quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:46 schreef draculettetje het volgende:
dankke wel barra
ik ben weer eens tot de conclussie gekomen dat ik hier weer bar weinig verstand van heb!
weet geen nieuwe te openen en niet te quoten uit vorige delen!
![]()
Inderdaad dat boekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
juvenalis dilemma??
heb hem ook gelezen!![]()
goed boek!
goede morgen lieve mensne
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest nu met jou??
lekker rustig aandoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ga wel hoor! Moet alleen enorm opletten dat ik mezelf niet voorbij ren! (alsof ik dat kan rennen???)
hihihi dus er lopen zo meteen weer allemaal mensjes rond met muziekjes van DV in het hoofd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
jawel, maar ik wil zo graag ook weer in het nieuwe huisje wonen! gewoon weer op eigen plekje!quote:
ben nu aan deze begonnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad dat boek
Super boek !!!! Echt. Ik lees het weg alsof het mijn favourite gerecht is. Ik heb een nieuwe held erbij!! Dan Brown. Ik heb 2 boeken liggen van hem nu maar ik schaf alles aan. Hoewel hij nog niet super veel geschreven heeft. Ik hoop dat hij nog tientallen boeken gaat schrijven in de toekomst.
Ik kan dus echt genieten van zo'n boek, en ook omdat hij soms feiten meeneemt en niet alleen maar ligt te ouwehoeren uit zijn nek. Het komt ook geloofwaardig over. Ik heb boeken gelezen die totaal niet geloofwaardig overkomen. Fantasy kan ook tof zijn en science fiction ook wel, maar dit boek heeft meer spanning en biedt gewoon inspiratie. En dan kan fantasy en science fiction ook geloofwaardig overkomen natuurlijkAls je maar hard genoeg gelooft in aparte dingen.
Zo, tijd om te rusten ff. Ik ben de hele dag al bezig. En de dag is net begonnen.
Koffie genoeg gehad nu, ik ga eens helemaal minderen met koffie. In ieder geval geen 3 potten meer.
En om 20:00 zet ik de computer uit om te gaan lezen. Meer afwisseling aanbrengen ook. Een veelzijdiger leven gaan leven.
Wilde bijna zeggen een veelzijdiger leven gaan leiden, maar mijn leven heeft totaal niets meer met leiden te maken dus gebruik ik dat woord ook niet
Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
goe zo trots op jezelf!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik richting nirvana aan het gaan, dan ben ik een softieEn dan ben ik ook nog trots erop ook. Zodra het zo is dat ik me niet hoef te verdedigen tegen pesters en tegenliggers dan gaat het vanzelf beter.
DV wat een leuke fotoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb foto's gemaakt vanmorgen
Zal een posten nu.
Ik liep dus terug naar huis en zag een vogel boven op de boom rond 06:30. Meteen foto genomen
Tijd voor sigaret en dan ga ik weer loggen.
Prettige dag verder
jij ook fijne dagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef draculettetje het volgende:
en zie daar ga ik weer,
ga toch maar even kijken wat ik in het nieuwe huisje kan doen!
En nog steeds geen pjoeter daar dus vanavond zal ik er waarschijnlijk wel weer even zijn!
Iedereen een fijne dag gewenst!
en zoessie als ik me verveel dan bel ik je vast nog wel!![]()
Hee EWquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
Hey you.... bel me evenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mailquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Schrijf ik net een stukkie, wil ik het invoeren..... krijg ik een netwerk timeout
Zucht....lama
Thanks for the tipquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben nu aan deze begonnen
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=-BgJIvVsq3gJMrFPTNE3FRW0-mjd1upv48Y=?BOL_OWNER_ID=1001004001793010&Section=BOOKMogge Marietje
ik heb gmail. Die slaat tijdens het schrijven automatisch dingen op in drafts. Heel erg handig voor dergelijke gelegenhedenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mail![]()
O O bij mams op het matje komen EWquote:
O nee hoor. Helemaal niet op het matje komen. Alleen wat plannen voor de dag doorspreken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
O O bij mams op het matje komen EW
en nokje altijd ctrl C doen voor je op invoeren klikt
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:14 schreef sararaats het volgende:
hey Barra
Baby roze is geen homokleur........ al is het alleen maar omdat ik babyroze overhemden heb en babyroze stropdassenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Trots is een groot woord misschien
Blij ben ik. Blij dat ik kan genieten van het leven eindelijk. Ik gebruikte vroeger nooit het woord "zalig" of "heerlijk". Dat woord bestond niet in mijn woordenschat. Tegenwoordig gebruik ik dat woord echt vaak. Ook in het echt. Eten is niet lekker, als het lekker is dan is het overheerlijk. Omdat het genieten meer aanwezig is.
En de ergernis is weg. Ik ergerde me vaak omdat ik innerlijke conflicten had lopen. Mijn programma liep niet goed.
Moet dan nog ff bekennen dat ik hier ook vaker mezelf heb liggen ergeren zonder reden. Onterecht ergeren ook. Maar dat komt omdat ik gewoon niet in mijn vel zat zoals het hoorde en online bleef terwijl ik offline moest gaan.
Zelfs in ouwehoer liggen ergeren af en toe, onterecht. Maar dat is nu niet het geval.
Ergernis aan andere mensen komt denk ik vooral voor wanneer je je ergert aan jezelf.
Bij nirvana is er geen ergernis en zeer zeker geen stress.
In nirvana is het allemaal
Overheerlijk of zalig.
Baby-roze is volgens mij geen homo kleur. En baby blauw ook niet. Ik ben 100 procent hetero en ik gebruik die kleur roze dus op mijn site omdat het goed past in het totaal plaatje. Op mijn site heb ik enen en nullen in de vorm van 101010011 lopen helemaal over het hele beeld. En licht blauw als kleur met een sleutel op de achtergrond en dan heel licht allemaal.
Die site is gewoon met lichte kleuren gemaakt, en dan mag baby-roze best gebruikt worden.
Omdat het past erin. Omdat het staat voor rust ook.
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Baby roze is geen homokleur........ al is het alleen maar omdat ik babyroze overhemden heb en babyroze stropdassen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Ow.... piepeltjes.... ik werd gister gebeld door de mensen van die baan voor een tweede gesprek. Werd op een heel gezellige manier uitgenodigd. Voelt heel erg goed. Woensdag tweede ronde dus. Hoop dan meer te weten.
dat is kelly van googleidols.com ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee Barra is dat je vriendin in je icoon of een andere meid?
Topquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Ow.... piepeltjes.... ik werd gister gebeld door de mensen van die baan voor een tweede gesprek. Werd op een heel gezellige manier uitgenodigd. Voelt heel erg goed. Woensdag tweede ronde dus. Hoop dan meer te weten.
Het leuke aan fotograferen is het spontane moment. Ik wil eigenlijk altijd de camera op zak hebben want je weet maar nooit wat je tegen komt op straatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV wat een leuke fotoHoe hij daar helemaal in het topje zit, en dat silhouetje, maar je ziet nog wel zijn oogje. Aan zijn 'ronde vormen' te zien zou het een mereltje geweest kunnen zijn. Zijn ook goeie zangers, merels
![]()
as woensdag dus, spannend!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Is ook mooi, die zonsopgang. Heb net een stukje, nouja, stukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het leuke aan fotograferen is het spontane moment. Ik wil eigenlijk altijd de camera op zak hebben want je weet maar nooit wat je tegen komt op straat
Een mooie foto maken is puur geluk hebben volgens mij. Ook goed aanvoelen wat je moet doen. Maar het gaat vanzelf volgens mij. Ik heb die foto genomen zonder te denken. Had zelfs de riem van de hond in de handen zodat ik me door bochten moest manouvreren om die vogel in te zoomen en vast te leggen op de gevoelige plaat.
Nog een foto van vanmorgen dan maar. De toren van de Amerikaanse afcent met een zons-opgang erbij en bomen op de voorgrond. Vraag me niet waar die toren voor dient want dat weet ik niet. Ik zie wel altijd die toren als ik loop met de hond en als ik in de tuin zit. En 's nachts zie ik die 3 rode felle lichten schijnen in de lucht. En er staan schotels op die toren. Afcent ligt dus hier, het hoofdkwartier van de Afcent.
Komt de foto. Foto is apart voor mij omdat die toren zo vreemd is naar mijn gevoel. Heb ook een keer gedroomd dat mijn opa en nog een paar mensen die toren aan het afbreken waren en dat ze groene lampen hadden geinstalleerd en nog meer andere lampen
Als je heeeel goed kijkt zie je 2 lampen branden van de 3, omdat het licht aan het worden was zie je het niet helemaal goed. Maar het rode licht is er een klein beetje wel. Zal vanavond de toren fotograferen als het donker is en als het licht goed zichtbaar is. Kijken of ik de toren erop krijg in zijn meest irritante vormIk vind die toren dus echt lelijk. Verpest de hele horizon ook.
Laatste toevoeging. Valt me nu pas op, hoe groot zo'n zon wel niet is als hij net opkomtDacht dat zo'n zon veel kleiner was.
[afbeelding]
Web-log gebruik ik om hier niet teveel te schrijven. Ik ga dus niet iedere keer hier 3 A4'tjes intikken steeds. En het is een private stuk internet. Hoewel het toch onder blogse valt maar goed. Het is een stuk van mij waar ik zelf kan indelen welke kleuren ik gebruik en nog meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ook mooi, die zonsopgang. Heb net een stukje, nouja, stukgelezen op je weblog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |