
Werewolf
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:49:16 #139
91333 displission
pi_36348105
sorry
pi_36348108
Een yoghurt toetje....nou ja, da's niet echt een toetje, kan prima in de ochtend toch

Nokje! Vanaaf ff op msn?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:49:29 #141
91333 displission
pi_36348110
gaat het een beetje?
pi_36348113
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef displission het volgende:
gaat het een beetje?
ik krijg nu professionele hulp
Werewolf
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:50:21 #143
91333 displission
pi_36348117
saraats heb je vrienden om je heen die je kunnen helpen hiermee?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:50:50 #144
91333 displission
pi_36348121
goed zo! sorry van die domme opmerking toennet
wist dat ook niet he
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:51:24 #145
91333 displission
pi_36348124
heel veel succes..en sterkte toegewenst
pi_36348126
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

Hoe istie nu dan? Krijg je er hulp voor...?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:53:08 #147
91333 displission
pi_36348135
dat zegt ze net..
pi_36348143
Ik lees het later wel....ben nu naar Isabella, ook sterkte en licht toegewenst van deze kant!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:56:05 #149
91333 displission
pi_36348158
nokwanda..gisteren nog wat gedaan..

en saraats blij dat je hulp hebt hierbij..professionele!
pi_36348268
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

Sorry beste meid..... dat is voor mij geen reden tot het geven van respect.

Respect is iets waar iedereen recht op heeft, ook jij, maar zeker niet om die reden.

En nu ben ik ook even heeeel erg serieus.

In mijn ogen verdiend een suicide poging geen respect. Dat klinkt hard en daar zullen veel mensen het wellicht niet mee eens zijn. Maar kom bij mij niet aan met die redenatie die je hier even geeft.

En nee.... je wordt om die reden niet uitgekotst, voor je dat weer gaat denken. Ik zeg je alleen maar dat dat voor mij absoluut geen reden is om iemand respect te geven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:18:46 #151
91333 displission
pi_36348282
dit is echt een discussie die ergens anders gevoerd moet worden vind ik, ze bedoelde trouwens die opmerking van mij Nowkanda lees dus ff goed..en drink nog een bakkie he!

en saraats ik heb mijn excuses al aangeboden he..ik wist dat ook niet, heel vervelend allemaal, maar misschien moet je eens een topic openen in R&P saraats daar zitten deskundigen.
pi_36348301
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:56 schreef displission het volgende:
nokwanda..gisteren nog wat gedaan..

en saraats blij dat je hulp hebt hierbij..professionele!
Heb helemaal een gekke week achter de rug met allerlei ongeplande dingen.
Mijn tante kwam en bleef een paar dagen logeren. Veel visite tussendoor. Gister het kippenhok hier met mijn tante en moeder

Daarna erg grote boodschappen gedaan omdat ik mijn moeder aanbood met me te rijden. Dan maar gelijk grof inslaan.
Daarna was ik halfdood en ben uitgeteld naar mijn schermpje gaan staren.

Maar de aanblik van kasten waar veel voedsel in ligt geft me altijd een kick. Vooral in vergelijking met de muizen die er daarvoor dood neervielen omdat er zo weinig in lag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36348317
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:18 schreef displission het volgende:
dit is echt een discussie die ergens anders gevoerd moet worden vind ik, ze bedoelde trouwens die opmerking van mij Nowkanda lees dus ff goed..en drink nog een bakkie he!

en saraats ik heb mijn excuses al aangeboden he..ik wist dat ook niet, heel vervelend allemaal, maar misschien moet je eens een topic openen in R&P saraats daar zitten deskundigen.
Daar heb je gelijk in. Maar ik moest dat wel even kwijt. Het is voor mij een principe kwestie en mijn mening er over is ergens op gebaseerd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:27:32 #154
91333 displission
pi_36348357
Nou ja laten we het gewoon ergens anders over hebben ok, hoop dat saraats goed op de schapenpootjes terechtkomt iig.

Nokwanda..wilde je nog wat afspreken met zijn allen? In de toekomst? Of dat ik een keer bij jullie langskom?
pi_36348394
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:27 schreef displission het volgende:
Nou ja laten we het gewoon ergens anders over hebben ok, hoop dat saraats goed op de schapenpootjes terechtkomt iig.

Nokwanda..wilde je nog wat afspreken met zijn allen? In de toekomst? Of dat ik een keer bij jullie langskom?
Ik wil wel een keer iets in de stad gaan drinken.
En met z'n allen afspreken vind ik ook leuk. Maar de 14de is er een solsegat meet waar een aantal van hier ook naar toe willen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:53:47 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36348571
Hallo

Alles goed? Thuis ook alles goed?

Mooi zo!!!

Hier wel

Dus ik neem me nog een bakkie leut

En ga ff rusten nu. Weet niets te schrijven.
pi_36348729
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo

Alles goed? Thuis ook alles goed?

Mooi zo!!!

Hier wel

Dus ik neem me nog een bakkie leut

En ga ff rusten nu. Weet niets te schrijven.
Hier alles goed hoor. ik zit te wachten op de thuiskomst van zoonlief die met een groep knulllen iewts voor school gingen doen en er een logeerpartij van zouden maken
Ik heb medelijden met die arme ouders
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:11:13 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36348731
Tijd voor muziek :

Korn - Another brick in the wall

Om wakker te worden

En om op te bewegen op een idiote manier
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:14:02 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36348761
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hier alles goed hoor. ik zit te wachten op de thuiskomst van zoonlief die met een groep knulllen iewts voor school gingen doen en er een logeerpartij van zouden maken
Ik heb medelijden met die arme ouders

Dat wordt lachen voor die kerels!!!!

En huilen voor die ouders

Maar goed, daar worden ze hard van zullen we maar denken

Fijn dat het goed gaat met je!!! Hier gaat het dus ook goed, lekker geslapen moet alleen wakker worden en dat doe ik door koffie, internet en muziek. En een sigaret af en toe

Af en toe breekt de zon door hier

Voel me best goed Geslapen

Nu zaak om wakker te worden.

Gisteren op de bank gelegen 's avonds en ik was zo ver weg dat ik in een diepe reis zat, ik zag overal tunnels die me mee naar binnen zogen en kwam symbolen en letters en cijfers tegen Het was ook alsof ik een andere wereld inging dus Heel raar en mooi ook wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 10:27:20 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:27:47 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36348871
Nu tijd voor action

Iemand koffie???

Ik ben de koffie-man vandaag hier

Gwen Stefani staat op nu Best aparte muziek. Straks richting feest muziek
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:43:29 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36349073
Kom op !!!!!

Posten jullie

Ik bouw een feestje met alcoholvrij dan maar Koffie genoeg gehad

Inner Circle - Sweat

Zit ik hier helemaal alleen te feesten

Maar dan bouw ik wel een feestje in mijn eentje. Totdat jullie meedoen

[ Bericht 37% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 10:52:05 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:31:11 #162
139452 gaai
zwarte poes
pi_36351282
Môgguh... ....g'Middag......

En ja hoor....snipverkouden..... be deus zit hedebaal dicht.....
pi_36351466
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef gaai het volgende:
Môgguh... ....g'Middag......

En ja hoor....snipverkouden..... be deus zit hedebaal dicht.....
Met een rooie neus de lente in

En dan met een kort rokje gaan lopen. Dan vraagt iedereen of je daar zo verkouden van bent
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36351722
ik hoop echt 1 ding: dat de medicatie werkt

ik wil eigenlijk maar 1 ding: dat iedereen respect voor me heeft, dus ook in de andere subfora
Werewolf
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:54:31 #165
139452 gaai
zwarte poes
pi_36351808
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef gaai het volgende:
Ik ga minstens een maand niet maccen......
Vanmiddag gaan we dus ff lekker naar de mac

Shorty mag ook iets leuks en aangezien ik toch niets proef kan ik al dat lekkers makkelijk weerstaan en slechts een salade nemen.......

gister liep ik achter een stel met een kind van een jaar of 2½ / 3 ......en da kind liep me toch een partij van zich af te hoesten....zonder hand voor de mond ....pauperouders.....zoiets moet je meteen aanleren zodra ze je begrijpen en in staat zijn om......
niet dat ik verkouden ben geworden van dat kind, maar toch.......ik werd er bijna boos van
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:57:08 #166
139452 gaai
zwarte poes
pi_36351864
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef sararaats het volgende:

ik wil eigenlijk maar 1 ding: dat iedereen respect voor me heeft, dus ook in de andere subfora
Tja....ik wil ook weleens wat.....helaas werkt het zo niet in de wereld..
pi_36351954
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:57 schreef gaai het volgende:

[..]

Tja....ik wil ook weleens wat.....helaas werkt het zo niet in de wereld..
snap ik wel hoor
Werewolf
pi_36352030
quote:

Sara.... mensen kun je niet dwingen.
Mensen ontgroeien doorgaans het stadium van groep 7 nauwelijks als je dieper kijkt dat oppervlakkige volwassenheid.

En dan moet je een beetje kijken waar je beland. Ieder mens kan overal respect krijgen. Maar voor je eigen gevoel van veiligheid.... zoek het niet teveel. Wees gewoon jezelf en dan krijg je het vanzelf in kleine kring. Laat die kleine kring genoeg voor je zijn en het zal zich vanzelf uitbreiden.

Respect krijgen zit in jezelf besloten. Zie jezelf als iets waardevols. Daar kan geen mens omheen. Dan kun je dat respect altijd nog verdedigen tegen de enkeling die het waagt dat niet te tonen.

En zoals voor alles geldt: geef meer dan je krijgt. Maar ..... een van de oude tien geboden is een gouden tip..... heb uw naaste lief als uzelf.
Dat wil dus wel zeggen dat je jezelf ook lief moet hebben.

En maak je nou niet zo druk over wat men in andere subfora over je denkt. Daarmee maak je het voor jezelf veel moeilijker dan nodig is. En het leven is al hard genoeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36352087
mja, misschien heb je wel gelijk
Werewolf
pi_36352625
Ik hoef geen gelijk van je. Ik hoop alleen dat je er iets van kunt toepassen in je leven om het makkelijker te maken.

Ik ben geen shrink, weet je. Gewoon een mens met wat ervaring.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:32:15 #171
91333 displission
pi_36352636
ja nokwanda, maar een ding heb je ongelijk in..! Mensen kun je wel degelijk dwingen in dit wereldje..kijk ook naar mijn topic..in nieuws..helaas voor mij..maar in dit geval is er een spreekwoord: wie de bal kaatst kan hem terugverwachten..en die bal is groter of kleiner naarmate je er meer betrokken bij bent geweest. Zo denk ik dus dat iemand die mij pijn doet of gaat doen..een probleempje met zichzelf gaat krijgen..ik blokkeer mezelf ook tegen dat soort dingen dmv van een simpel schild wat ik opzet. Visualiseren..hmm..van een schild perfect werkt het
pi_36352812
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:32 schreef displission het volgende:
ja nokwanda, maar een ding heb je ongelijk in..! Mensen kun je wel degelijk dwingen in dit wereldje..kijk ook naar mijn topic..in nieuws..helaas voor mij..maar in dit geval is er een spreekwoord: wie de bal kaatst kan hem terugverwachten..en die bal is groter of kleiner naarmate je er meer betrokken bij bent geweest. Zo denk ik dus dat iemand die mij pijn doet of gaat doen..een probleempje met zichzelf gaat krijgen..ik blokkeer mezelf ook tegen dat soort dingen dmv van een simpel schild wat ik opzet. Visualiseren..hmm..van een schild perfect werkt het
o ja.... ik denk ook dat mensen een individu kunnen dwingen. Maar het is als individu veel moeilijker om een andere grotere groep mensen te dwingen.
Tenzij je gebruik weet te maken van massapsychologie of de neiging daartoe van nature al hebt.

Maar dat is een ander verhaal dan in jouw topic in NWS. (dat ik nu weer ga bijlezen)

Voor wat mezelf betreft..... ik weet dat ik wraakzuchtig ben. ik weet ook dat het leven zelf de emsnen die me in mijn leven echt pijn hebben gedaan te grazen neemt. Hoef ik niks voor te doen. Nou ja..... ik heb dat wel uitgesproken dus je zou het een vloek kunnen noemen. Ik ben daar iig erg voorzichtig in geworden.
Ik doe daarom mijn uiterste best om niet wraakzuchtig te zijn. Om mensen het voordeel van de twijfel; erg lang te geven. Lukt ook niet altijd en dan haal ik ook behoorlijk uit. Maar meestal haal ik pas echt hard uit als er andere mensen, mijn mensen, geraakt worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:47:27 #173
91333 displission
pi_36352900
ja daar zit wat in nokwanda..hey maar we zijn nu veel te serieus, dit is toch ouwehoer? hehe
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:51:47 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36352971
De vraag over respect nog ff. Waarom is het nodig om respect te hebben van iedereen? Ik heb dat ooit ook eens gezegd dat ik respect wil voor mijn visies. Maar het maakt van de andere kant niets uit als mensen lachen of dom doen. Dan zal ik op negeren moeten gaan en wachten totdat iemand komt die wel erop ingaat.

Zelfs al komen er 1000 foute reacties, dan nog zou het zo moeten zijn dat 1 goede reactie meer moet betekenen.

Ik hoef ook geen allemansvriendje te worden zonodig. Ik heb me alleen vaak laten opfokken door mensen die mij een beetje disrespecteerden maar toen was ik labiel.

Ben een hele tijd labiel geweest, en niet om sararaats nu geen respect te tonen. Ik denk dat sara ook labiel is. Ben je stabiel dan boeit het niet dat mensen geen respect tonen. Dan kan de hele wereld geen respect tonen en je uitlachen. Dan nog vertrouw je op jezelf.

En het is nooit dat de hele wereld je doet uitlachen en disrespecteren. Er zullen altijd enkelingen zijn die wel respect tonen.

Dus sara, maak je niet zo druk erover. Kijk naar de mensen die wel normaal doen. Kan me voorstellen hoe je je voelt maar je moet gewoon de kringen opzoeken waar het anders is en op fok! zijn gewoon topics waar een bepaalde manier van omgaan geldt en dan is het zo dat je daar niet alles kunt zeggen. En die topics hebben ook bestaansrecht.

Mensen zitten hier ook om echt zwarte humor uit te dragen en dan is respect vanzelf niet altijd aanwezig.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:54:30 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36353035
Ouwehoer en soms serieus, dus serieus mag best wel eens denk ik.

En over zwarte humor, veel mensen zitten hier met zwarte humor. Zwarte humor kan leuk zijn soms als je bepaalde zaken op de hak neemt. Maar soms zijn mensen erg kwetsbaar zoals Sara dat is. En als je te kwetsbaar bent op een forum, dan is het misschien verstandiger om beter je verstand te gebruiken over waar je komt in de topics. Denk ook dat sara vaak benaderd wordt met een dosis zwarte humor, dat ze haar in de zeik willen nemen en dat ze er zelf van genieten en als humor zien, denk dat ze niet eens met opzet haar pijn willen doen, maar dat het gewoon lachen is voor die mensen maar als iemand er slechter van wordt? En wie weet zijn ze wel sadistisch van aard, kan natuurlijk ook, ik kan niet in andere mensen kijken. Maar dat is dan sowieso fout omdat ze een slachtoffer zoeken en het is tevens pesten ook. Dus dan is het niet eens zwarte humor. En sara, inplaats van kwetsbaar te zijn ertegen, kun je natuurlijk ook zelf onzin gaan uitkramen en meedoen met die mensen. Of je doet net of je gek bent en gaat er een spel van maken hier. Ik zie fok! als een spel als het ware.

De gesprekken die ik voer op hoger niveau zie ik als uitdagend spel, en onderling contact zie ik ook soms als spel hier. Ouwehoeren zie ik ook als spel. En als mensen mij uitdagen of in de zeik willen nemen, dan nog zie ik het als spel inplaats van dat ik het zie dat het slecht is. Ik vermaak me wel in dit spel en zo pak ik het echte leven ook aan.

Het hele leven is een groot spel En dan is het zoals ik vaak zeg een kwestie dat je het spel goed weet te spelen. Goed omgaan in het spel met je medestanders of "tegenstanders". Hoewel iedereen een medestander is in het spel omdat we allemaal mensen zijn van vlees en bloed, dus er zijn niet eens tegenstanders in het spel. Als je helemaal diep denkt in termen van het spel, zijn we allemaal sparringspartner van elkaar. Dus helemaal geen tegenstander.

Zelf ben ik helemaal van de wereld aanwezig geweest hier, door de anti depressiva kwam dat. En ook ik kon beter helemaal niet aanwezig zijn toen. Maar goed, het is zo gegaan. Op dit moment heb ik nergens problemen meer op fok!.

Mensen die me proberen af te kraken pak ik zelf aan, maar vaak zeg ik dat ik ze op ignore zet. Ik ga eerst 2-3 berichten op ze in, merk dat het geen zin heeft en zet ze op ignore.

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 14:02:54 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:58:11 #176
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353108
sooow... bijgelezen.

Goeiemiddag allemaal
pi_36353128
ja droom.... dat is precies wat ik bedoel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:59:36 #178
91333 displission
pi_36353130
Dit wordt ook op een hele verkeerde manier door jullie bekeken, in eerste instantie doelde saraats op een opmerking die ik plaatste dat ze het gewoon even fijner vond als ik daar niet te diep op inging. En dat doe ik ook niet meer. Dus in dit geval heb IK respect voor de opmerking die ze plaatste en zal er ook in het vervolg rekening mee houden. Ik zeg nog maar een keer laat die discussie over respect nu maar achterwege..want daar doelde ze helemaal niet op.

Hey ik heb vanochtend een toetje op die was best wel luchtig zullen we het nu dan ook maar even hebben over wat luchtigers...?
pi_36353136
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:58 schreef Marietje_34 het volgende:
sooow... bijgelezen.

Goeiemiddag allemaal
ola Maria
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:01:25 #180
91333 displission
pi_36353163
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:58 schreef Marietje_34 het volgende:
sooow... bijgelezen.

Goeiemiddag allemaal
goedmiddag marietje schijnt bij jouw de zon wel? zo ja.. dan ben ik jaloers
pi_36353183
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:59 schreef displission het volgende:
Dit wordt ook op een hele verkeerde manier door jullie bekeken, in eerste instantie doelde saraats op een opmerking die ik plaatste dat ze het gewoon even fijner vond als ik daar niet te diep op inging. En dat doe ik ook niet meer. Dus in dit geval heb IK respect voor de opmerking die ze plaatste en zal er ook in het vervolg rekening mee houden. Ik zeg nog maar een keer laat die discussie over respect nu maar achterwege..want daar doelde ze helemaal niet op.

Hey ik heb vanochtend een toetje op die was best wel luchtig zullen we het nu dan ook maar even hebben over wat luchtigers...?
Het maakt ook niet uit tegen wie ze het heeft.
Het maakte een discussie los. of het deed ons denken aan wat dat voor ons betekend.

Vrije associatie. Daarom is er ook een topic als ouwehoer. daar moegen we vrij ouwehoeren maar we mogen ook vrij associeren. Niet eens perse meer gespitst op Sara.

Wat Sara zei deed alleen een apel op mij als mens om te verwoorden hoe ik het zie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:04:20 #182
91333 displission
pi_36353223
ja ok:) dat snap ik, maar in eerste instantie begreep je het verkeerd en daar reageerde ik ook op
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:04:30 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36353231
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het maakte een discussie los. of het deed ons denken aan wat dat voor ons betekend.

Vrije associatie. Daarom is er ook een topic als ouwehoer. daar moegen we vrij ouwehoeren maar we mogen ook vrij associeren. Niet eens perse meer gespitst op Sara.

Wat Sara zei deed alleen een apel op mij als mens om te verwoorden hoe ik het zie.

Inderdaad.

En vrije associatie is fijn en prettig. Ben ook blij dat het soms hier wat serieuzer is. Dat was ook de oorspronkelijke titel van het topic, ik bedoel ouwehoeren en soms serieus. Het hoeft niet altijd om het ouwehoeren te gaan. Als iemand een probleem heeft dan mag dat toch ook naar voren komen?

Dan zie ik het hier eerder als huiskamer waar alles besproken kan worden.

Ik vond het ff prettig om over respect te praten, ook omdat het zo vaak gebruikt wordt dat woord. Terwijl vele mensen het woord zomaar gebruiken zonder te beseffen wat het inhoudt helemaal.

Ik ga ff roken.

Ik ben echt blij dat ik zelf geen respect nodig heb zozeer. Dat leeft een stuk makkelijker. Ik wil een leven zonder zorgen en stress. Dus ik wil me ook niet al te druk maken over wat anderen van mij denken.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:04:37 #184
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353235
quote:

Sara,
ik heb weinig toe te voegen aan de wijze woorden die al gezegd zijn. Ik hoop natuurlijk dat je je snel beter gaat voelen, maar geloof me, als jij jezelf respecteert maakt het je niet uit wat 'anderen' van je vinden. Ik denk dat dat het eerste is waar je aan moet werken, respect voor jouzelf, liefde, genegenheid en begrip voor jezelf. En dan komt de rest 'vanzelf'.
Wat dus al gezegd is: het zit allemaal in jezelf. Maar ik wens je veel sterkte toe.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:05:18 #185
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353252
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ola Maria
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:05:58 #186
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353260
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:01 schreef displission het volgende:

[..]

goedmiddag marietje schijnt bij jouw de zon wel? zo ja.. dan ben ik jaloers

af en toe breekt ie ff door, maar het is hier overwegend grijs in amsterdam
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:06:33 #187
91333 displission
pi_36353278
gaan hier nog mensen naar de solse gat meeting?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:06:34 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36353279
Halo Marietje

Maria is ook een mooie benaming

Maria Magdalena

Ben jij de reincarnatie van Maria Magdalena

Grapje uiteraard

Of niet

zaterdag 25 maart 2006 @ 14:08:17 #189
91333 displission
pi_36353325
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Maria Magdalena
zo in een keer goed getypt dromenvanger ik heb je trouwens maar weer es opgehangen boven mijn bed hehe

een dromenvanger dan he
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:08:29 #190
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353330
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Halo Marietje

Maria is ook een mooie benaming

Maria Magdalena

Ben jij de reincarnatie van Maria Magdalena

Grapje uiteraard

Ja, Maria vind ik ook een mooie naam, deed me gelijk denken aan de jaren dat ik op Kreta werkte. Daar noemden alle Kretenzers mij Maria.

Geen idee wiens reincarnatie ik ben
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:09:29 #191
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353347
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

totally agree
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:11:48 #192
91333 displission
pi_36353404
mijn aquarium gaat vandaag de deur uit mensen..een bioloog gaat er goed voor zorgen..ben benieuwd wat hij ervan gaat maken..want de algen komen zowat de bak uit.. hehe..
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:13:13 #193
91333 displission
pi_36353438
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

totally agree
ja ik ook hoor..!
pi_36353468
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef displission het volgende:
ja ok:) dat snap ik, maar in eerste instantie begreep je het verkeerd en daar reageerde ik ook op
Welnee, jij begreep verkeerd dat ik het niet verkeerd begreep maar reageerde vanuit mijn eigen begrijpen wat jij op dat moment niet begreep. Begrijp je?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:15:30 #195
91333 displission
pi_36353498
haha leuke woordspeling ja ik vat hem
pi_36353499
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef displission het volgende:
gaan hier nog mensen naar de solse gat meeting?
Ik ga wel als het goed is. Het zit iig in de planning.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:15:48 #197
91333 displission
pi_36353512
wat moet je daar eigenlijk van verwachten?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:17:44 #198
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353554
Wanneer is het nou, de 14e april toch? Dan kan ik niet
pi_36353599
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef displission het volgende:
wat moet je daar eigenlijk van verwachten?
nou.......als ik mee ga..... Dat kunnen anderen je beter vertellen.

De sfeer daar kan heel maf zijn en wisselend. Als je er gevoelig voor bent. Maar mensen zijn ook vaak genoeg gevoelig voor elkaar. Dus dan zit je daar bij dat gat in het donker om je heen te spieden of er zich nog geesten aandienen. dan schrikt er iemand en dan staat de halve groep stijf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36353608
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Wanneer is het nou, de 14e april toch? Dan kan ik niet
wat jammer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36353625
ik ben heel even weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:22:50 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36353682
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef displission het volgende:

[..]

zo in een keer goed getypt dromenvanger ik heb je trouwens maar weer es opgehangen boven mijn bed hehe

een dromenvanger dan he

Ik dacht al dat je me gelynched had

Naar het Solse gat ga ik niet, ik heb sowieso geen goed vervoer maar in de toekomst komen die meetings vanzelf wel. Heb nog eeuwen te leven

Maar over respect nog ff, ik doe echt graag aan vrije associatie dus neem me ff de vrijheid om verder te gaan. Prettig vind ik het als ik steeds doorga met een onderwerp en steeds overschakel naar een volgend onderwerp.

Je heb respect, reputatie en imago. En weet je dat al die 3 begrippen mij totaal niets zeggen? Genoeg mensen die zich druk maken over hoe ze overkomen op anderen en die zich druk maken over hun reputatie. Die mensen leven niet voor zichzelf maar zijn continu bezig met hoe ze overkomen op anderen. Dus echt genoeg mensen die niet zichzelf zijn, bang zijn om zichzelf te zijn. De mensen met een masker op ook wel.

Wat boeit het uberhaupt hoe je overkomt op anderen? En wat boeit het wat anderen van je denken?

In mijn leven is het belangrijk dat ik met mezelf kan leven, dat ik zelf weet dat ik goed leef op mijn eigen manier. En dan zijn er nogmaals altijd mensen die met mij kunnen leven. Ik heb vaak genoeg mensen die met mij kunnen omgaan en met mij kunnen praten en gesprekken voeren.

Dus wat boeit het dat de rest anders kan denken?

Zo basta uit.

Ik doe lekker waar ik zin in heb, ook op fok! doe ik dat en ga ik dat nog meer doen. Ik zal geen enkel blad voor de mond nemen als het gaat om mijn visies. En dan heb je zeer zeker dat mensen de hele tijd blijven reageren en gaan trollen. Maar die negeer ik dus simpelweg. Als je niet op die mensen reageert gaat voor hen de pret van het trollen toch eraf.

Zo, lange tekst, ik ga ff muziek uitzoeken die ik nu ga opzetten.

Imago en reputatie. Al noemen ze me een gestoorde schizofreen, dan nog lach ik mee. Omdat ik zelf beter weet.

Een maniac mogen ze me wel noemen, omdat ik een maniac ben. A maniac, en niet alleen op de dansvloer

Meer met het toetsenbord en met praten ook wel.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:25:46 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36353761

En dan werd ik ff moe van mezelf net Soms ben ik nog druk. Maar goed. Mag wel nog. In ieder geval is de rust beter dan ooit. Maar dat drukke gaat nooit echt weg. Op een rustige manier druk zijn. En druk zijn op een rustige manier.

zaterdag 25 maart 2006 @ 14:26:50 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36353791
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
ik ben heel even weg.
Dag
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:28:01 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36353815
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, Maria vind ik ook een mooie naam, deed me gelijk denken aan de jaren dat ik op Kreta werkte. Daar noemden alle Kretenzers mij Maria.

Geen idee wiens reincarnatie ik ben
Maria Maria ....is een nummer van gemaakt Ik vind Maria ook een mooie naam

Reincarnatie, acht wat maakt het uit. Als je maar gelukkig bent in het nu. Als je vorige leven voor belemmeringen zorgt, dan is het wel nodig dat je inzicht hebt in wat in je vorige leven niet goed ging.

Ervaar je geen belemmeringen dan boeit het geen ene ruk dat je niet weet wie je wel of niet bent geweest.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:32:09 #206
91333 displission
pi_36353921
Dromenvanger misschien een ideetje als je een baard laat staan? hehe ik bedoel..oude wijze mannen bestaan wel degelijk als ik zo jouw verhalen lees..
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:34:04 #207
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36353974
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:28 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maria Maria ....is een nummer van gemaakt Ik vind Maria ook een mooie naam

Reincarnatie, acht wat maakt het uit. Als je maar gelukkig bent in het nu. Als je vorige leven voor belemmeringen zorgt, dan is het wel nodig dat je inzicht hebt in wat in je vorige leven niet goed ging.

Ervaar je geen belemmeringen dan boeit het geen ene ruk dat je niet weet wie je wel of niet bent geweest.
precies
En weet je, ook periodes van 'ongelukkig zijn' kunnen van grote waarde zijn, voor mij wel tenminste.
Maar gelukkig ben ik nu wel gelukkig
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:35:30 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354010

Ik scheer me 2 keer per dag Ik kan niet tegen stoppels als ik eenmaal in het gezicht wrijf. Heb wel grijze haren van de zorgen gekregen.

Maar ik wilde nog wat zeggen over mijn verleden. Ik ben pas zo gaan leven sinds die psychose. ( wat een rot woord is dat, ik noem het liever bewustwording)

Ik ben dus pas echt goed gaan leven sinds de bewustwording. Voorheen maakte ik me ook zorgen over wat een ieder ook mocht denken van mij.

Slaat toch nergens op. Je druk maken om anderen

Maar dan herhaal ik me weer.

Over grijze haren, ik wil grijzer worden nog. Ik heb donker bruin haar met grijze haren erin, maar ik wil nog meer grijze haren krijgen. Zo val ik dus op ook Als ik helemaal grijs of wit zou worden dan zou ik misschien wel een lange baard laten staan

En dan open ik een eigen universiteit voor mensen met een hoog bewustzijn
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:37:48 #209
91333 displission
pi_36354068
haha
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:38:04 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354075
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

precies
En weet je, ook periodes van 'ongelukkig zijn' kunnen van grote waarde zijn, voor mij wel tenminste.
Maar gelukkig ben ik nu wel gelukkig
Ik ben ook gelukkig omdat jij gelukkig bent Het geluk van anderen doet mij dus ook goed Geluk vermenigvuldigd zich alleen als je het deelt zegt men wel eens. Ben ik het mee eens Mensen die zich ongelukkig voelen, daar word ik dus ook ongelukkig van. Alsof ze me aansteken. Als iemand met een chagerijnig of droevig gezicht tegenover me staat, dan zakt mij de stemming ook omlaag op de een of andere manier.

En wie weet beinvloedt op die manier alles elkaar, dat je niet eens een droevig gezicht hoeft te zien om je ongelukkiger te voelen. Dat zelfs het ongelukkige gevoel van een Japanner in Japan kan zorgen dat de hele stemming van de mensheid niet in orde is. Het massale goed voelen. Dus mocht dat zo zijn, dan wordt het hoog tijd dat iedereen in opperste stemming is Ik voel me al goed, maar het kan altijd beter. En aan goed voelen zit dan weer geen grens denk ik maar. Als het maar niet manisch is waar gevaren naar voren komen.

Over ongelukkig zijn en gelukkig zijn. Ik denk dat je wanneer je heel erg ongelukkig bent geweest, daarna heftiger kunt genieten van geluk. Als je weet dat het verschil zo groot is, niet weten, als je het verschil ervaart.

Stel je hebt - 100 ongeluk gehad en daarna krijg je + 100 geluk.

Dan heb je eigenlijk 200 geluk

Heb je altijd 100 geluk gehad dan heb je minder geluk dan wanneer je erge tijden van ongeluk hebt gekend.

En dan is 100 het maximum in dit. Ergens een maximum aanbrengen kan nuttig zijn om aan te geven dat je zelfs door slechte tijden, gezonder kunt worden dan ooit.

Dus je hebt zeker gelijk, de grootste ellende kan van levensbelang zijn
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:39:32 #211
91333 displission
pi_36354119
enne het is 12345678910
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:42:52 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354197
De 0 aan het einde dus

Hoezo denk je dat de 0 aan het einde komt?

Als je begint bij 1 natuurlijk aan het begin Als je uitgaat dat de 1 meteen daar was. Als je niet uitgaat dat de 0 eerst daar was. Maar dat is dan een eigen interpretatie erin. Ik denk persoonlijk dat de 0 eerder daar was in alles.

Maar als je bij 0 begint te tellen niet. Maar het begint denk ik ook wel bij de 1. 0 staat voor leegte. Maar ga je uit van het ontstaan van het universum, dan moest er eerst leegte zijn voordat de 1 kon komen. Dus dan tel ik voorlopig alsnog beginnend bij 0. Bij aftellen gaan ze sowieso altijd naar de 0 toe. Bij optellen kan het anders zijn, ik moet daar eens over nadenken tijdens een nacht wakker liggen

Zonder leegte kun je niet bouwen. En of bouwen nodig is?

Dat weet ik niet

illusies bouwen en fantasie bouwen en realiteiten die opgebouwd zijn door andere zaken dan hoe het nu gebeurt.

Ik geloof dat het in de toekomst nog leuk gaat worden

Dat is lachen dat is leuk, ik lig constant in een deuk
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:44:09 #213
91333 displission
pi_36354228
je kunt wel bouwen op een 1 hoor, dat doe je in het nu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:44:32 #214
91333 displission
pi_36354243
oef of geef ik nou secret info weg? hihi
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:45:49 #215
91333 displission
pi_36354285
ik ben weg mensen..laterz..fijne middag nog
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:46:22 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354296
Niets is geheim

Nee, ik heb ook geheimen, zoals mijn pincode en wachtwoorden maar alle visies wil ik openbaar maken. Voor het geval dat mensen er iets aan hebben en hun eigen visie willen of proberen uit te bouwen.

Op de 1 bouwen gaat sowieso inderdaad, dat doe je als individu. 6,5 miljard enen zijn aan het bouwen nu. En dan hoeven ze niet eens in de bouw te werken. Je kunt zelfs bouwen als je werkeloos bent, bouwen aan je welbevinden en bewustzijn. Hoe het zit met coma-patienten weet ik niet. Misschien bouwen die wel op een hele andere manier. Of ze hebben al hele kastelen klaar gemaakt. Waar ze zich in gehuisvest hebben.

Maar wat is dan de 0. De 0 is lucht?

zaterdag 25 maart 2006 @ 14:47:12 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354317
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef displission het volgende:
ik ben weg mensen..laterz..fijne middag nog
Dag

Ik ga nog tot 23:00-00:00 door met lekker schrijven.

Ik voel me gezonder worden door het tot uitdrukking brengen van alles.

Expressionisme. Heling door expressie

En uiteindelijk door heling, genezing bereiken
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:59:21 #218
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36354607
mijn internet lag er zomaar uit, hij kon telkens de server niet vinden , vandaar dat ik inene weg was
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:00:43 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354641
0 = lucht
1 = objecten of mensen

Zonder lucht en ruimte kunnen we niet leven. Dus eerst was er lucht voordat er objecten en mensen konden ontstaan

En wie weet is het ooit allemaal een 0

Als mensen helemaal uit lucht bestaan Dat we verdwijnen uit deze realiteit Dat er iets heel nieuws gaat komen En dat gaat ook gebeuren, en iedere dag wordt er verder gebouwd en dus bouw ik mee richting het blauwe pilletje Ga ik actief meewerken aan het blauwe pilletje. En dan is het blauwe pilletje het beste dat er is

Dan is alles 1 droom van lucht en is het een grote illusie en bestaat materie niet eens meer

Zijn we allemaal overleden en is er niet eens meer sprake van massa

Overleden om herboren te worden in een ultiem universum of nog sterker ultieme universums.

Hersens die tot stof worden, en wind die de stof doet wegblazen Hersens, het meest foute orgaan in het lichaam, dat verdwijnt tot lucht. Terwijl de kennis aanwezig blijft en het verstand ook.

1 grote mdma party.

Take the blue pill!!!!!!!!!!

Iedereen die de blauwe pil neemt tot de ultieme matrix en tot het ultieme universum met mogelijkheden tot andere universums

zaterdag 25 maart 2006 @ 15:01:21 #220
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36354663
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:38 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik ben ook gelukkig omdat jij gelukkig bent Het geluk van anderen doet mij dus ook goed Geluk vermenigvuldigd zich alleen als je het deelt zegt men wel eens. Ben ik het mee eens Mensen die zich ongelukkig voelen, daar word ik dus ook ongelukkig van. Alsof ze me aansteken. Als iemand met een chagerijnig of droevig gezicht tegenover me staat, dan zakt mij de stemming ook omlaag op de een of andere manier.

En wie weet beinvloedt op die manier alles elkaar, dat je niet eens een droevig gezicht hoeft te zien om je ongelukkiger te voelen. Dat zelfs het ongelukkige gevoel van een Japanner in Japan kan zorgen dat de hele stemming van de mensheid niet in orde is. Het massale goed voelen. Dus mocht dat zo zijn, dan wordt het hoog tijd dat iedereen in opperste stemming is Ik voel me al goed, maar het kan altijd beter. En aan goed voelen zit dan weer geen grens denk ik maar. Als het maar niet manisch is waar gevaren naar voren komen.

Over ongelukkig zijn en gelukkig zijn. Ik denk dat je wanneer je heel erg ongelukkig bent geweest, daarna heftiger kunt genieten van geluk. Als je weet dat het verschil zo groot is, niet weten, als je het verschil ervaart.

Stel je hebt - 100 ongeluk gehad en daarna krijg je + 100 geluk.

Dan heb je eigenlijk 200 geluk

Heb je altijd 100 geluk gehad dan heb je minder geluk dan wanneer je erge tijden van ongeluk hebt gekend.

En dan is 100 het maximum in dit. Ergens een maximum aanbrengen kan nuttig zijn om aan te geven dat je zelfs door slechte tijden, gezonder kunt worden dan ooit.

Dus je hebt zeker gelijk, de grootste ellende kan van levensbelang zijn
ik ben het weer helemaal met je eens Ik weet zeker dat ik van een aantal dingen in mijn leven niet zo had kunnen genieten als nu, omdat ik ook slechte tijden heb gekend.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:04:40 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354744
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik ben het weer helemaal met je eens Ik weet zeker dat ik van een aantal dingen in mijn leven niet zo had kunnen genieten als nu, omdat ik ook slechte tijden heb gekend.

Fijn dat we het eens zijn Eens zijn met mensen is ook prettig. Als je eens op dezelfde golflengte zit ook. En dan kun je elkaar nog altijd aanvullen in je visies en gedachtes.

Maar het is gewoon een wereld van verschil hier bij mij, ik zeg dat ook zo vaak dat het soms vermoeiend kan klinken maar ik leef in een hele prettige trip. Alsof het een trip is. Ik voel me gewoon zo goed. Iedere dag wordt de trip groter en mooier Dat is het mooie, er zitten geen grenzen aan het trippen A beautifull trip. En dan heb ik geen LSD nodig. Dan trip ik uit mezelf richting andere werelden. En dan is LSD een lachtertje En ik trip mezelf door de trip door te schrijven en na een dag heftig schrijven ga ik hevig trippen. Ik trip steeds dieper die andere werelden in. En blijf doorgaan

Maar goed. Het is een soort trip richting een andere wereld. Zei het hierboven ook al.

Ik denk dus dat iedereen die trip gaat maken en dat we met z'n allen massaal richting een andere wereld gaan nog

Je kunt die andere wereld het paradijs noemen maar het wordt een groot feest.

Heb lekkere muziek opstaan.

Gisteren dus echt een trip gemaakt toen ik op de bank lag. Heerlijk liggen trippen. Ik ging echt een tunnel in, waar het vol zat met getallen cijfers en symbolen en ik zag gebouwen en nog meer. Ik ging regelrecht naar die wereld toe

Heb nu hardcore opstaan. Hakkuh en zagen. Is lekker om het denken in stukken te zagen Dan kan ik later nog beter trippen

Cd heet dus, Masters of hardcore. Ik luister alles. Dus ook oude vertrouwde muziek van mijn "gabber-periode". Hoewel ik geen echte gabber was. Een gelegenheids raver meer
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:09:16 #222
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36354872
Ik heb er zin in

Ik ben ook vaker gewoon aan het dansen in huis ook, en achter de computer met het hoofd bezig gaan, dan heb ik muziek opstaan en ga ik hoofdbewegingen maken en nog meer. Soms spring ik in de lucht uit vreugde in huis. En soms steek ik de armen in de lucht en maak ik een overwinnings-gebaar

Ben echt gek

Maar gek zijn is geweldig

Soms als ik opsta of in bed lig steek ik ook de armen in de lucht. Om aan te geven voor mezelf dat ik aan het winnen ben
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:10:05 #223
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36354896
Ik heb Annie Lennox opstaan. En het zonnetje breekt door hier, zit nu met mijn gezicht in de zon waar ook de kat van wil genieten, ze wil perse op mijn muismatje liggen. Niet handig
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:11:58 #224
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36354948

hier mijn dikke harige spinnende mutsje
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:21:49 #225
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36355206
Vervolgens pal voor mijn toetsenbord:

'neehoor schat, je ligt niet in de weg'
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:23:04 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355247
Leuke foto Kat ligt er zo te zien lekker ontspannen bij

Hier breekt ook de zon door, het is hier zo licht als maar zijn kan Het is echt licht te noemen. Trippen in het licht kan ook

Maar het is helder licht nu de zon naar binnen schijnt en niet irritant. Ik vraag me wel af hoe de trip er straks verder uit gaat zien nog. Maar dat komt nog wel. De trip zal zeker vorm gaan krijgen nog.

Denk niet dat ik als enige de trip aan het maken ben, iedereen is bezig met deze hyper trip vorm te geven

Ieder mens is bezig om deze trip vorm te geven op dit moment. Komt dan eindelijk de massale trip naar voren die anders is dan deze realiteit?

Gaan we dan straks eindelijk onze eigen wereld samen stellen zoals dat hoort

Zeker gaat dat gebeuren

En of

Iedere dag
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:23:51 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355272
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Vervolgens pal voor mijn toetsenbord:
[afbeelding]

'neehoor schat, je ligt niet in de weg'
Hij ziet er gevaarlijk uit

Maar alle katen hebben wat gevaarlijks over ze, niet dat het geen leuke dieren zijn. Maar ze hebben een behoorlijk pittig karakter en een gevaarlijke uitstraling.

Zo van..." Don't fuck with me, or else"
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:25:30 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355325
Hakkuh!!!!

Zaguh!!!!!

Klinkt erg jong maar ik vind deze muziek toch wel wat hebben. Ik word er wakker van in ieder geval. Ze zeiden niet hakuh of zaguh maar net een nummer over ontsnappen. Nu gaat het over de master.

" You know the words, follow me, motherfucker!!!!!"

Hoorde ik net.....
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:27:29 #229
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36355380
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maar alle katen hebben wat gevaarlijks over ze, niet dat het geen leuke dieren zijn. Maar ze hebben een behoorlijk pittig karakter en een gevaarlijke uitstraling.

't is een zij, ze heet Bepje, en is echt de grootste doedel die je je maar kan voorstellen. Ze heeft echt nog nooit naar mij of iemand anders uitgehaald. Echt een vreselijk lief knuffelkatje
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:28:23 #230
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36355405
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Hakkuh!!!!

Zaguh!!!!!

Klinkt erg jong maar ik vind deze muziek toch wel wat hebben. Ik word er wakker van in ieder geval. Ze zeiden niet hakuh of zaguh maar net een nummer over ontsnappen. Nu gaat het over de master.

" You know the words, follow me, motherfucker!!!!!"

Hoorde ik net.....
ik heb heel wat anders opstaan, George Michael met Careless Whisper, uit de ouwe doos
pi_36355407
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

jaaaaa, die van mij bedreigen me dagelijks. Knuffel me NU of ik knuffel jou..... tot je erbij neervalt. Gevaaaaaar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:29:07 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355418
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

't is een zij, ze heet Bepje, en is echt de grootste doedel die je je maar kan voorstellen. Ze heeft echt nog nooit naar mij of iemand anders uitgehaald. Echt een vreselijk lief knuffelkatje
Gevaarlijke bedoel ik volgens mij vooral de ogen mee

Katten hebben bijzondere ogen. En als ik dan zeg dat het gevaarlijk overkomt, is dat positief. Gevaarlijk is niet alleen maar negatief

Gevaarlijk kan mooi zijn.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:29:33 #233
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36355432
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jaaaaa, die van mij bedreigen me dagelijks. Knuffel me NU of ik knuffel jou..... tot je erbij neervalt. Gevaaaaaar.

precies, zo is zij ook, een vreselijke vrijkous
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:30:04 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355448
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:28 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik heb heel wat anders opstaan, George Michael met Careless Whisper, uit de ouwe doos
George Michael was ik als kind best fan van

Tegenwoordig hou ik meer van het stevige werk. Muziek die doet oppeppen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:30:35 #235
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36355478
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Gevaarlijke bedoel ik volgens mij vooral de ogen mee

Katten hebben bijzondere ogen. En als ik dan zeg dat het gevaarlijk overkomt, is dat positief. Gevaarlijk is niet alleen maar negatief

Gevaarlijk kan mooi zijn.
Ik vatte het ook niet negatief op hoor En katten zijn idd erg goed in hooghartig, arrogant en sjaggerijnig kijken, Bepje kan dat ook erg goed
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:31:01 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355488
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik legde het eerder al uit net , gevaarlijke uitstraling door de manier van overkomen. Dat ze zachtaardig zijn kan best.

Hoewel ik een kat heb gehad toen ik jong was die niet te vertrouwen was.

Maar zo heb je bij mensen en dieren altijd wel valsheid erin zitten.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:32:27 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355525
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:30 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik vatte het ook niet negatief op hoor En katten zijn idd erg goed in hooghartig, arrogant en sjaggerijnig kijken, Bepje kan dat ook erg goed
Dat geeft toch karakter aan het beest

Zolang ze niet uithalen en een oog uitkrabben. Dat is mij gebeurt toen ik ongeveer 8 jaar was. Dat beest had me bijna een oog eruit gekrabt. Is toen meteen naar een ander baasje gegaan. Naar een boer volgens mij, richting het platteland dus.

Dat was een kat die is komen aanlopen. Op een dag tijdens het barbecuen kwam hij kijken, hebben we melk gegeven en is hij nooit meer weg gegaan. Lief dier op zijn tijden maar niet te vertrouwen. Maar een kat met kinderen combineren, is dat wel verstandig? Ik bedoel, een kat zomaar optillen dat gaat toch niet goed of wel? Of laten katten zich optillen? Volgens mij mag je dieren sowieso niet optillen, mijn hond wilt dat ook niet, ik til hem dus alleen op als hij bij de dierenarts op de tafel moet. En kinderen tillen graag dieren op. Dus wie weet was die uithaal wel terecht toen Maar als kind weet je dat niet.

Miekie heette hij of zij. Die kat. En ik heb een lul-kick Ik praat weer veel. spraakwater

Ik heb nog een foto van die kat in een foto-album. Ben sowieso van plan om alle foto's nog in te gaan scannen ooit, dus ooit post ik die kat nog wel eens hier.

Maar dat scannen kan nog wel een tijdje gaan duren. Ik schrijf liever nu. En ik doe waar ik zin in heb, altijd en overal, dus dat scannen dat wacht nog maar totdat de tijd daar is

Ik leef een relaxed leven

Altijd doen waar ik zin in heb. En is dat ego-centrisch of logisch? Ik vind het logisch dat ik doe waar ik zin in heb. Af en toe rekening houden met anderen maar ook dat doe ik niet met tegenzin.

Dus ik heb alle vrijheid die ik verlang. Ik wil nog meer vrijheid in het hoofd, ik wil lucht

H20

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 15:37:58 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:37:38 #238
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36355655
Moet ff weg, bel gaat
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:38:11 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355671
Tot zo

Ik ga ff roken

Meteen ff frisse lente-lucht opsnuiven
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:40:13 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36355722
Ik schrijf lange teksten wederom

Kan het niet laten die teksten, het is gewoon aangeboren en hoort erbij, kan gewoon niet anders, maar ik ga nu ff weg ook.

Ik ouwehoer veel omdat ik niets anders te zeggen heb meer. Ik ben uitgepraat over dingen die serieus zijn. Kan nog wel het een en ander aankaarten maar het is allemaal geouwehoer in principe. Er is weinig serieus over hier.

Misschien moet ik maar toch foto's gaan inscannen Niets moet natuurlijk. Alles mag.

Alles is ouwehoeren in principe, waarom zou je het serieus zien? Gewoon lekker ouwehoeren, zelfs over serieuze dingen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:56:56 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36356123
Trip-gevoel is weer ff weg, maar dat kan ook niet altijd aan de orde van de dag zijn. Komt vanzelf nog wel. Ik zit nu gewoon rustig hier.

Zal andere topics zoeken en wie weet nog wat anders doen nog.

Heb zin om andere dingen te doen. Leuke dingen voor de mens Alleen maar leuke dingen voor de mens dus. Alleen maar leuke dingen, alles moet leuk zijn. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Alles moet een spelletje zijn en leuk zijn en nog meer

En vooral niet werken . Ik zal nooit meer in mijn leven werken, ik zal geen vinger meer uit steken als het ware, mocht ik ooit nog een vinger uitsteken dan is het niet eens werken, dan is het een hobby, misschien dat je het werken als hobby kunt zien maar ik wil liever van het hele woord werken af.

Ik zal de lotto winnen maar ik zal niet werken, de 6 juiste getallen vinden kun je dan als werken zien, maar ook dat is een spel, omdat ik eigen baas ben, een baas zal ook nooit meer boven me komen te staan in mijn bestaan, in geen eeuwigheid komt er een persoon boven me te staan, advies aannemen dat wel. Ik zal advies aannemen dat is alles. Orders opvolgen doe ik nooit meer. Vrije keuze ook wel.

Ik zal nooit mijn handen meer vuil maken Ik ga toch niet mijn handen vuil maken voor onzinnnige zaken? Onzinnig is niet eens het juiste woord, onzin kan goed zijn ook. Een beter omschrijving van onzinnige zaken. Ik weet het niet. Maar zaken die de moeite van handen vuil maken niet waard zijn, daar maak ik dus nooit meer mijn handen aan vuil. Heb wat beters te doen zeg. Heb te lachen en te spelen en plezier te maken ook

Werken is slecht, voor iedereen. Het werk moet zichzelf opknappen. Wie weet dat het werk ooit zichzelf zal opknappen. In de nieuwe wereld wellicht.

Let's hope zo

Werken is out to date. Ouderwetse zooi is werken.

Mensen die beweren dat ze met plezier werken zijn niet 100 procent. En het woord werken is groot. Als ik over werken praat dan heb ik het over zinloos werken en de herhaling van het werken en nog meer.

Af en toe wat schrijven en wat cijferen is niet erg, dat is een spelletje en is een hobby. Dus mensen die software in elkaar zetten enzo, die zijn gewoon bezig met hobby.

En als je straks met 1 knop alle vuilnis verwijderd van deze aardbodem, dan is die druk op die ene knop ook geen werken, dan is het een leuk spel. En humor

Dan is het humor

Lang leve de lol

Tis maar dat jullie het ff weten

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 16:03:08 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:13:15 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36356553

Vroeger zou ik me schamen voor wat ik allemaal beweer en zeg, en denken wat anderen zouden kunnen denken.

Schijt eraan!!!

Schijt wat ze denken.

Wat ze ook denken, het boeit niet wat ze denken. Ze denken maar wat ze denken!!! En ze denken altijd wel wat. Dus waarom zou ik me druk maken daarover?

Ik denk ook wat ik denk namelijk

En zeg wat ik zeg.

En doe wat ik doe.

Alles waar ik zin in heb

En ik moet alles kwijt wat ik kwijt moet. Alles zeggen wat eruit moet. Dan pas kan ik vliegen straks.

Be prepared, want ik ben pas begonnen.

Evil!!!!!

Pure evil

Devilish

This is just the beginning
pi_36356792
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:

Evil!!!!!

Pure evil

Devilish

This is just the beginning
Hey hey hey.... do NOT, I repeat, do NOT (donderstem natuurlijk ) use my name idle.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36356806
Trouwens... je bedoeld wss meer wicked dan evil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:27:52 #245
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36356963
mogge : )
stay frosty
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:33:59 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36357105
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey hey hey.... do NOT, I repeat, do NOT (donderstem natuurlijk ) use my name idle.
Wicked kan ook. Or manic. Maniac. Manical. Maniac. Beast.

Evil weet ik niet.

Good weet ik ook niet. Logisch

En zo kan ik doorgaan. Ik meen het allemaal serieus ook.

ff kousen aantrekken

Evil...ik weet niet of ik evil ben. Ik weet alleen dat ik bepaalde dingen wil zien gebeuren. Magic wil ik zien gebeuren.

En al moet ik de mount everest tien keer opspringen, magic zal gebeuren.

Kan allemaal klinken dat ik onzin uithaal over die magic en nog meer. Maar ik ben serieus op mijn eigen manier. Ik benader het ook luchtig nogmaals.

Maar ik ga dus echt voor magie, ik ga zeker voor magie. Toveren ook wel. En nog meer.

Niet werken, met de toverstaf zwaaien en hoppa. Of met het toetsenbord magie veroorzaken kan ook.

Evil mag jij gebruiken

Ik noem mezelf Wizard
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:36:05 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36357171
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge : )
Goede morgen!!!

Uitgeslapen?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:36:43 #248
139452 gaai
zwarte poes
pi_36357181
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

ff kousen aantrekken
Ehm.....huh?

môgguh barra
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:49:06 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36357521
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:36 schreef gaai het volgende:

[..]

Ehm.....huh?

môgguh barra
Ik had sokken uit

Kousen noem ik dat soms

Sokken dus. Gebreide sokken. Kousen weet ik niet. Sokken of kousen, wat maakt het uit.

Had net de sokken uit omdat ik het warm had, en kreeg het koud toen ik naar binnen kwam van buiten

Zo tijd voor koffie....time for coffee.

Ik heb zin om op vakantie te gaan, en ik heb geld nodig. Meer geld nodig. Geld om op reis te gaan. Maar dan moet ik ff geld maken. Geld produceren ook. Makkie nog wel. Nu niet, maar ik verzin wel een manier om geld te verdienen.

Al moet ik geld drukken in de kelder

Nee, geld drukken is teveel moeite. Ik wil makkelijk geld verdienen. Ik wil niet eens de moeite doen om naar de kelder te lopen en de drukpers aan te zetten.

6 juiste getallen invullen kan al veel werk zijn. Dan moet je 6 kruisjes zetten en ook nog de lotto inleveren in het kantoor en nakijken of je 6 goed hebt. Maar goed. 1 keer 6 goed en dan niets meer voorlopig.

Ben liever lui dan moe

Geld om op vakantie te gaan dus, en dan wel een vakantie waarbij ze me dragen of wat dan ook. In ieder geval dat ik zo min mogelijk hoef te bewegen.

Dan kom ik vanzelf uit op een droom machine of trip. Ik wil blijven zitten en die reis maken. Ik heb geen zin om te lopen. Ik wil reizen zonder te lopen ook.

Een virtuele reis maken

Zoals gisteren op de bank

Op vakantie gaan zonder te bewegen in landen van deze wereld in het "echt" heb ik ook zin in, maar dan wil ik wel bewegen zonder te bewegen. Dat ik niet hoef te bewegen om in beweging te komen ook. Dat er 0,00000000 procent inspanning gedaan hoeft te worden dus.

Ik wil totaal geen inspanning verrichten. 0,0 inspanning.
pi_36357609
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:36 schreef gaai het volgende:

[..]

Ehm.....huh?

môgguh barra
pantykousjes?

Hey Barra.......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:53:04 #251
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36357625
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Goede morgen!!!

Uitgeslapen?
hehe sochtens wezen sporten (9:15-11:30) daarna ff jusje gedronken vervolgens naar zwolle gegaan en nieuwe schoenen gekocht (lacoste retro's) en geluched (subway) daarna thuis geholpen met het snoeien van bomen

ben dus kapot
stay frosty
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:53:41 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36357636
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

pantykousjes?

Heb ik me versproken

Weten jullie meteen mijn bezigheden door de dag heen

Straks ff met kort rokje naar buiten gaan op deze mooie dag
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:55:22 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36357680
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe sochtens wezen sporten (9:15-11:30) daarna ff jusje gedronken vervolgens naar zwolle gegaan en nieuwe schoenen gekocht (lacoste retro's) en geluched (subway) daarna thuis geholpen met het snoeien van bomen

ben dus kapot
Druk dagje dus

Dan is het nu lekker rusten dus of niet??? Heb je foto's van de schoenen??? Wil ze wel zien ook

Ik ben liever lui dan moe nog, ik heb helemaal nergens zin in. Alleen maar typen zonder de vingers te gebruiken

Koffie drinken, roken en alcoholvrij bier drinken en muziek luisteren plus praten hier dat lukt me nog wel. Eten lukt me ook nog wel. Maar meer niet.

Beetje slap ouwehoeren over andere werelden kan er ook nog net doorheen.

Net waren de batterijen van de muis leeg, moest ze vervangen en was al aan het balen, zag dat vervangen van de batterijen als ongewenste arbeid Liefste gooide ik de muis in de prullenbak en koop ik een met batterijen die eeuwig meegaan zonder ze te hoeven opladen.

Waarom maken ze het toch altijd zo moeilijk

Ik moet deze week het rijbewijs verlengen. Waarom laten ze dat ding uberhaupt verlopen?

Geld verdienen? Ambtenaren aan het werk houden?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:56:45 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36357727
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Druk dagje dus

Dan is het nu lekker rusten dus of niet??? Heb je foto's van de schoenen??? Wil ze wel zien ook

Ik ben liever lui dan moe nog, ik heb helemaal nergens zin in. Alleen maar typen zonder de vingers te gebruiken

Koffie drinken, roken en alcoholvrij bier drinken en muziek luisteren plus praten hier dat lukt me nog wel. Eten lukt me ook nog wel. Maar meer niet.

Beetje slap ouwehoeren over andere werelden kan er ook nog net doorheen.

Net waren de batterijen van de muis leeg, moest ze vervangen en was al aan het balen, zag dat vervangen als ongewenste arbeid
ja ff gamen
stay frosty
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:59:25 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36357798
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja ff gamen
Gamen lukt me ook nog wel

Maar ik hou dus van leuke dingen. Batterijen vervangen zoals ik net zei, daar kan ik dus helemaal uitgeput van raken.

Welk spel speel je nu??

Ik zal in de toekomst zeker gaan gamen nog. Toch zie ik het forummen ook als spelletje dus ik zit hier voorlopig nog. Totdat het spel hier is uitgespeeld

Nee het spel raakt niet uitgespeeld maar ik zit gewoon lekker te typen en dan ga ik daarmee door. En soms kom ik ergens achter, dat is dus ook een reden van mijn aanwezigheid. Zelfs in de grootste onzin berichten komt iets naar voren dat ik mee kan nemen richting achter de schermen en dan komt het tijdens de trip later vanzelf naar boven of voren.

Ben ff naar buiten en ben zo terug
pi_36357818
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Heb ik me versproken

Weten jullie meteen mijn bezigheden door de dag heen

Straks ff met kort rokje naar buiten gaan op deze mooie dag
ik zie het gewoon voor me. Staat je lleuk hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:08:52 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36358044
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik zie het gewoon voor me. Staat je lleuk hoor.

Daarom doe ik dat ook. Kan ik mezelf eens als vrouw zien

Grapje dus hoor, straks denken mensen nog dat het echt zo is

Was net ff naar buiten gegaan, en dan zet ik een stap naar buiten de frisse lucht in, en dan is het mild buiten, lekker aangename temperatuur. En dan is het dus echt wennen ook. Dan is het gewoon super dat het niet koud is buiten. Dat het lijkt alsof het buiten zoals binnen is.

Voor mij mag het altijd mild zijn buiten. Dat de temperatuur van buiten hetzelfde is als binnen. Maar misschien is af en toe kou ook prettig en warmte ook.

Toch is dit erg prettig te noemen. Buiten zitten alsof je binnen zit. Alleen met een fris windje erbij.

Een fris windje waardoor mij rokje omhoog waait
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:15:02 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36358204
Even wat "serieus" zeggen

Ik heb weer last van deja-vus. En dat is lachen

Bij iedere deja vus lig ik in deuk

Ik weet dat het niet aan de hersens ligt. Daarom lig ik in een deuk. Als het een ernstige niet te herstellen fout in de hersens was, dan zou ik me bezorgd maken. Maar dan zelfs niet, omdat alles te herstellen is.

Maar goed, ik krijg dus echt van die momenten dat ik dingen 2 keer meemaak

En dan is het lachen wederom. Dat het zo gek in elkaar steekt

Welke mafkees heeft dat verzonnen

Sowieso.... welke mafkees heeft het leven gemaakt en het heelal???? Dan ben je dus echt een mafkees

Sorry God, ik noem je ff mafkees. Vind je toch niet erg of wel

Volgens mij vind God het niet erg als je hem mafkees noemt. Want dat vind hij van zichzelf ook als ik het goed in doe schatten

Als God terug keert naar aarde, dan komt hij misschien eens hier op fok!. En dan is het lachen Of er komen meer Goden terug. Allemaal helemaal gestoord

Of hij wordt acteur in hollywood. Gaat hij komedies maken
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:20:05 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36358352
Rust nu.....dimmen

ff rustig aandoen. 01234567910

En dan ga ik weer verder.

Nu echt rusten want ik ga te snel soms. En dan raak ik gestressed en dat mag niet. Ik raak soms gestressed van mezelf en dat is niet goed.

Even 5 minuten stoom afblazen en weer ertegen aan.

Dus ben ff naar buiten, kijken of de vogels nog fluiten en een marlboro roken om ferrari te sponsoren

Tot zo

Neem ik meteen nieuwe alcohol vrij mee uit de garage

zaterdag 25 maart 2006 @ 17:31:21 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36358633
Stoom is afgeblazen dus ik doe de sokken weer uit

Jeuk aan de voeten krijg ik van de sokken

Sokken die jeuken. Sokken die jeuken altijd hier..... En ze beknellen mijn voeten En ze zorgen voor teveel warmte. Net zoals die trui voor teveel warmte zorgt.

Blote voeten is ook aangenamer. Voor mij dus

Ik ga niet strippen hier hoor Ik doe alleen de sokken uit

Ik doe straks wel mijn lichaam uit, ik haal zometeen alles uit mijn lichaam. Ik haal mijn organen eruit en alles dat erin zit. En dan besta ik uit lucht. Ik ga dus echt geen mes gebruiken om dat voor elkaar te krijgen, ik doe het met gedachtes. Met mijn geest haal ik alles eruit en laat ik alles oplossen. Zelfs het hart gaat eruit Tevens het bloed. Alleen lucht. Ik haal het niet eruit, ik laat het tot stof verdwijnen dus Ik ga echt niet het hart eruit halen als ik het niet eruit hoef te halen dus. Ik doe het wel terwijl het erin zit.

Helemaal niets blijft van mij over. En dan kan ik nog steeds het glas alcohol-vrij optillen, omdat het glas alcohol-vrij ook niet meer zal bestaan En bestaat iets niet meer, en besta je zelf tevens niet meer, dan til je het met gemak op. Net zoals je het optilt als het wel bestaat. Maar het heeft nooit bestaan. Niets heeft ooit bestaan. Het was allemaal een grote illusie die te hard werd opgevangen. Een grote droom ook. Waarom die droom zo hard aanwezig was, kom ik ook nog wel achter, als ik maar blijf doorschrijven Met hard aanwezig bedoel ik dus, op een onprettige manier aanwezig. Alsof de software-matige droom, besmet is geworden door kwaadwillenden of iets dergelijks. En dan is de software alles dat bestaat, ik noem het dan maar software. Omdat het zeker soft is allemaal. Niet tastbaar ook

Staan ze straks gek te kijken mocht ik ooit voor de gein een onderzoek laten instellen.

Komt in de krant.

Man van 29 jaar heeft lucht in zijn "lichaam". Geen enkel orgaan te bekennen

Dat is mijn doel dus. Dat ik uit lucht besta.

Niet van..." There is no spoon"

Maar van..." There is no dromenvanger"

Dan bestaat deze man niet meer. En dat is positief

Ik besta dan in een hele andere vorm. En ben dan niet meer menselijk te noemen. Eerder een geest.

En dan is het mooi geweest. Dan kan ik ook vliegen en bewegen zonder te bewegen.

Maar of het vandaag gebeurt, weet ik niet zeker.

En nu stop ik, dit past beter op de weblog maar ik schrijf het maar ff hier, mocht de EO meelezen dan zeg ik ff tegen ze, dat ze het fout opvatten allemaal.

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 17:45:59 ]
pi_36359507
ik heb me eens goed laten verwennen
Werewolf
pi_36359712
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef sararaats het volgende:
ik heb me eens goed laten verwennen
Hoe?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36359810
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe?
ik ben gaan winkelen nou ja, ik heb fruit enzo gekocht

ik sla me er wel doorheen
Werewolf
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:20:00 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36359916
Fruit is lekker

Ik heb vanmiddag aardbeien met slagroom gegeten. Alsof een engel op de tong plast

Nee vind dat dus echt lekker. Aardbeien taart met slagroom ook. Ik wilde aardbeien vla schrijven, maar onder vla verstaan niet-Limburgers vaak vloeibare vla, of niet? Hier is een vla van deeg. Van luchtig deeg. Deeg zonder massa

Slagroom is lekker

Ben weer wat rustiger geworden. Heb wel koffie gezet.

Over die massa zonder massa, dat meen ik. Als de maag verdwijnt en het voedsel neemt een andere vorm aan, dan heb je een denkbeeldige maag en denkbeeldig voedsel. Je kunt zover gaan dat alles denkbeeldig is. Maar het was altijd denkbeeldig, alleen zal het denkbeeldiger moeten worden. Het moet luchtiger worden nog allemaal. En dat is een kwestie van goed "werk" verrichten. Als anderen dat werk niet aankunnen dan doe ik het wel. Iemand moet het doen, dat is een feit. Lukken anderen het niet om wereldwijd de massa aan te passen, dan neem ik die taak over. Wereldwijd kan ook op universeel gebied gebeuren. Dream universe dus

Maar dan moet overal de massa veranderen.

Dan til je ook 100000 kilo beton op met 1 vinger. Omdat massa dan niet meer bestaat. In een droom bestaat massa ook niet.

Misschien ga ik massa formateren Ga ik voor God spelen Eerst ff God vragen of ik dat mag doen.

Hij zegt tegen mij..." Doe jij maar lekker waar je zin in hebt "

Over die massa, dat is het hele stelsel aanpakken. Het stelsel over hoe alles is opgebouwd. De atomen veranderen Spelen met atomen en neutronen op hoger niveau.

Zodat alles uit lucht bestaat

Opbouw van structuren ook veranderen. Het hele architectische stelsel veranderen

Waarom niet? Als het nu niet goed zit, is dat hard nodig ook. Dus wat doen we dan. Dan gaan we daaraan "Werken". Een beetje sleutelen spontaan. Beetje van ditte en datte en dan lukt dat wel

[ Bericht 32% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 18:28:58 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:31:09 #265
139452 gaai
zwarte poes
pi_36360200
Ik heb thee met aardbeien-met-slagroom smaak

En vreemd genoeg....het smaakt er wél naar.........

Ja ik proef weer wat....dus ik heb bij de mac een mcChicken genomen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:31:40 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36360222
Ik schrijf maar wat over die atomen nu, ik zal eerst moeten weten hoe ze in elkaar zitten. Af en toe in bed ben ik dus systemen aan het tekenen met bolletjes en dan geef ik die bolletjes een getal mee en verbind ik ze op een bepaalde manier waarvan ik denk dat het goed in elkaar zit

Zo teken ik vaker bomen ook in bed, bomen dus met vierkantjes en kleine rechte lijntjes. En dan komt er een boom uit die gewoon een robot kan zijn of een huis of machine. En nog meer teken ik. Nu nog met een simpele pen gratis gekregen bij een of ander iets. Maar ik wil dus met beter materiaal gaan tekenen nog.

Tekenen is leuk. Vaak begin ik met 1 lijntje en dan teken ik zonder na te denken door en maak ik er wat van zomaar. Denken is niet prettig.

En alweer lul ik maar door
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:34:08 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36360312
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef gaai het volgende:

Verkouden zijn is echt niet fijn. Maar dat is zo logisch als e=b.

Maar ik heb dus altijd een verstopte neus gehad. Nu minder, nu is het bijna schoon in het hoofd. Maar ik heb altijd een zakdoek op zak, alsof er iets fout is in de lucht. Nu is het ver weg gelukkig. Nu ik erop let en ff frisse lucht inadem via de neus, merk ik niets wat erin zit.

Vroeger had ik altijd voorhoofd holte ontsteking. Om de have klap zat mijn hoofd bomvol rotzooi. Helemaal vol zodat ik geen lucht haalde.

Ben blij dat het weg is nu.

Beterschap jij. Ziek zijn is verschrikkelijk. Alle ziektes

Maar wat logisch ook. Ziek zijn is verschrikkelijk. Dat hoef je niemand te vertellen. Dat weet iedereen.

Tijd voor sigaret maar weer.

Aardbeien thee met slagroom taart

Nog nooit van gehoord

Ik schreef net slacht room
pi_36360479
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef gaai het volgende:

Lijkt me niet eens lekker. Aardbeien met slagroom hebben een bepaalde textuur en een baland tussen de aardbei en de slagroon die je wel samen proeft als je kauwt maar niet tijdens de eerste hap. Dan zijn het twee verschillende smaken.

Lijkt me een beetje alsof je reeds uitgekauwde aarbeien met slagroom zit te slikken. bleeeeehhhh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36360500
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik ben gaan winkelen nou ja, ik heb fruit enzo gekocht

ik sla me er wel doorheen
winkelen.... immer werkend medicijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:41:56 #270
139452 gaai
zwarte poes
pi_36360523
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lijkt me niet eens lekker. Aardbeien met slagroom hebben een bepaalde textuur en een baland tussen de aardbei en de slagroon die je wel samen proeft als je kauwt maar niet tijdens de eerste hap. Dan zijn het twee verschillende smaken.

Lijkt me een beetje alsof je reeds uitgekauwde aarbeien met slagroom zit te slikken. bleeeeehhhh
't Is een beetje zoals die snoepjes/lollies die je ook hebt met die smaak.....het is aardbeiensmaak, maar dan net ff 'romiger'.........

als het ware
pi_36360638
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:41 schreef gaai het volgende:

[..]

't Is een beetje zoals die snoepjes/lollies die je ook hebt met die smaak.....het is aardbeiensmaak, maar dan net ff 'romiger'.........

als het ware
Zoals ik al zei dus

Maar hey.... wacht es ff..... ik heb eigenlijk nog nooit voorgekauwde aarbeien met slagroom gekregen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:49:43 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36360710

Voorgekauwde aardbeien met slagroom

Lijkt me ook niet lekker. Een aardbei moet je vers eten, niet voorgekauwd.

In Japan zullen ze vast anders denken daarover. Daar eten ze immers ook sprinkhanen op een stokje, maar wie weet. Wie weet is dat allemaal wel te eten ook. Verse koeien-ogen slaan ze ook niet af daar.

Bij koeien-tong krijg ik al een walging over me heen. Misschien ben ik wel te simpel Of te saai.

Maar eten. Garnalen is het maximum qua vreemd gerecht.

Van de andere kant denk ik van. Waarom is een aardappel zoveel anders dan een sprinkhaan. En is een aardbei wel zo normaal te noemen.

Als het maar lekker is of niet? En als een sprinkhaan lekker is, dan is het ook te eten. Alleen zie je dan de vorm van die sprinkhaan op een stokje.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:55:17 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36360831
Mambo no5 staat op nu.

Lou Bega heet die artiest toch

Best lekker nummer
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:56:41 #274
139452 gaai
zwarte poes
pi_36360863
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zoals ik al zei dus

Maar hey.... wacht es ff..... ik heb eigenlijk nog nooit voorgekauwde aarbeien met slagroom gekregen.
Nee, zie je wel......dan zou je weten dat dat best lekker smaakt....
(over hoe dat eruit ziet wil ik het nu even niet hebben dat lijkt me nix)
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:58:05 #275
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36360903
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef gaai het volgende:

[..]

stay frosty
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:58:50 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36360926
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef gaai het volgende:

[..]

Als je heel fijn doet voorkauwen, lijkt het net baby-voeding Denk ik dus. Als ik jou aardbeien helemaal doe voorkauwen, dan kauw ik ze zo ver fijn, dat het net baby-voeding is Niet dat ik jou aardbeien ga voorkauwen, die aardbeien kauw je maar lekker voor jezelf voor

Van die voeding uit een potje zal het op lijken. Of wat astronauten gebruiken. Astronauten voedsel

Of zoals soep, als je heel veel kauwt totdat er niets meer overblijft. Maar dat weet ik niet zeker ook. Bij heel ver kauwen krijg je toch hele fijne massa. Misschien wordt het wel een pannekoek. Kan ook Of alleen de pitten blijven over.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:08:36 #277
139452 gaai
zwarte poes
pi_36361143
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Wat zit jij verlekkerd te wezen.....heb je soms ook aardbeien-met-slagroom-smaak-thee?

Lekker joh!

pi_36361171
Getver..... die babyvoeding uit een potje.
Ik vond het gewoon zielig om hem die troep veel te geven toen EW klein was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36361192
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef gaai het volgende:

[..]

Wat zit jij verlekkerd te wezen.....heb je soms ook aardbeien-met-slagroom-smaak-thee?

Lekker joh!

Nee... hij is aan het bedenken hoe opwindend het wel niet is om die aarbeitjes met slagroom voor ons uit te kauwen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36361219
Barra...... je hebt een paupericoontje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:11:49 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36361232
Ik kan het me niet herinneren, volgens mij smaakte het naar erwtensoep, ook niet mijn favourite gerecht. Ik denk dat het naar erwtensoep smaakte omdat het volgens mij erop lijkt qua samenstelling. Dat kleffe ook. Kleffe hap.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:14:46 #282
139452 gaai
zwarte poes
pi_36361334
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef nokwanda het volgende:
Getver..... die babyvoeding uit een potje.
Ik vond het gewoon zielig om hem die troep veel te geven toen EW klein was.
Ik vond die zooi zo smerig dat ik het niet eens kon opbrengen om m'n lippen af te likken en het door te slikken als ik testte of het niet te heet was.......veegde ik m'n mond ff af aan een doekje...

Dus idd, zo snel mogelijk met de pot mee en dan even in de blender......stuk goedkoper ook.....
pi_36361481
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:14 schreef gaai het volgende:

[..]

Ik vond die zooi zo smerig dat ik het niet eens kon opbrengen om m'n lippen af te likken en het door te slikken als ik testte of het niet te heet was.......veegde ik m'n mond ff af aan een doekje...

Dus idd, zo snel mogelijk met de pot mee en dan even in de blender......stuk goedkoper ook.....
Niks zo snel mogelijk..... gelijk zodra ie vast voedsel ging eten. met 4 maanden dus. Staafmixer erdoorheen. Werkte prima.

Die troep is toch ook maar puur commercie.
Nou ja.... luiers ook. Maar daar heb ik dan wel aan toegegeven. Tot ie 2 was of zo. Toen ben ik echt de meest goedkope klote luiers gaan kopen. Hij was dus erg snel zindelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:22:14 #284
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36361573
Ik zat net ff in de garage en voelde een vreemde kracht om me heen, volgens mij door de schemering, in de garage kijk ik recht de tuin op, in de huiskamer ook maar in de garage let ik meer op buiten. De schemering zorgt hier sowieso voor een raar gevoel. De schemering is apart. Soms prettig maar soms komt er iets vreemds naar voren. De schemering duurt nu al stukken langer en de lente is pas begonnen.

Vampieren Misschien komen wezens naar voren zodra het begint te schemeren. Dat die wezens alleen in het donker kunnen leven en dat je ze niet ziet ofzo Misschien toch maar vaker knoflook eten. Mijn broer zegt altijd dat knoflook eten vampieren op afstand houdt

Nee, ik weet het niet.

Ik weet niet meer hoe lang ik baby-voeding heb gehad. Weet alleen dat ik extreem snel op de pot ging zitten. Ik heb zeer korte tijd luiers gedragen. Lopen lukte ook snel en fietsen heb ik mezelf aangeleerd zonder hulp.

Niet dat mijn ouders geen aandacht deden schenken eraan, maar ik wilde het zelf doen. Was veel op mezelf vroeger. Lekker rustig. Wilde ook zelf leren en niet op school. Maar goed, school-plicht enzo.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:25:42 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36361675
Spoken zijn het toch niet of wel? Komen spoken exact om 00:00 naar voren?

Vampieren komen in het donker of niet soms?

Ik ga dus uit dat spoken en vampieren bestaan nu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:26:00 #286
139452 gaai
zwarte poes
pi_36361681
Tja, mij werd verteld dat dat 'volwassen-voedsel-is-veel-te-zout-voor-babies' geneuzel écht waar was........dus ik ging een tijdje voor de potjes........maar smérig

En met luiers.....die lange heb ik ook zo behandeld ja.....goedkope luiers aan het kontje en lekker snel zindelijk.......shorty daarentegen... die kon ik met geen mogelijkheid wijsmaken dat ie naar de wc moest gaan, die wilde er pas aan toen ie op school zag dat andere kinderen een ketting ommochten als ze naar de wc gingen.....ja tóen wilde meneertje wel......binnen een week zindelijk
pi_36361697
Zo was ik ook DV. Alles zelf willen doen en leren. Zat op mijn tweede al te "lezen" in de boeken van mijn vader. Vond kinderboekjes, van die peuterdingen, nooit leuk. Ik wilde kleine lettertjes zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:28:48 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36361772
Stinken poep-luiers erg? Ik heb nog nooit een poep-luier hoeven aanraken gelukkig.

Word je echt ziek van die stank? Ik zie in films vaker dat mensen ziek worden van die stank. Of valt dat reuze mee?

Wat een vragen Wil het weten van de moeders hier
pi_36361798
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef gaai het volgende:
Tja, mij werd verteld dat dat 'volwassen-voedsel-is-veel-te-zout-voor-babies' geneuzel écht waar was........dus ik ging een tijdje voor de potjes........maar smérig

En met luiers.....die lange heb ik ook zo behandeld ja.....goedkope luiers aan het kontje en lekker snel zindelijk.......shorty daarentegen... die kon ik met geen mogelijkheid wijsmaken dat ie naar de wc moest gaan, die wilde er pas aan toen ie op school zag dat andere kinderen een ketting ommochten als ze naar de wc gingen.....ja tóen wilde meneertje wel......binnen een week zindelijk
Ik kookte apart voor Joel. Zoutloos. Maar wel met de smaak van de verse groenten. Hoefde niet iedere dag.
Een paar soorten groenten mengen met aardappels of rijst of wat dan ook en invriezen. Iedere dag een potje eruit. En fruit is snel genoeg geplet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36361847
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Stinken poep-luiers erg? Ik heb nog nooit een poep-luier hoeven aanraken gelukkig.

Word je echt ziek van die stank? Ik zie in films vaker dat mensen ziek worden van die stank. Of valt dat reuze mee?

Wat een vragen Wil het weten van de moeders hier
jaaaaaaa, die stinken even erg als een grotemensendrol. Niet als ze nog borstvoeding krijgen. Maar zodra ze vast voedsel gaan eten.......
Pas weer aan herinnerd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:33:26 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36361931
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Zo was ik ook DV. Alles zelf willen doen en leren. Zat op mijn tweede al te "lezen" in de boeken van mijn vader. Vond kinderboekjes, van die peuterdingen, nooit leuk. Ik wilde kleine lettertjes zien.
Zelf-standig willen zijn

Ik las dan niet zoveel vroeger. Ik weet ook niet hoe ik was als kind, ik zat in mijn eigen wereld en had toen ook last van gezeik al. Ik bedoel. Ik voelde me niet altijd even goed. En ik voelde me opgesloten in mijn hoofd helemaal. Kindertijd was met vlagen leuk maar ik was toen niet geestelijk in orde. Op de Mavo en Havo ook niet helemaal levend en helemaal afwezig. Weg van deze wereld was ik altijd, een grote dromer ook wel. Waar ik was weet ik niet. Maar ik maakte deze wereld niet helemaal mee.

Aangeboren gezeik in de hersens misschien, ik weet het niet. Maar goed. Ik zei nooit wat ervan. Als kind wist ik niet wat eraan de hand was allemaal. Weet ook niet hoe het voelde toen om in leven te zijn. Ik was niet eens helemaal in leven.

Heb wel foto's waar ik helemaal uitgelaten opsta met een brede lach. En ook baby-foto's waar ik stralend en onbezorgd aan het lachen was.

Toch zit in mijn hoofd dat het niet makkelijk was allemaal. Hoewel ik het hele baby zijn niet meer kan herinneren.

Waarom huilen baby's zoveel eigenlijk? Zijn ze de hele tijd bang voor de realiteit of komt dat omdat ze niet kunnen doen wat ze willen? Voelen baby's zich hopeloos omdat ze niet kunnen lopen, praten en nog meer.

Ben dus nieuwsgierig daarna. Zelf huilde ik in het begin best veel. Vooral 's nachts heb ik gehoord. Angst? Ik weet het niet.

Als baby was dat dus zo. Heeft geen jaren geduurd ofzo

Ik ben soms helemaal terug aan het denken naar het begin van mijn leven. Tot het allereerste moment wil ik eigenlijk terug gaan. Komt misschien nog wel. Mocht ik een vorig leven hebben gehad, dan zou ik daar ook over willen weten.

Maar dan moet je eerst je allereerste levensjaren kunnen herinneren. Kwestie van....niets...komt vanzelf wel als het goed is.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:34:21 #292
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36361958
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jaaaaaaa, die stinken even erg als een grotemensendrol. Niet als ze nog borstvoeding krijgen. Maar zodra ze vast voedsel gaan eten.......
Pas weer aan herinnerd.

Heb je toen geen wasknijper op je neus gezet?

zaterdag 25 maart 2006 @ 19:35:20 #293
139452 gaai
zwarte poes
pi_36361983
Had ik al eens vermeld hoe zo een lui varken ik ben?

( maar je hebt gelijk natuurlijk )

Btw, m'n oudste had net zo als jouw zoon geheten als degene naar wie ik hem zou vernoemen geen collega van me was geworden in de tijd dat ik zwanger van die lange was.......
was m'n állergrootste jeugdliefde, maar ik had niet gedacht 'm ooit nog weer te zien........om dan tóch nog m'n kind naar hem te vernoemen ging me net ff te ver......
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:38:19 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36362068
ff over mijn lange terugblik op het leven, kan misschien vreemd zijn dat ik soms terug kijk en lang schrijf maar ik doe dat liever hier soms om verder te komen erin. Op de web-log krijg ik niet snel respons erop. Omdat ik daar al helemaal veel schrijf.

Tis gewoon om te associeren inderdaad en vooruit te komen in het proces. Welk proces, nou dat is ook niet 100 procent zeker

Maar goed, wat ik nu wil zeggen weet ik ook niet
pi_36362098
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Heb je toen geen wasknijper op je neus gezet?

Geen tijd voor. Was te druk bezig met kokhalzen en het binnenhouden van mijn eigen troep en tegelijk die poep op te ruimen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36362128
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef gaai het volgende:
Had ik al eens vermeld hoe zo een lui varken ik ben?

( maar je hebt gelijk natuurlijk )

Btw, m'n oudste had net zo als jouw zoon geheten als degene naar wie ik hem zou vernoemen geen collega van me was geworden in de tijd dat ik zwanger van die lange was.......
was m'n állergrootste jeugdliefde, maar ik had niet gedacht 'm ooit nog weer te zien........om dan tóch nog m'n kind naar hem te vernoemen ging me net ff te ver......
Hoe heet ie nu dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:41:41 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36362167
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Geen tijd voor. Was te druk bezig met kokhalzen en het binnenhouden van mijn eigen troep en tegelijk die poep op te ruimen.

Poep = troep.

Is ook zo. Ik vind het ook nog eens lastig om naar de wc te gaan. Afvegen nog erbij ook.

Waarom heeft onze God dat gedaan? Waarom heeft hij niet gezorgd dat we niet hoeven te poepen?

Misschien moet de massa veranderd worden

In een denkbeeldige maag, met denkbeeldig voedsel hoef je niet te poepen.

Denkbeeldig voedsel dat smaakt als echt voedsel dus

Alleen zonder massa

God heeft steken laten vallen volgens mij. Poep is echt een fout van God. En zo zijn er meer fouten gemaakt.
pi_36362230
nah..... poepen is lekker. Het afvegen is wat minder doch noodzakelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:51:13 #299
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36362467

Nou, ik weet het niet hoor. Wat doen ze met die drollen eigenlijk? Komt dat in het drinkwater terecht? Of spoelen ze die in zee, waar we vervolgens in gaan zwemmen? Miljarden drollen per dag, nog meer wc-rollen en nog meer liters zeik. Waar gaat die zooi naartoe?

Ik weet niet of poepen lekker is, dat ligt aan de keutel Een keutel die niet eruit wilt, zal waarschijnlijk op een bevalling lijken bij vrouwen die een 3-ling krijgen.

Ik kies toch voor niet poepen nu. Mag dat

Gewoon het voedsel verteren al voordat het de maag in komt. Het voedsel proeven maar dan niets meer. Gewoon denkbeeldig of iets dergelijks, in ieder geval luchtig. Maar het lichaam heeft brandstof nodig, toch, bestaat het lichaam uit lucht, dan heb je geen brandstof nodig om energie te hebben. Dus heb je ook geen maagzuur nodig en maag. Is meteen het probleem van brandend maagzuur opgelost. Alleen gaat Rennie dan failliet Een lichaam dat alleen uit lucht bestaat lijkt me wel wat. Dan ben je dus een levende geest. En kun je ook door muren lopen

Is het lichaam van lucht, en is het huis van lucht. Dan loop je door muren alsof je een spook bent. Nu nog zorgen dat huizen van lucht worden. Lucht-huizen of lucht-kastelen Met lucht-mensen erin wonend. Die kunnen vliegen in de lucht.

Lucht

Wc-verfrisser is wel lekker trouwens.

Wat een onderwerp

Afvegen is noodzakelijk inderdaad, anders gaat het jeuken. Afvegen. Soms is het hier 1 veeg en klaar, en soms zijn het 4 rollen wc-papier om het maar extreem uit te drukken

Lijkt wel Eddy Murphy hoe we bezig zijn hier
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:56:54 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36362639
Happy birthday staat op nu

Ik ben nog niet jarig, maar ik vier vandaag mijn verjaardag. Ieder dag is een dag van verjaren. Ik bedoel dus, iedere dag wordt je ouder of jonger. Dus luister ik gewoon nu.

Happy Birthday
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:57:51 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36362677
Ik ben niet dwangmatig aan het posten, helemaal niet.

Het is broodnodig om door te posten. Echt broodnodig. Het is geen verplichting of neurose. Het is nodig om tot lucht te komen. Dus post ik gewoon door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')