quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:46 schreef draculettetje het volgende:
dankke wel barra
ik ben weer eens tot de conclussie gekomen dat ik hier weer bar weinig verstand van heb!
weet geen nieuwe te openen en niet te quoten uit vorige delen!
![]()
Inderdaad dat boekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
juvenalis dilemma??
heb hem ook gelezen!![]()
goed boek!
goede morgen lieve mensne
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest nu met jou??
lekker rustig aandoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ga wel hoor! Moet alleen enorm opletten dat ik mezelf niet voorbij ren! (alsof ik dat kan rennen???)
hihihi dus er lopen zo meteen weer allemaal mensjes rond met muziekjes van DV in het hoofd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
jawel, maar ik wil zo graag ook weer in het nieuwe huisje wonen! gewoon weer op eigen plekje!quote:
ben nu aan deze begonnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad dat boek
Super boek !!!! Echt. Ik lees het weg alsof het mijn favourite gerecht is. Ik heb een nieuwe held erbij!! Dan Brown. Ik heb 2 boeken liggen van hem nu maar ik schaf alles aan. Hoewel hij nog niet super veel geschreven heeft. Ik hoop dat hij nog tientallen boeken gaat schrijven in de toekomst.
Ik kan dus echt genieten van zo'n boek, en ook omdat hij soms feiten meeneemt en niet alleen maar ligt te ouwehoeren uit zijn nek. Het komt ook geloofwaardig over. Ik heb boeken gelezen die totaal niet geloofwaardig overkomen. Fantasy kan ook tof zijn en science fiction ook wel, maar dit boek heeft meer spanning en biedt gewoon inspiratie. En dan kan fantasy en science fiction ook geloofwaardig overkomen natuurlijkAls je maar hard genoeg gelooft in aparte dingen.
Zo, tijd om te rusten ff. Ik ben de hele dag al bezig. En de dag is net begonnen.
Koffie genoeg gehad nu, ik ga eens helemaal minderen met koffie. In ieder geval geen 3 potten meer.
En om 20:00 zet ik de computer uit om te gaan lezen. Meer afwisseling aanbrengen ook. Een veelzijdiger leven gaan leven.
Wilde bijna zeggen een veelzijdiger leven gaan leiden, maar mijn leven heeft totaal niets meer met leiden te maken dus gebruik ik dat woord ook niet
Zometeen tijd voor muziek en dan ga ik hier sociaal contact verder opbouwen op fok! en tevens schrijf ik op mijn dierbare log.
goe zo trots op jezelf!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik richting nirvana aan het gaan, dan ben ik een softieEn dan ben ik ook nog trots erop ook. Zodra het zo is dat ik me niet hoef te verdedigen tegen pesters en tegenliggers dan gaat het vanzelf beter.
DV wat een leuke fotoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb foto's gemaakt vanmorgen
Zal een posten nu.
Ik liep dus terug naar huis en zag een vogel boven op de boom rond 06:30. Meteen foto genomen
Tijd voor sigaret en dan ga ik weer loggen.
Prettige dag verder
jij ook fijne dagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:07 schreef draculettetje het volgende:
en zie daar ga ik weer,
ga toch maar even kijken wat ik in het nieuwe huisje kan doen!
En nog steeds geen pjoeter daar dus vanavond zal ik er waarschijnlijk wel weer even zijn!
Iedereen een fijne dag gewenst!
en zoessie als ik me verveel dan bel ik je vast nog wel!![]()
Hee EWquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
Hey you.... bel me evenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi
irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mailquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Schrijf ik net een stukkie, wil ik het invoeren..... krijg ik een netwerk timeout
Zucht....lama
Thanks for the tipquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben nu aan deze begonnen
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=-BgJIvVsq3gJMrFPTNE3FRW0-mjd1upv48Y=?BOL_OWNER_ID=1001004001793010&Section=BOOKMogge Marietje
ik heb gmail. Die slaat tijdens het schrijven automatisch dingen op in drafts. Heel erg handig voor dergelijke gelegenhedenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
irritant he, dat soort dingen. Ik heb dat thuis vaak met mijn mail![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |